دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۹
نوری؛

حيف است پرسپوليس جامي نگيرد

بازيکن تيم فوتبال پرسپوليس گفت: آرزو دارم امسال براي هواداران يک جام به ارمغان بياوريم زيرا حيف است اين تيم جامي نگيرد.
کد خبر : ۹۵۸۰۴
محمد نوري در خصوص اردوي پرسپوليس در کرج عنوان کرد: اردوي کرج بسيار مفيد بود و بازيکنان کنار يکديگر تمرينات خوبي انجام دادند و شرايط ايده‌آلي کسب کردند.

به گزارش پایگاه خبری صراط ؛ وي با اشاره به بازي دوستانه سرخ‌پوشان با شهرداري داغستان يادآور شد: گرچه حريف تدارکاتي ما چندان قدرتمند نبود اما ديدار دوستانه خوبي برگزار کرديم. جوانان تيم حريف برابر پرسپوليس انگيزه زيادي داشتند و حاصل اين اردو را در هفته‌هاي بعد خواهيد ديد.

بازيکن پرسپوليس افزود: کار سختي پيش رو داريم و بايد زحمت زيادي در هفته‌هاي آينده بکشيم. مطمئن هستم با اين اردويي که برگزار کرديم در هفته‌هاي آينده يکي از بهترين عملکردهاي خود را به نمايش خواهيم گذاشت و آنچه کادر فني انتظار دارد پياده خواهد شد.

نوري در مورد شرايط خود خاطرنشان کرد: شخصاً از شرايط خود راضي هستم و مقابل نفت هم با تمام انگيزه بازي خواهم کرد. شايد نفتي‌ها براي جبران شکست دور رفت به مصاف ما بيايند اما ما هم سه امتياز را مي‌خواهيم.

وي ادامه داد: خوشبختانه براي اين ديدار هيچ محروم و مصدومي نداريم و با خيال راحت مقابل نفت حاضر خواهيم شد. شرايط خوبي دارم و همان‌طور که در 3-4 هفته گذشته مردم و کادر فني از من راضي بودند باز هم تلاش مي‌کنيم بهترين عملکرد خود را داشته باشم.

بازيکن پرسپوليس تصريح کرد: هدف ما بالا آمدن در جدول ليگ برتر است و در جام حذفي هم تلاش مي‌کنيم به خواسته خود دست يابيم. آرزو دارم امسال يک جام را براي هواداران به ارمغان بياوريم زيرا واقعا حيف است که اين تيم جامي نگيرد.

منبع: ورزش سه