پنجشنبه ۰۳ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۹ آذر ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۹
فرزند رئیس مجمع نقل نطق های بهارستان

از آقازاده 10 میلیاردی تا خانواده اختاپوسی!

آيا فرد ديگري که از نژاد هاشمي رفسنجاني نبود و اين همه موارد اتهامي داشت در مرحله تحقيقات به خانواده‌اش اجازه ملاقات مي‌داديد؟
کد خبر : ۹۰۲۳۳
" صراط " - پرونده فتنه صهیونیستی آمریکایی 88 با تمام پیچیدگیها و هزینه های سنگینی که داشت در نهم دی ماه سال 1388 به برکت خون سید و سالار شهیدان خاتمه یافت و ملت ایران با حضور گسترده ای که در صحنه داشتند مهر باطلی بر خیال پوچ بیگانگان و فتنه گران مبنی بر دلسردی مردم از انقلاب اسلامی زدند و بار دیگر با فریاد لبیک یا خامنه ای ، لبیک یا حسین است این پیام را به تمام دشمنان این سرزمین دادند که مردم ایران نظام سیاسی کشورشان را در امتداد مسیر حرکتی انبیاء الهی می دانند و هزینه ایستادگی در این صراط را پرداخت خواهند کرد.



اما با تمام شدن این قائله، دو دیدگاه برای مواجهه با صحنه گردانان فتنه بوجود آمد ، دیدگاه اول مربوط به قاطبه ملت است که در نهم دی ماه و مناسبت های گوناگون با شعارهایشان نشان دادند خواستار محاکمه عوامل فتنه و رسوا شدن خائنان به ملت در سطح جامعه هستند ، اما در مقابل این دیدگاه عده ای از سیاسیون و خواص که خود به نوعی فارغ از غافلانه یا عامدانه بودن نیتشان یا در این فتنه دست داشتند، یا در برابر آن زبان در کام کشیدند نظر دیگری داشتند و از باب مصلحت اندیشی و ریش سفیدی خواستار چشم پوشی بر گناه بزرگ صحنه گردانان ماجراهای بعد از انتخابات شدند و اعلام می داشتند باید از روی خون های جوانان مظلومی که در این فتنه خارجی بر زمین ریخت و هزینه های سیاسی که در جامعه بین الملل به کشور تحمیل شد گذر کرد و هلهله های ظهر عاشورا که با تحریک سران فتنه بوجود آمده بود را نادیده گرفت.
اما دستگاه قضایی زیر بار این جوسازیها نرفت و با برپاکردن دادگاه صالحه ، بصورت علنی و در حضور چشمان ملت به جرم عاملان فتنه رسیدگی کرد و احکامی را چهارچوب رافت اسلامی برای متهمان صادر کرد.
اما از میان اسناد بدست آمده ، اعترافات و اظهارات برخی متهمان نام اعضای خانواده ای بگوش می رسید که پشت پرده حوادث رخ داده در سال 88 و برخی مواضع قابل تامل عده ای را روشن می کرد.
بنا بر اظهارات مسئولان دستگاه قضایی مهدی و فائزه هاشمی رفسنجانی در حوادث بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 دست داشتند و برخی نمایندگان مجلس هم در این راستا خبر از وجود اسناد و مدارکی دال بر همین این امر دادند.



اما با خروج مهدی هاشمی از کشور ، به بهانه سرکشی از واحد های دانشگاه آزاد خارج کشور جرقه سوالات و زمزمه های مردم مبنی بر چرایی عدم اقدام دستگاه قضا برای دستگیری فرزندان حجت ال اسلام هاشمی بوجود آمد و با در نظر داشتن این نکته که در اصل 19 قانون اساسی صراحتا اعلام شده مردم از هر قوم قبیله ای که باشند از حقوق مساوی برخوردارند و سلب امتیاز نخواهند شد، توجهات نسبت به نوع برخورد قوه قضائیه بیشتر شد و سرانجام بعد از مدتی تاخیر و بوجود آمدن حاشیه های فراوان فائزه هاشمی با حکم شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی تهران به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام برای گذراندن شش ماه حبس راهی ندامتگاه اوین شد.
و سرانجام در دوم مهر ماه امسال مهدي هاشمي با پرواز دوبي ـ تهران ساعت 21 و 30 دقيقه شب يكشنبه از طريق فرودگاه امام خميني (ره) به كشور برگشت.
فرزند رئیس مجمع تشخیص در فرودگاه مورد استقبال خواهر و برادرش ، فاطمه و یاسر هاشمی قرار گرفت و نماینده دادستانی تهران نیز که در محل حضور داشت در فرودگاه ضمن تفهیم اتهام مهدی هاشمی احضاریه را به او تحویل داد و بنا بر این شد وی فردا در دادگاه حاضر شود.



صبح روز بعد با نظر بازپرس پرونده مهدی به زندان اوین منتقل شد و خانواده هاشمی در واکنشی قابل تامل خود را تسلیم قانون دانستند و محسن هاشمی رفسنجانی در پاسخ به سؤالی درباره نظر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی درباره بازداشت مهدی و فائزه هاشمی، گفت: ایشان می‌گویند، بچه‌های من مثل بچه‌های بقیه افراد هستند و فرقی بین بچه های من با بچه مردم نیست.
اما با حضور فرزند رئیس مجمع در زندان اوین مکررا اخباری مبنی بر ملاقات و ارتباط تلفنی مهدی با پدر و خانواده اش در زندان بگوش می رسید تا اینکه در اواسط ماه ابان بدلیل آنچه که پزشک معالج مهدی آن را ناراحتی قلبی اعلام کرد وی راهی بیمارستان دی شد و در آنجا ملاقاتهای جالبی برای فرزند حجت ال اسلام هاشمی تدارک دیده شد و پدر هم بر بالین فرزند حاضر شد و با هم بصورت خصوصی نجوا کردند.



بعد از مدتی که افکار عمومی سوالات متعددی را پیرامون صحت و سقم بیماری دنبال می کرد ، پزشک مخصوص مهدی در نامه ای اعلام می دارد که مهدی هاشمی هیچگونه عارضه قلبی نداشته و ندارد و نهایتا وی به اوین باز میگردد.
اما در شامگاه روز یکشنبه پایگاه اطلاع رسانی دادستانی در خبری اعلام کرد که «مهدی هاشمی» پس از تکمیل تحقیقات و با تودیع وثیقه به ارزش حدودی 10 میلیارد تومان از زندان آزاد شده است.
و این در حالی اتفاق افتاد که برخی منابع آگاه به خبرگزاری فارس اعلام کردند فشار بی سابقه ای به دستگاه قضایی برای آزادی فرزند رئیس مجمع وارد آمده است .
در چنین شرایطی روز قبل یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستورش ابعاد جدیدی از این اتفاق را مورد بررسی قرار داد و اعلام داشت:" دستگاه قضايي و امنيتي کشور تا چه اندازه در پرونده اين آقازاده، زير فشار يک خانواده اختاپوسي بوده است".



"نماینده مردم تهران با اشاره به تخلفات فرزند رئیس مجمع تاکید کرد" : اکثر قراردادهاي نفتي و گازي مربوط به دوره حضور مهدي هاشمي در فساد نفتي وجود دارد.
وی در ادامه  اظهار داشت: "پاسخ قوه قضاييه به اظهارات متهم که در فضاي مجازي منتشر شده چيست؟ آيا تحقيقات دراين باره انجام شده که وي آزاد شده است؟ اگر عزم جدي براي پيگيري وجود دارد که ان‌شاالله هم همينطور هست، آيا دستگاه قضايي به سازمان‌هاي تحت امرش دستور داده تا مدارکي که در اختيار دارند به اين دستگاه اطلاع دهند؟"


حمید رسایی خطاب به مسئولان دستگاه قضا گفت:" آيا فرد ديگري که از نژاد هاشمي رفسنجاني نبود و اين همه موارد اتهامي داشت در مرحله تحقيقات به خانواده‌اش اجازه ملاقات مي‌داديد؟ پدرش اجازه مي‌يافت به صورت خصوصي با متهم مذاکره کند؟ آيا بيم تباني و امحا اسناد از بين رفته که اجازه داديد تحقيقات ادامه نيابد؟"
نماینده مردم تهران در بخش پایانی اظهاراتش مهم بودن این پرونده را با شکلی خاص به قوه قضائیه یادآور شد و تاکید کرد : "بنده هفته آينده نيز نطق دارم و اميدوارم که اين موضوع پيگيري شده باشد، در غير اين صورت آن را دوباره مطرح خواهم کرد".

دوشنبه شب نیز مهدی کوچک زاده از نزدیکان حمید رسایی و نماینده تهران نیز در جلسه نقد مستند 162 ساخته بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) پیرامون ماجرای آزادی مهدی هاشمی گفت: من می‌خواهم بمیرم که ستار بهشتی مُرد اما یک آقازاده با 10 میلیارد تومان آزاد شد. ستار باید قانونی حسابش را پس می‌داد. او گچکاری بود که در رباط کریم کار می‌کرد و مهدی هاشمی آقازاده‌ای که با 10 میلیارد تومان وثیقه آزاد شد. آیا شما دنبال ترویج این دین هستید؟

 


نظرات بینندگان
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۰ - ۲۹ آذر ۱۳۹۱
۶۷
۴۸
.
ماشاءالله وثيقه 10 ميلياردي خيلي سريع جور شد و نذاشتند قند تو دل خوشگل پسرشون آب بشه؛فقط نميدانم چرا عفت خانوم،اون روز ميگفت،ما هيچي نداريم و زندگيمان خيلي معمولي هست"و دشمنان !!ميخواهند وجهه ما را خراب کنند"
اينان که ميگفتند با کارهاي کشاورزي !!! امورات خود را ميگذراندن
پوریا نجفی
|
Iran (Islamic Republic of)
هاشمی زنده است تا نهضت زنده است

مرگ بر منافقین مزدور

مرگ بر منافقین امروز

خامنه ای زنده باد هاشمی پاینده باد
مجید اردبیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
از اختلاس 3هزار میلیاردی
از اختلاس 12 هزار میلیاردی محم....زنو....
از هتل اجلاس کیش پانته آ فیوزی.....
از دستشویی های بین راهی غیر اسلامی
از پ...... ش......
از ......
چه خبر؟؟
مرگ بر ............
مرگ بر زنده به عشق ............
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
هم خانواده اختاپوسی و هم این نماینده های معترض و دار و دسته ی مربوطه ش از یه قشر و قماش هستن !!! معترضین جیره خواران یک گروهک هستن !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
باند هاشمی و احمدی یکی بوده و هستند یکی 10 تا یکی 3000 تا
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
ممل عزیز:

ما انحرافی ها،لااقل کثیف تر از اقتدارگرایان نیستیم!!!!!!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
جناب ناشناس:

هیچ میدانی صراط نیوز برخلاف سایت های دیگر،خط آخر حرف های کوچک زاده را سانسور کرده؟؟؟؟؟؟؟؟
حرفایی که خبر از داشتن زمین 700 میلیاردی یه بنده خدا که هم ولایتمدار است و هم بابصیرت میدهد!!!!!!!!!!!!!
صراط جون چرا نذاشتی؟؟؟؟؟؟؟
______________________________
باند شریعمداری و هاشمی یکی بوده و هست"
اینان به مثال زنجیر به هم وصل هستند"
کارهای پشت رده فراوان است"
هوای همدیگر رو دارند،خطری تهدیدشون کنه،پشت هم هستند بخاطر اینکه خیلی چیزا به بیرون درز نکنه!!!!!!!!
امین زنده به عشق احمدی لاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
صراط عزیز از شما یه خواهش دارم"امیدوارم درخواست بنده رو اجابت کنید:

لطفا آی پی مجید اردبیلی رو چک کنید که با چند اسم تا حالا نظر گذاشته"
"خواهش میکنم"
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
رسایی هرکی میخاد باشه مهم این است حرف حق زده .خاک بر سر اونایی که موقع قضاوت به جناح سیاسی طرف نگاه میکنن ..
باید همانطور که قاطعانه با اختلاس 3000هزاری برخورد شد با این آقازاده هم برخورد بشه . اردبیلی جان شما هم توهم زدی اینجای تهران که ما هستیم میشه با یک میلیار یه خونه حدودا 1000متری توجه کن 1000متری خرید ..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بنده كاري ندارم كه جنابعالي داراي چه گرايش ساسي هستيد اما با توجه به كامنت‌ها شما تنها عرض مي‌كنم آخرت خود را به دنياي ديگران نفروشيد.(طبق حديث نبوي)
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
سوال هوش:
10میلیارد بیشتراست یا 3000 میلیارد!!!؟؟؟
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
نه هاشمی نه احمدی !!!
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
جواب سوال هوش نورا خانم:
10 میلیارد بیشتره چون در اصل ارزش خون اون آقای جعبه ی سیاه 10 میلیارده.
ضمنا متاسفانه ارزش خون ریخته ی اون جوون های بی گناه هم که ارزش نداره.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۲۹ آذر ۱۳۹۱
۵۱
۲۱
.
يه سئوال از عفت مرعشي دارم:
خانم محترم،شمايي که در بيانيه کوبنده تان،خود را مادر همه فرزندان ايران معرفي کرديد و تا ديروز نگران نيامدن مهدي و گرم نشدن مراسم شب يلداتون بودید" بنظر شما با اين وثيقه 10 ميلياردي شما،چند نفر زنداني(همون فرزندانی که گفتید) ميتوانست شب يلدا را در کنار خانواده اش باشد؟؟؟؟؟؟؟؟

واسه مهدي دوتا هندوانه بنداز توي حوض"بهتان خوش بگذره"و به ريش 75 ميليون ايراني هم بخنديد
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
امین !!! پیرو گروهک گاگول انحرافی منتظر باش تا ع ..ت جوابتو بده !!!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
صراط سانسور نداره که"

وقتی میگه من مادر فرزندان ایرانم، قبلش باید یه بلانسبتی،چیزی هم بگه خب!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فقط مواظب باش زیادی آجیل و غذای چرب و چیل بهش ندید که دوباره چپ کنه بره بیمارستان..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عجب به کثیف بودنتون هم اعتراف کردی زنده یا مرده به عشق احمدی!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
میشه بفرمایید اشخاصی رو که اقایون خاتمی و موسوی وارد زندان کردن با چه وصیقی خارج شدن نکنه خوده اقایون به فکر ازادیشون بودن
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۵ - ۲۹ آذر ۱۳۹۱
۲۵
۴۱
علامه مصباح یزدی با همه احترامي که برايشان قائلم و در عالم بودن و بابصيرت بودن ايشان هم ترديدي نيست"اما بدانند که دارند اشتباه ميکنند"
گناه کمي نيست که مردم را گمراه کنيد"خطر اصلي اين است که داريم ميبينيم"
خطري که خاندان هاشمي،برج مراقبت نظام را نشانه گرفته"
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جوجو بشین برای علامه تعیین تکلیف نکن
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
افراد رو بیخود گنده نکنیم !!!!!!!!!

ایشون درسته عالمند،اما اشتباه از هرکسی ممکن است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام
شایلین
|
Iran (Islamic Republic of)
گویا ایشان علامه تر از علامه هستند که علامه را نصیحت میکنند. و این اولین گام انحراف است.
نورا...
|
Iran (Islamic Republic of)
امين... اينو به رييست بگو كه يه كاميون لقب دنبال ليدر انحراف كرد.
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا این علامه رو کی علامه کرده؟عالم به چه علمیه؟سوابق قبل انقلابش چیه؟
مجید اردبیلی
|
-
|
۱۲:۱۱ - ۲۹ آذر ۱۳۹۱
۲۶
۴۱
هاشمی زنده است تا نهضت زنده است

مرگ بر منافقین مزدور

مرگ بر منافقین امروز

خامنه ای زنده باد هاشمی پاینده باد
امیرعلی
|
-
میگی مرگ بر منافق بعد میگی خاتمی زنده باد!!!!!
با هم جور نمیاد

جمع نقیضین میکنی اخوی
مجید اردبیلی
|
-
یک خانه معمولی در تهران کمتر از یک میلیارد قیمت ندارد
حالا تهیه وثیقه 10میلیاردی برای اکثر تهرانی ها مثل آب خوردنه

از پ......... ش..... جریان انحرافی
از دستشویی های فرنگی و بدون در و دیوار و سرپایی پانته آ فیوزی
از سالن اجلاس جزیره کیش پانته آ فیوزی
از اختلاس3هزار میلیاردی
از اختلاس 12 هزار میلیاردی محم....زنو...

و ........ چه خبر!!!!!!!؟؟؟؟؟؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
-
.
جناب مجید اربیلی،چند درصد مردم ((همون تهرانی هایی که میگی)) میتونند این وثیقه رو تهیه کنند؟؟؟؟؟؟؟

احمد شریعت به جرم حمایت از رییس جمهور باید وثیقه 100 میلیونی میاشت،اما نداشت!

معلومه از قشر مرفه هستی که 10 میلیارد برات پول خرده!!!!!!

افاضات ول نده که اکثر تهرانی ها میتونن 10 میلیارد وثیقه جور کنند!!!!!!!
ناشناس
|
-
آقای اردبیلی انقدر سیاست زده شدی که به چرت و پرت افتادی ..
من اصالتا تهرانی خونه ندارم ولی با 200میلیون میتونم یه خونه ایده آل بخرم با 10میلیارد که دیگه نگو.میتونم هزاران نفر را از بدبختی و گرفتاری نجات بدم ..
مجتبی
|
-
امیر علی یک سر چشم پزشکی برو کجا نوشته خاتمی؟
ناشناس
|
-
با سلام.دوستان مثل اینکه صحیفه حضرت امام نمیخونند که این چنین کلام امام رو تحریف میکنند.هاشمی زنده است چون نهضت زنده است.که با جمله ی شما خیلی خیلی فرق دارد عزیز من.یا حق
ناشناس
|
-
خواهشا اسم اين خانواده رو با آقامون يكجانيار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۲۹ آذر ۱۳۹۱
۱۸
۱۵
اما طی نظر سنجی که خود آقای کوچک زاده از اون جمع دانشجویی کرد کمتر از انگشتان دست موافق داشت و بقیه مخالف(اون هم تو دانشگاه امام صادق)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درکربلا هم حق در برابر ظالم در اقلیت بود..
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
پشت پرده آلوده تر از حرف هایی هست که کوچک زاده فقط قسمتی از آن را گفت، وصراط اونو سانسور کرده
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
از توی همین دانشگاه کواکبیان ها و فرزاد حسنی ها سر برآوردند.
پور محسن
|
United States of America
|
۱۲:۳۳ - ۲۹ آذر ۱۳۹۱
۲۰
۲۰
چراازفساد مش...... و رح........ ودولتیهانمی نویسیدچرااز 3000میلیاردوفسادبیمه ایران دادتان بلند نمیشود
ناشناس
|
United States of America
به اندازه کافی از اینا گفتن حکم اعدام 3000تایی ها هم صادر شده حالا دیگه نوبتی هم باشه نوبت شما هاست ..
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
United States of America
.
مشایی چه فسادی داشته؟؟؟؟؟؟در کدام دادگاه اثبات شده؟؟؟؟؟؟
فراماسونر و بهایی و ضددین و ملی گرا و جن گیر و ...
...............................
..................!!!!!!
_________________________________
درباره رحیمی:

این گفته احمدی دلاور است، تا آخر بخوان،بی نهایت جالب است:

يک دفعه ديدم توسط مقامات مسئول در تريبون عمومي گفتند ايشان برده، خورده، دزديده! بعد آمدند پيش من گفتند خوب حالا اجازه بدهيد ببريمش! گفتم شما که مجازات کرديد ديگه! آبروي يک نفر بالاترين داشته اوست. شما در افکار عمومي آبرويش را برديد، مجازات کرديد، حالا مي‌خواهيد محاکمه کنيد؟ اما اشکال ندارد، محاکمه کنيد البته به يک شرط. گفتند شرط چيست؟ گفتم شرط خيلي ساده است ببريد اگر اثبات کرديد ايشان يک ريال سوءاستفاده کرده من در تلويزيون از ملت عذرخواهي مي‌کنم و مي‌گويم مردم، من صلاحيت نمايندگي شما را ندارم که کسي را کنار دست خودم گذاشته‌ام که يک ريال سوءاستفاده کرده اما اگر نتوانستيد اثبات کنيد که يک ريال سوءاستفاده شده است – نمي‌گويم 20 ميليارد، نمي‌گويم صد ميليون تومان، بلکه يک ريال- اگر نتوانستيد، آن کسي که ايشان را در افکار عمومي مجازات کرده، او محاکمه شود

گفتند آقا اينکه نمي‌شود، گفتم چرا نمي‌شود؟ گفتم حرف من خلاف قانون است؟ گفتند نه. گفتم خلاف عدالت است؟ گفتند نه. گفتم خود مقام معظم رهبري مي‌گويد من يک نفر مثل بقيه در برابر قانونم. خوب وقتي قرار است همه در برابر قانون برابر باشند، خوب برابر باشند! بسم الله ببريد اگر توانستيد اثبات کنيد نوش جانتان، من مسئوليت را مي‌پذيرم و از ملت عذرخواهي مي‌کنم –شما که مدعي هستيد دستتان پر است- اما اگر نتوانستيد، آن کسي که اتهام زده برود در محضر قاضي‌اي که خودش نصب کرده محاکمه شود. نمي‌گويم قاضي‌اي که من تعيين مي‌کنم، نپذيرفتند! بعد هم گفتند احمدي‌نژاد مانع رسيدگي است! من مانع رسيدگي هستم؟ ما پاي عدالت ايستاده‌ايم
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۲۹ آذر ۱۳۹۱
۱۶
۳۱
حالا چرا به خود هاشمی توهین می کنید ؟ چرا بهش میگید اختاپوسی ؟ قوه قضاییه کجاست ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۶ - ۲۹ آذر ۱۳۹۱
۲۴
۱۵
از 3000 میلیارد چه خبر؟ چند آقازاده و کله گنده در قضیه 3000 میلیارد دست داشتند؟ چرا پیگیری موضوع این اختلاس متوقف شد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم اختلاس 10هزار میلیاردی از سازمان بهینه سازی و چند میلیونی از صنایع دریایی و قراد های نفتی جمع ببند و به قیمت روز کن ..
دیدیدی 100رابر 3000تا شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به جای اینکه صبح تا شب جلو ماهواره بشینی رسانه ملی نگاه کن تا انقدر بی خبر نباشی ..
پرونده 3000تایی در اسرع وقت و باجدیت رسیدگی شد و برای عده ای رد مال و حبس چند ساله بریده شد که در حال حاضر هم دوران حبسشون را میگذرونن برای چند نفر هم حکم اعدام صادرشده ..
محمد علی
|
United States of America
|
۱۲:۴۹ - ۲۹ آذر ۱۳۹۱
۲۵
۲۰
وکیل الدوله های مجلس چرا در زمان اختلاس سه هزار میلیاردی حرفی نزدند ؟ در اختلاس 123000 میلیارد رفیق دوست چرا ساکت ماندند؟ چرا در مقابل این همه کشته شدن دانش آموزان ساکت اند ؟ در مقابل این همه گرانی بیکاری اعتیاد بی عدالتی خم به ابرو نمی آورند ؟ در مقابل فحاشی و اهانت به خانواده هاشمی در کنار مرقد مطهر عبدالعظیم حسنی سکوت کردند ؟ در مقابل قانون گریزان و قانون شکنان دولت ساکتند؟در مقابل عزل و نصب های بی حساب و کتاب و موضع گیریهای غلط سیاسی که هزاران هزار میلیارد به کشور صدمه وارد می کند واکنشی نشان نمی دهند ؟ چرا به توصیه های موکد رهبری در مورد دامن نزدن به اختلافات همواره بی توجهی می کنند؟ آیا نه این است که وکیل الدوله هستند و اختیاری از خود ندارند و شده اند بلندگوی دیگران برای اختلاف افکنی بیشتر ؟
ناشناس
|
United States of America
به خاطر اینکه در پرونده 3000تایی قوه قضاییه با جدیت به ماجرا وارد شد و رسیدگی کرد و احکام هم صادر شد اما حالا...
در ضمن عزل و نصب وزرا هم حق رئیس جمهور است همانطور که استیضاح حق نماینده است ..
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
United States of America
.
اگر جناب علی مطهری،وکیل الرییس مجمع نیس،پس چرا توی این موضوع اعتراض نمیکند؟؟؟؟؟

یادش رفته سخنان تندش علیه هاشمی درسال 85 ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سیدمهدی موسوی
|
United States of America
دوست ناشناس میشه اسامی متهمین رو از حالت مرس خارج کنی و بیان کنی یک اش که خاوری بود خود دولت فراری داد یکی دیگه که وزیر کار و امور اجتماعی بود از خط قرمزش نمی شد عبور کرد و شد رئیس هیات مدیره بانک ک ......ن و بقیه هم به همین نحو فکر نکن فقط شما توی این مملکت هستید و دیگران خواب هستند.
فساد اقتصادی و اخلاقی شدیدا" در خود ..............و همکارانشان نفوذ کرده اما شماها چشم بر حقیقت بسته اید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۲۹ آذر ۱۳۹۱
۳۰
۱۴
ما انقلاب کردیم که مصونیت شاهزاده ها به آقازاده ها انتقال پیدا کنه!!!
آیا دزدی فی نفسه جرم نیست بلکه شجرنامه دزد مهم است !!!

آقای رسایی خدا پدر و مادرت را رحمت کندکه حرف دل مردم را زدی در روز عاشورا هم یاران حق در برابر لشکر یزید در اقلیت بودن پس پابرجا باشید.
عدالت با مرگ ستار بهشتی رعیت زاده و آزادی 10میلیاردی آقازاده هاشمی مرد ..
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
از برکت جمهوری اسلامی،بعضیا بار هفت پشتشان را بسته اند"

شب یلدا هم دوتا هندوانه میندازن توی حوض،به ریش 75 میلیون ایرانی هم میخندند!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
امین جان اشتباه نکن ملت یه عمره دارن به ........... میخندن باز هم خواهند خندید ..
فقط صبر داشته باشید..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جالبه که او بالاییه رو نمیبینی
معصومه..
|
Iran (Islamic Republic of)
نیست عشق شما احمدی دلاور؛ بار هفتاد پشتشو نبسته؟؟؟
مزدک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۲۹ آذر ۱۳۹۱
۱۷
۱۸
اولاً آقای کوچک زاده تا حالا کجا بودند که الان بعد از 2 ماه شده خونخواه ستار بهشتی.
آقای رسایی که یار غار دولت احمدی نژاده چرا در برابر این همه مفسده های تاریخی که در این دولت رخ داد سکوت کردند.
چرا در برابر سوال از رئیس جمهور به عنوان حامی جریان انحرافی با هزار خدعه مانع پرسش از سوال نمایندگان شدند؟
در دولت داعیه دار عدل علی انگار مرگ حقه ولی فقط برای همسایه!!!
آقای ........... چرا در مورد پرونده اختلاس 8 میلیاردی جنابعالی در حوزه علمیه با اعمال نفوذ مانع رسیدگی دادگاه روحانیت شدید و پرونده شما کماکان بلاتکلیفه؟
امیدوارم صراط عزیز با کسی عهد اخوت نبسته باشی.
سیدمهدی موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
مزدک جان با توجه به شروع فصل زمستان جناب ......... و ر.........در حال جمع آوری آذوقه و خواب زمستانی هستند لذا فقط با یک تلنگر محکم ممکنه لحظاتی بیدار شوند ولی بقیه این ایام در خواب تشریف دارند.
معصومه..
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعا از مزدک تشکر میکنم .. انصافا احسنت به شما
مصطفي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۲۹ آذر ۱۳۹۱
۱۷
۵
آقا جان يا بقيه الله اي امام زمان از روي شما شرمنده ايم و خجالت زده ببخش كه آبروي شما را برده ايم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۲۹ آذر ۱۳۹۱
۱۰
۱۷
اين اقا خودش جيره خوار احمدي نژاده...............
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت به شعورت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چه ربطی داره . در حال حاضر حرف حق زده ..
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
تو جیره خوار کی هستی؟؟؟؟؟؟

حرف حق را زده"تو غیر از این اعتقاد داری؟؟؟؟؟؟
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس دوم کسی که خودش و دار و دسته ش خرابتر و کثیف تره نباید از یه خراب دیگه ایراد بگیره !! دیگ به دیگ میگه روت سیاه !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هرکی میخاد باشه مهم ای است که حرف حق زده .نگاه نکن کی میگه ببین چی میگه ..
سیدمهدی موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان
هذا کلام الحق و ارید بها الباطل.
شایلین
|
Iran (Islamic Republic of)
جیره خوار مش...... است البته پنهان . بعدها افشا خواهد شد چرا که ارباب هر دو ام 16 انگلیس است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هرکی میخاد باشه جیره خور هرکی میخاد باشه الان حرف حق زده ..
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۲۹ آذر ۱۳۹۱
۹
۱۸
تو رو به خدا حساب ایت الله هاشمی رو از این فرزندان نا جورشان جدا کنید. پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد. سگ اصحاب کهف روزی چند پی مردان دوید و مردم شد
امیرعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
اخه نوح مثال شما خودش رو از کنعانش جدا نمیکنه

همه خوااص پسر نحسی دارند که اونها رو به مقابله با حق میکشونه

پسر نحس نوح مثال شما هم بزرگ شده

پسر نحس اشاره به عبدالله زبیر هست که حضرت امیر(ع) فرمود زبیر با ما بود تا وقتی که پسر نحس زبیر بزرگ شد.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
هاشمی رفسنجانی((بعد از ماجرها بازداشت و دادگاه)):

از تمام فرزندانم راضی هستم!!!!!!
_________________________
فاطمه هاشمی:
حرف های ما،همان صحبت های باباست!!!!!
_________________________
مهدی هاشمی:

حرفهايي كه ماها ميزنيم؛حرفهايي كه باباي من زد،ازهمه حرفهاي آقايون( اصلاح طلب ) تندتربوده است! ماتقسيم كاركرده ايم"هركسي كارخودش روميكند*بابا هم كارخودش روميكند !!!!!!!!


حالا چی میگی؟؟؟؟؟؟؟؟
سیدمهدی موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
امیر علی جان نوح شما در دولت که سر وته اش با مشایی و باند انحرافی یکی است .
جدیدا" هم که دیدی که مدیحه نامه ای در وصف کمالات ایشان مرقوم فرموده بودند.
بلا تشبیه ......... و رئیس باند انحرافی مثل کارتون موش و گربه به هم جوش خورده اند .
معصومه..
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای حسین وقتی خود آیت الله خودش رو از فرزندانش جدا نمی دونه، چطور توقع داری مردم راهشون رو جدا بدونن؟؟
معصومه..
|
Iran (Islamic Republic of)
سید مهدی اشاره ای بس جالب کردید .. تشکر
کیوان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۲۹ آذر ۱۳۹۱
۵
۵
مخواستم بدونم نظر صراط راجع به سخنان رسائی چیه ممنون میشم جواب بدین
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط همیشه به طرف خانواده هاشمی متمایل بوده
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
صراط کلا مخالف رسایی و کوچک زاده هست،حتی اگر حرف حق را زده باشند!!!!!

اما در قضیه هاشمی بحث فرق میکنه"مدیرمسئول اول از همه به هرکسی که حرفی علیه هاشمی و لار........ بزنه،میگه دمش گرم!!!

چه رییس جمهور توی نشست خبری باشه"چه رسایی و کوچک زاده!
رحیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۲۹ آذر ۱۳۹۱
۵
۱۶
1 اینکه مهدی هاشمی جرمی مرتکب شده یانه دستگاه قضایی باید تشخیص وحکم صادر کند .2 دخالت واظهار نظر دیگران به خصوص دشمنان ومخالفان هاشمی که از طرف علامه ا............. شارژ میشوند؟! وعقده گشایی وکهنه تسویه میکنند ارزش حقوقی ندارد 3 . وقتی خود هاشمی جرات بیرون رفتن از منزل خود به واسطه مزاحمت ها وبی حرمتی های که از سوی نوچه های همان علامه ......... صورت می گیرد چطور ممکن در پرونده به نفع مهدی هاشمی اعمال نفوذ شود؟! 4 به اعتقاد بنده کسانیکه در خصوص مهدی هاشمی این همه هیاهو راه انداخته اند .نه درد دین ونه درد ملت ونه درد انقلاب دارند؟! چون علامه ........... نه انقلابی بوده ونه پایبند به اندیشه های بنیانگذار انقلاب را دارد؟! بلکه مثل ........ از فرصتها برای تسویه حساب استفاده میکنند؟!5 ازاین همه هیاهو مشخص میشودکه دست مخالفان هاشمی خالی است ورو به جنگ روانی وتحت فشار قرار دادن دستگاه قضایی است؟!
مجید اردبیلی
|
-
|
۱۴:۰۹ - ۲۹ آذر ۱۳۹۱
۵
۸
بر فرض فردا ظهور باشه (خب احتمالش هست دیگه)
بلاخره یک روز ظهور و یک روز قیامت اتفاق خواهد افتاد
چه قبل از مرگ ما و چه بعد از مرگ ما

چقدر خودمان را برای ظهور آماده کرده ایم؟؟!!!
چقدر خود را برای قیامت آماده کرده ایم؟؟!!

استفر الله ربی و اتوب الیه
استغفر الله ربی و اتوب الیه
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۲۹ آذر ۱۳۹۱
۱۱
۶
از شما بیشتر انتظار میرفت
تو این یکی دو روز که بحث ازادی مهدی هاشمی در رسانه ها انعکاس داده شده صراط جانب هاشمی و مهدی را گرفته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
رسانه ی شجاع تو این مملکت کم پیدا میشه اکثرشون از رو ترس از این بابا حمایت میکنن میدونی چرا چون خدا را فراموش کردن فکر میکنن این آقا قدرت برتره !!
تازه نمیدونی علی مطهری چه ضایع سنگ هاشمی را به سینه زده !!


علی م آقاز ده از هاشمی و آقازاد ه هاش دفاع نکنه کی دفاع کنه !!!!!!!!!؟؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۲۹ آذر ۱۳۹۱
۸
۲
از شما بیشتر انتظار میرفت
تو این یکی دو روز که بحث ازادی مهدی هاشمی در رسانه ها انعکاس داده شده صراط جانب هاشمی و مهدی را گرفته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۵ - ۲۹ آذر ۱۳۹۱
۶
۱۷
اولا که هاشمی از افراد متمول قبل از انقلاب بوده و به گواه تاریخ از دارائی خود برای پیشبرد نهضت اسلامی هزینه کرده ، حالا با توجه به خرید زمین مذکور در دزاشیب قبل از انقلاب و رشد قیمت آن چه تقصیری با هاشمی است اگر زمین گران نمیشد قیمتش همان بود که بود
در ضمن امثال رسائی که شعار حمایت از مسضعف البته برای فریب سر میدهند و معلوم نیست چگونه مگان میخرند که حالا 60 ملیون است نباید جا نماز آب بکشند
شایلین
|
Iran (Islamic Republic of)
نقش دلارهای جورج سورس صهیونیست را نفرمودید دلبندم
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
ای ول شایلین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۳ - ۲۹ آذر ۱۳۹۱
۱۳
۱
امیدوارم فردا واقعا آخرین روز دنیا باشه تا از این همه نابرابری و ظلم رهایی پیدا کنیم ..
چرا مهدی هاشمی آزاده و متهمان 3000تایی محکوم به زندان و اعدام ..
چرا فائزه 6ماه و سایر زندانیان سیاسی 6سال ..
چرا ستار بهشتی یه وبلاگ نویس ساده بازادشت شدو آقازاده های متهم مالی سیاسی آزاد هستن ..
چرا بعضی ها یه وجب از خاک را ندارن و بعضی ها هم کشتی تفریحی و آپارتمان های میلیاردی در جماران دارن ..

خدایا بکش راحتمون کن .
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۱۵ - ۲۹ آذر ۱۳۹۱
۲
۱۲
نباید در حرف زدن خدا و قبر وقیامت را از یاد ببریم. بدانیم که عالم محضر خداست و فردای باید جواب گوی حرفهایمان باشیم .نباید قوه قضائیه راتهدید کنیم .آیا این پیروی از ولایت است یادستور گروه انحراف؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۳ - ۲۹ آذر ۱۳۹۱
۲۱
۱۰
خداوند آقای رسایی را حفظ کنه
امیدوارم بقیه نمایندگاه هم بصیرت و شجاعت آقای رسایی را داشته باشند
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا به دور!
شایلین
|
Iran (Islamic Republic of)
چه عنادی دارند این اصحاب فتنه. خدا در آتش کینه آنها خودشان را کباب کناد آمین
علی
|
Germany
|
۱۹:۴۶ - ۲۹ آذر ۱۳۹۱
۳
۱۲
چرا در مورد تخریب هاشمی رفسنجانی همنوایی با رسانه های ضد انقلاب جایزه ولی سایر موارد نه ؟
ناشناس
|
Germany
والا رسانه های ضدانقلاب که صبح تا شب دارن از این خاندان تعریف میکنن ..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۰ - ۲۹ آذر ۱۳۹۱
۱۰
۰
من نه طرف دار احمدی هم نه موسوی نه رفسنجانی
فقط یک سوال دارم مجرمان 88 بردن کهریزک آیا درسته بعضی ها رو ببرن اوین؟؟
كوروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۲ - ۳۰ آذر ۱۳۹۱
۳
۲
اندكي صبر سحر نزديك است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا تاریخ ثبت نظر شما جالبه
من الان پنج شنبه ساعت 15 به شما جواب می دم!!
شایلین
|
Iran (Islamic Republic of)
شکی نیست که سحر رسوائی مزدوران جورج سورس صهیونیست نزدیک است.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
روز رسوایی اقتدارگرایان نزدیک است"

آماده باش به همه!!
"احمدی دلاور در راه است"
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
شایلین تو مسجدتون جز سورس چیزی بهت یاد ندادن؟
شایلین
|
Iran (Islamic Republic of)
تو مسجدمون گفته اند همواره ذکر خدا را در قلب و زبان بگوید . وچه ذکر مهمتر از یادآوری خیانت سید خشوکله اصلاح طلب در اخذ دلار از جورج سورس صهیونیست. تا مراقب باشیم گول خوشتیپی برخی مدعیان اصلا ح طلبی وخیانت پیشگی آنها را نخوریم . به این میگن یک ذکر سیاسی مشت
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۲ - ۳۰ آذر ۱۳۹۱
۴
۱
به نظرم باید سرهنگ معزی دوباره برای نجات این مهره توسط رضا پهلوی مأمور بشه
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۳۰ آذر ۱۳۹۱
۱
۱
تاسف باید خورد برای اون دسته از اهالی دینی و سیاسی که فقط ادعا دارن و یه جورایی به دین و مردم ضربه میزنن.
غفلت یعنی همین دیگه.
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۵ - ۳۰ آذر ۱۳۹۱
۶
۱
دیشب توی یکی از خیابون های نزدیک چهارراه نظام آباد تهران داشتم عبور میکردم که به تابلوهای کوچه های فرعی نگاه میکردم روی تک تک تابلوها کلمه شهید درج بود.
واقعا بعضی از این مسئولین حواسشون هست به این خون ها.
(بعضی هاشون اصلا)
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۰۴ - ۳۰ آذر ۱۳۹۱
۲
۲
ای بابا تصویر آقای رسایی در حال خوردن ساندیس؟!!؟؟!؟!؟!؟!!؟؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۱ - ۳۰ آذر ۱۳۹۱
۲
۱
سایت صراط:
شما که قبلا گفته بودید که آقای رسایی چرا خودرو مگان خریده پس چی شد؟؟؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
نفرمائید ... آقای هاشمی از قبل انقلاب دانشگاه آزاد و شرکت نفت و خانه بالای شهر تهران را داشته اند و بعدا همه را در راه انقلاب هزینه کرده اند.
شایلین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۳ - ۳۰ آذر ۱۳۹۱
۱۹
۱
مسئولین محترم قوه قضائی در رابطه با جرائم این آقازاده باید بگونه ای حساس و مقتدرانه عمل کنند که برای مردم فهیم کشور اثبات شود که شهروند درجه یک و دو نداریم و انقلاب با هیچ کس به ویژه منسوبین به شخصیتهای نظام تعارف ندارد . فقط در این حالت است که کشور از فتنه های آتی که سر در تبره صاحبان قدرت دارد بیمه و مصون میشود.
مریم سادات
|
Iran (Islamic Republic of)
جونم شایلین عزیز حرف دل 70 میلیون نفر را زدید بجز چند نفر سران فتنه سبز اموی
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
خدایش اینو خوب اومدی
مجيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۶ - ۳۰ آذر ۱۳۹۱
۰
۱۶
بى زحمت افراددرکارقوه قضاى دخالت نکننددرودبرهاشمى
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۹ - ۳۰ آذر ۱۳۹۱
۲
۳
سلام سر حرف با ان که زنده به عشق احمدی است می باشد اقا جان اقتدار گراها کین به جان پدرت می دونی اقتدار گرها کین بخدا چون برخی تون فقط تلویزیون می بیند و برخی تو مجالس خاص می شنید والله همه الت دست هستید
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
صراط کامنت منو بذار لطفا"
کلی تایپ کردم و فیلمنامه قشنگی شد!!!
بذارش دیگه
آذرخش
|
Canada
|
۱۹:۳۱ - ۳۰ آذر ۱۳۹۱
۲
۲
برادران صراطى ديديد بازهم بقولتان مبنى بر انتشار نظرات عمل نكرديد؟يا قول ندهيد ياعمل كنيد تاماهم تكليفمون رابدونيم
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۲ - ۳۰ آذر ۱۳۹۱
۱۰
۱
مهدی هاشمی دقیقا نشون داد که باباش در چه سطح فرهنگی و سیاسیی برخوردار است.
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۷ - ۰۱ دی ۱۳۹۱
۴
۱۴
خیال کردین هاشمی رفسنجانی کم کسیه؟ هاشمی اگه بخواد میتونه همین الان کل مخالفاش رو که بر علیه ش روضه میخونن و به زندان بندازه و وجودشون رو از زمین پاک کنه .مطمئن باشید این هم که رضایت داد مهدی و فائزه به زندان(هتل) برن در جهت تکمیل نقشه ها و برنامه هاش بوده و به زودی خواهید دید چه بلایی بر مخالفان هاشمی خواهد امد.
نصیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۹ - ۰۱ دی ۱۳۹۱
۸
۰
بابا درست صحبت کنید مگه نمیدونید این خانواده اجاره نشین هستن اونم بعد یک عمر کار حاج آقا و خاواده اجاره نشینی در خانه 600 متری جماران درد نیست.آقایان بیاید پولی جمع کنیم و خانواده ای را از اجاره نشینی برهانیم!
خود من
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۶ - ۰۱ دی ۱۳۹۱
۳
۳
تو رو به خدا فکری برای اشتغال جوانها بکنید بجای این سیاست بازی والله خیر دنیا و اخرت تو اشتغاله که زمینه سازره ازدواجه بحث سیاسی به ما چه فکر اقتصاد باشید
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۲ - ۰۲ دی ۱۳۹۱
۸
۰
چه کسی وثیقه 10 میلیارذی گذاشته تا این آقا آزاد شود آیا بهتر نیست از این وثیقه گذار سوال شود از کجا آورده ای . بنده که 7 برادر و سه خواهر و چهار نفرمان مجروح جنگی از هر نوع آن و هر درصد جانبازی هستیم تمام ثروت و مال خودمان و فامیلهای خوذمان را روی هم بگذاریم این مقدار پول جمع نمی شود اینها از کجا آورده اند ؟
آیا این همان اسلام ناب محمدی شماست ؟
جلل خالق
انقلاب و جنگ و شهادت برای مستضعفین ، عشق و حال مال آقایان از خدا بی خبر ؟
خدایا ما را براه راست عنایت فرما
اللهم عجل الولیک فرج
ای حسین (ع ) جان کجائی با نام تو جکار کردند ؟
یا مهدی ادرکنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مال خودمونه . از قبل انقلاب داشتیم..
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۳ - ۰۲ دی ۱۳۹۱
۰
۱۱
ایشالله که با توهین کنندگان برخورد شود و دکانها و سایتهاشون بسته شود... مهم اینه که فقط آقای رسایی که نیست توهین میکنه 8 ساله ..................................... هست و باید جانب اعتدال رو رعایت کنه هاشمی رو تخریب میکنند و حرفهای ضد انقلابان رو میزنند و امثال آقای ش..............هم اینجا بصیرت به خرج نمیدند و مقاله نمینوسند تا بفهمند اینا از سناریو آمریکایی و اسراییلی پیروی میکنند و کسی باهاشون برخورد هم نمیکنه...
مرعشی
|
Iran (Islamic Republic of)
بنده حقیر هم امیدوارم هر چه سریعتر قوه قضاییه با توهین کنندگان به حضرت آیت الله هاشمی (و فرزند نجیب ایشان جناب دکتر مهدی هاشمی رفسنجانی) برخورد قاطع و فوری بکند و تکلیف این نماینده مجلس هر چه سریعتر یکسره شود.

درود بر هاشمی و خانواده بزرگوارش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۳ - ۰۵ دی ۱۳۹۱
۱
۰
خاندان هاشمی لااقل ادعای مسلمانی نداشته باشندکه ادعای مسلمانی چنین افرادی دل امام زمان عزیزمون رو خون میکنه.