دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۳ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۵

سردوشی هوشمند به دمای آب +عکس

سردوشی حمام با نشانگر حساس به درجه حرارت آب در سه دمای مختلف به وسیله نور ال-ای-دی در سه رنگ وسیله ای مناسب برای حمام است که متناسب با درجه حرارت آب و بدون نیاز به باتری، حدود دمای آب را به شما نشان می دهد.
کد خبر : ۹۰۷۲۱
"صراط" به تازگی سردوش حمام با نور رنگی حساس به دما به بازار آمده که وقتی شیر آب را باز می کنید از نور چراغ آن متوجه دمای آب می شوید.

به گزارش پایگاه خبری صراط، این سردوشی حمام با نشانگر حساس به درجه حرارت آب در سه دمای مختلف به وسیله نور ال-ای-دی در سه رنگ سبز و آبی و قرمز وسیله ای تزیینی و در عین حال مناسب برای حمام است که متناسب با درجه حرارت آب و بدون نیاز به باتری، حدود دمای آب را به شما نشان می دهد.

بر پایه این گزارش، چراغ ال-ای-دی تا دمای 25 درجه سانتی گراد به رنگ سبز، از 26 تا 35 درجه سانتی گراد به رنگ آبی، از 36 درجه تا 46 درجه سانتی گراد به رنگ قرمز و از 46 درجه سانتی گراد به بالا شروع به چشمک زدن با نور قرمز می کند.

این فن آوری جدید که دارای گواهی استاندارد CE از اروپا است، برق مورد نیاز خود را از جریان آب در سردوشی تأمین می کند و نیازی به باتری ندارد و دارای تقلیل دهنده فشار آب است.