دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۷ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۰
شایعه برکناری دستجردی قوت می گیرد!

وزیر بهداشت لحظه برکناری مشغول چه کاری است؟

تغییر و تحولات این چنینی در دولت آن هم در ماه های پایانی که باید صرف اتمام پروژه های نیمه تمام شود نه کار درستی است و نه کار عقلانی
کد خبر : ۹۱۱۲۰
" صراط " - بعد از آنکه طی ایام اخیر و با نزدیک شدن به ماه های پایانی دولت مسئولان دستگاه اجرایی برخی ارکان اصلی دولت از جمله وزرا ، معاونین و برخی استانداران را دستخوش تغییر و تحولات قرار دادند، این شائبه بوجود آمد که احمدی نژاد و حلقه اول یارانش بنای یک مهره چینی جدید را دارند.
شاید در ذهن بسیاری از مردم این نکته باشد که  تغییر و تحولات این چنینی در دولت آن هم در ماه های پایانی که باید صرف اتمام پروژه های نیمه تمام شود نه کار درستی است و نه کار عقلانی ، اما اگر به صحبت های همراه با مزاح و پرمعنای احمدی نژاد در ایام گذشته دقت کنیم وی در پاسخ به خبرنگاران پایان ناپذیر بودن دولت را یادآوری کرد که شاید در این پاسخ بتوان علت این تغییرات اساسی دولت در این ایام را جستجو کرد.


محمود احمدی نژاد در ایام اخیر وزیر ارتباطات را برکنار کرد ، نیکزاد را با داشتن مسئولیت دو وزارتخانه ادغامی بعنوان سرپرست منصوب کرد ، الهام سخنگوی دولت شد ، عزیزی از معاونت توسعه و برنامه ریزی رئیس جمهور عزل شد و الهام جای او را گرفت این ها تنها تغییرات چند هفته گذشته دولت است که با واکنش های مختلفی از سوی شخصیت های سیاسی و مردم مواجه شد.
اما در این احوالات که دولت بخاطر سوء مدیریت در تخصیص ارز دولتی از سوی بسیاری دلسوزان مورد نقد قرار گرفته ، مرضیه وحید دستجردی هم از بی تدبیری دولتیها فریاد اعتراض برآورد و از اینکه ارز مرجع و دولتی به برخی داروهای ضروری و مورد نیاز مردم تخصیص پیدا نکرده ولی چوب بستی و زین اسب در اولویت بودند گله کرد.


با ابراز این انتقادات از گوشه و کنار شنیده شد که گویا وزیر بهداشت هم پنبه اش خورده است و باید برود اما در کنار حمایت تمام قد آقای معاون اول از وزیر بهداشت ، دولتیها از کنار این شایعه با سکوتی معنادار گذشتند ، اینروزها اخبار موثقی به برخی وکلای ملت مبنی بر قوت گرفتن احتمال برکناری دستجردی رسید که باعث شد آنها به انحاء مختلف نسبت به این اتفاق احتمالی واکنش نشان دهند.
در این باره حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به حمایت از تنها وزیر زن کابینه برخواست و اعلام کرد: "نمایندگان مجلس از استیضاح رئیس جمهور و طرح سئوال از او صرف نظر کرده‌اند، برکناری هر وزیری به ویژه وزیر بهداشت می‌تواند منجر به مسئله شود."
این نماینده مجلس گفت که با برکناری دستجردی به‌عنوان اولین وزیر زن، 50 درصد زنان از این تصمیم و حتی طرح شایعه آن دلگیر می‌شوند.
ابوترابی که ریاست جلسه علنی را به عهده داشت بعد از صحبت های شهریاری او هم تلویحا حمایتش را از دستجردی اعلام کرد و ابراز داشت: سخنان او(رئیس کمیسیون بهداشتی و درمان) انعکاس نقطه نظر کمیسیون و همکاران مجلس است.
یکی دیگر از اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس هم دیروز در واکنش به شایعات مطرحه پیرامون عزل مرضیه وحید دستجردی اعلام کرد: تغییر و تحول در وزارت بهداشت و درمان آن هم در این شرایط به مصلحت نیست.
رستمیان با اشاره به تلاشهای وزیر بهداشت اعلام کرد: با توجه به این‌که چند ماه بیشتر از پایان دولت دهم باقی نمانده باید به وزیر بهداشت کمک کرد تا مشکلات را حل کرده و بر اساس برنامه پنچم توسعه گام بردارد.
ولی با همه واکنش های پیش گیرانه ای که به شخص رئیس جمهور برای شایعه عزل وزیر بهداشت نشان داده شد و با درنظر داشتن روحیات خاص جناب احمدی نژاد بیم آن است ، بلایی که در چند ماهه پایانی دولت بر سر وزارت ارتباطات آمد اینبار گریبانگیر ارگان مدیریتی بهداشت و درمان کشور شود، چرا که احمدی نژاد در جلسه دیروز هیئت دولت به احتمال برکناری وزیر زن کابینه اینگونه پاسخ داد: امیدوارم که از این به بعد ایشان ( الهام ) پاسخگوی سوالات شما درباره مسائل مختلف باشند.
و سخنگوی دولت هم در اظهاراتی بودار گفت: وزیر بهداشت با سیاست‌های دولت هم‌اکنون سرکارشان هستند.
اما در واکنش به صحبت های جناب سخنگو تنها یک سوال را باید مطرح کرد؛ آیا برکناری مفتضحانه و غیراخلاقی بسیاری از وزرای پیشین کابینه هم جزئی از سیاست های دولت بود؟



نظرات بینندگان
محمد ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۰۷ دی ۱۳۹۱
۸۱
۵
از حاج محمود هر کاری برمیاد !! حتی دقیقه 90 در لحظه خداحافظی از قدرت !
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
انشالله هر چه زودتر خودش دچار تغییر تحول بشه و تشریفشونو ببرن دیگه مجبور به تغییر تحول بقیه نشن ملت رو هم از دست خودشون راحت بفرمایند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یعنی از نشانه های وجود حیا و خجالت ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من فکر می کنم این حاج محمود خودش این کارهای عجیب وغریبو نمی کنه ! !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مواظب عصبانیش نکنید که ممکنه کارهای خطرناکی بکنه ..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
زن عموش می کنه؟
وحید دال
|
Iran (Islamic Republic of)
حاج محمود!
یاد کارتون حاج زنبور عسل افتادم...
محمد ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۰۷ دی ۱۳۹۱
۵۵
۷
یک کلام مبتکر بد اخلاقی و بی حرمتی به بزرگان و مراجع بزرگوار و هرهری مسلکی در کشور
دولت حق - محمد بهدادی
|
Iran (Islamic Republic of)
بدون شرح


مقام معظم رهبری: در اين سالهائى كه دولت نهم و دولت دهم بر سر كار بودند تا امروز، گفتمان انقلاب و ارزشهاى‌‌انقلاب و چيزهائى كه امام به آن توصيه ميكردند و ما آنها را از انقلاب آموختيم، خوشبختانه برجسته شده. يك دوره‌‌اى بر ما گذشت كه اسم انقلاب و انقلابيگرى و اينها به انزوا افتاده بود. امروز خوشبختانه اينجور نيست، درست بعكس است. خب، هر بيننده‌‌اى احساس ميكند و مى‌‌بيند كه تلاش دشمنان در مقابله‌‌ى با جمهورى اسلامى در اين سالهاى اخير، در همين شش هفت سال گذشته و بخصوص در اين دو سه سال اخير، بيشتر شده. به نظر من يكى از علل اين دشمنى‌‌ها، همين پيشرفتهاى شماست. عامل دوم اين دشمنى‌‌ها، زنده شدن شعارهاى انقلاب است. هرچه شما شعارهاى انقلاب را پررنگ‌‌تر كنيد، آنها چهره‌‌شان عبوس‌‌تر و خصمانه‌‌تر ميشود؛ اين چيزِ طبيعى است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بسياري از شخصيت هاي اصول گرا و رسانه هاي نزديك به جريان اصول گرايي و جريان هاي مذهبي از جناي احمدي نژاد يك "بت" ساخته بودند. آيا اين افراد و جريان ها و رسانه ها جرات اعتراف به اشتباه و عذر خواهي را دارند؟
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
هرهری مذهب ها، افرادی هستند که قسمتی از مذهب را گرفته اند، به آن عمل می کنند و فکر می کنند همان درست است.

منظور، افراد سست مذهب هستند که عقایدشان خیلی محکم نیست و گاهی تعبیر حزب باد هم برای آنها به کار می رود.

هرهری مذهب، کسی است که همه چیز را برای لذت می خواهد؛ دین را برای کیفش می خواهد؛ شرکت در مراسم مذهبی هم برای او همین مفهوم را دارد. لذت را هم باید این طور معنی کنیم که هر چیزی است که با نفس مطابقت داشته باشد؛ مثلاً اگر به او بگوییم موسیقی فلان است، ممکن است کناره بگیرد و در این حالت، ممکن است غُرغُر او نسبت به دین و مذهب شروع شود. در زمینه های دیگر، مثل ورزش و سیاست هم همین طور است.

این افراد، به بینش واقعی و درک کافی از دین نرسیده اند و اطلاعاتشان از دین، ناقص است؛ از این­ رو، دریافت و بینششان ناقص است.

روایتی از امام صادق علیه السلام داریم که حضرت، مرجئه را سه بار لعن می کنند؛ اما فرقه های دیگر را یک بار. وقتی از حضرت، علت را جویا می شوند، حضرت فرمود: اینها کسانی هستند که می گویند کسانی که امام حسین علیه السلام را کشتند، مسلمان بودند و به اصطلاح امروز، قرائتشان از دین، این بود که امام حسین علیه السلام در مقابل حاکم زمانه ایستاده است. چنین افرادی، خیلی خطرناک­تر از کسانی هستند که به صراحت در مقابل امام می ایستد و اینها، هُرهُری مذهب­ها را خط می­دهند. هرهری مذهب ها، از آنجا که دنیاخواه هستند، یک مقدار معلق هستند و دچار یک التقاط و توهم در وجودشان می­شوند و همیشه می خواهند بدانند که کفه، به کدام طرف سنگین­تر می­شود و چه اتفاقی در جامعه می افتد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من متظور دولت حق محمد رو نفهمیدم یعنی آقای خامنه ای بی جهت از دولت احمدی نژاد تعریف کرده؟
دولت حق
|
Iran (Islamic Republic of)
این سوال شما رو جناب ناشناس باید همین ممل و صراط و سایر رفقا پاسخ بدن.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
نخير زماني كه آقاي خامنه اي از آقاي احمدي نژاد طرفداري ميكردن ايشون به فكر ملت بودن و براي مردم كار ميكردن (دوره اول و اوايل دوره دوم ) اما خودتون هم اگر نگاه كرده باشن رهبري اين اواخر فقط يكجا از آقاي احمدي نژاد دفاع كردن و اون هم مهر ماندگار (به سرانجام رسوندن طرح هاي ناتمام دولت نهم و دهم ) است
در ضمن رهبري بارها و بارها هم گفته اند هر كسي كه به مردم خدمت كند من ازش حمايت ميكنم و اين به آن معنا نيست كه حمايت رهبري مادام باشد بلكه آني هست نه به گذشته برمي گردد و نه به آينده اشاره دارد
چه طلحه و زبيرهايي كه بودن و رفتن و حر هايي كه بودن و ماندن
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت آقا محسن ، رهبری از وضعیت فعلی دولت تعریف نکردن ، منظور ایشون اوایل کار بود نه زمان فعلی که نظرشون اینه صبر کنین تا دوره ش تموم بشه و بره !!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۰۷ دی ۱۳۹۱
۲۴
۱۲
خانم دکتر نشان دادنند اهل کار و رابستگی چپ و راست ندارند ،،به نظر اینجانب اگر کاندید ریاست جمهوری شود احتمال رای آوردنش زیاد می باشد ،،،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
باتوجه به این همه لیاقت بهتره پست وزرات بهداشت در دولت بعدی را برای ایشان حفظ کنیم
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
نه عزيز خوب بودن تنها كافي نيست بلكه تعهد ، تدين و تدبر هر سه تا لازمه
من مخالف ايشون نيستم اما به نظر من مديريت يك وزارتخانه با مديريت كلان كشوري فاصله زيادي داره
آقاي احمدي نژاد رو غرورش خرابش كرد
بايد كسي بياد كه حداقل از مردم نمي ترسه از خدا بترسه در عين حال مدير هم باشه
ستوده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۲ - ۰۷ دی ۱۳۹۱
۱۹
۵
جدا باید اظهار تأسف کرد . هم از تصمیمات گتره ای رییس جمهور و هم از محروم ماندن وزارت بهداشت از خدمات خانم وحید دستجردی
پزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۰۷ دی ۱۳۹۱
۸
۹
باید زودتر انجام می شد.پول دارو را داده زین اسب و ماشین با ارز مبادله ای وارد کرده ( طبق گفته خبرگزاریهای فارس و ایرنا و تایید مسولین رده بالا
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۹ - ۰۷ دی ۱۳۹۱
۳۱
۸
درود بر شرف بانو دستجردی که چون حاضر نشد افزایش نرخ دارو رو کتمان کنه عزل شد!
مرتاض
|
Iran (Islamic Republic of)
شرفتو برم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۰۷ دی ۱۳۹۱
۴
۸
خوابی عمو برکنار شد رفت پای اجاق گاز خونشون
ناشناس
|
France
|
۱۴:۵۱ - ۰۷ دی ۱۳۹۱
۱۹
۲
احمدی نژاد را ارزشی ها بردند بالا حالا دستشان نمی رسد ایشون را بیارن پائین در آینده نزدیک منتظر لگد های احمدی نژاد به صورت نورانی این جماعت باشید.
شایلین
|
France
نخیر عزیزم هر که با آل علی درافتاد ورافتاد مثل سران فتنه سبز اموی . بنی صدر . مهاجرانی و صدام بوش ریگان و بازرگان و......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۸ - ۰۷ دی ۱۳۹۱
۱۴
۸
حقش بود
این اعجوبه بود که دانشگاه علوم پزشکی ایران رو با اون ابهت منحل کرد. اونم یه شبه
هیچ وقت هم هیچ دلیلی براش نیاورد. ایشالا بدتر از این سرش بیاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دست بالاي دست بسيار است! حالا حس كنند كه اساتيد و دانشجويان دانشگاه ايرا وقتي صبح شنبه رفتند ديدند تابلوي دانشگاهشون عوض شده چه حالي پيدا كردند ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
الهی آمین .
با حاشیه سازی رفت تاخودش را تبرئه کند غافل از نفرین عاقلان..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۰۷ دی ۱۳۹۱
۱۷
۱
خوديها در اين دولت امثال مشاعي بقايي فقيه مرتضوي ورحيمي هستند كه هر كاري هم بكنند تا اخر اين دولت هستند حتي اگر حكم محكوميت از قوه قضائيه بگيرند.
صالح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۸ - ۰۷ دی ۱۳۹۱
۲۱
۳
حضرت آقا میفرمودند:جذب حد اکثری....اما این آقا شده مجری طرح دفع حداکثری....
خجالت میکشم از انتخابم آقای احمدی نژاد ...
ومتاسف که پشیمانی سودی ندارد...
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
منم برات متاسفم ازاین انتخاب
افسون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۰۷ دی ۱۳۹۱
۱۰
۱
جواب نمره 20 شو گرفت!!!انگار دل کندن از قدرت !و ثروت ملنگش کرده!!!!خدا بیدارش کنه!!!!
علی
|
France
|
۱۵:۱۹ - ۰۷ دی ۱۳۹۱
۱۱
۱
دکتر غلامعلي رجايي در وبلاگش نوشت:
من اهل پيشگويي نيستم اما بر خلاف تصور بعضي ها که از نقش آفريني احمدي نژاد و محدود مردان دور و برش در آينده سياسي ايران هراسناک هستند، تصور مي کنم پس از اتمام دوره رياست جمهوري روزهاي سختي در انتظار دکتر محمود احمدي نژاد باشد.

خيلي ها به حرف خواهند آمد و ناگفته ها را خواهند گفت؛ دقيقا مثل رئيس جمهوري که وقتي از کشور رفت، تازه زبان بعضي ها در بيان مطالب مرتبط با او باز شد.
سیّد
|
France
البته فراموش نشود که از اینطرف هم حرفهائی برای گفتن هست که زده نشده و خیلی ها منتظرند تا ریاست جمهوری احمدی نژاد تمام شود و او هم ناگفته های خودش را بگوید.
پشيمان ازحمايت دكتر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۴ - ۰۷ دی ۱۳۹۱
۱۰
۲
واقعا عجب راستگوي هستند اين دولتيها حرف معاون اول يادتان است كه:تا احمدي نژادهست خانم دستجردي هم هست البته كه راست گفتن چون هردو زنده هستند اين كه ربطي به وزارت ندارد
البته همش كا رجريان انحرافي است
اينك كه خانم وزيرعزل شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۴ - ۰۷ دی ۱۳۹۱
۱۳
۲
درود بر مرضیه وحید دستجری که شرافتش رو به میز و پست و مقام نفروخت
...............ه بی انصاف الااقل از زحمات این خانم وزیر در طول این چهار سال یک تشکر می کردی
حالا جواب مردم رو نمیدی و در میری در آن دنیا جواب خدا رو چه میخواهی بدی م.............جان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از طرف باقر..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۰۷ دی ۱۳۹۱
۱۳
۳
آقای احمدی نژاد من از انتخاب شما در فامیل شرمنده شدم
من فقط در عجبم که چرا .............. به ایشان تذکر جدی نمی دهد
سامورایی
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای احمدی نژاد بقرآن منم بخاطر جانبداری از شما آبروم رفته تو فامیل
بیدار شو مردم میفهمند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
منتظرن مثل بنی صدر با ابروی برداشته وقیافه زنانه از مملکت فرار کنه!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۰۷ دی ۱۳۹۱
۶
۱۲
در طول دوره وزارت خانم وحید دستجردی پزشکان خشن تر پول پرست تر و بیوجدان تر شدند پرستاران بی لیاقت تر و بیحال تر شدند بیمارستان ها خراب تر شدند و به راحتی دکترهای جراح به جای زنده نگه داشتن و زندگی کردن بیماران راحت ترین راه را برای خود پرستار بیمار و خانواده بیمار تجویز میکنند
{ مرگ}
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اینا به دلیل وضعیت بد اقتصادیه دوره خانم وزیره .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما انتظار معجزه دارید از یک وزیر ؟ اون هم وزیر کابینه احمدی نژاد :)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۹ - ۰۷ دی ۱۳۹۱
۵
۱۴
خوب شد که برداشتنش دانشگاه تهران را کرده اند پاتوق خودشان و دارو دسته اشان( لاریجانی)
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
پس بگو از کجا سوختین که برداشتینش!!!
شاهرخ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۹ - ۰۷ دی ۱۳۹۱
۶
۲
خدارو شكر تكليف خيلي چيزها داره مشخص مي شه
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۵ - ۰۷ دی ۱۳۹۱
۱۴
۴
واقعا متاسفم از انتخابم آقای احمدی نژاد
اميرحسين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۶ - ۰۷ دی ۱۳۹۱
۱۴
۸
باعرض خسته نباشيد به وزير بي باك و مرد صفت وزارت بهداشت ازطرف ملت ايران كه مردانه حقيقت را به طور شفاف ارائه داد.احسنت به تو اي رهرو فاطمه زهرا(س)
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
یعنی چی مرد صفت؟
مگر مردها برتری دارند
خیلی از مردهای ...... با مجود مردی پست و فرومایه هستند
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۵ - ۰۷ دی ۱۳۹۱
۱۱
۴
خانم دکتر اگر بخاطر دارو می رفتید خیلی قشنگ تر ازین بود که به خاطر ریاست دانشگاه تهران میرید.یادتونه خودتون یه شبه با دانشگاه ایران و ریاستش چه کردید.دریغ از یک تشکر
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۷ - ۰۷ دی ۱۳۹۱
۶
۲
جناب آقای احمدی نژاد
من هنوز موافق نظرات جنابعالی هستم ولی
خود را نمی توانم در خصوص عدم اخراج آقایانی چون مشائی و رحیمی از دولت توجیه کنم و اگر بزرگواری کنی و این دونفر را از تمام پست ها برکنار کنی باز هم از نظرات تان حمایت می کنیم
سیّد
|
Iran (Islamic Republic of)
آفرین بر آقا میثم.
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۰ - ۰۷ دی ۱۳۹۱
۵
۷
ايول داش محمود.هركس كه شايستگي خدمت به مردم رانداشته باشدنبايدحتي يك ثانيه درمصدركارباشد.محافظه كاري وتحمل ودفع وقت وچشم پوشي بركم كاريهاخيانت به ملت است.بگذار............سياسي هرچه ميخواهندبلغوركنند.قابل توجه يه.....................
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
بابا چی میگی؟
فکر میکنی درسته که یه مدیری که بیش از 3 سال تجربه در جایی را دارد یه شبه عوض کرد برود خانه....
تازه اگه آن مدیر خوب هم باشد واویلا
الآن کی میخواهد وزارت بهداشت را جمع کند و به برنامه های آن مثل وحید دستجردی رسیدگی کند
من مطمئن هستم آقای رئیس جمهور کوچکترین .... از مدیریت جای مهمی چون وزارت بهداشت ندارند
با تشکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۱ - ۰۷ دی ۱۳۹۱
۱
۲
باک نیست دلبندم پاک
شرمنده وپشيمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۴ - ۰۷ دی ۱۳۹۱
۷
۱۰
من اهل شيرازم درهر دو دوره حامي دكتر بودم وبه اتفاق دوستانم خيلي زحمت كشيديم جهت تبليغات ايشان ولي اكنون به خدا سوگند كه پشيمانم پشيمان
ازروي شهدا هم شرمنده ام
بميرم براي دل رهبرمظلوم
اي كاش اقاي احمدي نژاد سال٨٤ بود اي كاش!!!!!!!!!!!!!؟؟؟
البته اين راهم بگويم كه انتخابم درسال ٨٨ براي ان موقع هم به جا ووظيفه ام بود
سامورایی
|
Iran (Islamic Republic of)
از همون لحظه که دیدم دست آقا رو نبوسید خیلی جا خوردم ... کسی که به بوسیدن دست آقا لیاقت نداشته باشه محکوم به بوسیدن دست شیطانه
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام
تو رو به خدا فکر کنید
نمیدانم ما مردم ایران چرا عرفانی فکر میکنیم
مطمئن باشید اگر رئیس جمهور در سال 88 هر کسی میشد به شهدا و امام زمان ربطی نداشت
خدا تمام مردم جهان را آفریده و همه را دوست دارد
ضمنا بگویم رئیس جمهور یک آدم سیاسی است یعنی برای مصالح کشورش باید هرکاری بکند و پاچه خواری کل دنیا را هم بکند
نه اینکه با همه جنگ کند
ضمنا من دانشجویی از طبقه ی پایین جامعه هستم ولی اگر کسی اقتصاد بداند می فهمد که برای بهبود اقتصاد-اشتغال زایی و خیلی موارد دیگر 1-باید ثبات مدیریتی در کشور حاکم باشد2-باید از سرمایه دار حمایت شود نه اینکه به آنها به چشم دزد و قاتل نگاه شود
ضمنا آن آقایی که رئیس جمهور با آن مشکل دارد و او را گوشه نشین کرد سرمایه ی مملکت ما بود
حالا وضع مملکت را می بینید که.......
با تشکر
حورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۰ - ۰۷ دی ۱۳۹۱
۱۳
۲
فقط مردان ضعیفند که مخالف خود را حذف میکنند!
سیّد
|
Iran (Islamic Republic of)
یعنی مردان قوی مخالفین خودشان را روی سرشان میگذارند و حلوا حلوا میکنند؟ خب معلومه اخوی، مردان قوی هم مخالفین خودشونو می اندازند بیرون، مگه ما شاه را بیرون نکردیم؟ بنی صدر و غیره چطور؟ از اون حرفها زدی ها.
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
با سلام
شاید حرفهایم شعاری به نظر بیاد
ولی بهترین محرک انسان برای رشد در کل جهان مخالفت است
اگه مخالفت نبود حرکت نبود
اگه مخالفت نبود پرواز نبود
اگه مخالفت نبود پیشرفت نبود
انسان های عاقل مخالفت را مانند پله های برای پیشرفت میدانند
با تشکر
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۱ - ۰۷ دی ۱۳۹۱
۴
۳
ايول داش محمود.هركس كه شايستگي خدمت به مردم رانداشته باشدنبايدحتي يك ثانيه درمصدركارباشد.محافظه كاري وتحمل ودفع وقت وچشم پوشي بركم كاريهاخيانت به ملت است.بگذاراحمقهاي سياسي هرچه ميخواهندبلغوركنند.قابل توجه يه احمق دهن دره.....
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۴ - ۰۷ دی ۱۳۹۱
۱
۱
صراط بانظرات منطقي مشكل داره.چرامنتشرنكردي چون حرفم حق بود؟رويه شماست سانسوروفرارازحرف حق.
پپزشک خانواده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۲ - ۰۷ دی ۱۳۹۱
۲
۰
با تشکر از دکتر دستجردی تکلیف طرح پزشک خانواده چی میشه
شرمنده وپشيمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۶ - ۰۷ دی ۱۳۹۱
۵
۳
من اهل شيرازم درهر دو دوره حامي دكتر بودم وبه اتفاق دوستانم خيلي زحمت كشيديم جهت تبليغات ايشان ولي اكنون به خدا سوگند كه پشيمانم پشيمان
ازروي شهدا هم شرمنده ام
بميرم براي دل رهبرمظلوم
اي كاش اقاي احمدي نژاد سال٨٤ بود اي كاش!!!!!!!!!!!!!؟؟؟
البته اين راهم بگويم كه انتخابم درسال ٨٨ براي ان موقع هم به جا ووظيفه ام بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۶ - ۰۷ دی ۱۳۹۱
۲
۲
از انجا که دولت فعلی پایگاه مردمی خود را در جامعه شهری از دست داده بنابراین به پیشنهاد خود اقای ریس جمهور به خانم دستجردی و هماهنگی با ایشان خانم وزیر از وزارت برکنار شده تا بتوانند در دولت اینده از ایشان در مناصب مهم دیگر استفاده کنند.(به همین سادگی به همین خوشمزگی).
کارمند بیمارستان شهید بهشتی کاشان
|
Spain
|
۱۹:۱۴ - ۰۷ دی ۱۳۹۱
۸
۳
وقتي ارزش ها عوض مي شوند ... عوضي ها با ارزش مي شوند !
ایشان با انتصاب مهره های بی لیاقت در دانشگاه علوم پزشکی کاشان و بیمارستان شهید بهشتی همین بهترین جایزه بود برایش
ناشناس
|
Spain
باید حرفت را باآب طلا نوشت..
يكي
|
Spain
بهترين اظهارنظردرموردعملكردخانم دكترمتعلق به پرسنل آن وزارت است.اكثرنظرات پرسنل بهداشت ودرمان انتقادي وحاكي ازرضايت آنهاازعزل وزيره.حالاكاسه هاي داغترازآش قبول نميكنندكه نميكنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۴ - ۰۷ دی ۱۳۹۱
۱
۰
وای دستجری چه وزیر خوبی بود !!!!!!!!!!!
احمدی نژاد بسیار زیرک است بسیار بسیار..
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۳ - ۰۷ دی ۱۳۹۱
۰
۰
یارب از ابر هدایت برسان بارانی بیشتر ز از ان گردی زه میان برخیزد.....؟؟!!!!
کارشناس ازمایشگاه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۱ - ۰۷ دی ۱۳۹۱
۲
۴
اقای دکتر واقعا ازتوننننننننننن ممنونم.منو به ارزوم رسوندین.اجرتون با خدا اقای دکتر احمدی نژاد
نظار گربازیکنان با خون شهدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۴ - ۰۷ دی ۱۳۹۱
۳
۰
طالبان والقاده راامریکا ساخت علیه خودشان واردعمل شدن این وسط برهانی واحمد شاه مسعودهاقربانی شدن
پشیمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۹ - ۰۷ دی ۱۳۹۱
۱
۰
تنها میتوانم بگویم پشیمانم و امیدوار این آقا مانند ما درگیر بیماری و تهیه دارم شوند تا بفهمند(اگر بفهمد) امثال ما چه میکشیدیم.
من در رابطه با بیماری خودم (دیابت) عرض میکنم. تا چند وقت پیش یک پن انسولین لانتوس 27000 تومان ناقابل!!!!!! بود و لی با توجه خانم دکتر دستجردی وزیر محترم این هزینه به هر پن 1800 تومان رسید یعنی کاهش قیمت 15 برابر که برای ما دیابتی ها جای بسی شگفتی دارد. چون منکه دیابت دارم میفهمم هر ماه 81000 تومان فقط برای یک نوع انسولین یعنی چه؟
خدا خیرتان بدهد خانم دکتر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به به خانم چک..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عجیبه ! در 4سال گذشته اصلا از این حرف ها نشنیده بودیم . دست محمود درد نکنه چه وزیر خوبی انتخاب کرده بوده احتمالا بعدی خیلی بهتر تره..
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۳ - ۰۷ دی ۱۳۹۱
۵
۱
امیدوارم روزی برسد که ................ را بای میز محاکمه ببینم و در خصوص اختلاسهای انجام شده در ........... ایشان و این عزل ونصب های عجولانه از جمله ........... و دیگران باسخگو باشد
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
آمین!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۷ - ۰۷ دی ۱۳۹۱
۳
۱
بله دست اونایی که آدم هایی مثل ایشونو بزرگ کردند درد نکنه.راستی الان حاضرند از مردم نجیب ایران عذر خواهی کنند؟
آبادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۶ - ۰۷ دی ۱۳۹۱
۰
۳
بابا بره به شوهرش برسه
حسنعلی منصور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۰۷ دی ۱۳۹۱
۱
۱
با این کارها تیشه به ریشه نظام زده می شود اگر به فکر نظام هستید در تصمیمات دقت کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۶ - ۰۸ دی ۱۳۹۱
۲
۴
یکی دلش می خواهد با یک مدیر نالایق مدارا کنه یکی تحمل یک مورد بی نظمی رو هم نداره بستگی به روش مدیریت واعتقاد به کارشون هست به نظر من رییس جمهور اهل مدارا در وظیفه خودش نیست یک روز یکی رو 20می ده یک روز هم برکنارش می کنه چون احساس می کنه ادامه کار خیانت است
خیلی آدمها اشتباه می کنند اما جرات اصلاح اشتباهشون رو ندارند واین یک امتیاز است ضمنا دلیلی ندارد وزیری که برخلاف مدیر اجرایی کشور تصمیم می گیرد ادامه بدهد اگر به روش فامیلی کشور رو اداره نمی کنه عیبه یا حسن
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
برو عمو!
ما بچه نیستیم دیگه!
با این مغلطه ها مارو گول نزن!
ما آیفونمون تصویریه!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا جون این عین حقیقت است نه مغلطه .تا آخرین لحظه نباید مدارا کرد..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۹ - ۰۸ دی ۱۳۹۱
۷
۲
واقعاانقلاب کردیم، این همه شهید دادیم تا احمدی نژاد ومشایی و رحیمی بیان سر کار؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۲ - ۰۸ دی ۱۳۹۱
۱
۱
روشهای مدیرتی بعضی مخالفین رییس جمهور
گناه داره6ماه تحملش می کنیم
فلانی سفارشش رو کرده زشته
مردم چی می گند
نمی گند خودش بهش 20داده چرا...
مصلحت نیست
و....
آذرخش
|
United States of America
|
۰۳:۰۶ - ۰۸ دی ۱۳۹۱
۲
۰
من احتمال ميدم عزل خانم وزير با موضوع
استعفاء دكتر باقر لاريجانى ارتباط زيادى داشته باشد خصوصاً اينكه استعفاى مذكور خيلى
عجولانه صورت گرفت بدنيست صراط پيگيرى كنه
ناشناس
|
United States of America
صراط خودش با لاریجانی هاست چیو پیگیری کنه !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۹ - ۰۸ دی ۱۳۹۱
۰
۰
آخه يكي بگه ببينيم اين چوب بستنيها تو آستين كي رفته كه حتي صداي ساكتين فتنه را هم درآورده
بهزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۵ - ۰۸ دی ۱۳۹۱
۱
۰
رییس جمهور اینقدر کم طاقت و قد؟ متاسفم
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۱ - ۰۸ دی ۱۳۹۱
۲
۰
یه پیشنهاد:
آزاده اردکانی به جای خانم دستجردی به عنوان وزیر معرفی بشه!!!
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
خودتودست كم گرفتي عزيزم؟به محمودي ميگم ابلاغشوبنام خودت بزنن.
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا اگه بدونی چه قاراشمیشی هست پشت پرده عزل و نصب های این گروهک کله ت سوت میکشه
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
کاملا میدونم واسه همین میگم که حق معلم زبان بقایی ضایع نشده باشه!!!
اسفندیاران بابی مسلک
|
Iran (Islamic Republic of)
چشم نورا جون
ناشناس
|
United States of America
|
۱۱:۳۳ - ۰۸ دی ۱۳۹۱
۱
۲
قاطعیت دکتر قابل ستودنی است . از هیچ کس حرف شنوی ندارد و از هیچ کس نمی ترسد از هیچ کس هیچ کس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۰۸ دی ۱۳۹۱
۴
۰
سلام
خانم وزیر خسته نباشید. انتظار نداشتم بعد از برکناری اینقدر مکدر ببینمتان آیا ایرانی ها هم قد شما مکدر شدند؟ یادتان می آید رفیقتان با پشتیبانی شما در آبان ماه 89 با 700 هیات علمی و 6000 دانشجوی علوم پزشکی ایران چه کردند و حرف و ناله هیچ کسی را به چیزی نخریدند. یادتان می آید لشکر 300 نفره لاریجانی در آبان ماه 89 دانشگاه علوم پزشکی ایران را چگونه اشغال کردند و در عرض 2 ساعت احکام کلیه معاونین و روسای دانشکده های آنرا لغو کردند تو گویی هیچکدام از آنها مناسب نبوده و تمام تناسب ها متعلق به علوم پزشکی تهران بوده است. یادتان می آید در عرض 30 دقیقه سایت دانشگاه علوم پزشکی ایران را هک کرده و کلیه امضاء ها را کان کم یکن کردی. یادتان می آید با رییس بیمارستان شهید رجایی چه کردید و شبانه درب اتاق او را لاک و مهر کرده و او را از ورود به ساختمان محروم کردید. در عرض یک روز کلیه مهره های خودتان را سر کار آوردید و کلیه افراد خودتان را بر ایرانی ها حاکم کردید. یادتان نیست که ایرانی ها شهروند درجه 3 و تهرانی های شهروند درجه یک منظور کردید. یادتان می آید افراد 75 ساله را چون از دوستتان بودند و تهرانی بودند بازنشسته نکردید. دوستانتان را که برخی 5 پست دارند سر کار آوردید و بر دیگران مسلط کردید و افراد دلسوز را کنار گذاشتید چون در باند شما نبودند. آیا در ادغام دانشکده ها موفق بودید؟ آیا نمی دانید که دانشکده های تهران با همکاران ایرانی شان چگونه برخورد کردند و می کنند. کدامیک از مصوبات آنچنانی تهران را مدیران گروه هایش پذیرفتند؟ آیا نمی دانید دهها گروه آموزشی هنوز به طور موازی کار می کنند و ادغامی صورت نگرفته است
خانم وزیر
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام گلم :من بی گناهم همش تقصیره دسته بیل بود
منتقد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۹ - ۰۸ دی ۱۳۹۱
۱
۱
منم از این کارهای بسیار اشتباه وبی جا خسته شدم خدا بداد عزیزانی مثل رهبری عزیز برسد که چی داره میکشه وچی تحملی میکند الله اکبر_ظاهرا راه وچاره ی جزء تحمل این چندماه باقی مانده نیست عزیزان فقط حواستان به اصل نظام وانقلاب باشید بنا به فر ما یش رهبری فرزانه که بعد از جریان فتنه88 در اولین سخنرانی خودش در مشهدمقدس در صحن حرم فرمودند: که جریان انحرافی در راه هست که خطرش بیشتر از فتنه هست واقعا هم این طوره من حرچی فکر میکنم بیاد آن سخن حکیمانه میفتم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۱ - ۰۸ دی ۱۳۹۱
۳
۱
الهم عجل لولیک الفرج.از دست هیچ کس کاری ساخته نیست.خدا به داد این مردم مظلوم برسه
نیکتا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۷ - ۰۸ دی ۱۳۹۱
۴
۱
سلام و درود بر رئیس جمهور محبوب ایران محمود احمدی نژاد که با کارهای شایسته اش نه تنها وامدار هیچ شخص و جنایی نمی باشد بلکه حضور او بطور کلی موجب احیاء ارزشهای اسلامی شده است و اگر کم و کاستی می بینیم باید علت آنرا در جای دیگر جستجو کرد . طبل بی صدای عدالت
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۸ - ۰۸ دی ۱۳۹۱
۲
۱
همون وحید دستجردی بیشتر بهش میخوره تا مرضیه وحید دستجردی.مرضیه ش دیگه زیادیه.
فرزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۸ - ۰۹ دی ۱۳۹۱
۱
۲
سلام البته تنها وزیر زنی بود که واقعا فعال و پر کار بود الان وقت این کارها نیست چون مرز سازندگی تا فتنه یک قدم است باید هم.ه دست به دست هم داد تا ایرانی آباد و سرافراز داشته باشیم نه عزل کنیم و دیگری برذ سر کار بیاوریم وزیر بهداشت خانم دستجردی جای دو وزیر خوب و پر تلاش کار می کرد انشالله که در زندگی خانوادگی خود هم موفق باشد بهتر به قول امام علی ع حکومت و سیاست برای من بی ارزش است اگر خانم دستجردی عاقل باشد بقیه عمر را می رسد به خانواده خود موفق باشید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مگه وزیر زنه دیگه هم هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۰۹ دی ۱۳۹۱
۰
۰
هردم ازاین باغ بری می رسد
محمدصادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۰۹ دی ۱۳۹۱
۰
۰
کاش دروغ کمتر بود.حالا از دروغ ها عکس هم گرفته میشه
شایلین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۴ - ۰۹ دی ۱۳۹۱
۱
۰
نبایستی عایدات ناشی از صدور بستنی تولید شده با چوب وارداتی مانع واردات دارو برای بیماران نیازمند میشد.
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۵ - ۰۹ دی ۱۳۹۱
۱
۲
خانم دستجردی:
صمد آقا نوکرته و تشکر میکنم بابت زحماتی که کشیدی.
انشاء الله دشمن شاد نشی.