پنجشنبه ۰۳ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۵ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۹

نظر علیخانی درباره نوع برخورد با هاشمی

مشاور پارلمانی مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نظام در رابطه با موضوع مهدی هاشمی تدبیر درستی را به خرج داد و نشان داد که هرگاه چنین تصمیمی گرفته می شود درست است و موجب از بین رفتن فضاسازی ها می شود.
کد خبر : ۸۰۹۴۶
به گزارش صراط، ˈقدرت الله علیخانیˈ روز چهارشنبه در حاشیه جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران افزود: مهدی هاشمی از مدت ها قبل آماده آمدن به کشور بود تا خود را در اختیار دستگاه قضایی قرار دهد و به اتهامات وارده رسیدگی شود.

وی ادامه داد: مخالفین یا منتقدینی نسبت به آقای هاشمی وجود داشتند که دلشان نمی خواست مهدی هاشمی برگردد و به دنبال داشتن چنین بهانه ای بودند که بگویند او فراری است.

علیخانی با اشاره به این که خانواده هاشمی در رابطه با آمدن مهدی هاشمی تصمیم درستی گرفت، گفت: عده ای دلشان می خواست مهدی هاشمی در فرودگاه دستگیر شود و جوسازی کنند ولی تدبیری که نظام به خرج داد همه اینها را از بین برد.

وی با اشاره به این که نباید بهانه ای دست مخالفین داده شود، اظهار داشت: باید همه منتظر نظر دستگاه قضایی باشند و امیدواریم قضاتی که پرونده مهدی هاشمی در اختیار آنها است، این شهامت را داشته باشند که اگر به نتیجه بی گناهی وی رسیدند، آن را را اعلام کنند.

مشاور پارلمانی مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: در این رابطه، برخی رسانه ها عاقلانه برخورد کردند و برخی رسانه ها که در کشور مطرح نیستند هنوز موضوع را رها نکرده اند اما باید توجه داشت که شخصیت آیت الله هاشمی رفسنجانی از قبل انقلاب و بعد از انقلاب، دشمنانی داشته و این دشمنی ها سبب شده است که به این موضوعات بپردازند.

علیخانی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا هاشمی رفسنجانی در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 شرکت خواهد کرد؟ گفت: من نمی توانم از طرف ایشان صحبت کنم ولی همواره نظر ایشان این بوده است که انتخابات باید باشکوه برگزار شود.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
پسرك
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۷ - ۰۶ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
بي گناهي فائزه و مهدي بابا كه مشخصه يكي كشنش بوده رفته ساندويچ بخوره اون يكي رفته بوده دفتر مشقشو كه سر كلاس جا گذاشته بوده بياره .گناه رو ما كارگران و طبقه ضعيف جامعه كرديم كه ثروتمند نيستيم و حقمونه بميريم
مهریزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۷ - ۰۶ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
بخدای احد وواحد هرگونه بی حرمتی به پایه گزاران به انقلاب هدر دادن خون شهدا وموجب سست شدن پایه های انقلاب که با زحمات حضرت امام ره طراحی وبنیان شد میگردد این کسانیکه سر از تخم دراورده واز مسئولین اولیه انقلاب خورده میگیرند دانسته یا ندانسته تیشه به این نظام میزنند عزیزان نفهم من زمانیکه حضرت آیت الله هاشمی بواسطه دستگیریها دائمی ایشان از سوی ساواک که به محض آزاد شدن از دست یوغ استعمار که در حوزه علمیه قم وارد میشدند وبا استعانت از نظریات حضرت امام ره صحبت یا سخنرانی برعلیه شاه واربابانش میکردند از طرف ساواک یاشهربانی دستگیر ومجددا مدتی دراسارت وذجر وزحمت بودن بطوریکه معروف شده بودند ایشان پلی است بین قم وساواک تهران چون دائما در دستگیری واز قم درحال انتقال به ساواک تهران بودن که بعضی از اینهائیکه موجب دل آزردگی ایشان شده اند ورودررو یا در منظره ومصاحبه از ایشان خورده گرفتند هنوز یک خوراکی بودند که پدر ومادرشان این غذارا نخورده بودند پس چرا روح امام ره ووجود عزیز حضرت امام خامنه ای را میآزارید ونزدیکترین یارانشان را اذیت میکنید وپایه های اصلی انقلاب را سست میکنید به آقام ابوالفضل در جائی باید جابگو باشید که نه راه پیش دارید ونه راه پس لذا بخاطر آنروز هم که به روز پنجاه هزارسال معروف است زحمات امام ره وجانبازی وجود عزیز مقام معظم رهبری وخون شهدا را بیش از این بهدر ندهید وروح شهدا وامام شهدا را اذیت نکنید اذیت کنندگان بنیانگزاران انقلاب وآنهائیکه دانسته یا ندانسته یاران رهبری را میآزاراند منتظر عقوبت دنیائی واخروی باشند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۳ - ۰۶ مهر ۱۳۹۱
۱
۰
مرگ بر فتنه گر
مرگ بر حامیان فتنه
مرگ بر ساکتین