سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۸

واکنش دنیامالی به درخواست تغییر تابعیت رستمی

واکنش دنیامالی به درخواست تغییر تابعیت رستمی
وزیر ورزش و جوانان در خصوص درخواست تغییر تابعیت کیانوش رستمی گفت: جلسه ای را با او داشتیم و اعلام کردیم همه امکانات را برایش در کرمانشاه فراهم می کنیم.
کد خبر : ۶۷۶۶۵۱

به گزارش صراط به نقل ازفارس، احمد دنیا مالی در خصوص درخواست کیانوش رستمی برای تغییر تابعیت اظهار داشت: حدود 45 روز قبل با او جلسه داشتیم و اعلام کردیم که تمام امکانات را برای او در کرمانشاه فراهم می کنیم و خود من مسوول کارهای تو خواهم شد و حقوق و مربی برایت در نظر می‌گیریم.وی ادامه داد: او گفت من با کشوری صحبت کردم و قراردادی بستم و یک نسخه هم به من دادند که البته یک توافق غیر حقوقی بود.وزیر ورزش و جوانان گفت: از او خواستیم که به تیم ملی بیاید به شرطی که حدنصاب های لازم را برای ملی پوش شدن داشته باشد.

البته دو المپیک را شرکت نکرده و ضوابط و مقرراتی وجود دارد. دنیامالی عنوان کرد: امیدواریم انوشیروانی، رئیس فدراسیون وزنه برداری توضیحات لازم را برای افکار عمومی بدهد. به هرحال کیانوش رستمی عزیز ما است و برای ما در المپیک 2 مدال را کسب کرده اند و یکی از ورزشکارانی است که ما از او پشتیبانی می‌کنیم. در آینده هم مذاکره می‌کنیم که اگر شرایطش فراهم نبود، آن بحث را ادامه دهیم.

برچسب ها: وزیر ورزش رستمی