دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۷ دی ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۰

شجوني: قاچاقي زنده هستم

نخستين همايش يك روزه جبهه عدالت و مهرورزي با حواشي‌اي همراه بود كه اظهار شجوني به زنده بودن قاچاقي و قسم خوردن دبير اين جبهه به نداشتن رابطه با جريان انحرافي...
کد خبر : ۴۹۵۲۹

به گزارش صراط به نقل از خبرگزاري دانشجو ، نخستين همايش يك روزه عدالت و مهرورزي كه در مشهد برگزار شد با حواشي‌اي همراه بود.

نخستين سخنران اين مراسم كه پنجشنبه، 15 دي ماه برگزار شد، حجت الاسلام شجوني، عضو شوراي مركزي جامعه روحانيت مبارز و عضو جامعه وعاظ بود.
 
شجوني در خلال سخنراني خود در جمع مهمانان با اشاره به اينكه من قاچاقي زنده هستم، به طنزهايي كه درباره آيت‌الله جنتي مطرح مي‌شود، پرداخت و گفت: درباره آقاي جنتي جك‌هايي تعريف مي‌كنند و مي‌گويند كه جنتي خواستار حوا بود، اما چون سنش زياد بود، او را به جنتي ندادند و با آدم ازدواج كرد؛ البته اين‌ها را كساني مي‌گويند كه رد صلاحيت شده اند.

عضو جامعه روحانيت مبارزه همچنين درباره عملكرد شهرداري و در انتقاد از آن گفت: اگر صدام را گير مي‌آوردم 100 متر زمين به او مي‌دادم و مي‌گفتم برو شهرداري جواز بگير؛ شهرداري ما كه شهرداري جمهوري اسلامي نيست، البته دارايي و بيمه هم همين طور است و دل ما از آنها نيز خون مي باشد.

وي در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به اينكه  من در جبهه راننده تانك بودم و نفربر مي‌بردم، ادامه داد: ‌من مي‌دانم كه چه پاسداراني در جنگ شهيد شدند.

شجوني همچنين گفت: در روزنامه نوشتند كه فردي به نام (ف.ج) 157 ميليون تومان وام گرفته و در پروژه‌اي كه بايد، آن را خرج نكرده؛ به اين ترتيب بانكي‌ها از آمريكا و صدام بدتر هستيد.

مرتضوي يكي ديگر از اين سخنرانان بود كه در نوبت عصر اين همايش يك روزه سخنراني كرد.
 
وي در ابتداي سخنانش مهمانان اين همايش را مورد خطاب قرار داد و گفت: تعدادي از شما قدر نعمتي كه در اختيار داريد را نمي‌دانيد و در تمام مدت همايش، با اين همه هزينه‌اي كه براي آن شده، خواب بوديد.

مرتضوي ادامه داد: ‌بسياري از ابتداي انقلاب خواب بودند و همين خواب بودن آنها باعث شد كه دشمن از فرصت استفاده كند، البته اكنون نيز بسياري در خواب هستند.

اين روحاني همچنين پس از پايان سخنانش به خاطره‌گويي پرداخت و از بودن در جوار حضرت علي‌بن‌موسي‌الرضا استفاده كرد و با روضه‌خواني مهمانان را به فيض رساند؛ البته اشك و گريه حجت‌الاسلام مرتضوي مانع ادامه روضه‌خواني وي شد.

آخرين سخنران اين همايش حسين سعيدي، دبير جبهه عدالت و مهرورزي بود كه نسبت به برخي اخبار مبني بر اينكه اين جبهه با جريان انحرافي و مشايي ارتباط دارد، انتقاد كرد و گفت: استاندار مشهد و رسانه‌هاي آن با انتشار برخي اخبار از اين دست، مانع استقبال برخي مهمانان از اين همايش شدند.
 
وي در جريان سخنانش قرآن در دست گرفته و به اين كتاب آسماني سوگند خورد كه نه با جريان انحرافي رابطه‌اي دارد و نه حتي با آقاي مشايي هيچ جلسه‌اي برگزار كرده است.

سعيدي همچنين در بخش ديگري از سخنرانيش خطاب به رئيس جمهور گفت: من مي‌خواهم به آقاي احمدي‌نژاد بگويم كه اين رسم عدالت و مهرورزي نيست و از شما مي‌خواهم به مسير ولايت برگرديد؛ ما سربازان ولايت هستيم و گام در مسيري گذاشته‌ايم كه از آن پا نخواهيم كشيد.
 
پايان اين همايش يك روزه در حالي برگزار شد كه مسئولان برگزاري همايش و نيز بسياري از مهمانان آن به دليل تعلل در ساماندهي براي مسير برگشت، مجبور شدند كه دست به دعا شوند تا از پرواز هواپيما جا نمانند.
 
البته در اين همايش پيام تلفني آيت الله نوري همداني نيز خوانده شد همچنين نماينده آيت الله نوري همداني به خبرنگاران گفت كه قرار بود آيت الله خزعلي نيز در اين همايش شركت كند اما به دليل بيماري نتوانست در همايش عدالت و مهرورزي حاضر شود.

آخرین اخبار و تصاویر سیاسی  را در سرویس سیاست صراط بخوانید.

نظرات بینندگان
موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۶ - ۱۷ دی ۱۳۹۰
۱
۰
سلام درود بر حجت الاسلام شجونی ازادمرد مومن وشجاع ایران اسلامی مردی که جز حقیقت نگفته من دستت را میبوسم
مولانا بدپیله
|
Australia
|
۰۱:۱۹ - ۱۹ دی ۱۳۹۰
۰
۰
نخیر! به خاطر جویدن خرخره ی اصلاح طلبان و دوم خردادی ها و 22 خردادی های سرکوب شده سال 88 ، عمر طولانی یافتی!