سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۵ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۲

ضرورت افزایش منابع بانکی در کردستان

نقشی‌زادیان همچنین خواستار ورود بانک توسعه صادرات به بخش صادرات کردستان شد تا از نزدیک مشکلات و مسائل مبادلات ارزی را بشناسد و حرکت مثبتی در راستای توسعه تجارت انجام شود.
کد خبر : ۶۷۸۰۵

به گزارش صراط به نقل از خبرگزاری فارس، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی سنندج با اشاره به ظرفیت‌های موجود در کردستان خواستار افزایش منابع بانکی در کردستان شد.

محمدسعید نقشی‌زادیان در نشست مدیرعامل بانک توسعه تجارت کشور با صادرکنندگان استان کردستان با اشاره به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های موجود در کردستان ایجاد شعب بیشتر بانک توسعه تجارت در استان را خواستار شد.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام حمایت از کار و سرمایه ایرانی، گفت: تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی در روند پیشرفت و توسعه استان آغاز شده که اتاق بازرگانی هم از این قضیه مستثنی نیست و این کار جز با همکاری دولت‌مردان و بانک‌ها فراهم نمی‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی سنندج بیان کرد: با توجه به قابلیت‌ها و داده‌های موجود در غرب کشور یکی از ضرورت‌های استان ایجاد شعب بیشتر بانک توسعه تجارت در کردستان است که امیدواریم این امر به زودی محقق شود.

نقشی‌زادیان همچنین خواستار ورود بانک توسعه صادرات به بخش صادرات کردستان شد تا از نزدیک مشکلات و مسائل مبادلات ارزی را بشناسد و حرکت مثبتی در راستای توسعه تجارت انجام شود.

وی افزود: با این کار موارد ارزی شناسایی می‌شود و نتیجه بهتری را نیز به دنبال دارد.

نقشی‌زادیان همچنین خواستار افزایش منابع بانکی با توجه به موقعیت حساس استان و علاقه‌مندی مردم شد.

وی گفت: ما انتظار داریم سطح اعتبارات از وضعیت فعلی خارج شود و با توجه به علاقه‌مندی مردم استان کردستان این اعتبارات افزایش پیدا کند.

نقشی‌زادیان اظهار امیدواری کرد؛ خروجی این نشست نتایج کلی در مجموعه درخواست شهروندان کردستانی برطرف شدن کمبودهای استان با توجه به موقعیت حساس استان باشد.