دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۴ دی ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۰

نان بی‌کیفیت در تنور بی‌تدبیری مدیران

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس با بیان این که کیفیت نان پس از اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها در سراسر کشور با وجود تبلیغات گسترده، دچار افت محسوسی شده است، گفت: در ابتدای اجرای قانون این قانون کیفیت نان افزایش مناسب بود ولی پس از آن نبود نظارت موجب شد که کیفیت نان افت شدیدی داشته باشد.
کد خبر : ۴۸۳۴۹

به گزارش صراط به نقل از خانه ملت: محمد کرمی‌راد تصریح کرد: مشکل کیفیت نان فقط در روزهای ابتدایی اجرای قانون مناسب بود و پس از گذشت اندکی از زمان اجرای این قانون کیفیت نان دیگر به روزهای ابتدایی خود برنگشت.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی افزود: موضوع کیفیت نداشتن نان مربوط به نقطه خاصی از کشور نمی‌شود و جامعیت کلی و ملی دارد.

وی ‌ادامه داد: پس از پیگیری‌هایی که برای افزایش کیفیت نان شد مسئولان دولتی کیفیت نامناسب گندم، آرد و روش اشتباه پخت نان را از علت‌های کیفیت پایین نان برشمردند.

کرمی‌راد یادآور شد: دلایل مطرح شده از سوی مسئولان دولتی به هیچ وجه قانع‌کننده نیست زیرا با افزایش نظارت‌ها در اوایل اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها، کیفیت نان افزایش پیدا کرد.

 

نبود نظارت اصلی‌ترین علت کیفیت پایین نان

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هشتم، با اشاره به تذکر کتبی خود در نشست علنی  هفته گذشته مجلس به وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر کشور، گفت: وزیر صنعت، و معدن و تجارت مسئول مستقیم پیگیری افزایش کیفیت نان بوده و وزیر کشور نیز باید با پیگیری از طریق فرمانداری‌ها برای ارتقای کیفیت نان، را پیگیری کند.

نظرات بینندگان
بگم نگم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۶ - ۰۴ دی ۱۳۹۰
۲
۰
بگم ... نگم ، نونت نبود ، آبت نبود ! گیر دادنت تو این شرایطت چی بود ؟ فکر میکنم حالا همه نماینده ها یواش یواش بیدار شدند تا با گیر دادن به دولت بازار انتخابات را تنورش گرم کنن و نون دو رو خاش خاش را از آن چهار سال بعد خود کنند ؟
اردشیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۱ - ۰۵ دی ۱۳۹۰
۰
۰
آقای بگم نگم شعورت را بکار بینداز حتی اگر هدف کسب رای باشد باز هم می ارزد با این نان ها بیمار شویم یا زودتر با این نان ها بمیریم باید این دولت سنگین را حرکت داد. کوری این بلبشو را نمی بینی با آب خوردن هرکسی قانون وضع می کند و مثل آب خوردن قانون را نادیده می گیرد.
م
|
United States of America
|
۰۹:۲۰ - ۰۵ دی ۱۳۹۰
۰
۰
نظارت بر کیفیت نان بر اساس مصوبات ستاد هدفمندی یارانه ها به وزارت صنعت و تجارت واگذار گردید . حالا ببینیم اونا چیکار میکنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۱ - ۰۵ دی ۱۳۹۰
۰
۰
تبليغات ها براي اين بود كه صداي مردم براي گران كردن نان درنياد. الان يه كم شل كردن تا براي گران كردن دوباره بازهم تبليغات راه بندازن و بگن كه كيفيت نان با افزايش قيمت افزايش داشت!!!!!!!!!!!!!!
youseff
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۰ - ۰۵ دی ۱۳۹۰
۰
۰
به اين نماينده محترم بايد گفت خاجي ساعت خواب حالا خدارو شكر مثل اون يكي نماينده دو بيت شعر نگفت