دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۷ تير ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۳

خیز اصحاب فتنه برای کابینه

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن توصیه به رئیس جمهور منتخب مبنی بر این که مراقب نقشه و خیز اصحاب فتنه برای ورود به کابینه دولت یازدهم باشد گفت: اگر اینها به صحنه بیایند قطعا به نفع جناب آقای دکتر روحانی کار نمی کنند
کد خبر : ۱۲۳۸۷۵
صراط آیت‌الله حسن ممدوحی، با اشاره به مواضع رئیس جمهور منتخب تاکنون، اظهار داشت: تا آنجا که بنده موفق شدم بیانات ایشان را دیده و یا بشنوم نشان می دهد که ایشان در مرتبه فکر درست حرکت می کنند.

وی اظهار داشت: ‌این که ایشان این نکته را مطرح کرده که خود را وامدار هیچ کس و گروهی نمی داند بسیار خوب است.

وی یادآور شد: از دیگر نکات شاخص در مواضع آقای روحانی تاکنون این است که ایشان تاکید کرده من طلبه هستم؛ این که مردم به یک طلبه و روحانی رای داده اند خود دلیل بر امیدواری و اطمینانی است که مردم به این نهاد دینی و روحانی دارند.

وی با بیان توصیه هایی به رئیس جمهور منتخب و دولت آینده، تصریح کرد: آنچه دولت آینده و شخص آقای روحانی را تهدید می کند، خیز مشارکتی ها و اصحاب فتنه است که می خواهند خودشان را مطرح کنند و حتی الامکان در دولت حضور داشته باشند.

ممدوحی خاطرنشان کرد: اگر اینها به صحنه بیایند قطعا به نفع جناب آقای دکتر روحانی کار نمی کنند؛ ‌اینها خودشان را می خواهند نه آقای روحانی را.

وی تاکید کرد: باید ذهن شریف آقای روحانی متوجه به این نکته باشد که آنها دوست نیستند ولو این که به ظاهر خود را دوست جلوه می دهند.

وی افزود: باید با مقام معظم رهبری و کارشناسان صادق و بی توقع نظام مشورت صورت گیرد و اگر این مهم محقق شود بنده افق را برای جناب آقای روحانی و دولت ایشان روشن می بینم.

منبع: رسا