دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰

کشته شدن ۸۰ داعشی در بیجی و موصل

منابع امنیتی عراق از کشته شدن ۲۰ نفر از عناصر تروریستی داعش در غرب موصل و ۶۰ تروریست دیگر در غرب بیجی به دست نیروهای عراقی خبر دادند.
کد خبر : ۲۶۷۱۱۴

صراط: یک منبع امنیتی عراق اعلام کرد که نیروهای پیشمرگه کُرد امروز (شنبه) توانستند ۲۰ نفر از عناصر تروریستی تکفیری داعش از جمله «والی» استان نینوا و چهار دستیار وی را در موصل از پای در بیاورند.

این منبع امنیتی که نخواست نامش فاش نشود، افزود: نیروهای پیشمرگه همچنین توانستند در یک کمین در نزدیکی روستای البشاری واقع در 50 کیلومتری غرب موصل، 15 داعشی را بکشند.

نیروهای پیشمرگه همچنین «حاجی حسن العفری» والی داعش در نینوا را به همراه چهار تن از دستیاران وی را در نزدیکی روستای حردان در 120 کیلومتری شمال غرب موصل از پای درآوردند.

به گزارش السومریه نیوز، فرماندهی مبارزه با تروریسم عراق نیز اعلام کرد که نیروهای عراقی توانستند حملات گروه تروریستی صهیونیستی داعش را به مناطق «الصینیه» و غرب «بیجی» دفع کنند و ۶۰ نفر از آنان را از پای در بیاروند.

در حمله داعشی‌ها به این منطقه نیروهای مستقر با تروریست‌ها درگیر شده و توانستند 60 نفر از آنان را از پای دربیاروند و تعدادی دیگر را زخمی کنند.

منبع: فارس
برچسب ها: موصل بیجی داعش صراط