دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۴ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۳

انتقادشدیداللحن‌چمران‌از‌‌عضوشورای‌شهر

چهارصد و هشتاد هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در حالی برگزار شد که مهدی چمران به دلیل دیر آمدن مسجدجامعی به شدت انتقاد کرد و گفت: آقای مسجدجامعی سرانجام ما را آدم حساب کردند!
کد خبر : ۷۷۷۳۷

به گزارش صراط، چهارصد و هشتاد و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با حضور 10 نفر از اعضای شورا و پس از دو هفته تعطیل فعالیت خود را آغاز کرد.

* مهدی چمران، پروین احمدی‌نژاد، عباس شیبانی، مرتضی طلایی، خسرو دانشجو، حبیب کاشانی، علیرضا دبیر، معصومه ابتکار، محمدعلی نجفی و احمد مسجدجامعی از حاضران و حسن بیادی، حمزه شکیب، رسول خادم، هادی ساعی و معصومه آباد از غایبان جلسه شورای شهر امروز در تهران بودند.

* جلسه شورا ساعت 9:20 دقیقه با قرائت قرآن توسط مرتضی طلایی آغاز و تا ساعت 12 ظهر ادامه داشت.

* در جلسه امروز قرار بود 7 موضوع در دستور کار شورا قرار بگیرد که به دلیل کمبود وقت 3 موضوع در دستور کار قرار گرفت که در ادامه از این 3 موضوع کاری یک مورد برای بررسی بیشتر به جلسه بعدی شورا موکول شد.

* در جلسه امروز مهدی چمران با توجه به اینکه جلسه به شورا به حد نصاب نرسیده بود انتقاد فراوانی کرد و هنگامی که احمد مسجدجامعی با تاخیر بیش از یک ساعت در جلسه حاضر شد با کنایه به وی گفت: الحمدالله آقای مسجدجامعی ما را آدم حساب کرد.

* پس از انتقاد مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران به عدم حضور برخی اعضای شورای شهر در جلسه، خسرو دانشجو دیگر عضو شورای شهر نیز به این موضوع انتقاد و گلایه کرد و گفت: درست نیست که برخی از دوستان و عضو شورای شهر بدون هماهنگی در جلسه حاضر نشوند.

* در جلسه امروز اعضای شورای شهر تهران نظرات موافق و مخالفی را در خصوص برخی بندهای طرح حمایت از تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات داخلی برای استفاده از ابزارهای تبلیغات محیطی شهر تهران داشتند که با توجه به کمبود وقت این طرح برای تصویب نهایی به جلسه بعدی شورا موکول شد.

* حسن بیادی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران از جمله کسانی است که در سفر شهرداری تهران به ایتالیا وی را همراهی کرده است.

* در ادامه نامگذاری خیابانها و کوچه‌ها و مناطق شهر تهران، مرتضی طلایی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران خطاب به اعضای شورا گفت: اگر صلاح بدانید با توجه به اینکه خانم ابتکار مسئول نامگذاری خیابان‌ها در جلسه حاضر نیست نامگذاری‌ خیابانها را به زمان دیگری موکول کنیم که با مخالفت مهدی چمران روبه‌رو شد.