دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۴ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۹

معرفي مرفاوي به بازيکنان صبا

سرمربي جديد تيم فوتبال صباي قم در تمرين عصر امروز صبا به بازيکنان اين تيم معرفي مي‌شود.
کد خبر : ۸۰۶۷۸

" صراط ورزشی "- باشگاه صباي قم در پي يافتن جانشين مربي پيشين خود و به دنبال توافق نهايي و صد در صد با مهاجم سابق تيم ملي فوتبال و باشگاه استقلال، هدايت تيم فوتبال صباي قم در ادامه بازي هاي ليگ دوازدهم فوتبال باشگاه‌هاي کشور را به عبدالصمد مرفاوي سپرد.

جلسه ويژه هيئت مديره باشگاه صباي قم شامگاه دوشنبه در استانداري قم تشکيل شد و تمامي اعضاي هيئت مديره در آن حضور داشتند و در خصوص تعيين جانشين سرمربي مستعفي خود يعني يحيي گل محمدي تصميم گيري کردند.


در اين جلسه که بسيار طولاني شد و تمامي اعضاي هيئت مديره نيز گوشي هاي تلفن همراه خود را به سادگي پاسخ نمي دادند، با توجه به جمع بندي نهايي و نظر مساعدي که اعضاي هيئت مديره باشگاه نسبت به عبدالصمد مرفاوي داشتند، قرارداد رسمي باشگاه صبا با اين مربي براي ادامه بازي هاي ليگ دوازدهم فوتبال باشگاه هاي کشور امضاء شد.


*سابقه مربيگري مرفاوي در استقلال و مس کرمان


همکاري باشگاه صباي قم با عبدالصمد مرفاوي که از مربيان جوان و با دانش فوتبال کشورمان است و مي‌تواند از چهره‌هاي موفق اين رشته ورزشي در عرصه مربيگري باشد، قطعي و صد در صد است و اين مربي از امروز با حضور در تمرينات تيم فوتبال صباي قم رسما فعاليت خود را به عنوان سرمربي صباي قم در ادامه ليگ دوازدهم آغاز خواهد کرد.


عبدالصمد مرفاوي بازيکن سابق تيم فوتبال استقلال تهران بوده است که در دوران جواني خود سابقه بازي کردن در تيم ملي فوتبال کشورمان را دارد و از جمله بازيکنان سابق و مربيان فعلي است که به لحاظ اخلاقي مورد تاييد باشگاه صبا قرار گرفت و با توافق بر سر مسائل مالي سرمربي صباي قم شد.


عبدالصمد مرفاوي دوازدهمين مربي تاريخ باشگاه صباي قم در راس تيم فوتبال صبا محسوب مي‌شود در حالي که در ليگ هاي قبلي به عنوان سرمربي روي نيمکت تيم هاي مطرحي همچون استقلال تهران و مس کرمان نيز نشسته است و اين مربي در تمرين عصر امروز تيم صبا که در زمين چمن مجموعه ورزشي هما برگزار مي‌شود، به بازيکنان معرفي خواهد شد.


*بازي با داماش نخستين آزمون مرفاوي در سرمربيگري صباي قم


مرفاوي با توجه به اينکه در تيم مطرح استقلال تهران بازي کرده است، سابقه حضور در تيم ملي و گلزني در مسابقات مهم آسيايي را نيز دارد و از هفته دهم مسابقات ليگ دوازدهم و ديدار برابر داماش گيلان سرمربي صباي قم خواهد بود، ديداري که از ساعت 17:15 دقيقه عصر پنجشنبه ششم مهر ماه در ورزشگاه يادگار امام قم برگزار مي‌شود.


سرمربي جديد صباي قم مربي جوان و با دانشي است و باشگاه صبا براي موفقيت صبا در ليگ دوازدهم حمايت کاملي از وي خواهد داشت تا صبا در دوازدهمين دوره مسابقات ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي کشور جام خليج فارس، فصلي موفق را سپري کند و در ليگ قهرمانان آسيا نيز نماينده شايسته‌اي براي فوتبال کشورمان باشد.


گفتني است: بعد از مربياني نظير مظلومي، زيوادينوويچ، کاظمي، ياوري، کريمي، جلالي، گل‌محمدي (فصل 87-1386)، کربکندي و ويسي، عبدالصمد مرفاوي دوازدهمين مربي تاريخ تيم فوتبال صباي قم است که در ليگ دوازدهم به عنوان دومين مربي صباي قم رسما روي نيمکت اين تيم مي‌نشيند.

منبع: مشرق