پنجشنبه ۰۳ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۴ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۳

هاشمی و ناطق کاندیدا نمی‌شوند

حجت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت می گوید ناطق نوری یا هاشمی رفسنجانی در انتخابات رياست‌جمهوري شرکت نمي‌كنند.
کد خبر : ۸۳۵۴۳
به گزارش صراط، وي در حاشیه همایش بین‌المللی «برند برتر، کیفیت برتر» که در سالن همایش‌های مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص برگزار شد، در پاسخ به این سوال که آیا از کاندیداتوری ناطق‌نوری یا هاشمی رفسنجانی در انتخابات یازدهم رياست‌جمهوري حمایت می‌کنید، یا نه؟ افزود: افرادی که شما از آنها نام بردید اعلام کرده‌اند که در انتخابات آینده شرکت نخواهند کرد. روحانی به این پرسش که آیا شما داوطلب انتخابات رياست‌جمهوري می‌شوید، پاسخی نداد.

روحانی در ادامه درباره حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات رياست‌جمهوري تصریح کرد: بنده معتقدم باید انتخابات پرشور برگزار شود و انتخابات پرشور منوط به حضور همه گروه‌ها و جریان های سیاسی در عرصه انتخابات است.

به نظر من باید همه افراد، گروه‌ها و تشکل‌های سیاسی در انتخابات یازدهم رياست‌جمهوري حضور پیدا کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سوال دیگری درباره طرح وحدت ملی که از سوی هاشمی رفسنجانی ارائه شده است، تصریح کرد: معنای دولت وحدت ملی آن است که همه افکار و جناح‌ها در دولت حضور داشته باشند.

به نظر من دولتی در شرایط فعلی مي‌تواند موفق ظاهر شود که فراگیر باشد. ما شرایطی نداریم که یک جناح بتواند از معضلات فعلی عبور کند. از این رو با دولت فراجناحی مي‌توانيم از این معضلات عبور کنیم.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی همچنین با تاکید بر اینکه دوران شعار و درشت گویی به پایان رسیده است، تصریح کرد: مردم از اینکه فقط حرف می‌شنوند خسته شده‌اند مردم از اینکه یک عده می‌آیند فقط یکطرفه سخن مي‌گويند و به مسائل دیگر که مهم هم هست اشاره نمي‌كنند، خسته شده‌اند.

مردم از آنهایی که مي‌آيند آمارهای دقیقی ارائه نمی‌دهند خسته شده‌اند.عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: مردم دلار نمی‌خواهند، صداقت و برنامه می‌خواهند. ما نیاز به نوکر نداریم نیاز به مدیر داریم. ما نیاز به نوکر مدیر داریم، نه نوکر خالی. تنها نوکر بودن کافی نیست.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۰ - ۲۴ مهر ۱۳۹۱
۲
۲
میخواهند نقش پاپی در انتخابات را کمرنگ کنند !!!!!!!!!!!!!!!!!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۱:۲۳ - ۲۴ مهر ۱۳۹۱
۳
۸
.
حالا نه اینکه،اگه کاندید انتخابات میشدند، با اختلاف زیاد نسبت به سایرین،نفر اول و دوم میشدن!!!!!!!!!!!!!

دیگه ایندرها عقل دارن،برای اینکه همین صندلی لرزان و جایگاه فعلی شون هم از دست نره"و نیمچه اعتباری کشکی،هم که دارن از دست نره،وارد نمیشوند"

اکبر جون،کَیفَ حالِک ؟؟؟!!!!!
هاشم
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
چقدر درونت عفونت است؟
حسین رضایت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۲۴ مهر ۱۳۹۱
۰
۱
اینه شگردشون اینه. وقتی اصلاح طلب ها سرکار بودند در پست ریاست جمهوری دوستان مهار گسسته شان شعار انحلال مجلس و در دست گرفتن قوه ی قضائیه را داشتند. و به کسانی که به ناطق نوری رای داده بودند می گفتند بروید و توبه کنید. اما حالا که در قدرت هستند دم از اتحاد ملی می زنند. این دو گانگی در عمل را چی باید نام نهاد. آقای روحانی توضیح دهند.
آقا کریم
|
Netherlands
|
۱۴:۲۶ - ۲۴ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
با ما این کارو نکنید مملکت به دلسوزان لندنی نیاز داره
پورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۲ - ۲۵ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
چه بهتر!!!
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۵ - ۲۸ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
چه بازار گرمی راه انداختن.شرکت در انتخابات هم برای هاشمی هم برای خاتمی یعنی پایان عمر سیاسی.نیان سنگینترن مگه اینکه هدف دیگه ای داشته باشن .