سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۷:۲۹

حبیب الله عسگر اولادی:منتظر تذکر رهبری بودم اما هنوز دریافت نکرده‌ام

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکید کد: مواضع بنده کوچکترین زاویه‌ای با دیدگاه‌های مقام معظم رهبری در باب فتنه، فتنه‌گران و فتنه‌سازان ندارد.
کد خبر : ۹۷۶۰۶
به گزارش صراط، بخش هایی از گفتگوی حبیب الله عسگراولادی با هفته نامه آدینه به شرح زیر است:

*کسانی‌که سه دوره گفت‌وگوی مکتوب بنده با هفت اصلاح‌طلب را خوانده اند و مناظره با آقای شریعتمداری را در سیمای جمهوری اسلامی دیده‌اند و مطالب و مقالاتی را که در جراید در این موضوع رویت کرده اند ، چنین داوری را نداشته باشند مواضع بنده کوچکترین زاویه‌ای با دیدگاه‌های مقام معظم رهبری در باب فتنه ، فتنه‌گران و فتنه‌سازان ندارد و حتّی اینجانب منتظر تذکر و تشری از جانب رهبری هم بودم که هنوز بحمدالله دریافت نکرده ام.

*مقام معظم رهبری اکنون در جایگاه ولایت سیاسی جامعه ما قرار دارد احکام سیاسی او نه تنها بر مقلدین بلکه بر مجتهدین دیگر هم  لازم‌الاتباع هست و بنده تلاش دارم که خود را از جمله مطیع ترین افراد نسبت به ولایت فقیه بدانم.

*سخنان اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با مردم تبریز بسیار روشنگرانه بوده است امیدوارم سلاح تقوا ، تقوا ، تقوا توأم با صبر، صبر ، صبر ما را از این مرحله به سلامت عبور دهد انتخابات آینده را اگر با استعانت از خداوند از حالت تنازع فرسایش‌دهنده درآوریم و یک رقابت اخلاقی را نهادینه کنیم توطئه‌های دشمن در اختلاف افکنی بین مردم  و نیز نخبگان را خنثی کرده ایم.

*انقلاب ما یک انقلاب الهی است و با هیچ یک از معیارهای مادی نباید آن‌را سنجید.

*بهترین خاطره بنده از نمازجمعه، صلابت مردم و شجاعت خطیب جمعه درانفجار نماز‌جمعه تهران، هنگامی که آیت الله العظمی خامنه‌ای خطبه‌ها را قرائت می‌کردند؛ این انفجار در زمان جنگ تحمیلی رخ داد و دشمن اساسی ترین اجتماع مسلمین در تجهیز جبهه و جنگ را هدف قرار داد. مردم مثل کوه ایستادند و مقام معظم رهبری هم با صلابت خطبه‌ها را ادامه دادند.این باعث مباهات ماست چنین رهبری داریم و چنین مردمی که تا پای جان برای انقلاب و اسلام و اقامه نماز ایستاده اند.
نظرات بینندگان
ایمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۰ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۱
۸
۷
درود فراوان بر عسگر اولادی مسلمان
دخترشیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۱
۷
۸
درود بر رهبری معظم و بر عسگری اولادی!
سيد از قم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۱
۲
۸
چون رهبر ما به خوش بيني اعتقاد بيشتري دارند تا تكفير پس به شما هم تذكري نمي دهند! هر چند كه ان دو نفرشايستگي اينرو ندارند!
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۸ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۱
۶
۶
فقط تروكم داشتيم حاجي اولادمسلمان.رهبربايدكارشو ول كنه براشماودوستان تذكربده؟چرا كاري ميكني كه تذكرلازم داره؟