سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۲ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۰

جلیلی شهردار مشهد می شود؟

رئیس چهارمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد خبر شهردار شدن سعید جلیلی را تکذیب و تاکید کرد: برای انتخاب شهردار مشهد مقدس به ناچار از ۱۰ روز قانونی استفاده می‌کنیم.
کد خبر : ۱۳۱۲۵۱
صراط: کمال سرویها با تاکید بر اینکه هرگونه گمانه‌زنی برای انتخاب شهردار مشهد هیچ گونه وجاهت قانونی ندارد از رسانه‌ها خواست با ایجاد فضای آرامش به شورای شهر برای انتخاب شهردار مطلوب کمک کنند.

وی با بیان اینکه مذاکرات برای انتخاب شهردار مطلوب شهر مشهد نیاز به وقت بیشتری دارد، افزود: خیلی از گزینه‌هایی که مد نظر بوده است از همین امروز می‌توانند مسئولیت شهرداری را برعهده گیرند اما در حقیقت همکاران به دنبال گزینه بهتری هستند.

رئیس چهارمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: گزینه بهتر هم باید شرایط را برسی کند و هم میزان اثرگذاری خودش را بسنجد که تمامی این مراحل نیاز به زمان بیشتری دارد.

سرویها با بیان اینکه برای انتخاب گزینه مطلوب به ناچار باید از مدت 10 روزه قانونی، استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: با عجله نمی‌توان تصمیم درست گرفت بر همین اساس برای انتخاب گزینه مطلوب باید از مدت قانونی 10روزه استفاده کنیم.

وی با رد شایعات درباره گزینه نهایی شهرداری مشهد گفت: گمانه‌زنی‌هایی که از سوی برخی رسانه‌ها صورت می‌گیرد هیچ‌گونه وجاهت قانونی ندارد.




منبع: شهرآرا آنلاین