يکشنبه ۰۹ دی ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۵ دی ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۹
سردار بیدار شو

گزارشی از تجمع مقابل منزل سردار سابق + تصاویر

عزاداران حسینی با در دست داشتن پلاکاردها و کاغذهایی با مضامین "سردار بیدار شو"، "این عمار؟"، "سردار حسین علایی مردود است"، "ملاک حال فعلی افراد است" و "مرگ بر منافق" مواضع اخیر علایی را محکوم و خواستار عذرخواهی وی شدند.
کد خبر : ۵۰۳۷۳

"صراط" - صدها تن از عزاداران حسینی و نیز شماری از رزمندگان دفاع مقدس همزمان با اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین با حضور در مقابل منزل حسین علایی از فرماندهان اسبق سپاه، نسبت به همراهی‌های او با جریان فتنه اعتراض و اقدامات اخیر وی در هتک حرمت به نظام اسلامی را محکوم کردند.

به گزارش صراط ، عزاداران حسینی با در دست داشتن پلاکاردها و کاغذهایی با مضامین "سردار بیدار شو"، "این عمار؟"، "سردار حسین علایی مردود است"، "ملاک حال فعلی افراد است" و "مرگ بر منافق" مواضع اخیر علایی را محکوم و خواستار عذرخواهی وی شدند.

در ادامه این تجمع اعتراضی، یکی از عزاداران حسینی که در مقابل منزل علایی با ایراد سخنانی انتقادی، به عملکرد نامناسب علایی در ایام فتنه ۸۸ اشاره کرد و یادآور شد: ما امروز جمع شدیم تا این نکته را به آقای علایی یادآور بشیم که همچنان فرزندان عاشورایی حضرت روح‌الله و حضرت آقا هستند از این نظام اسلامی حمایت خواهند کرد.

وی که با شعارهای "مرگ بر فتنه‌گر" و "مرگ بر ضد ولایت فقیه"، "سردار بی بصیرت، بصیرت، بصيرت" همراهی می‌شد در ادامه تصریح کرد: پاسداری از انقلاب یک توفیق الهی است که برخی به دلیل دنیازدگی و آلوده شدن نتوانستند، توفیق پاسداری را ادامه دهند.

این عزادار حسینی در ادامه به نامه هاشمی در ۱۹ دی سال گذشته اشاره کرد و گفت: در آنجا آقای هاشمی به صورت تلویحی خود را به امام و پسر فراری‌اش را با شهید مصطفی خمینی قیاس کرد که در ادامه می‌بینیم امروز آقای علایی در مقاله‌ای توهین‌آمیز به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ساحت ولایت توهین می‌کند که البته ما به او می‌گوییم که تا پای جان پایه‌کار ولایت هستیم و ولی فقیه خود را نائب امام زمان و اوامرش را واجب‌الاطاعه می‌دانیم.

وی با بیان اینکه آقای علایی جایگاه امروزش را از صدقه سر شهدا و امام و رهبری دارد، خاطرنشان کرد: شما در مقاله خود نوشته‌اید که باید فرار را بر قرار ترجیح داد. آیا می‌خواهید ببینید که فرزندان امروز روح‌الله چگونه موجب خواهند شد تا شما فرار را بر قرار ترجیح دهید؟

این عزادار حسینی با بیان اینکه این آخرین پیام فرزندان روح‌الله و عاشقان رهبری به شماست، خطاب به علایی تاکید کرد:‌ سربازان مطیع ولایت، امروز خشم انقلابی خود را کنترل کردند اما بدانید که اگر به فتنه‌گری خود ادامه دهید، هیچ جا در امان نخواهید دید.



عزاداران حسینی در پایان پس از عزاداری و نیز سر دادن شعارهایی با نصب پلاکاردها و کاغذهایی بر روی دیوارهای منزل علایی با مضامین "سردار بی‌بصیرت، بصیرت بصیرت"، "موساد، CIA، هاشمی، موسوی، کروبی، علایی پیودتان مبارک"، "پول‌های مصلی چه شد؟"، "سردار بی‌بصیرت، خجالت خجالت"، "ما خواهان اخراج آقای حسین علایی که به تمام آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب و دفاع مقدس پشت کرده است از محله‌مان به فوریت هستیم"، همراهی وی با جریان فتنه و ضد انقلاب را به شدت محکوم کردند.

بر اساس این گزارش، حسین علایی چندی پیش با درج مقاله‌ای در روزنامه اطلاعات و سایت خبر آنلاین در اقدامی هتاکانه نظام جمهوری اسلامی را با رژیم پهلوی مقایسه کرده بود.

نظرات بینندگان
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۵ - ۲۵ دی ۱۳۹۰
۷۷
۱۰
عجب اوضاعی شده !! جل الخالق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل منظورت چیه ؟ نظرت درباره این قضیه چه !؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
عجب اوضاعی واقعا"
___________________
میگم ممل جان:
به نظرت این علایی به مش...... ربط نداره؟؟؟!!!!!!!!!!!
نکنه جزو انحرافه"
_______________
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
1- افراطی گری منجمله تصاویر بالا نفعش واسه دشمنه داخلی و خارجی هست ، الان که ناوهای غربی تووی خلیج فارس موضع جدی گرفتن موقع اینجور بی عقلی ها نیست ....

2- اگه نقصی یا اشتباهی یا هر چیز دیگه ای در نظرات آقای علایی بود باید از راهش که همون پاسخگویی به شبهات هست به ایشون منعکس می شد ...

3- حفظ آرامش داخلی از سوی نیروهای دلسوز انقلاب در شرایط فعلی نشانه بصیرت واقعی است ... کارایی که در تصاویر بالا هست دوستی خاله خرسه هست ...

و امثالهم ........
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای سعید و بقیه منتقدا قطعا نظر قاطبه بچه حزب اللهی ها انجام رفتارایی نیست که در تصاویر بالا مشاهده می کنین لطفا این کارارو به کل تعمیم ندین ... چون قطعا نظر عقل و شرع و ولایت بر احترام به قانون است احترام به شخصیت و زندگی افراد است هر چیزی از راهش ... اگه آقای علایی حرف خاصی زده جواب آقای علایی هم از راهش با روش عاقلانه خودش ....
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
راستی صراط عزیز برای من یه سوال مهم مطرحه و خواهش میکنم از عزیزانی که نظر منو میخونن در این رابطه اظهارنظر کنن :

من میگم گیریم که علایی حرف بدی زده و شما هم با تجمع تون اعتراض کردین به این موضوع ، در نقطه مقابل این موضوع مساله توهین یه آقای مسئول دولتی به مقام معظم رهبری وجود داره که به حکم دادگاه و به همین جرم محکوم شده و در واقع توهین این فرد به حضرت آقا در مرجع قضایی به اثبات رسیده و براش مجازات زندان هم در نظر گرفته شده ، سوالم از این آقایانی که در خونه علایی تحصن کردن اینه که اگه شما واقعا به خاطر حمایت از نظام و انقلاب و ولایت دم خونه علایی اینکارارو انجام دادین پس چرا از توهین اثبات شده در مراجع قضایی جو...... برآشفته نشدین و کفن پوش نشدین و دم خونه جو....... نریختین ؟؟؟ یکی مارو روشن کنه خواهشا !!
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
نظر منو بخواین انجام اینجور کارا بیشتر به رفتارای اون طیف خاص و انحرافی شباهت داره تا به بچه حزب اللهی ها
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه نتیجه کار اینارو توی همین قسمت نظرات ببینین متوجه میشین که کارکرد عمل این افراد چیزی نیست جز تخریب ولایت ، یعنی همون هدفی که جریان منحرف دنبال میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل عزیز حرفت کاملا درسته فقط ای کاش همه کسانی که خودشونو حزب اللهی و اخلاق مدار میدونن این حرکتو محکوم میکردن تا حداقل دفعه بعد این دار و دسته نتونه خودشو گره بزنه به مردم و هزینه به نظام تحمیل کنه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب ممل در این مورد خاص کاملا با شما موافقم و صحبتهای شما رو تائید می کنم.
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۲۵ دی ۱۳۹۰
۶۰
۴۵
خیلی کار خوبی کردن ، شما هم رپرتاژ می کنید.
واقعاً که
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تندروها باید هوای همدیگرو داشته باشن دیگه .
سمانه
|
Iran (Islamic Republic of)
پ ن پ! می خواستی نظام اسلامی را حکومت ستمشاهی مقایسه کند و کسی دادش در نیاید؟!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
مگه دروغ گفته سمانه خانوم. شما عوض حمله کردن به خانه طرف جواب نوشته و حرف رو با نوشنه و حرف بدین. ماشاء الله اینهمه هم رسانه دارید. چرا به خانه طرف حمله می کنید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جواب ایشون رو جمعی از فرماندهان سپاه در قالب یک نامه دادند. ولی رسانه های ضد انقلاب اون رو با این آب و تاب پوشش ندادند. خب بالاخره بی طرف هستند دیگه!!!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
اون کسی که باید بشنوه مردم ایران هستند که اکثراً به رسانه ها شما دسترسی دارند و بقول خودتون به رسانه های داخلی اعتماد دارند و از همه مهمتر. خوب جوابش رو تو همون رسانه میدید چرا توقع دارید بی بی سی برای شما جواب پخش کنه(که البته کرد) مگه رسانه ها شما بیطرف هستند که توقع بیطرفی از بقیه دارید؟ مگر مردم بقول خودتان از رسانه های ضد انقلاب تغذیه خبری میشند؟ چرا حرفهای خودتون هم باور ندارید
سانسور نکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مهم اینه که جواب اظهارات ایشون داده شد و رسانه های داخلی که خبر نامه این آدم رو نوشته بودند، پاسخ نامه اش رو هم منتشر کردند. اخلاق بی بی سی و سایر رسانه های ضد انقلاب دیگه دستمون اومده!
n2
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۲۵ دی ۱۳۹۰
۸۸
۳۱
عجب عزاداران حسینی هتند این برادران ولایت مدار
تخریب اموال توسط رنگ و ایجاد درگیری در مقابل منزل این آقا به دستور کی بوده ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به دستور خودشون ! اینها فکر میکنند دیگر به درجه ای از ولایتمداری رسیدند که هرکاری بخوان میتونن انجام بدن اسمشو هم بذارن دفاع از ولایت . انگار مملکت قانون نداره اگر حرفی که زده غیر قانونی محاکمه کننش نه اینکه از دیوار خونه برن بالا . به روشون خندیدن پررو شدن افسار پاره کردن !
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
فارغ از اون قسمتی که خواستی به خیال مغز کوچیکت ولایت و ولایتمداری رو تخریب کنی ، بقیه کامنتت رو درست نوشتی ، یعنی اظهارنظرت منطقی بود ، منتها تلفیقش کردی با یه نیش منافقانه یزیدی !!
حمید حق پرست
|
Iran (Islamic Republic of)
جرقه انقلاب طبق نامه آقای علایی وقتی زده شد که داریوش همایون در روزنامه اطلاعات، به امام خمینی توهین کرد. بروید خدا را شکر کنید ملت تکه تکه اش نکردند. خودداری یعنی این.
ج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۳ - ۲۵ دی ۱۳۹۰
۵۳
۲۱
توجه فرماید این نظر به معنی تائید یارد مواضع اقای علایی نیست 1 وادعلایی از فرزندان امام وانقلاب بوده وهست 2 مشکل علایی این است که متملق نیست 3 عده ای در مقابل منزل ایشان تجمع نمودند به نطر میرسد با شعارههای که دادند ادمهای جاهلی هستند وتوسط مخالفین سردار سازماندهی شده اند وتحریک شده هستند؟! ورفتارهای شعبان بی مخی ها جواب نمی دهد4 ایا حامیان سردار هم چنین اجازه ای دارند هر وقت تصمیم گرفتند در مقابل منزل یکی از حامیان انان تجمع کرد وشعار بدهند؟ 5 سردار علایی حق دارد اظهار نظر کند واقایان هم نظر خودرا داشته باشند وتجمع این افردا وتهدید وی وسلب امنیت خانواده ایشان نشانه بی عدالتی حاکم برجامعه وحکومت است وتائیدی است بر نظر کارشناسی علایی؟6 چه کسی گفته است مخالفت با بعضی از بزرگان انقلاب مخالفت با امام وانقلاب واسلام است ؟ این برداشت اشتباه است کسانی که نقشی در انقلاب ونظام داشتند نتوانند در برابر بعضی کجروی ها به نظر خودشان اظهار نظر ویا انتقاد کنند وحاکمان هم ان را تحمل نکنند معلوم است که از جه روحیه ای برخوردار هستند؟ در نظام اسلامی واندیشه های امام دیکتا توری ممنوع است؟
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۹ - ۲۵ دی ۱۳۹۰
۹۰
۴۷
سردار بیدار شده .. این شمائید که باید بیدار شوید .. زنده باد علایی....
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
زنده باد علاء الدین ؟
فرهمند نیا
|
Iran (Islamic Republic of)
از کی تاحالا اسم نان به نرخ روز خوری شده بیداری؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
برای همین هم مسعود بهنود که سابق اش را همه در دوران طاغوت می دانند از او تقدیر کرده .
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس دلاور و باجرات
بهنوذ تقدیری از این شخص نکرد فقط تعجب کرده بود چرا بعضی ها اینو بخودشون گرفتند. استاد هستید در تحریف صحبت ها!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
زنده باد محسن عزیز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۲۵ دی ۱۳۹۰
۸۷
۲۷
عزادار!!!!
این ها اصلا کوچکتین اعتقادی به خدا دارن که از دیوار مردم بالا رفتن؟!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اعتقادی به خدا !؟ بنده خدا اینها خودشونو از همه بالاتر میدونن ! شک دارم حتی 10% از این جماعت نامه سردار علایی خونده باشه . طفلی ها توهم دارند تا اسم دیکتاتور میاد به خودشون میگیرن فکر میکنن دارن اونهارو صدا میزنن!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به احتمال زیاد پول خوبی گرفتن!!!!!!!
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۰ - ۲۵ دی ۱۳۹۰
۶۴
۲۴
واقعا متاسفم که این قدر بعضی افراد احساساتی عمل میکنند که همانند شعبان بی مخ هامی ریزند درب خانه یک فردی که از لحاظ دلسوزی از همه انها برتر است و هرچه دلشان می خواهند می گویند و می نویسند. مطمئنم که رهبری از این نوع حرکات رضایت ندارند.
محمد (عاشق ميرحسين)
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۵ - ۲۵ دی ۱۳۹۰
۵۵
۲۸
سردار حسين اعلائي = حر ابن رياحي
حبیب زادگان
|
Iran (Islamic Republic of)
بفهم چی میگی محمد! حر یار اباعبدالله بود.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
فلانی دستگیر بشه*ایران قیامت میشه !!
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
حتما :

کروبی = حبیب بن مظاهر !!

موسوی = خالد بن ولید !!

ها ....... هم = .............. !!
مرگ بر منافق
|
Iran (Islamic Republic of)
حتما میریزید هم شمر ذی الجوشن!
سیدعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۲۵ دی ۱۳۹۰
۳۹
۱۴
این برادرا مثل اینکه کاروزندگی ندارم !!!!
ازکجا میارن روزگاروشون میگزرونن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۲۵ دی ۱۳۹۰
۲۲
۴۸
آقای علایی دنیا و آخرتت را از دست دادی چرا که با این کارت در میان افراد ولایی وانقلابی دیگر جایی نداری تاریخ مصرفت که گذشت ضد انقلاب هم برایت تره خورد نمی کند فکری میکردی اینقدر اارزان فروش باشی وعقبه و ذخیره ات را به این راحتی وبه ثمن بخس بفروشی.
انوشيروان
|
Iran (Islamic Republic of)
اولا كه اينده نشان ميدهد چه كساني خود را ارزان فروختند و در ثاني علايي اگر جرمي مرتكب شده بايد در يك دادگاه صالحه جوابگو باشد نه اينكه عده اي بدو ترس از نهاد هاي قانوني به خود اجازه دهند كه امنيت او و خانواده اش را سلب نمايند. اميد وارم چاپ نماييد
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر ناشناس که حتی جرات معرفی خودش رو نداره نعوذ بالله نتنها نمایندگ تمام مردم رابرعهده داره بلکه نمایندگی خدا رو هم برعهده داره و نشخیص میده کی آخرتش رو از دست داده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ببین سعید عجب شجاعتی داره که اسمش رو نوشته!! ببین چقدر جای مردم حرف نمی زنه و راجع به راهپیمایان طرفدار نظام که نظرشون مخالف نظر ایشون هست، با احترام و ادب صحبت می کنه!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مگه شما سخنگوي خدا هستيدكه از آخرت مردم خبر داريد؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۲۵ دی ۱۳۹۰
۴۳
۱۲
خاك بر سر ما .... اگر الان جكومت علي (ع) بود و آيا كسي جرات داشت اينطور آرامش زندگي ديگران را با اسپري مختل كند؟ گيرم كه اوكسيمثل علايي باشد.... هيهات ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۲۵ دی ۱۳۹۰
۱۹
۳۲
جدا شدن افراد با سابقه از یک جریان و مکتب، اتفاق جدیدی نیست. از همان دوران صدر اسلام هم سابقه داشته است. باید به دنبال شاخص ها بود نه اشخاص.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۲۵ دی ۱۳۹۰
۳۷
۱۳
عزای چی گرفته بودن این خرابکارها؟ اینها و کارهاشون رو اگر دین دارید به امام حسین نسبت ندید اگر هم دین ندارید لااقل دروغگو نباشید!
یک نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
دروغگو کسی است که شاه پرستی را بهتر از خداپرستی می داند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۲۵ دی ۱۳۹۰
۱۴
۲۷
ایشون اتهامات را به علت سوئ برداشت از مقاله دانسته و تکذیب کرده و حمایت از ولی فقیه را واجب دانسته
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۲۵ دی ۱۳۹۰
۲۹
۱۰
سلام به همه عقلا
لطفا یک نفر از طرفداران این شعبان بی مخها یا( مسئولین همین سایت) که با ظاهر اسلامی ،عزادارامام حسینی ، انقلابی،بسیجی و رزمندگی به من بگوید در کجای دین ناب اسلام امده که مثل دزدان از درب خانه مردم بالا بروند و در و دیوار او را بنویسندو خرابکاری کنند بفرض محال هم که سردار کجروی کرده باشد.واقعا اینها کی هستند که در این مملکت هر کاری میخواهند انجام میدهند و آبروی همه مقدسات را می برندو هیچکس هم مانع انها نمی شود.مگر مملکت قانون ندارد. اگر قرار باشد اینها بسیجی باشند دیگر از امروز برای حفظ ابروی خود ، مملکت و انقلاب عزیزم و تمام بسیجیان واقعی که روزی از ناموس مردم دفاع می کردند، بسیجی و جانباز بودن خود کتمان می کنم.
(یک دلسوز نظام اسلامی که چند صباحی داوطلبانه توفیق دفاع از مملکت داشته ام.)
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
البته آخرشو کاش صادق تر !! مینوشتی*

بنظرم چندصباحی داوطلبانه توفیق خدمت در سنگر مقدس رجوی داشتی" و تازه از اشرف پریدی بیرون"
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
خجالت بکش امین عاشق مدام داری به همه تهمت می زنی .
آقا صادق انصافا قیافه و هیبت هیچکدوم از اینا به بچه های حزب اللهی و بسیجی زمان جنگ نمی خوره ! مخصوصا اون که کلاه سرشه و از دیوار ملک خصوصی مردم داره میره بالا . به نظر می رسه قانونا این کار جرم باشه ! حالا این آقا باکدام پشتوانه حمایتی این جرم رو مرتکب شده خداوند آگاه است . آیا صرف اعتقاد به ولایت فقیه اجازه ارتکاب هرگونه خطایی را به انسان می دهد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۳ - ۲۵ دی ۱۳۹۰
۳۰
۱۲
یکی نیست این افراطی های جاهل رو از این کشور جمع کنه؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جاهل خودتی.این از بصیرته که نمیخوان نیروی ارزشیشون رو از دست بدن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اینا تعدادشون خیلی زیاده جمع شدنی نیستند!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۲۵ دی ۱۳۹۰
۲۰
۸
اگر سردار علایی با مقاله خود برای غرب خوراک خبری جور کرده این اقدام نسنجیده شما به این امر دامن میزنه . کاش کمی عقلتونو به کار مینداختید . سر قضیه سفارت انگلیس که آبروی نظام را بردید و کاری کردید همه مقامات عذرخواهی کنن ، هنوز از رو نرفتید ؟
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۲۵ دی ۱۳۹۰
۳۰
۸
یه مشت لباس شخصی چماق به دست هستند. مردم کجا بودن آخه؟ مردم تو خونه خودشون آرامش ندارن و باید نگران باشن تا مبادا یه عده ذوب در ولایت نریزن جلو خونشون و عربده کشی راه نیندازن.
علی
|
Australia
|
۱۴:۲۳ - ۲۵ دی ۱۳۹۰
۱۶
۱۱
این جوریش دیگه خیلی ضایعه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۲۵ دی ۱۳۹۰
۳۴
۱۶
سخن حق تلخ است علایی بصیرتش قطعا از تجمع کنندگان بیشتر است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۲۵ دی ۱۳۹۰
۳۰
۱۱
سلب آرامش و اذيت و آزار همسايگان و خانواده سردار عزيز علايي با كدام منطق به نام حسين(ع) سازگار است و كدام منافع پلنگ صفتانه سياسي در حذف و بد نام كردن والسابقون انقلاب وجود دارد كه چنين اعمال احمقانه اي را بنام دفاع از انقلاب و بنام رهبري توجيه مي كند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۲۵ دی ۱۳۹۰
۲۴
۵
عجب در کشور ازادی بیان است اگر کسی یک داستان هم بنویسد واقایون از ان تصور کنند که در این داستان به انها اهانت شده یک عده افراد بی مغز را می فرستند درب منزل ان فر د واسایش را از خانواده وی می گیرند ونمونه ان افرادی که درب منزل سرداری که چندین سال در راس سپاه قرار داشت یکی از انها ست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۳ - ۲۵ دی ۱۳۹۰
۳۴
۱۳
از کسانیکه سطح سوادشون از نوشته های روی دیوار پیداست چه انتظاری دارید !؟ به جای مصلی نوشته مصلا !!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
قضیه بز رو شنیدی که برای از جوی پریدن و کنار رفتن دمبه گوسفنده دم گرفته بود ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۶ - ۲۵ دی ۱۳۹۰
۳۷
۱۱
عجب کشوری داریم ازادی بیان در حد علا در ان رعایت میشود ولی ازادی بیانی که پر از دعا وثنا تملق وچاپلوسگری باشد در غیر این صورت همینطور که یک عده ادم بی مغز ریختند درب منزل یکی از سرداران سپاه واسایش خانواده وی را مختل کردند ودرسی به وی دادند که تاکنون چند بار توضیح داده وگفته من یک ........ خوردم منظور من رزیم پهلوی بوده
محمد جواد حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
آزادی بیان یا آزادی توهین و لجن پراکنی؟ تکلیف ما را روشن کن!
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
اینجای نظرت باحال بود :
ودرسی به وی دادند که تاکنون چند بار توضیح داده وگفته من یک ........ خوردم منظور من رزیم پهلوی بوده
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
مهم این بوده که اون حرف زده شده. گالیله هم بعد از این کلیسا اونو محاکمه کرد از ترسش گفت نه زمین صاف است ولی دیگه کار از کار گذشته بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هر حرفی دلش بخواد می زنه و بعد راست راست راه می ره. عجب خفقان و دیکتاتوریی در ایران حاکم است!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید عزیز مثال جالبی زدی و جالبتر اینکه بعدا معلوم شد زمین واقعا گرده!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۴ - ۲۵ دی ۱۳۹۰
۱۱
۱۶
كار غلطي هست. تند رويست. قطعا نظر اقا با اين حركت ها نيست
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر نظر ایشان نبود عکس العمل قاطعی از ایشان می بینیم این دفعه اول نیست حتماً ایشان راضی هستند که اینها هر روز جسورتر می شوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید توقع داری بالاترین مقام رسمی مملکت هر روز راجع به هر اتفاق و تخلف کوچک و بزرگی در داخل کشور موضع گیری کنه؟ کجای دنیا اینگونه است؟!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
موضوع یک واقعه نیست موضوع یک عادت و یک رویه است و ایشان و کلاً نظام برخورد قاطعی با این جماعت نکرده اند. اگر عین همین برخورد در کشور دیگری که حکومتش رابطه دوستانه با ما نداشت اتفاق می افتد هم ایشان و هم کل نظام واکنش نشان می دادند.
امیدوارم سانسور نکنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عین همین اتفاق در خیلی جاهای دنیا می افته، تجمعات مختلفی هر روز در هر کشوری خصوصآ کشورهای غربی برگزار میشه و طبیعتآ مقامات ایران نمی خواهند و نمی توانند به همه آنها واکنش نشان دهند. و اصلآ لزومی هم نداره این اتفاق بیفته.
اما راجع به برخورد با اینگونه افراد، بهتره ببینی با افرادی که به خانم فائزه هاشمی اهانت کردند چه برخوردی شد؟! با اینکه این خانم در اکثر تجمعات غیر قانونی با شعارهای ضد نظام شرکت داشت، ولی افرادی که به ایشون هتاکی کرده بودند به سرعت بازداشت و محاکمه شدند. و البته خود این خانم هم مدتی پیش محاکمه و محکوم شد.
بهتره واقع بین باشیم.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
یعنی الان فردی که به فائزه هاشمی فحاشی کرده زندان هستند؟ شما مطمئنی؟ طبق قوانین اسلامی ایشون باید حد بخورند میخوام بپرسم دقیقاً چه برخوردی با ایشون شده و منبع خبری شما کجاست

تجمعاتی که در کشورهای غربی اتفاق می افته به این صورت که عده ای جمع میشند و در منزل کسی که مقاله ای در روزنامه منتشر کرده جمع میشند و از دیوار خانه اش بالا میرند؟ شعار می نویسند و فحش میدهند؟ پلیس هم نیست؟
شما الان تو این تصاویر یک نفر پلیس می بینی؟
شما یک مورد برای بنده بیار که کسی درخانه یک منتقد حکومت در کشورهای اروپایی جمع شده باشند و مثل اینها هرکاری دلشان خواسته کردند و هیچ پلیسی هم آنجا حضور نداشته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما مطمئنی با اون فرد برخورد نشده؟ یعنی تا این حد به رسانه های بیگانه اعتماد داری؟ بله متاسفانه اون فرد که واکنش طبیعی به فتنه گری های اون خانم نشون داده بود، دستگیر و محاکمه شد. منبع خبر هم روزنامه های اصلاح طلب داخل ایران هست که همون روزها این خبر رو از قول مسئولین قضایی کشور تایید کردند.
چون شما در این تصاویر پلیس نمی بینی، دلیل نمیشه که پلیس نبوده و برخوردی هم نکرده.
درسته توی کشورهای غربی تجمع نمیشه، بلکه افراد ناشناسی(!) شبانه به منزل فلان سیاستمدار یا منتقد حمله می کنند و یا به ترسوندنش بسنده میشه و یا شدیدتر تنبیه میشه. پلیس نیز هم اکنون پیگیر ماجراست!!!
نمونه اش رو خصوصآ توی انگلیس زیاد دیدیم.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
بفرمایید چه برخوردی با ایشون شده؟ شما خبری در رسانه ای راجع به برخورد با این شخص و اجرای مجازات دیدید؟ ایشون که با افتخار دوبار مصاحبه کردند از عملشون دفاع هم کردند
شما یک منبع خبری بمن بده که نشون بده با این بنده خدا برخورد شده. شما حتی جرات ندارید اسمش رو ببیرید
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۸ - ۲۵ دی ۱۳۹۰
۱۰
۱۹
وقتی شمر جانباز جنگ صفین قاتل امام حسین در کربلا میشود از این ریزش ها نباید تعجب کرد بلکه به رویش ها باید توجه نمود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شمر واهالی کوفه اگر به علی ایمانی داشتند که بزرگترین مقصر واقعه کربلا نمی شد .هنگامی عمر سعد نامه به ابن زیاد نوشت تا قاعله راطوری ختم کند این شمر خبیث بود که زیاد را به پایان کار تشویق وبا حکم جنگ وارد کربلا شد!!!!واما در باب اعراب صدر اسلام وجگ اوری انها همه مطلع اند .ببخشید اینجا کلاس تاریخ نیست ما ان کم دانشی این موضوع را چند وقت لق زبان کرد و....انسان وادار به روشن سازی می کند .....شمر خبیث ویا همسایه های اوبرای جانفشانی برای علی به صفین نرفتند که در اخر همان ها با شمشیر علی را احاطه واز ادامه جنگ منصرف کنند ....نا بینا تر از شما ها با ادعای بصیرت نمیتوان یافت بلکه سنت عربی واسلامی در ان روزگار بود نه بر اعتقاد به امام که مردان شمشیر به دست برای جهاد بروند شاید انها که در لشکلر معاویه بودند هم همین فکر احمقانه را می کردند برای امثال شمر وخیلی ها دیگر فهم صحیح مهم نبوده بلکه شاید اگر درشام بود همراه لکشر معاویه بود......حرف تان بزرگتر ین مغلطه است که من تا کنون شنیده ام ....امیدوارم منبع این سخن خودش به حرف ناصوابش اذعان کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۹ - ۲۵ دی ۱۳۹۰
۲۲
۶
اینها ادعای ولایتمداری دارند اینقد قدرت دارند که از دیوار منزل یه سردار سابق سپاه بالا بروند عکس بگیرند و کسی هم کاری با اینها نداشته باشه خداوکیلی شما اگه از دیوار یه شخص عادی هم بالا بری نیروی انتظامی همین جوری نگاه میکنه
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۹ - ۲۵ دی ۱۳۹۰
۲۰
۶
این تجمع چه ربطی به عزاء امام حسین دارد . اخه بس کنید هرچی کثافت کاری دارید به اسم بزرگان انجام میدهید ......
دست از سر اعتقادات این مردم بردارید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۰ - ۲۵ دی ۱۳۹۰
۱۰
۱۴
به چپ و راست بودن کاری ندارم خداییش پول های مصلی چی شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۱ - ۲۵ دی ۱۳۹۰
۲۰
۹
تا وقتی خودی بود کسی سراغ پول مصلی را نمی گرفت. حالا چی شده؟؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۵ - ۲۵ دی ۱۳۹۰
۲۱
۷
اینا مجوز تجمع داشتن؟
از کی گرفتن؟
نیروی انتظامی کجاس؟
خوبه کم کم همه دارن از قایق نظام پیاده میشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آخه شعبان بي مخ ها مجوز مي فهمند يعني چه ؟ شعبان بي مخ خوراكي مي خواد و نوشيدني .
مسافر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۰ - ۲۵ دی ۱۳۹۰
۴
۴
اگه اینهایی که تو عکس هستن توکشورهای خارجی بودن که الان جاشون دیار بودوباز هم متاسفانه بعضیا قدر نمیدونن
عبداللله ( طلبه )
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۲ - ۲۵ دی ۱۳۹۰
۲۰
۷
من هم مذهبي هستم هم جانباز هم انقلابي و هم تابع ولايت . حركت ناشايست تعداد معدودي خود سر را هرگز در راستاي اهداف نظام مقدس نمي دونم و حريم شكني و حرمت شكني از طرف هر كي باشه محكومه تا چه رسد به بالا رفتن از ديوار خانه ؟ ولايت فقيه و مقام معظم رهبري هرگز نيازمند بي شعوران مقدس نما نيست
رزمنده دفاع مقدس
|
Iran (Islamic Republic of)
ولايت فقيه و مقام معظم رهبري هرگز نيازمند بي شعوران مقدس نما نيست ؟
این کلمه را باید با طلا نوشت چه در مکتب علوی تشیع ولایت فقیه بقدری استوار و دارای پشتوانه قرانی و عترت است که اینگونه حرکتها انهم در خصوص سردار امتحان داده دفاع مقدس حسین اعلایی هیچ محل توجیحی ندارد .
فراموش نکنیم نباید جای بزرگان و امتحان دادگان نظام مقدسمان را که بر اساس شعور و اختیار در حفظ انقلاب و نظام جان خود را در سبد اخلاص نثار رب خدا پرودکار خود (الله ) جل جلاله نمودند را بک یکسری انسانهای احساسی که بعضا نامه سردار را نیز نخوانده اند تعویض نمود .
فراموش نکنیم که یک مرد جنگی به از صد هزار
یک انسان موحد دارای پشتوانه اندیشه الهی بر ........... انسان احساسی ارزشمنترند
دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
عبدالله جون چه طلبه ای هستی که کلمه ی {الله} رو در {عبدالله} بلد نیستی، صحیح بنویسی! آبروی ما رو که بردی! داداش، اوّل سطح سوادت رو بالا ببر، بعد بیا در مورد مسائل جامعه اظهارنظر کن!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
کروبی قروبنت بره.. باشعـــــــــــــــــــور !!
========================
آفرین ولایتمدار نمونه !! انظباط ات شد 20 !!
========================
به سکوتت ادامه بده"" 100% از پل صراط رد میشی*** در بست بهشت ***
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
تصحیح میکنم: انضباط
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت به طلبه عزیز
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۳ - ۲۵ دی ۱۳۹۰
۲۳
۷
برهان قاطع
روزی دو حکیم با هم گفتگو میگردند .
در امری اختلاف نظر پدید امد .
ناگاه شاگردی شمشیر از نیام کشید که ای خیره سر چه میگویی
حکیم با دیدن شمشیر گفت :ای برادر عزیزم شمایی که برهانی به این قاطعیت دارید چرا از اول مطرح ننمودید .تا حرفتان از جان و دل بپذیرم
شهرزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۴ - ۲۵ دی ۱۳۹۰
۲۳
۶
من موندم این برادرای بسیجی چرا همیشه به جای حرف منطقی و بحث با طرف مقابل با چوب و چماق و اسپری حرف خودشونو می زنن؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۱ - ۲۵ دی ۱۳۹۰
۳
۳
ها ها ها.....
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۰ - ۲۵ دی ۱۳۹۰
۲۰
۵
متا سفانه الان در کشور وضعیتی ایجاد شده که انسان بهتر است به همه نگاه کند و حرفی هم نزند و فقط بگوید خدا رحم کند .من شکی ندارم این رفتار ها سنت رسول اکرم نیست.بابا شما هم در روزنامه ای جوابش را بدهید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شعبان بی مخها منطقی جز چماق ندارند. برهان آنها بسیار قاطع و برنده و چماقی است
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۸ - ۲۶ دی ۱۳۹۰
۸
۶
اولا سردار اعلايي معذرت خواهي کرد.ثانيااگر کسي هم از کشتي نظام وانقلاب پياده شود به خودش ظلم کرده ومثل همان افرادي مي مانند که قبل ازشب عاشورا از کشتي امام حسين(ع)به خاطر مسائل مادي ودنيوي پياده شدندو امام راتنها گذاشتند.انشاالله به قول خود سردار سوء تفاهم وسوء برداشتي بيشترنبوده.گذشت زمان معلوم خواهد کرد که موضع سردار چگونه است.ولي من هم تجمع به اينصورت را زياد قبول ندارم.باتوجه به اينکه عذر خواهي کرده نبايد جلوي منزلش تجمع ميکردند.بهتربود ايشان رابه مسجد محل دعوت ميکردند ودرمحيطي ارام هم اعتراضات خودرا عنوان مي نمودندو هم گفتگو ميکردند.
قیصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۰ - ۲۶ دی ۱۳۹۰
۶
۱۳
در استانه 28 صفر هستیم نا خود اگاه یاد مضلومیت مولا حسن ابن علی ع وخیانت اصحاب بی بصیرتش افتادم؟ بی بصیرتی تا انجا رخنه کرده بود که سردار سپاه امام ؟ در ملاقات با معاویه اذعان داشت که در صورت اراده معاویه یکشبه ان امام همام را کت بسته نزد ان خبیث بیاورد؟
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم بهمون دلیلی که طرفداران موسوی و امثالهم نمی توانند خودشان را با حسین (ع) مقایسه کنند(چون خود این آقا زمان قدرتش معصوم نبوده اند) مقایسه شما بی معناست. حسین (ع) نه حکومتی در دست داشت نه قدرت نظامی و انتظامی ، نه زندانی و کهریزکی نه وزارت اطلاعاتی که مخالفینش را گوشمالی بدهند. اگر به این حساب باشد که نعوذبالله ادعاهای صدام حسین رو در نزدیکی به امام حسین باید قبول کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حسین(ع) بر علیه ظلم قیام کرد و انقلاب اسلامی ما الگو گرفته از آن قیام است. علی بن ابیطالب(ع) نیز حکومت اسلامی تشکیل داد که الگوی حکومت ماست.
البته، دین فروشان آن روزگار، وطن فروشان امروزند.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
الگو حکومت شما بیشتر به بنی امیه و بنی عباس شبیه عزیزم

ائمه ما هیچ وقت کارهایی که شما در حق مخالفانتون کردید و می کنید نکردند.
معین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۱ - ۲۶ دی ۱۳۹۰
۱۸
۵
این چه بدعتی شده تا کسی نقدی یا حرفی می زنه عددی معلوم الحال می ریزن در خونه طرف شعار می دن آبروشو به سخره می گیرن چرا نمی رن به وضعیت نابسامان اقتصادی اعتراض کنن چرا چشاشونو بستن
متنفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۷ - ۲۶ دی ۱۳۹۰
۱۹
۴
مرده شور اين صحنه هاي چندش آور را ببرند . اراذل و اوباش گري تا كي ؟ اينجوري بايد مملكت را اداره كنيد ؟ كسي نيست جلوي اين شعبان بي مخ هاي هرزه گرد را بگيرد ؟ اينقدر مملكت بي صاحب و هرج و مرج شده هر كس و ناكسي دارودسته جمع كند جلوي خانه اين و آن ظاهر شوند شعارهاي پوچ و بي خاصيت دهند ؟ منطق از اين كشور رخت بر بسته است
انوشيروان
|
Iran (Islamic Republic of)
با عرض تاسف بايد گفت منطق از كشور عزيز ما دير زمانيست رخت بر بسته است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
منطق !؟ اگر دیدیش سلام مارو هم بهش برسون .
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
متنفر جان کنترل کن خودتو فردا بیا با همدیگه دست و پاشونو جمع کنیم !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۲ - ۲۶ دی ۱۳۹۰
۴
۹
علايي از نزديكان فكري علي لاريجاني و محسن رضايي است. چرا عليه اين جريان انحرافي افشاگري نمي شود؟!!
جانباز هفتاد درصد
|
Iran (Islamic Republic of)
با سلام بر شما دوست عزیز ، همانگونه که به نام چند تن از سران جریان انحرافی اشاره فرمودید متاسفانه سران جریان انحرافی به دلیل در اختیار داشتن مناصب حساس راه را برای برخورد با همفکران خود بسته اند.
انوشيروان
|
Iran (Islamic Republic of)
خدايا شكرت كه به ما اينقدر بصيرت دادي كه هر روز فرقه انحرافي جديدي را كشف كنيم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا پدر و مادر بيگانه گان را بيامرزد اين مملكت را اداره مي كنند . چون داخلي ها را آنطور كه ما مي بينيم يا فتنه گرند . يا منحرفند . نتيجه حاصل مي شود بيگانگان موجه ترند . ولي من مي خواهم بگويم خاك بر سر همه تون .
معلم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۲۶ دی ۱۳۹۰
۱۴
۳
حركت زشت و وقيحانه اي بود . مگر در كشور استبداد هست كه يك سردار سپاه نتونه نظرشو بگه؟ به فرض محال كه ايشون مرتكب خلافي شده مگه كشور بدون قانونه؟؟؟ آيا اين تجمع با مجوز بوده ؟ اگه بدون مجوز بوده چرا برخورد نميشه؟؟؟ اين آقايون به ظاهر مذهبي با كدام مجوز شرعي از ديوار خانه مردم بالا رفتن
و با تخريب اموال مردم باعث سلب آسايش اهل خانه و همسايه ها شدند ؟ گرچه همه ميدانيم اين جماعت خشك مقدس بي فكر در حدي نيستند كه جواب منطقي به اينگونه سوالات بدهند حداقل سايتهاي حامي آنها كه از اين شعبان بي مخ ها سوء استفاده ميكنند جواب بدهند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
معلم عزيز . مي داني چرا مشكلات مملكت حل نمي شود . چون ما بت پرستيم نه خدا پرست . والسلام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۲۶ دی ۱۳۹۰
۴
۴
ابیات شعر پایانی این بیانیه از استاد محمدرضا جعفری است لذا قطعه کامل شعر این شاعر مذهبی و ارزشی که بر اساس رویای صادقه و به مناسبت شهادت دوست عزیزش شهید سرلشکر پاسدار حاج حسن تهرانی سروده بودند و در این بیانیه از آن استفاده شده است را بصورت کامل ذیلا تقدیم همه عاشقان ولایت و رهبری میکنیم انشاالله همه ما با بیعت عملی با رهبر عزیزمان عاقبت بخیر شویم .. منبع (از وبلاگ همفکر)

دیشب به خوابم آمد روح حسن چو نوری

شأن شهید را او ، می گفت با چه شوری

اینجا ملاک عشق است پیمان با ولایت

باید نمود پرواز تا مرز بی نهایت

میعادگاه معشوق با عاشقان بهشت است

این مرتبت که بینی محصول کار و کشت است

با کاروان مولا هر کس نخواهد آمد

این لطف حقتعالی ، جز از دعا نیامد

مأوای ما شهیدان نزد حسین زهراست

جز راه رهبری نیست راه سعادت و راست

فرزند و خانمانم باید دعا نمایند

با رمز یا حسین بر ، قبر شهید آیند

هر کس ولایتی نیست در دام سخت دنیاست

با تأیید ولایت جای شهید اینجاست

عمری به عشق و مستی با امت و امامیم

همراه کاروان با ، صاحب زمان بیائیم

باید دهیم جان را در راه حفظ اسلام

گردد به قدرت حق دشمن ذلیل و ناکام

ای جعفری شهادت مختص عاشقان است

شرط تعهد ما ایثار مال و جان است

شعر از محمدرضا جعفری – تهران 7/9/1390
محمد عبداللهی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۷ - ۲۶ دی ۱۳۹۰
۷
۴
به زن و بچه هیچ ربطی نداره باید می رفتند محل کارش نه در خونه آخه کسانی که اینها رو آنتریک کردن فکر کنند زن و بچه خودشون توی اون خونه و اون محله زندگی میکنه !آیا راضی بودند این طور خانواده شان در اضطراب بیفتند !!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اينها اصولا" ...........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۴ - ۲۶ دی ۱۳۹۰
۱۳
۴
شجاعت داشته باشيد و نظرات مخالف را هم چاپ كنيد . زنده باد ايران اسلامي زنده باد آزادي بيان و زنده باد علايي شجاع . شعبان بي مخ ها سربازان قلم به دستاني چون صراط هستند كه حتي از گذاشتن نامه علايي و حق انتخاب خوانندگان و آگاهي ملت در هراسند.
امين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۱ - ۲۶ دی ۱۳۹۰
۱۳
۴
نامردي تا به اين حد؟
شما كه خودتونو مسلمون ميدونيد ديگه چرا؟
مگه اين بابا زن و بچه نداره؟!
چرا اينقدر بيرحم شده ايم؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مي داني امين جان . اگر جانباز شوي . اگر رزمنده راه خدا شوي . اگر بهترين صفات انساني داشته باشي . اگر خداوند از تو راضي و خشنود باشد تا با اينها همفكر نباشي يا معاندي يا مفسد في الارض . منطق پنطق يوخدي . حق با شماست نگران زن و بچه مردم باشيد ولي چه كنيم شعبان بي مخ ها هميشه هستند و خواهند بود .
رها121
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۰ - ۲۶ دی ۱۳۹۰
۱۵
۵
حرف حق تلخه.

ولی فکر نمیکردم به این تلخی .

آفرین به علائی آزاد مرد.

شما هم اگر دین ندارید آزاده باشید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هرکس مطابق میل شما حرف بزنه، حرف حق زده؟!!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر حرفش حق نبود، شما اینطور حرفها شو به خودتان نمی گرفتین و این همه آشفته نمی شدید. این بنده خدا اصلاً در مقاله اش اشاره به نظام شما نکرد که اینطور باهاش برخورد کردید اگر اسم می برد چکار می کردید!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نه هرکس مطابق میل شما حرف بزنه حرق حق زده؟!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید درست مثل زمانیکه میگن وطن فروش غرب زده و شما به خودت میگیری و برمی آشوبی؟!!!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس ارزشی انگلیسی
بنده مقاله آقای علایی رو خوندم یکجا نه لفظ بی ادبی دیدم نه فحاشی و نه توهینی
شما رسماً فحش ناموس به مخالفانتون میدین ادعای اسلام و اخلاقتون هم گوش فلک رو پر کرده بعد میگین چرا نسبت به وطن فروش و غرب زده ناراحت میشه . شما هر کسی که برخلاف میلتون و مقامات نظام صحبت کنه سریع انگ وطن فروشی و غرب زدگی میزنید این چه ربطی به صحبت های این بنده خدا داره؟ ایشون راجع به واقع نه دی زمان شاه صحبت کرده شما ناراحت شدید شما مگه سلطنت طلب هستید که ناراحت شدید؟ ایشون مگر توهینی یا انگی به شماها زده اسمی از شماها برده؟
کمیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۰ - ۲۶ دی ۱۳۹۰
۱۵
۲
اگر نامه ی علایی نشان بی بصیرتی باشد رفتار کسانی که تصویرها نشان می دهند نیز نشانی دیگر از بی بصیرتی است. اسلام همیشه از افراط و تفریط های آدم های مسلمان ضربه خورده است و لاغیر.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۲ - ۲۶ دی ۱۳۹۰
۱۵
۵
همین آدما هستند که باعث می شوند مردم بیدار بشوند. یک نفر حرف حق میزنه اراذل و اوباش میریزن جلوی خونش.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۵ - ۲۷ دی ۱۳۹۰
۱۱
۲
عجب انسان نماهاي بي انصافي هستند كه حريم خصوصي افراد را مورد تعرض قرار مي دهند شما با كدام مجوز روي در وديوار اطلاعيه چسبانده ايد با كدام حكم شرعي
نااگاه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۴ - ۲۷ دی ۱۳۹۰
۶
۱
اولا میدانم که نظر مرا نمی گذارید ولی باز میگویم که این کارها تنها اب به اسیاب دشمن ریختن است اوایل انقلاب هر روز ضد انقلاب می گفت کار حکومت امروز یا فردا تمام است و مر تب هم تکرار میکر دنند ولی با توکل بخدا سی و چند سال استوار و باصلابت مانده اما این نکته را هم فراموش نباید کرد بابعضی ازکارهای نسنجیده خودمان باعث خدای ناکرده منزوی شدن مردم و در نتیجه حکومت شود =
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۷ - ۲۷ دی ۱۳۹۰
۴
۳
خدايا به ما صبري عطا فرما تا در ميان مردماني ....... كه به نام دينت بدترين اعمال را روا مي دارند و ديگران را كافر مي دانند ولي كافرترينند زندگي كنم!!!
حتي تاب شنيدن كوچكترين انتقادي از عملكرد نادرست خود راندارند و خود را محقترين افراد مي دانند چقدر فرق است ميان اينان و مولايم علي
در كجاي دينتان نوشته شده كه اينچنين به كسي توهين روا داريد
تاكي پس از حرف وسخني مي خواهيد اينچنين هتك حرمت كنيد و به افراد توهين روا داريد...
مردم سرزمينم در فقر به سر مي برند سرزميني كه مي تواند ثروتمندترين كشور جهان باشد ميلياردها دلار به باد يغما رفت چطور براي بازپسگيري آن عربده سر نمي دهيد و تجمع نمي كنيد
پس عقل ناقصت را با نام حسين بر رخ من مكش
چرا كه او گفت
اگر دين نداريد لااقل آزاده باشيد. اميد كه روزي ازجهالت شما كم شود واندكي دقيقتر به جهان و اعمالتان بينديشيد.
حمید
|
United States of America
|
۱۲:۲۶ - ۲۷ دی ۱۳۹۰
۹
۶
خدایاچشم بصیرت بده تاحق وناجق روبشناسیم خداوندامام خامنه ای مدظله را برایمان حفظ کند چون فعلا ایشان چشم بصیرت این مملکت است
محمد (عاشق ميرحسين)
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۲۷ دی ۱۳۹۰
۷
۷
ممل جان، امين زنده به عشق احمدي دلاور
سلام
يه نگاهي به ستون نظرات بندازين، مثبت منفي هارو دارين؟
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
یعنی شما بر حق هستین ؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فلانی محصور بشه ایران قیامت میشه !
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
آقا محمد عزیز:
ملاک شما مثبت و منفی هاست؟؟؟
_______________________
یادته توی یه مطلب قدیمی درباره دعا برای سلامتی رهبری عزیز: چی بهت گفتم"
ولیی تو قبول نکردی که اون منفی ها از جانب دوستان بوده!!!!
محمد(عاشق مير حسين)
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل جان، امين جان، بالاخره قبول كنيد كه ما خيلي بيشتريم، حالا اين كه برحقيم يا نه، خدا ميدونه.
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا هم میدونه ما هم میدونیم ! کی برحقه !منتها دار و دسته شما زمانی میفهمن برحق نیستن که جاشون یه کم داغ !! میشه !
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
ضمن اینکه طبیعتا هر چیز خوبی کمیابه و بالعکس هر چیز عادی و یا درپیتی مثل نقل و نبات ریخته س
يه بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۲۷ دی ۱۳۹۰
۴
۲
با سلام؛
احتراماً ضمن اعلام حمايت قاطع از مقام عظمای ولايت و اصل مترقی ولايت فقيه. به نظر حقير بهتره در اين گونه خبرها اخبار مربوط به مصاديق اتهام که در متن آمده بيشتر مشخص شود تا مخاطب خودش نيز بتواند تحليل کند.
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۴ - ۲۷ دی ۱۳۹۰
۶
۳
آزادی بیان
فردریک کبیر ،که از سال ۱۷۴۰ تا ۱۷۸۶ بر کشور آلمان حکومت می کرد معتقد به آزادی اندیشه بود و رشد فکری مردم را در گرو آن می دانست. او یک روز سوار بر اسب با همراهانش از یکی از خیابان های برلین می گذشت، گروهی از مخالفان اعلامیه تند و تیزی علیه او بر دیوار چسبانده بودند. فردریک آن را به دقت خواند و گفت: “بی انصافها چقدر اعلامیه را بالا چسبانده اند ما که سوار اسب هستیم آن را به راحتی خواندیم ولی افراد پیاده برای خواندنش به زحمت می افتند. آن را بکنید و پایین تر بچسبانید تا راحت تر خوانده شود”. یکی از همراهان با حیرت گفت: “اما این اعلامیه بر ضد شما و اساس امپراتوری است”. فردریک با خنده پاسخ داد: “اگر حکومت ما واقعا به مردم ظلم کرده و آنقدر بی ثبات است که با یک اعلامیه چند خطی ساقط شود همان بهتر که زودتر برود و حکومت بهتری جای آن را بگیرد، اما اگر حکومت ما بر اساس قانون و نیک خواهی و عدالت اجتماعی و آزادی بیان و قلم است مسلم بدانید آنقدر ثبات و استحکام دارد که با یک اعلامیه از پا نیفتد.
انوشيروان
|
Iran (Islamic Republic of)
اون فردريك بود فاطمه خانم . الان هم اين المانه كه يك پنجم ما هم تاريخ نداره اما تو دنيا سروري مي كنه . فكر نمي كنيد اين چيزا يه ارتباطي بهم داره؟
مریم
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۷:۳۱ - ۲۷ دی ۱۳۹۰
۷
۴
ضربه واقعی را بی فرهنگی و بی منطقی مردم به کشور میزند نه امریکا و نه انگلیس و نه اسراییل. فعلا بسیج ابزار دست حاکمیت است و ...
ممل
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
شما از جای دیگه ناراحتی خانوم ... وگرنه همه میدونن اینا ادمکهای خودسر و افراطی هستن نه بسیج
انوشيروان
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
خب اقا ممل همه چيز دان اين ادماي خودسر كه از كره مريخ نيومدن از همين تهران هستن. بقول خودتون چه عقبه اي اينا دارن كه هر كاري دلشون ميخواد مي كنن و كسي هم جلو دارشون نيست؟
حجازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۹ - ۲۷ دی ۱۳۹۰
۵
۲
دین که ندارید لا اقل آزاده باشید.
مگر شما از ناموس چیزی نمی دانید . در این خانه زن و بچه است. شما آنهایی هستید که پیروان حماله الحطبند. اگر کسی شهید شد، آقای علایی و علایی ها در کنارش بودند ما همه مدیون آنها هستیم اما صدقه سردیگران نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۴ - ۲۷ دی ۱۳۹۰
۳
۵
عاشقان کور میر جلبک و ضد نظام های خارج نشین زیاد جدی نگیرید طرف اخرش یکی در میاد مثل مدحی ....افتاد !!!!!!!! الکی نیست که 30ساله بدبخت و اواره اید و اینها سواره ازبس ساده لوحید ..
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۹ - ۲۷ دی ۱۳۹۰
۶
۳
حضرت آقا فرمودند : بصیرت یعنی اینکه بدانی شمر جانباز جنگ صفین میشود قاتل امام حسین(ع) در کربلا. پس نباید از این چرخش مواضع شخصیت هائی که روزی جانبازی برای نظام میکرند تعجب کرد بایید توکل برخدا نمود و پیرو ولایت بود.
من
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۵ - ۲۷ دی ۱۳۹۰
۷
۲
دلم برای خانواده ش می سوزه . حتما طفلکا هول کردن . بابا درست نیست این کارا . دیگه مسخره نکنین خودتون رو . به اسم حزب اللهی ها و ارزشی ها یه مشت لات و لوت میریزن شلوغ بازی در میارن . فکر کنین خانواده خودتونه . من خودم از مخالفان نوشته علایی هستم اما دیگه اینجوری خدا رو خوش نمیاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۹ - ۲۷ دی ۱۳۹۰
۶
۷
لطفآ جدید ترین نامه توضیحی علایی درمورد سوء برداشت هایی که از نامه اولش شده بود رو هم منتشر کنید. البته اگه دوستان نگن این نامه زیر شکنجه نوشته شده!!
رها121
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۰ - ۲۸ دی ۱۳۹۰
۶
۵
حالا دیگه از دیوار مردم بالا رفتن شده هنجار و مایه مباهات.

ولی آدمهای تو این عکس من رو یاد وحشی های آمازون میندازه تا انسانهای متمدن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آدم های توی زندان های گوانتانامو و ابوغریب و بمباران مراسم عروسی در افغانستان شما رو یاد چیزی نمی اندازه؟!
رها121
|
Iran (Islamic Republic of)
خوبه خودت هم اعتراف میکنی این .........ها شبیه جنایات آمریکاست.

اقرار العلما علی انفسهم جائز.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۲۸ دی ۱۳۹۰
۵
۵
ممنون سردار که ازحق ملت دفاع کردی
کمتر کسی درحال حاضر سخن حق میگوید
ازسردارجبهه وجنگ این انتظارهست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ولی بیچاره تاوان بدی برای حق گوییش داد!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۲۸ دی ۱۳۹۰
۵
۳
واللله اعمال نیروههای خودسر روزی دامن خودتان رات هم میگیرد
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۵ - ۲۸ دی ۱۳۹۰
۴
۳
امیدوارم هر بلای سر مردم و زن و بچه مردم میارید خدا سر خودتون و زن و بچه و خانوادتون بیاره تا چشمانتان باز شود و ببینید چه میکنید با مردم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۴ - ۲۸ دی ۱۳۹۰
۶
۳
به نظرتون این عزاداران محترم و خودجوشش! تو عزاداری اسیری برای چی حمل میکنن؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به نکته جالبی اشاره کردی ایول!!!!!
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۴ - ۲۸ دی ۱۳۹۰
۲
۰
این صادق جدیدرا با اسم و شماره جدید معرفی کنید و همینطور ناشناس های جدید و اضافه شده و همچنین برای جلو گیری از تداخل اسامی کامنت ها به کار بران اعلام شود که اگر با اسم مشابه میایند ، اسم دیگری و شماره و ... دیگری انتخاب نمایند . با تشکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۱ - ۲۹ دی ۱۳۹۰
۴
۱
شما برای عزاداری جمع شده بودیید یا برای ریختن جلو در خونه مردم .

زنده باد علایی
محمد جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۲۹ دی ۱۳۹۰
۵
۰
مردم خوب میدونند که کس حق هستش کی باطل کوفی ها هم خوب میدونستند اما از ترس امدن سر ولی خدا رو هم بریدن اما مظلومیت وحقانیت امام حسین که زیر سوال نرفت با شکستشدر زمان شاه هم تا یه دوره ای مردم با اینکه میدونستند شاه حق نیست اما ساکت بودن اما بعدا با رهبری امام شجاعت قیام پیدا کردن وسال ها طول کشید تا انقلاب پیروز شد الانم همین طوره مردم خوب میدونند که کی حق هستش کی باطل کی داره بیت المال وپول نفت رو بالا میکشه وخلاصه کی ظالم هستش وکی مبارز اما فعلا سکوت کردن ولی هرگز این سکوت ابدی نخواهد بود.
محمد علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۱ - ۲۹ دی ۱۳۹۰
۳
۰
اگر انحرافی در کسی هم پیش بیاد ما باید علت را برسی کنیم وطرف را نجات بدیم نه اینکه روزگارشو سیاه کنیم مگه آقا نگفته که جذب حداکثری حالااین سردار جای خود دارد
همه انسانها خطا میکنند چرا به جای رسیدگی به اوضاع طرف را فراری میدهیم سردار اعلایی کم کسی نیست خانواده این بنده خدا چه کردند که بعضیها قاشق نشسته سزیع میرن دم خونه یارو مزاحم امنیت خانوادگی آن میشویم
ما باید از خودمان شروع کنیم آقا هیچ وقت نگفته این طور برخورد کنید تند روی اشتباهه
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۰:۰۹ - ۳۰ دی ۱۳۹۰
۶
۱
همه عالم و آدم بی بصیرت شده اند و نمی فهمند و فقط توی این مملکت یکعده که فرهنگشان شعارنویسی و رگ گردن کلفت کردن و خشم خود را بر سر این و ان کوبیدن را بلدند شده اند با بصیرت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۷ - ۳۰ دی ۱۳۹۰
۷
۲
چرا عده قلیل طرفدار حکومت بدون هیچ گونه مجوز و به صورت خود جوش ! حق اعتراض و سر و صدا و تعرض به خانه مخالف را دارند ولی عده کثیری از مردم که میخواستند اعتراضشون را با تظاهرات سکوت و به صورت مسالمت آمیز نشون بده باید سرکوب بشن ؟ خدا وکیلی خوتون قضاوت کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۱ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۰
۱
۱
نمیدانم تاریخ دقیقش را اما اگه بخاطر آورید (افراد خودسر )(آقا در سخنان گهربارش فرمودند:(مضمون صحبت)اگه کسی کاری کرده چیزی گفته ویا ....کاری نکنید که حتی بچه او نتونه مدرسه بره انگشت نما بشه .خوب قانون تصمیم میگیره وهرگونه حکمی اتخاذ میشه.)
(حالا چرا خودسرها وغیره >زیر چه لقائی جلوتر از قانون ومجریان قانون هستند)
تا ابد بزرگان جنگ وجهاد عزیزند و در کنار آقا آن رهبر فرزانه خواهند بود واین برچسبها وتفرقه ها اثری ندارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۷ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۰
۸
۲
کدامیک از این جوجه های ساندیس مسلک سابقه و پشتوانه اجرایی آقای علایی را دارند ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۰
۱
۰
دقیقاً اینها همانهائی هستند که با عکس آقای خامنه ای به کوی دانشگاه حمله بردن و جنایت ها نمودند و کسی جیکش هم درنیامد اگر دقت کنید آنجا هم با عکس آقای خامنه ای حمله برده بودن و اینجا چنان کرده اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۵ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
اینها اگر بصیرت داشتند که وضع مملکت را به اینجا نمی رسا ندند که سکه 500000 تونانی بشود یک میلیون وپدر مردم مستضعف را در اورده اند
جریان انحرافی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۴ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
حرکت خودجوش امت خدا جوی!
خدا به دادتون برسه به خودتون هم رحم نمیکنید؟