دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۳
دفاع غلامحسین الهام و فاطمه رجبی از احمدی نژاد

پدر جریان انحرافی هاشمی و خاندانش هستند/ نامه عزل مشایی محرمانه بود!

نامه ای که مقام معظم رهبري راجع به کنار گذاشتن مشایي به آقاي احمدي نژاد نوشتند؛ کاملا محرمانه بوده است ولي معلوم نيست که آقاي ابوترابي با چه توجیهی و چرا این نامه را در اختیار رسانه ها قرار داد!
کد خبر : ۵۴۹۴۶

"صراط"ـ  فاطمه رجبی همسر غلامحسین الهام که ید طولایی در بیان نظرات تعجب آور دارد در مصاحبه ای پیرامون ولایت مداری احمدی نژآد گفت: "ما بايد آقاي احمدي نژاد را با روساي جمهور پيش از خودش مقايسه کنيم. آیا آقاي هاشمي رفسنجانی فردی ولايتمدار بوده و هست؟! آيا خاتمي ولايت مدار بوده است؟! منتهی باید بررسی کرد که چه دستهايي باعث مي‌شد که عدم تبعيت آنها از ولایت و فراقانوني حرکت کردن آنها مسکوت و پنهان بماند و همين دستها در افشاي مسائل احمدي نژاد شتاب دارند و بزرگنمايي مي‌کنند."

البته خانم رجبی به این نکته اشاره نکرده اند که  افراد را باید با حق سنجید نه حق را با افراد! اگر بنا بر مقایسه افراد با یکدیگر بود که دیگر "ارزشی" در جامعه باقی نمی ماند چرا که در هر زمانی ارزش ها متناسب با تغییرات افراد تغییر چهره می دادند و "حق" به معنای واقعی کلمه موضوعیتی نداشت. نسبیت اخلاق یکی از اصول مهم  طرفداران امانیسم است که گروهک انحرافی امروز سردمدار آن است.

وی در برابر تعجب گزارشگر در پاسخ به سوالی در مورد  رسانه ای شدن نامه ای که امام خامنه ای پیرامون عزل مشایی نوشتند و پشت پرده علنی شدن آن -که ساخته و پرداخته ذهن جوانفکر بود- گفته است:

"نامه ای که مقام معظم رهبري راجع به کنار گذاشتن مشایي به آقاي احمدي نژاد نوشتند؛ کاملا محرمانه بوده است ولي معلوم نيست که آقاي ابوترابي با چه توجیهی و چرا این نامه را در اختیار رسانه ها قرار داد (!)
خدا مي‌داند که مقام معظم رهبري از اين مسائل با روساي جمهوري سابق هم داشتند و چطور شما مي‌توانيد آقاي خاتمي را ولايت مدارتر از آقاي احمدي نژاد بدانيد؟! چطور مي‌توانيد هاشمي که نقش خود و خانواده اش در فتنه ۸۸ آشکار است را ولايت‌مدارتر از آقای احمدی نژاد بدانيد؟! يک عدم اطاعت‌هايي از آنان بوده که من فکر مي‌کنم آقای احمدي نژاد در مقايسه با آنها بسیار بهتر عمل کرده است. بالاخره اگر آقای احمدی نژاد اين اشتباهات را انجام نمي‌داد که امروز خیلی براي ما ارزنده‌تر بود، امّا متاسفانه اين اشتباهات در مقیاس کوچکتر در برهه ای از جانب ایشان اتفاق افتاد."

البته بازهم همسر الهام به این نکته شاره نکرد که با توجه به رسانه ای نشدن اینگونه موارد در دولتهای قبل ایشان چگونه از وجود چنین مکاتباتی مطلع هستند؟ و اساسا رسانه ای شدن یا نشدن ماجرای نامه رهبر معظم انقلاب پیرامون عزل مشایی چه کمکی به اصل واقعه که سکوت یک هفته ای را در بر داشت می کند؟

فاطمه رجبی در برابر پرسشی پیرامون اعتقاد اش به وجود جريان انحرافي يا جريانات انحرافي گفت:

"من قائل به جريان انحرافي ای هستم که از ابتداي انقلاب در مملکت حضور داشته و تفکر توسعه و اصلاحات با مبنای غربی را دنبال می کرده است (!)  الان برخی رفتارها و جملاتي از شخص آقاي احمدي نژاد و مشایی بروز پیدا می کند که در زمان توسعه و اصلاحات نقل محافل برخی سیاسیون بود و الان آقای احمدی نژاد در حال بازگشت به عقب می باشد، به نظر خودشان مطالب جديد مي‌گويند ولي در حقیقت ارتجاعي به دوران آقای هاشمي رفسنجانی می باشد. پدر جريان انحرافي در حقيقت آقاي هاشمي رفسنجاني و خاندانشان هستند و ايشان تئوري مي‌دهند خاندانشان عمل مي‌کنند."

گفتنی است غلامحسین الهام در مصاحبه ای که روز گذشته ارگان دولت با خوشحالی و تعریف و تمجید از وی به چاپ رساند اظهارات مشابهب را مطرح کرده بود .

در ابتدای گفتگوی الهام با روزنامه دولت، این روزنامه در وصف وی اینچنین نوشته بود: الهام انصافاً هنوز معتدل است و منصف، ضمن آنكه انتقادات خود به دولت را خيلي شفاف مطرح مي‌كند اما باز هم تأكيد دارد كه مدافع و موافق دولت است و حتي به تندروي برخي دوستانش در جبهه پايداري هم كاري ندارد.!

وی در پاسخ به این سوال که "تحليل سياسي شما از مطرح شدن سؤال از رئيس‌جمهور در اين مقطع چيست؟"، گفته است: اينكه اينها سؤال‌ها را مطرح كردند و ديدند پاسخ به سؤال قبل از انتخابات برايشان خوب نيست و گفتند صدايش را قبل از انتخابات در نمي‌ آوريم تا بعد از انتخابات ببينيم چه اتفاقي مي‌افتد. آيا اين سؤال رأي‌آوري دارد براي ما يا رأي‌شكني دارد، لابد فكر كردند مثلاً رهبري هم وساطت بكنند و اقداماتي بكنند كه مجدداً اينها بتوانند اين هزينه را متوجه رهبري بكنند و اين منت را بر سر احمدي‌نژاد بگذارند" (!)

الهام اضافه کرد: "ظاهراً فكر مي‌كنند امروز با اين چالش مي‌شود رأي آورد يعني اگر كسي علم مخالفت با رئيس‌جمهور را بلند بكند و اپوزيسيون دولت باشد، اين موضوع رأي‌آور است. در حالي كه بنده اين پيام را از جامعه استشمام نمي‌كنم و اتفاقاً عكسش وجود دارد. در هر صورت بعضي كه در يك بن بست سياسي هستند خواستند كاري بكنند كه شناخته شوند."

وی روز 28 بهمن ماه هم در همایش انتخابات در دانشگاه قم، گفته بود، جریان انحرافی را مخالفان گفتمانی احمدی‌نژاد ساختند و "دولت را متهم به همراهی با آن کردند"(!)

نظرات بینندگان
علیرضا ق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۳ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۰
۵۱
۲۳
محرمانه بودن نامه یک موضوع است اما مهمتر از آن بی توجهی و اهانت به امر نائب امام زمان ( عج ) است . حالا چه فرقی می کند این امر شامل نامه محرمانه باشد یا عادی ؟ . بی اعتنایی ها و بی احترامی هایی که آقای احمدی نژاد به اوامر و نصایح رهبر معظم انقلاب کرد دل ما را خون کرد . ما ایشان را اینگونه نمی دانستیم و گرنه دستم می شکست که به چنین فردی رأی بدیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دفاع کورکورانه از دولت= دیکتاتوری
یزید
|
Iran (Islamic Republic of)
مامااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
احمدی نژاد در این زمان بزرگترین خدماتو برای کشور انجام داده و راه پیشرفتو برای ایران هموار کرده. یک نگاه به صنعت هوا فضا و تکنولوژی هسته ای و صنعت دارو سازی و سلول های بنیادین و ... بندازید. ایران جزو چند کشور اول جهانه. کارهای دولت احمدی نژاد آرزوهای دولت های دیگه بوده مثل هدفمندی یارانه ها. چه بخوایم چه نخوایم اسم احمدی نژاد تو تاریخ ثبت شده . نقد به تمام دولت ها بوده و هست اما تخریب این دولت از پشتیبانیش بیشتر بوده. بارها رهبر تو سخنرانیهاش این و گوشزد کرده. به نظر منم اگه این خاندان مافیای بزرگی شدن و بیشتر افراد این نظامو زیر سلطه دارن.
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس کلا در توهمی !! یجور حرف میزنی که انگار دولتهای قبلی خواب بودن و این دولت اومده و همه رو از خواب بیدار کرده ..............!!!!
ببین هر کاری که در حال حاضر به ثمر رسیده نتیجه سالها کار و تلاش و تجربه اندوزی بوده که حالا ثمر داده نه اینکه با اومدن اح ........ یه دفعه همه کارا طراحی ، اجرا و به نتیجه رسیده باشه البته قطعا این دولت در کنار ضعف هاش نقاط قوت خوبی هم داشته مثل دولتهای قبلی اما اون چیزی که در این دولت بی سابقه هست بی قانونی ، خود را فراتر از قانون دانستن و امثالهم و از همه مهمتر یکسری آرا و افکار منحرفانه در امور اعتقادی و دینی و ورود به برخی مباحث تخصصی مثل ظهور توسط فردی که دکترای ترافیک داره !! کسی که ادعای عدالت رو داره و از طرف دیگه از بی قانونی حمایت میکنه و به بی قانونی دامن میزنه در مقابل گفته حضرت امام مبنی بر در راس امور بودن مجلس میگه مجلس در راس امور نیست ... از مدارک جعلی تحصیلی و امثالهم دفاع میکنه و ..................................................!!!
دروغ زیاد میگه و ............
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
ولایت پذیری نداره ... و من حیث المجموع در خط انحراف گام برمیداره و وجود این چیزا در دولت و رئیسش برای همه عقلا و حتی عوام اظهرمن الشمس هست اینکه بعضیا هنوز نفهمیدن باید سرشونو بزنن دیوار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۸ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۰
۲۷
۳۸
آهای - صراطی ها
این صراط تو سرتون بخوره- خیلی نامردین
با معتمدین نظام چکار میکنید ؟؟؟؟
محمدزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
معتمدین نظام صیغه جدیده؟! :)))
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط عزیز این خانم محترمه همفکر یکی از مشتریای سابق شما بنام مهران آزادپی هست و تا حدودی برادر امین کشته به عشق احمدی !!! ...............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد حسن جوش نزن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۸ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۰
۶۴
۲۳
کسی نیست بگه زن برو بشین خونه شوهرداری کن این خزعبلات چیه می گی!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
معلومه خیلی سوخته ها!!!!
بشین توی یه تشت آب خنک!!!
سمانه
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت! هر دو تاشون نابغه سیاسی تشریف دارن! انتهای بصیرت!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلی عالی گفتی ! بارک الله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نه نسوخته، دلاور ماله تو که سوخته نمی خواد نشون ندی. اووون آآآآب رو بریز اوونجایی که می سوزه نمی تونی نریز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
امين، اوني كه نياز داره توي تشت آب بشينه تويي نه من.
مهدیه
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس عزیز امین حرف بدی نزد راستش حقیقت تلخه کاملا واضح هست که شما دارید میسوزید
امین عزیز کاملا باهات موافقم و هر نظری که بدی باهاش موافقم


مرگ بر منافق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۹ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۰
۳۶
۱۱
اگر نامه عزل مشایی محرمانه بوده باشد و این آقا بدون اجازه از رهبری علنی کرده باشد واقعا کار اشتباه و قابل پیگیری انجام داده ولی چرا در مورد غیر علنی بودن نامه قبلا کسی چیزی نگفته
پیگیری کنید به ما هم خبر بدید
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۱:۰۴ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۰
۱۳
۱۰
ماموران آژانس برای شناسایی و ترور دانشمندان کلیدی هسته ای امده اند و چه خیال باطلی!
سعید
|
Kazakhstan
احتمالاً خود آقای الهام و همسرگرامیشان جز این دانشمندان هستند!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۰
۱۷
۱۸
.....................................
قضیه حکم رهبر هم کاملا مشخصه که چرا علنی شد"(دید عامه مردم رو نسبت به احمدی دلاور بدبین کنند و راه رو برای نقشه های پلید پیرمکار هموار کنند"
وقتی میگم ............... همگی سربازان تحت امر ابوالفتنه هستند..نگید نه!!
_______________________________
صراط عزیز: اظهارات خانم رجبی تعجب آور نیست"حقایقی است که خیلیا به مذاق شون خوش نمیاد"
صراط جان:
سکوت 4 روزه احمدی دلاور،بخاطر بعضی از خدا بی خبرها بود"
وقتی احمدی دلاور میبیند که بعضی ها از نامه رهبری عزیز،سواستفاده میکنند"نباید دلگیر شد؟؟!!؟؟
متاسفانه شما طوری قضایای حکم مش...... رو به مخاطب القا کردید که انگار با مشکل اصلی کشور روبه رو هستیم"
وای از اون روزی که بفهمید مسئله اصلی از دید رهبری در اون سخنرانی چی بوده!!

آخه چرا توجه نمیکنید:
رهبری عزیز فرمودند که تا زنده هستند نمیگذارند که حرکت ملت به سوی آرمانها منحرف شود"
این یعنی چی؟
یعنی شماهایی که حرفهای مش...... رو در بوق و کرنا کردید"باباجون مشکل اصلی رو ببینید"به مسائل فرعی توجه نکنید"
یعنی مش..... عددی نیست که بخواهد تبدیل به یه مشکل بشه"
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
امين معلومه كه خيلي سوختي ها آب رو بريز اونجايي كه مي سوزه.
مهدیه
|
Iran (Islamic Republic of)
توجیه فوقالعاده ای داشتی
ممنون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۹ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۰
۶
۱۲
بنام خدا
اگر امثال احمدی نژاد به انقلاب اسلامی خدمت می کنند تکلیف تکلیف شرعی است و وظیفه در مقابل قانون است اما کوچترین خلاف نسبت به اسلام بزرگترین جنایت علیه اسلام است زیرا اگر عده ای منحرف شوند و اسلام را وارونه نشان بدهند اسلام در خطر است ؛قران در خطر است ؛کوچک ترین انحراف مساوی بزرگترین جنایات علیه اسلام جهانی است زیرا امروز بیداری اسلامی جهان چشم به انقلاب اسلامی ایران دوخته اند و ثروت اندوزان منحرف بدانند که خداوند مستضعفین را جانشین زمین خواهد کرد . امروز مسئله مسئله اسلام و کفر است . هر کس از صراط مستیقم منحرف شود حتما در سبیل شیطان قرار می گیرد زیرا شیطان دشمن قسم خورده انسان است و مانند خون در رگها جاری است و در یک لحظه غفلت وارد قلب انسان می گردد . بنده با سواد کم خودم و آنچه که به نظم می آید در مورد جریان انحرافی جمله ای را ذکر می نمایم : هر انسانی عقل دارد اما عقل بتنهایی برای هدایت بشر لازم هست اما کافی نیست . برخی از انسانها فقط می گویند آنچه که من می گویم چون در راستای عقل است باید همه بپزیرند اینها منحرفند . زیرا 124000 پیامبر و 12 امام برای هدایت عقل بشر در راستای اطاعت و عبادت خداوند مبعوث شده اند و اگر انسان بدون توجه به دین فقط از عقل استفاده نماید عقل بشر بیشتر منفعت جو است و با حقوق سایر بشر کاری ندارد اما دین اسلام می گوید عقل باید در خدمت به اسلام باشد زیرا عندالدین عندالله الاسلام .
و دین اسلام هم توصیه به امامت و ولایت مداری دارد .
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۱:۲۱ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۰
۱۰
۱۰
ما باید شاخص قدرت،ثروت و تبلیغات را در انتخابات کمرنگ کنیم و شاخص های انقلابی را جایگزین ان نماییم زیرا دشمن در این شاخص ها خیلی خوب سرمایه گزاری کرده و ضربه می زند.
سمانه
|
Kazakhstan
ما باید اول این مدعیان باهوش را بفرستیم منزل بعد یک گلی به سرمان بزنیم.
كمال ابادي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۷ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۰
۶
۶
صراط ....... فكر كردي همه مثل خودت ....ن كه نفهمن چرا اين خبر رو زدي هدفت ......... بوده
.....................
برهنه
|
Iran (Islamic Republic of)
باید هم میزدن که ما افراد بی ادب و بی تربیتی چون آنان و شما را بشناسیم متاسفم که نامت کمال ابادیه چون نه کمال داری نه ابادی در.........................؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۰
۱۰
۱۱
حرف حساب بود
علي كريمي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۰
۱۱
۹
ايشان هم خوب وقتي را براي اين خزعبلات انتخاب كرده .دم انتخابات بلاخره بايد از گروهش دفاع كند .خانم رجبي مدل تبليغاتي خوبيه براي الهام و دارو دسته اش.
محمد.ص
|
Iran (Islamic Republic of)
علی اقا تو ام............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۰
۱۳
۱۵
آهای زن برو خانه داریت کن........
چرابزرگ شماآقای......تمام وکمال گوش به فرمان آقا نبودند وچند روزی رو قهر کردند ؟/چرا در یه سفر استانی عملا رو در رو .........صحبت کرده //؟؟؟؟؟؟؟
پس انحراف انحرافه دیگه...
جلال
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای محترم این چه طرز برخورد است زن حق صحبت ندارد یا حتما باید مطابق میل ما صحبت کند ولا غیر ؟ یا آن یکی میگه این صراط تو سرتان بخوره آخر این چه جور اسلامی است ؟ به سخنان گوش فرا دهید و بهترین را انتخاب کنید ... و یا فحاش نباشید ..!! بیچاره احمدی نژاد را نه بتش کنید نه به زمینش بزنید یک زمان سردار سازندگی ساختیم و امیرکبیر تولید کردیم حالا تبدیل به سران فتنه کردیم اگر به موقع گوشزد میکریم و او هم تحمل شنیدن داشت و ادعا نمیکرد دانشمند سیاسی است این معضلات و این فجایع امروز پیش نمی آمد یا لااقل تا این حد نبود اگر اعضائی از این پیکر واحد دچار آسیب شده سعی در مداوا داشته باشید نه بریدن و دور انداختن متاسفانه بسیاری از عناصر انقلاب به مرور در اثر اشباهات خودشان و برخوردهای نسنجیده ما وکلا ضعف هردو طرف از پیکر انقلاب جداشدند برادران بیندیشید چه باید کرد ؟ این انتخابات همچون قبلی ها طی خواهد شد اما ما چه کنیم ؟ چه کسی به فکر مردم باید باشد تا بحال چه مشکلی از مردم حل شده بیندیشید شاید راه حلی انشاء ا... کلکم راع و کلکم مسئول ....خداوند یار ویاورتان باشد !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بابا تو که همش نقطه گذاشتی حداقل چند کلمه مینوشتی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۸ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۰
۸
۱۰
برای هردرد وهر کم آوردن و سرپوش گذاشتن روی کارهای خودشان، همش هاشمی بیچاره رو پیش میکشن....بابا تخریب هاشمی یه بار به دادتان رسید حالا دستتان برای همه رو شده ..
ذوالفقار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۲ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۰
۷
۱۰
صراط به تذكر بجاي حاج آقا قرائتي راجع به تيتر زدن دقت نكردي.
روي سخن يكي از تذكراتش مستقيما با شما بود
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۰
۱۰
۷
شک نکنید ؛ که اصلاحات سوکولارم و منحرفین را یک نفر از دل نظام بوجود آورد ..
آیا امکان دارد آن نفر هاشمی باشد ؟؟
خدایا به حق محمد و آل محمد عامل پیدایش منحرفین فتنه گر در انقلاب اسلامی را روسیا و نابود بگردان ..
Guardian
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۶ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۰
۶
۷
سوال پیش میاید که اگه نامه محرمانه بود (یعنی صرفا به دست خود احمدی نژاد رسیده بود)چگونه آقای .............. این نامه را منتشر کرده؟مگه ایشون رونوشت نامه را دریافت کردند؟
بحث دوم این است که واقعا این مساله انتشار نامه نمیتونه این قضیه رو ماست مالی کنه.در هر صورت آقای احمدی نژاد به توصیه ولی فقیه عمل نکردن.چطور بعضیا میگن ایشون سرباز ولایت هستن؟همچنین در برهه ای دیگر سر قضیه حضور نیافتن ایشون در جلسات هیئت دولت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۹ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۰
۱۳
۱۲
بازانتخابات شدوازنردبان هاشمي دارين بالاميرين ديگه/؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
مهدیه
|
Iran (Islamic Republic of)
این نردبان پوسیده است به زودی خواهد شکست
حمید رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
دقایقا این نردبان و ستون انقلاب پوسیده و شکسته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۰
۷
۱۱
..................................
اين خانم با اينكه مطمئن شده است كه آقاي احمدي نژاد چه جسارتي به ساحت امام خامنه اي كرده است باز ايشان را معجزه هزاره سوم مي داند. وا اسفا از دست اين خانواده بدبين و كج بين !!!!!
بنده مطمئن هستم كه صراط اين مطلب را بدليل برخي معذوريتها در سايت درج نمي كند وليكن خواهشمنديم اين مطلب را به نحوي به استماع اين خانواده براسانيد
رها121
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۱ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۰
۶
۱۰
تو هم دایه دلسوز تر از مادری واسه مش.....
برهنه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۰ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۰
۱۱
۹
آقای الهام و خانم رجبی شما که اینقدر ادعاتون میشه چرا فقط موقع انتخابات حرفهایتان را میزنید الان هاشمی بد شده اون زمانی که برو وبیایی داشت چرا انتقاد نکردی بابا جون مردم دیگه خوب می فهمن نمی خواد بگی پدر و مادر جریان انحرافی کیه مثل روز روشنه کی انحرافیه و کی ولایتمدار .
سياهكلي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۴ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۰
۶
۹
آقايان طراطي نكنه كه با نام صراط داريد صراط غير مستقيم رو بازيركي طي مي كنين
یکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۸ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۰
۴
۱۲
اقای ابوترابی عمدا این جریان را اعلام کردند تا مردم بهتر احمدی نژاد را بشناسند- چون مردم فکر میکردن احمدی نژاد کاملا قانونی عمل میکنه و پیرو رهبره
البته حرفهای خانم الهام هم کمی درسته-خیلی کم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۹ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۰
۹
۵
خدا به این خانواده رحم کنه ...هرکی یه کلام علیه این خاندان تزویروقدرت حرف بزنه............یا ترور شخصیت میشه یا ترور جانی .. ....از اون اوایل انقلاب تا کنون .........همه باید عین علی م براشون خودشیرینی کنن وگرنه.............
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۹ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۰
۱۵
۸
این خانم همان بود که کتاب احمدی نژاد معجزه ی قرن بیستم را نوشت ؟ چه معجزه ای از احمدی نژاد دیده بود ...............؟
رها121
|
Iran (Islamic Republic of)
فریب چند میلیون آدم کم معجزه ایه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
معجزه ای که باعث شد خودش و شوهرش مشهور بشن ..........!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
هیچی فقط جو گیر شده بود.حالا هم اعتراف به اشتباه خیلی سخت است
مهدیه
|
Iran (Islamic Republic of)
رها جان
اقای احمدی دلاور هر چی که باشه مثل بعضی ها دزد نیست
میدونی که منطورم از بعضی ها کیه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۵ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۰
۸
۸
واقعا كه دست از سر هاشمي بر نميدارند
کیومرث
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۳ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۰
۱۱
۱۲
من به نظرم:
1.هاشمی خیلی هوشمندانه عمل می کنه.
2.اصلاً تحت تأثیر مسائل جو گیر نمی شه.
3.همچنان به اسلام وفاداره.
4.زیاد و بیهوده حرف نمی زنه.
5.اصلاً درحد ظرفیتش ازش استفاده نشده.
6.خیلی ها هنوز نشناختنش.
7.و آخر اینکه چرا همش دشمنی یکبار هم که شده به هاشمی نگاه مثبتی داشته باشیم.به نظر من که واسه خودش مخیه.
مهدیه
|
Iran (Islamic Republic of)
تمام این اتیش ها از گور ها...بلند میشه
حمید رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
دوست عزیز همه عالم دست اقای هاشمی و خانوادش رو توی فتنه دیدند ...
علی
|
Kazakhstan
|
۰۹:۵۳ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۰
۱۰
۱۳
من خودم خاتمی را قبول نداشتم ولی جسارتی که احمدی نژاد به رهبری کرد را خاتمی هیچگاه مرتکب نشد.
یکی
|
Kazakhstan
اون (خاتمی) پایه گذاری کرد - فقط خیلی عیان نبود
پویان
|
Kazakhstan
خاتمی ، بر خلاف نظر مقام معظم رهبری ، از مهاجرانی و سعید حجاریان و عبدالله نوری و .... در پستهای کلیدی استفاده کرد.

لطفا تاریخ را تحریف نکنید.
12
|
Kazakhstan
مگر فتنه راه انداختن در سال 88 کار کمی بود که عالیجنابان چند نفره راه انداختن
جسارت نکردن، فتنه کردند، با هم تفاوت دارند؟!!!!!
مهرداد
|
Kazakhstan
خطاب به علی خان

کامنتت خیلی خنده دار بود.

خاتمی ، هشت سال تمام ، انرژی خود را معطوف بکارگیری عناصر ضد مقام معظم رهبری کرد.

تاریخ را وارونه جلوه نده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۴ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۰
۷
۵
انا لله و انا الیه الراجعون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۵ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۰
۳
۳
شما هم مثل دیگران فقط .................................................
جميل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۱ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۰
۵
۱۰
بسم الله الرحمن الرحيم
همه ما ميدانيم حضرت امام خميني دشمنان مرموزي داشت كه از همان سال 42 ميخواستند انتقام از ايشان بگيرند به نظر حقير نتوانستند و بعدها مشخص شد كه چگونه آن دشمنان حسود و ذليل با ترور افرادي مثل شهيدان : مطهري بهشتي قدوسي و ... جانبازان : مقام معظم رهبري
و هاشمي رفسنجاني و ... آتش انتقام را التيام دادند حالا هم خانم رجبي در خط همان دشمنان مرموز است شك نكنيد عالمانه يا جاهلانه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۳ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۰
۳
۳
صراط..............الذین انعمت علیهم غیر المغضوب علیهم والضا.......................لین !!!!
ای بابا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۴ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۰
۷
۶
چه محرمانه و چه علنی این مهم نیست مسئله اینه که وقتی نامه را گرفتی بایستی به ساعت نکشه اجرای نامه نه 8 روز محل نگذاری تا یکی مجبور به علنی کردنش بشه
ای ماما
|
Iran (Islamic Republic of)
راست گفتی یه ساعت هم زیادی هست باید همون لحظه اجرا میکردند.
سعیدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۱ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۰
۷
۷
انا لله و انا الیه الراجعون
عزراییل
|
Iran (Islamic Republic of)
تسلیت عرض میکنم . مراسم عزا کجاست سعیدی جون
حاجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۰
۸
۱۴
توروخدا ببندیددهانتان را.زنده باد هاشمی خاتمی موسوی کروبی صانعی وخویینیها......................................
مرعشی
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر فائزه هاشمی

درود بر مهدی رفسنجانی
مرعشی
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب حاجی

شخصیت با ذکاوتی همچون آیت الله هاشمی را نباید با انسان چپ گرایی مثل میرحسین موسوی مقایسه کرد.

در اواخر جنگ تحمیلی مشخص شد که سیاستهای چپ گرایانه موسوی ، اقتصاد ایران را به زیر صفر برده ، و برای همین بود که حضرت امام خمینی (ره) در سالهای پایانی حیات مبارکشان دریافتند که چاره ای جز عمل به توصیه های اقتصادی حضرت آیت الله هاشمی وجود ندارد و خدا را شکر دولت میرحسین کنار رفت و سردار بزرگ سازندگی حضرت آیت الله هاشمی سکان قوه مجریه را هم بدست گرفت.

ملت ایران مدیون سیاستهای اقتصادی آیت الله هاشمی هستند نه سیاستهای چپ گرایانه موسوی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۴ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۰
۶
۹
وقتی قافیه تنگ آید شاعر به جفنگ آید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۵ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۰
۴
۱۲
واگر پيشرفتي که داريم مديون خون شهدا وکارهاي دولت هاي قبلي هستيم واين دولت وضعيت بيشتر در حاشيه وسياست خارجي بدتر وترورم 100% وايجاد فقر وبيشتر شدن فاصله بين طبقات بلاي جامعه با طبقات پايين جامعه وزياد شدن حيف وميل بيت المال در اين زمان بيشتر بوده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نه تا این حد....کلا نظاممون به تنها چیزی که فکر نمیکنه معیشت و وضع مردمه...چی بگیم بهشون...از یه طرف ادم میگه سیاست خارجیمون حق طلبانه هستش و. از طرفه دیگه میبینه روز به روز در عرصه داخلی دزدی ... بیشتر شده...ادم میمونه چی بگه...از اوله انقلاب بدکاری کردیم کار رو به کاردان ها نسپردیم...اخه .... که نمیتونه اقتصاد رو سرو سامون بده
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۲ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۰
۴
۵
شما را قسم میدم اول تحقیق کنید بعد جوابمو بدید احمدی نزاد از چی منحرف شده؟
به نامه رهبری در مورد م......... که عمل کرد
و...
لطف شخصا تحقیق کنید
مطمئنم ومطمئن باشید احمدی نزاد اصلا منحرف نیست من کلی تحقیق کردم
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
شما کی باشید که راجع به محمود خان تحقیق کنید ،یکی میخواد راجع خود شما تحقیق بکنه !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۲ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۰
۱
۰
90درصد نظرات کاربران بی منطق وبی اساس است عجب جامعه کاربرانی دارید!!!!!!!!!!!
برهنه
|
Iran (Islamic Republic of)
شما چی از همون 90درصد هستی یا.................؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۴ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۰
۶
۲
بی تقوایی نکنید /تخریب همدیگه حرامه/ برید این سهیلا جلودار زاده ها رو بگیرید از اونا سند بزنید / تخریب نکنید /خدااااااااااااااااااااا/لعنت به شیطون بفرستید که سوارتون شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۷ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۰
۹
۱
پشتیبان ولایت فقیه باشید
محی الدین
|
Netherlands
|
۰۰:۴۳ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۰
۳
۱
واقعا برای شما صراطی ها متاسفم
در این شک نداشته باشید که احمدی نژاد ولایت مدار است و آقای ابوترابی اگر می خواهید ایشان را بیشتر بشناسید ببنید چه کسانی پای ممبر ایشان هستند..........
tohid
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۷ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۰
۵
۳
من به نظرم
1-هاشمی اگه هوش داشت کارش اینجوری نمیشد 2-حرفاش تو نماز جمعه نشون داد که چقدر ..........
3- کاملا رو به ............. اورده
4- جزو ساکتین انتخابات 88 شده
5- نشون داده که دیگه .............
7- واقعا بعضی ها هنوز نشناختنش
8- و اخر اینکه یه عده میخواهند بهش نگاه مثبت داشته باشند ....................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۳ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۰
۱
۱
حقایق راچاپ نکنید. فقط فحاشی ها را چاپ کنید
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۴ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۰
۰
۰
چقدر رسول الله نهي كردن در سخنان و روايات رسيده از بحث بيمورد و اجتناب از جدال با يكديگر و اينكه همه ما مسلمانيم با همه ي سلايق گوناگون جبهه ي خطر و فتنه جاي ديگريست.