پنجشنبه ۰۳ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۳ آبان ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۳

راه‌حل هاشمی برای برون‌رفت از مشکلات

آیت الله هاشمی رفسنجانی هرگونه تنش‌آفريني، اختلاف‌افكني و ايجاد دعواهاي سياسي و جناحي را براي كشور و نظام اسلامي سمّ برشمرد و تاکید کرد : همه بايد با اصل قرار دادن حفظ نظام، براي حل مشكلات، جلوگيري از مسيرهاي انحرافي و بيراهه و جبران اشتباهات اقدام كنيم.
کد خبر : ۸۴۸۴۳
به گزارش صراط به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی آيت‌الله هاشمي رفسنجاني، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ديدار اعضاي مجمع محققين و مدرسين حوزه علميه قم، با توجه به عمق كينه و دشمني استكبار جهاني عليه جمهوري اسلامي ايران گفت: دشمنان در دشمني خود از اول انقلاب اسلامي تاكنون جدّي بوده‌اند.

آنان در هر مقطعي به مقتضاي زمان و در شكل‌هاي مختلف تحريم و تهديد، عداوت خود را نشان داده‌اند، ولي آنچه كه تاكنون توطئه‌ها و دشمني آنان را خنثي كرده است، مديريت صحيح كشور و اتحاد و انسجام داخلي بين مردم و مسئولان با هم بوده و خواهد بود.

آیت الله هاشمی رفسنجانی در ادامه  با اشاره به مشكلات و مسائلي كه در حال حاضر كشور در عرصه‌هاي سياسي، اقتصادي، فرهنگي و اجتماعي با آن دست به گريبان است، گفت: راه برون‌رفت از اين مشكلات، روشن است و احتياج به تدبير، عقلانيت، تشخيص و بازگشت از مسير اشتباه، استفاده از خردجمعي و تجربه‌هاي كارشناسانه و پرهيز از خودمحوري دارد كه اميدواريم تا دير نشده، به اين مرحله و ظرفيت برسيم.

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام، يكي ديگر از خواسته‌ها و اهداف دشمنان را تضعيف روحيه مردم براي حضور در عرصه‌هاي مختلف خواند و گفت: نبايد اجازه داد اختلاف‌افكني‌هاي داخلي و سوءمديريت‌‌ها، به تحقق اين خواست شوم دشمن كمك كند.

گفتنی است در اين ديدار چند نفر از اعضاي مجمع محققين و مدرسين حوزه علميه قم، ديدگاه‌ها و دغدغه‌هاي خود در مورد مسائل سياسي، اقتصادي، فرهنگي و اجتماعي كشور را به طور جداگانه به اطلاع رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام رساندند.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۵ - ۰۳ آبان ۱۳۹۱
۳
۲
هاشمی رفسنجانی هرگونه تنش‌آفريني، اختلاف‌افكني و ايجاد دعواهاي سياسي و جناحي را براي كشور و نظام اسلامي سمّ برشمرد !!!!!!!!
هر هر هر هرهر هر هر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
زهر مار هر ! مگر غير از اين است ؟ اينقدر گوش نكرديد و نكردند تا گند مملكت را ورداشت . حالا هر به سرتاپايت .
majid
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۰ - ۰۳ آبان ۱۳۹۱
۲
۱
نزدیک انتخابات همه دلسوز میشن و ...
مردم دار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۰ - ۰۳ آبان ۱۳۹۱
۳
۱
جناب آقای هاشمی رفسنجانی درست عمل میکردیددرزمان ریاست جمهوری خودتون تا کشوردچاربحران توسط تربیت شدگان شما نشه . آقایان احمدی نژادورحیمی استانداران زمان ریاست جمهوری شمابودندوبی شک جنابعالی نقشی فزاینده دربهادادن به افرادی که لیاقت مدیریت (یک مدرسه روندارندچه رسدبه استاندار وشهرداربودن)داریدجانم.وثمره بهادادن به افرادچرب زبان همین است وبدتراز این هم میشود.
مردم دار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۸ - ۰۳ آبان ۱۳۹۱
۲
۱
جناب آقای هاشمی رفسنجانی استاندارزمان جنابعالی ریشه تمام گرفتاریهاومشکلات اقتصادی مردم روباآوردن نام جمشیدبسم الله ودستگیری اون پیداکرده ودیگه نیازی به راه حل جویی جهت برون رفت ازبحران نیست چون بحرانی وجودنداره دیگه البته براآقای رحیمی ودارودسته اش.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۲ - ۰۳ آبان ۱۳۹۱
۰
۰
برای برون رفت از مشکلات
بعضی ها یاد خودشون
برون رفت کنن
ملتفتین که