دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸

۴۰ امضا برای استیضاح فانی

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی از تحویل استیضاح وزیر آموزش و پرورش با 40 امضاء به نائب‌رئیس مجلس شورای اسلامی خبر داد.
کد خبر : ۲۷۲۹۶۱

صراط:  نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی از تحویل استیضاح وزیر آموزش و پرورش با 40 امضاء به نائب‌رئیس مجلس شورای اسلامی خبر داد.

حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش امروز به حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد نائب‌رئیس مجلس شورای اسلامی تحویل داده شد.

وی افزود: این استیضاح که به امضای 40 نفر از نمایندگان رسیده به دلیل عدم عمل به تعهدات در قبال فرهنگیان و بخش‌های آموزشی و همچنین ترک تحصیل تعدادی از دانش‌آموزان تهیه شده است.

منبع: فارس
برچسب ها: صراط استیضاح مجلس
نظرات بینندگان
lمحمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۴ - ۱۶ آذر ۱۳۹۴
۴
۵
همکاران عزیز این نمایندگان فقط برای رای ..................... ایا الان وقت استیضاح است مگر همین نمایندگان با رایی بالاتر از رای قبلی این وزیر را ابقا نکردندمگر همین نمایندگان بر خلاف میل ما اقای نجفی را رد نکردند
بازنشسته مهر 93
|
United States of America
|
۱۳:۴۱ - ۱۶ آذر ۱۳۹۴
۶
۴
اینکار خنده داره. شما نماینده ها با رد کردن دکتر نجفی و رای دوباره به فانی ارادت خودتون به فرهنگیان ثابت کردین آقایان من بازنشسته مهر 93 یعنی 15 ماه قبل هستم هنوز پاداشم را دریافت نکردم شما چکار کردین الان هم نزدیک انتخابات اومدین یا برای رای یا معامله دیگه وزیر جابجا کنید مردم را چه فرض کردین شماها خدا از حق ما نگزره.....