"صراط" – روزنامه شرق در شماره امروز خود مطلبی تحت عنوان «آغاز اعمال محدودیت یهودیان» را در ستون تاریخی خود به چاپ رساند .
به گزارش سرویس سیاسی صراط ، این روزنامه به مناسبت هفتاد و هفتمین سالگرد "آغاز اعمال محدودیت بر یهودیان مقیم آلمان نازی" در تاریخ 5 سپتامبر 1935؛ یاد یهودیان به اصطلاح مظلوم را زنده نگاه داشته است! این درحالیست که شرق در همین شماره، از طرفی به انعکاس "محکومیت ساخت فیلم صهیونیستی و ضد اسلامی درباره پیامبر اکرم (ص)" می پردازد و از طرف دیگر "آغاز اعمال محدودیت ها بر یهودیان" را منعکس می کند.
اما آیا مناسبتی مهم تر از آغاز اعمال محدودیت ها بر یهودیان در آلمان نازی وجود نداشت که می بایست این مناسبت به خوانندگان یادآوری شود؟!با جستجویی مختصر می توان انبوهی از مناسبت ها و رخداد های مهم در این روز را یافت که به مراتب اهمیتشان از عنوان مذکور، افزون تر است. رویداد هایی همانند، سقوط دیکتاتوری رضاخان (1320)؛ اعلامیه روحانیون مبنی بر وجوب سقوط رژیم پهلوی (1356)؛ حمله قوای متجاوز انگلیسی جهت اشغال بندر اسکندریه مصر (1882م)؛ اهداء نشان افتخار یونسکو به سازمان نهضت سواد آموزی جمهوری اسلامی (1378)؛ استقلال چندین کشور از چنگال استعمار؛ و نیز ده ها مناسبت ویژه دیگر ...
با این وجود و به تشخیص دستاندرکاران این روزنامه، "آغاز محدودیت یهودیان" از سایر رویدادها مهم تر بوده و بدان پرداخته می شود!
جالب اینجاست در دورانی که صهیونیست های جنایتکار بر مظلوم نمایی خویش اصرار ورزیده و سعی دارند تا برخلاف ماهیت پلیدشان، چهره ای موجه و ستم دیده را از خود به نمایش بگذارند،یک روزنامه داخلی وابسته به اصلاح طلبان با انتشار مطالب اینگونه بر این موضوع صحه گذاشته و پازل این مظلوم نمایی ها را تکمیل تر می کند .
به گزارش سرویس سیاسی صراط ، این روزنامه به مناسبت هفتاد و هفتمین سالگرد "آغاز اعمال محدودیت بر یهودیان مقیم آلمان نازی" در تاریخ 5 سپتامبر 1935؛ یاد یهودیان به اصطلاح مظلوم را زنده نگاه داشته است! این درحالیست که شرق در همین شماره، از طرفی به انعکاس "محکومیت ساخت فیلم صهیونیستی و ضد اسلامی درباره پیامبر اکرم (ص)" می پردازد و از طرف دیگر "آغاز اعمال محدودیت ها بر یهودیان" را منعکس می کند.
اما آیا مناسبتی مهم تر از آغاز اعمال محدودیت ها بر یهودیان در آلمان نازی وجود نداشت که می بایست این مناسبت به خوانندگان یادآوری شود؟!با جستجویی مختصر می توان انبوهی از مناسبت ها و رخداد های مهم در این روز را یافت که به مراتب اهمیتشان از عنوان مذکور، افزون تر است. رویداد هایی همانند، سقوط دیکتاتوری رضاخان (1320)؛ اعلامیه روحانیون مبنی بر وجوب سقوط رژیم پهلوی (1356)؛ حمله قوای متجاوز انگلیسی جهت اشغال بندر اسکندریه مصر (1882م)؛ اهداء نشان افتخار یونسکو به سازمان نهضت سواد آموزی جمهوری اسلامی (1378)؛ استقلال چندین کشور از چنگال استعمار؛ و نیز ده ها مناسبت ویژه دیگر ...
با این وجود و به تشخیص دستاندرکاران این روزنامه، "آغاز محدودیت یهودیان" از سایر رویدادها مهم تر بوده و بدان پرداخته می شود!
جالب اینجاست در دورانی که صهیونیست های جنایتکار بر مظلوم نمایی خویش اصرار ورزیده و سعی دارند تا برخلاف ماهیت پلیدشان، چهره ای موجه و ستم دیده را از خود به نمایش بگذارند،یک روزنامه داخلی وابسته به اصلاح طلبان با انتشار مطالب اینگونه بر این موضوع صحه گذاشته و پازل این مظلوم نمایی ها را تکمیل تر می کند .
همچین روزنامه های وطن فروشیو باید توقیف کرد. مرگ بر منافق
عاقلان دانند!
بالاخره اسرائیل از فتنه حمایت کرد
باید یه جور از خجالت حامیان خودشون در بیان
این بده بستون بین اصحاب فتنه و فرزندان سامری دیگه داره عادی میشه
یعنی من حق اظهار نظر ندارم
من نظرم رو در باره این موضوع گفتم
من نمیگم این روزنامه توقیف بشه
تا وقتی که دعوت به اشوب نکنه
تا وقتی که قوانین مطبوعات رو رعایت کنه
هرچی میخواد بنویسه
اصلا از اسرائیل حمایت علنی بکنه
من میگم با این جور مقالات ماهیت خودش رو علنی نشون میده
مزدورانی که در مسیر مقلدین بابای .......... قرار دارنند ،،
دین فروشانی که دینشان را ارزان ، ارزان به پیروان شیطان فروختنند ،،
و ..........................................................
اساسا مشکل جماعت سبز ما در کشور همینه فقط یجوری میخوان بگن ما با ریشدارا فقط داریم ، حالا با شکلک درآوردن باشه با خیانت به کشور باشه با راه رفتن به شکل کبک باشه !!
بیت المال یعنی برنامه های تکراری و یکطرفه صدا و سیما که در مقابل برنامه های ماهواره ای شکست خورده و حداقل مخاطب را دارد........................
مرگ بر مزدور منافق
مرگ بر اسرائیل
میخوای مثل بقیه کارهاتون برات اعانه جمع کنیم خونه دار بشی؟؟؟؟
خیلی ریز بین و نکته سنجی صراط نیوز !
در وسائل الشیعه جلد 12 ص 302 می¬خوانیم:
ضع أمر اخیک علی احسنه. یعنی کار برادرت را بر احسن حمل کن.
به لحاظ قواعد زبان عربی احسن با حسن فرق دارد. اولی صفتی است بر وزن افعل، ولی دیگری بر وزن «فعل» که صفت مشبه می¬باشد. حال در حدیث چه فرقی می¬کند که حسنه باشد یا احسنه؟
در کتاب تفسیر رساله وحدت علامه حسن زاده (ارواحنا له الفداه) این تفاوت را بسیار خوب توضیح داده-اند:
فرض کنید شخصی جواب سلام شما را نمی¬دهد، این اتفاق را شما می¬توانید سه گونه تفسیر کنید:
1- طرف به شما بی اعتنایی کرده و جواب سلام را نداده است.
2- نه، طرف حواسش نبوده که جواب سلام مرا نداده است.
3- نه خیر، نه تنها حواسش نبوده بلکه فکرش مشغول به حل مشکل مردم بود که سلام مرا متوجه نشد! این می¬شود حمل بر احسن، ولی دومین تفسیر می¬شود نحو حسن.
لذا باید شیعه این چنین باشد، بی پروا هر حرفی را نزنیم. البته کاری ندارم که شرق منافق هست یا نیست
حرف درست همین حرف شماست، ملی انصاف بده، از آن مناسبتهائی که در متن مقاله نام برده شده، از لحاظ ما بعنوان مسلمان ایرانی، اعطای نشان افتخار از طرف یونسکو به نهضت سواد آموزی باید مهم ترین واقعه باشد .
مرگ بر اسرائیل
اگر بر خلاف گفته شما روزنامه شرق و اصلاح طلبان با اسراییل رابطه نداشته باشند شما طبق قانون شرع که نمیدانم از آن مطلع هستی یا نه باید مجازات شده و حد بخوری.
البته از این نوع تهمت زنی شما معلومه که شما بر دین شیطان هستید که به جای خدا همه را تکفیر میکنید.
بنده هیچ کار به سیاست ندارم ولی به عنوان یک مسلمان سراپا خطا از گفته و منطق شما شرمنده شدم