دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۴ مهر ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۵

علت استعفاء شجونی از جامعه وعاظ

دبیر کل جامعه وعاظ تهران با بيان اينكه به نشانه اعتراض از سمت خود استعفا كردم گفت:درحاليكه براي نهادهاي فرهنگي بودجه هاي ميلياردي درنظر گرفته مي شود، جامعه وعاظ تهران يك ريال هم حمايت مالي نمي شود.
کد خبر : ۳۴۳۶۳

به گزارش صراط نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام جعفر شجونی با اشاره به دلایل استعفای خود از سمت دبیر کلی جامعه وعاظ تهران، تصریح کرد: بنده با این مسئولیت سنگین پاسخگوی بعضی نیازمندی ها نبودم چراكه ما بدون حمایت مالی در مقابل فتنه گران و منحرفین ایستاده و با تلاش خود ولایت فقیه را یاری می کنیم.

شجونی مهمترین دغدغه جامعه وعاظ تهران را در نظر نگرفتن بودجه برای آن تشکل دانست و افزود: براي نهادهای مختلف فرهنگي به صورت میلیاردی بودجه هاي كلان هزینه می شود و در هر واقع برای هر ارگانی مقدار مشخصی بودجه تعریف شده است ولی متأسفانه جمعیت پرکار وعاظ تهران یک ريال هم بودجه ندارد و از مسئولین وریش سفیداني هم که انتظار حمایت می شد کاری برای این قشر صورت نگرفت.

عضو جامعه روحانیت مبارز در پایان گفت: طی این سی سال که در جامعه وعاظ فعالیت می کردم حتی یک ريال بودجه برای ما در نظر گرفته نشد البته موقوفات برای طلاب و وعاظ بودجه فراوان دارد، ولی یک ريال از آْن هم به دست ما نرسیده است از این رو بنده به نشانه اعتراض از سمت خود استعفا كردم.