دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۴

انتخاب شهردار تهران در عروسی دختر نامزد موردنظر اصلاح‌طلبان!

جریان اصلاحات برای از اکثریت انداختن اصولگرایان در شورای شهر تهران اقدام به ارائه پیشنهادهای اغوا کننده برای استعفا از شورای شهر کرده‌اند.
کد خبر : ۱۲۸۶۲۱

  صراط: برخی افراد و جریان های سیاسی برای در دست گرفتن شهرداری تهران ، تحرکات سنگینی را جهت جذب اعضای شورای شهر تهران به ویژه چهار عضو ورزشکار آن یعنی حسین رضازاده، عباس جدیدی، هادی ساعی و علیرضا دبیر آغاز کرده اند.تاکنون پیشنهاد های متنوعی به این افراد ارائه شده است.

 

در این راستا جریان اصلاحات برای از اکثریت انداختن اصولگرایان در شورای شهر تهران اقدام به ارائه پیشنهادهای اغوا کننده ای برای استعفا از شورای شهر کرده‌اند.

 

به نوشته مشرق، در صورت استعفای عضو یا اعضای اصولگرا، اعضای علی البدل که اصلاح طلب هستند جایگزین خواهند شد. در هفته گذشته یکی از اعضای اصولگرای شورای شهر تهران گفت که برای استعفا از شورای شهر به وی پیشنهاد مدیر عاملی کیش را داده اند.

 

همچنین در هفته گذشته یکی از گزینه های اصلاح طلبان برای شهرداری تهران اقدام به دعوت از اعضای شورای شهر جهت حضور در مراسم عروسی دخترش نموده است. وی از حمایت خاتمی برای ریاست بر شهرداری برخوردار است.

 

از سوی دیگر یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری تلاش گسترده ای را برای رسیدن به شهرداری تهران آغاز کرده است. وی در جلسه ای با اعضای شورای شهر تهران دیدار کرده و طی سخنانی گفته اگر صدا و سیما مناظره ها را تعطیل نمی کرد من قطعا رئیس جمهور می شدم. وی معتقد است در روزهای آخر صدا و سیما مناظره ها را تعطیل و برخی مردم تحت تاثیر شبکه های تلویزیونی بیگانه قرار گرفتند.

منبع: جام نیوز