سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۶

خبر های مهم در تراکتور

بخاطر امضا نشدن قرارداد هنوز صد در صد نمیگویم که به تیم اضافه شده ولی منتظریم تا در چند روز آینده اوبه تبریز بیاید.
کد خبر : ۱۵۴۶۳۶
صراط: حمید زینی زاده مدیر تراکتورسازی در مصاحبه با برنامه موج فوتبال تبریز از احتمال دستیاری رسول خطیبی در تیم فنی جدید تراکتورسازی گفت .
 
زینی زاده در مورد بررسی استعفای جلیلی در هیات مدیره گفت: امروز به این نتیجه رسیدیم که با استعفای جلالی موافقت نمائیم تا وی از تیم برود.ما با تونی مذاکرات را شروع کرده ایم و قرارداد هم تنظیم شده ولی منتظر پرداخت بدهی پانصد میلیونی فصل قبل وی هستیم و با توجه به آشنایی تونی با تیم فکر میکنیم وی میتواند برای تیم مفید باشد و هواداران را راضی نگه داریم تا در ورزشگاه حضور داشته باشند و بتوانیم در سه جبهه بازی کنیم.
وی در مورد قطعی بودن قرارداد تونی گفت بخاطر امضا نشدن قرارداد هنوز صد در صد نمیگویم که به تیم اضافه شده ولی منتظریم تا در چند روز آینده تصمیم بگیریم.
 
 
کرار فردا یا پس فردا رضایتنامه میگیرد
 
به گفته زینی زاده ، جاسم کرار بازیکن عراقی در آخرین تماس گفته که امروز مدیر عامل الطلبه در باشگاه نبوده که رضایت وی را صادر کند تا در دو سه روز آینده به تیم بپیوندد.وی در مورد استعفای پورغلامی هم گفت تا به امروز وی هیچ استعفایی نداده ولی در صورت عدم رضایت به حضور در تبریز باغ آبادی تیم را تمرین میدهد.
 
رسول دستیار احتمالی تونی
 
وی گفت مایلیم از مربیان بومی همچون رسول خطیبی در کنار تونی استفاده کنیم ولی باید تونی در مورد دستیارانش نظر دهد و اگر وی نخواهد ما نمیتوانیم مربیان بومی یا دستیاران را به وی تحمیل کنیم.
منبع: گل