پنجشنبه ۰۳ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۶ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۵

برقراری 739 هزار تماس مردمی با پلیس

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان گفت: طی 9 ماه گذشته، مردم ۷۳۹ هزار بار با پلیس تماس کرده‌اند که نشانه اعتماد مردم است.
کد خبر : ۹۲۱۲۱

به گزارش پایگاه خبری صراط ؛ علی‌رضا صالحی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران به همکاری و تعامل مطلوب پلیس با مردم اشاره کرد و اظهار داشت: همکاری دو سویه مردم و پلیس موجب افزایش امنیت در جامعه می‌شود.

وی امنیت را یک تولید جمعی برشمرد و افزود: برقراری امنیت در جامعه نیازمند تعامل همه اقشار جامعه است.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان تاکید کرد: امنیت یک جامعه در صورتی تضمین می‌شود که همه اقشار جامعه به وظیفه خود در این مورد عمل کنند.

وی بر نقش بی‌بدیل خانواده در تربیت فرزندان تاکید کرد و گفت: خانواده نخستین و مهم‌ترین نهاد اجتماعی است که در سلامت جامعه نقش ایفا می‌کند.

صالحی مردم را سرمایه پلیس اعلام و اضافه کرد: پلیس در صدد استفاده از این سرمایه عظیم برای برقراری امنیت همه جانبه در جامعه است.

وی به تماس‌های برقرار شده از طرف مردم با پلیس اشاره و تصریح کرد: از 739 هزار تماس برقرار شده با پلیس 86 هزار منجر به عملیات پلیس شده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان تعداد راهنمایی‌های ارائه شده توسط پلیس به مردم را طی 9 ماه گذشته 42 هزار بار اعلام کرد.

وی با درخواست از مردم برای عدم برقراری تماس‌های بی‌مورد با پلیس 110 تاکید کرد: این امر پلیس را در انجام درست وظایف یاری می‌دهد.

پلیس اجازه خودنمایی را به مجرمان نمی‌دهد

صالحی موفقیت پلیس را در ماموریت‌های محوله مرهون همکاری مردم دانست و ادامه داد: در این راستا پلیس با تلاش‌های شبانه‌روزی موفق به کشف و حل 80 درصد از جرائم در سطح استان زنجان می‌شود.

وی به کشف 107 درصدی سرقت‌ از مغازه‌ها، 98 درصدی سرقت از اماکن، 93 درصدی جیب‌بری‌ها و 126 درصدی خودروها اشاره کرد و گفت: مجرمان باید بدانند که پلیس به همراه مردم متدین زنجان اجازه خودنمایی را به آنها نخواهند داد.

منبع: فارس
برچسب ها: پلیس جرم زنجان صراط