سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۰
آخرین اخبار از بازار ارز؛

آیا مقاومت دلار شکسته می شود

امروز در حالی در ساعات ابتدایی شروع معاملات در بازار ،ادامه کاهش قیمت دلار را شاهد بودیم اما هر چه به ساعات پایانی معاملات نزدیک شدیم کاهش قیمت متوقف و دلار به قیمت 3370 تومان رسید.
کد خبر : ۹۹۲۰۰
به گزارش صراط،دلار در بازار تهران بعد از کاهش قیمتی در روز گذشته امروز مجددا به عدد 3370 تومان رسید و سکه  نیز در بازار امروز یک میلیون و سیصد و سی هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیار 129 هزار تومان معامله شد .

بانک مرکزی نیز قیمت تمام سکه پیش فروشی را 50 هزار تومان کاهش داد و این سکه ها امروز در شعب بانک تجارت یک میلیون و دویست هزار تومان قیمت گذاری و پیش فروش شد که رسانه ها این قیمت را با توجه به افت قیمت روزهای اخیر گرانفروشی بانک مرکزی تحلیل کردند .

در همین ارتباط سید شمس‌الدین حسینی امروز در حاشیه همایش اقتصاد مقاومتی در جمع خبرنگاران با اشاره به کاهش نرخ ارز در بازار، اظهارداشت: با توجه به افزایش عرضه ارز در مرکز مبادلات ارزی و کاهش فشار تحریم‌ها، نرخ ارز در بازار کاهش یافت! و پیش‌بینی می‌کنیم سیر نزولی قیمت دلار در بازار ادامه یابد.

اما بازار خلاف صحبت های آقای وزیر را نشان می دهد و ظاهرا مقاومت این ارز در بازار ادامه دارد و حالا حالاها خیال پایین آمدن ندارد و باید دید در روزهای آینده آیا ادامه تزریق دلار به بازار می تواند مفید فایده گردد و این ارز تاثیر گذار در کالاهای دیگر مانند طلا،خودرو و مسکن به کاهش قیمت راضی می شود یا خیر ؟

منبع: مشرق
برچسب ها: کاهش قیمت دلار صراط