دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۹

در دیزی بازه حیای "سایپا" کجاست؟!

مدیرعامل شرکت سایپا از تقاضا برای افزایش مجدد قیمت تولیدات این شرکت خبر داد و گفت: این موضوع در سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در حال بررسی است و نتیجه آن به زودی اعلام می شود.
کد خبر : ۸۶۲۲۵


به گزارش صراط ، ˈسعید مدنیˈ روز چهارشنبه در حاشیه مراسم رونمایی از کشنده جدید شرکت زامیاد با اشاره به وضعیت تولیدات این شرکت اظهار داشت:برای افزایش مجدد قیمت پراید تقاضای خود را به سازمان حمایت داده ایم ، تغییر قیمت ها با نظارت این سازمان به سایپا اعلام می شود و ما نیز این قیمت ها را به نمایندگی ها ابلاغ می کنیم.

وی ضمن تایید درخواست این شرکت برای افزایش قیمت پراید تصریح کرد: با درنظر گرفتن نرخ ارز در اتاق مبادلات ارزی که حول و حوش 2500 است قیمت ‍پراید به حدود 15 میلیون تومان افزایش می یابد.

 
یادآور می شود : شرکت سایپا در حالی درخواست مجدد افزایش قیمت خود را به سازمان حمایت اعلام کرده است که این شرکت 12 مهرماه سال جاری مجوز افزایش 20 درصدی قیمت محصولات خود را دریافت کرده بود و نمایندگی های این شرکت مدعی هستند سایپا هنوز قیمت های مصوب را به آنها ابلاغ نکرده و قیمت ها را مطابق نرخ روز به آنها اعلام می نماید.

 
اعلام نشدن نرخ های جدید به نمایندگی ها از سوی مدیرعامل سایپا رد شد و وی تصریح کرد : نرخ های مصوب به نمایندگی ها ابلاغ شده و در حال حاضر قیمت ها ثابت است.

 
مدنی تاکید کرد خودروهایی که تاریخ تحویل آنها قبل از 12 مهر بوده است با قیمت قبلی به مشتریان تحویل داده می شود.

 
**آغاز تحویل پراید از چند روز آینده

 
مدیرعامل سایپا با اشاره به رفع مشکل شماره گذاری پراید ،اظهارداشت برای شماره گذاری پراید های بدون ایربگ (کیسه هوا) تا پایان سال مهلت گرفته ایم ، بنابراین پرایدهای بدون ایربگ و ایربگ دار از چند روز آینده تحویل مشتریان می شود.

 
وی با اشاره به آغاز مجدد شماره گذاری پراید بدون ایربگ از چند روز آینده ،تصریح کرد تلاش می کنیم پراید با ایربگ را نیزتا ‍‍‍پایان سال تحویل مشتریان دهیم.

 
مدنی با بیان اینکه تمام تولیدات این شرکت در حال عرضه است،عنوان داشت دعوت نامه ها به طور مداوم برای مشتریان ارسال می شود.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۱۷ آبان ۱۳۹۱
۰
۰
پراید 15 میلیون تومان ؟؟؟!!!
با کدام استدلال ، با کدام منطق !
خدا لعنت کند هر چه انرژی هسته ای را که برای رفع حوائج اولیه مان هم مانده ایم !
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۶ - ۱۷ آبان ۱۳۹۱
۲
۰
رو که نیست سنگ پای ... است