يکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۲
نبرد گاریدو با هموطن خود؛

جدال تمام اسپانیایی پرسپولیس - السد

دو مربی اسپانیایی پرسپولیس و السد فردا جدال سختی را مقابل هم برگزار می‌کنند.
کد خبر : ۶۷۶۳۶۲

به گزارش صراط به نقل از خبرورزشی، پرسپولیس در شرایطی فردا مقابل السد قطر صف آرایی می کند که فلیکس سانچس سرمربی اسپانیایی این تیم به دنبال پیروزی بر گاریدو مربی هموطن خود است.

سانچس کارنامه‌داری است و نمی‌توان از کنار نام او به‌سادگی عبور کرد. سانچس با تیم ملی قطر در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ به قهرمانی رسید تا دست به کار بزرگی زده باشد. سانچس اما در جام جهانی ۲۰۲۲ عملکرد خوبی نداشت و عنابی‌ها که میزبان هم بودند، خیلی زود و در دور گروهی از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند. پس از حذف قطر، مسئولین فوتبال ایران کشور فلیکس سانچس را برکنار کردند و کارلوس کیروش به‌عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد. در مقطعی قرار بود سانچس سرمربی تیم ملی ایران شود و نام او پیرامون هدایت تیم ملی شنیده می‌شد اما در نهایت این اتفاق رخ نداد.

حال قرار است پرسپولیس با یک سرمربی اسپانیایی به نانم گاریدو مقابل السدی قرار بگیرد که سرمربی اسپانیایی‌اش به دنبال قهرمانی در این جام است.

از این رو این احتمال می رود که سبک بازی هر دو تیم با توجه به سبک و مکتب فوتبال اسپانیا شبیه به هم باشد و از این رو شرایط بدنی و فنی بازیکنان تکلیف تیم پیروز را مشخص می کند.

به هر روی باید منتظر بود و دید درنهایت کدام مربی اسپانیایی از این جدال برنده بیرون خواهد آمد. فلیکس سانچس یا کارلوس گاریدو.