دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲

ناجا ادعای هاشمی را تکذیب کرد

منتظرالمهدی در پاسخ به سوالی در صحت ادعای هاشمی رفسنجانی مبنی بر 3 بمب‌گذاری ناموفق در تهران عنوان شده بود، گفت: این ادعاهای ایشان هیچ‌گاه اثبات نشده و گزارشی از بمب‌گذاری‌هایی که مطرح کرده‌اند به دست ما نرسیده است.
کد خبر : ۲۷۸۶۶۳
صراط: منتظرالمهدی در پاسخ به سوالی در صحت ادعای هاشمی رفسنجانی مبنی بر 3 بمب‌گذاری ناموفق در تهران عنوان شده بود، گفت: این ادعاهای ایشان هیچ‌گاه اثبات نشده و گزارشی از بمب‌گذاری‌هایی که مطرح کرده‌اند به دست ما نرسیده است.

سخنگوی ناجا در ادامه چهارمین نشست خبری خود به موضوع جمع‌‌آوری معتادان متجاهر خیابانی پایتخت پرداخت و گفت: پلیس آمادگی جمع‌آوری معتادان خیابانی را دارد و به هر میزان که سازمان‌های مسئول اماکن نگهداری این افراد را تامین کنند مبادرت به جمع‌آوری معتادان متجاهر خواهد کرد.

وی گفت: در هفته گذشته نیز با توجه به تامین ظرفیت نگهداری این افراد بیش از 600 زن معتاد خیابانی و 3 هزار مرد معتاد متجاهر از سطح شهر تهران جمع‌آوری شدند.

توضیحات سخنگوی پلیس در خصوص بازداشت دروازه‌بان پرسپولیس

منتظرالمهدی در ادامه در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر علت بازداشت سوشا مکانی دروازه‌بان فعلی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سال گذشته شکایتی علیه این فرد تنظیم شده بود و به دادسرای جرایم رسانه ارائه شده بود و امسال نیز با توجه به انتشار عکس‌های این فرد، پرونده مجددا به جریان افتاد و وی به دادسرا احضار شد.

وی با بیان اینکه شکایت از وی توسط شاکی خصوصی انجام شده است، افزود: با توجه به احضار این فرد به دادسرا و عدم تمکین وی، روز گذشته دروازه‌بان پرسپولیس دستگیر شد و در حال حاضر نیز در اختیار مراجع قضایی است.

توصیه پلیس به نامزدهای انتخاباتی

سخنگوی ناجا در پاسخ به سوالی درباره اعلام وعده وعیدهای برخی نامزدهای مجلس درباره حذف و یا تغییر برخی سیاست‌های کشور گفت: من به نامزدهای انتخاباتی توصیه می‌کنم که وعده وعیدهای انتخاباتی خود را برمدار عقل و واقعیت ارائه دهند چرا که برخی سیاست‌ها و اقدامات همچون گشت ارشاد و خدمت سربازی سیاست‌های کشوری است و تغییر در آنها از عهده یک فرد خارج است.

وی افزود: البته مردم نیز نسبت به این موضوع توجه دارند و به وعده‌های پوچ و بی‌اساس اعتنایی نمی‌کنند.

تکذیب ادعای هاشمی توسط سخنگوی پلیس

منتظرالمهدی در پاسخ به سوال دیگری در صحت ادعای هاشمی رفسنجانی مبنی بر 3 بمب‌گذاری ناموفق در تهران عنوان شده بود، گفت: این ادعاهای ایشان هیچ‌گاه اثبات نشده و گزارشی از بمب‌گذاری‌هایی که مطرح کرده‌اند به دست ما نرسیده است.


منبع: تسنیم
برچسب ها: صراط ناجا هاشمی