پنجشنبه ۰۳ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۵ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۳

کنایه‌ هاشمي به اخراجي‌ها و بيدارباش

شب گذشته يك پاي ثابت تمام فيلم و سريال هاي حوزه دفاع مقدس مهمان برنامه زنده شبكه اول سيما بود. سيد جواد هاشمي كه به قول خودش سيد و حاجي تمام فيلم و سريال هاي جنگي است با حضور در برنامه زنده شبكه اول سيما به آسيب شناسي كارهاي تصويري حوزه دفاع مقدس پرداخت.
کد خبر : ۸۰۹۰۴


به گزارش صراط به نقل از آويني فيلم، هاشمي در اين برنامه عمدتا با نيش و كنايه حرف مي زد، كنايه هايي كه به قول خودش مردم مي فهميدند چه كساني را مي گويد. مثلا وي در بخشي از برنامه با اشاره به اينكه هر آدمي به محض ورود به جبهه در عرض سه روز به راه مي آمد و خلاصه اينكه به خلوص مي رسيد چون جبهه آدم ساز بود، گفت: اما ما مي بينيم فيلم هايي ساخته مي شود كه يك دزد مي رود جبهه دزد كه بيرون مي آيد، 10 سال بعدش را هم كه به تصوير مي كشند باز طرف دزد است! اين فيلم ها را من هم بازي كردم و مردم مي دانند از چه چيز حرف مي زنم.

 
البته جواد هاشمي علاوه بر سري دوزي! "اخراجي ها" تيكه هاي سنگيني را متوجه"بيدار باش" كرد وقتي كه حرف از يك آدم نوار فروش به ميان آورد... .

 
اما جداي از اين انتقادات درست و صحيح آقاي هاشمي بايد اين سوالات را از ايشان پرسيد، آنهم اينكه چرا شما قبول كرديد در اين فيلم ها و سري هاي بعديش بازي كنيد؟ چرا هر پيشنهادي به شما مي شود فورا قبول مي كنيد؟ بهتر نيست قبل از انتقاد به ديگران نيم نگاهي به كارنامه خودتان بياندازيد؟
نظرات بینندگان
منتفد
|
Netherlands
|
۱۳:۴۲ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱
۰
۵۹
ok
حقیقت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱
۶۱
۱
منظور ایشان فیلم ضدگلوله بوده نه بیدارباش. چرا شما از همه چی بی خبر هستید و بعد اظهارنظر می کنید؟!
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۶ - ۰۵ مهر ۱۳۹۱
۱
۰
سید جواد هاشمی دوستت دارم و خیلی میخوامت.
(صمد آقا هنوز خراب نشده توی این آشفته بازار سیاسی)