پنجشنبه ۰۳ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۳ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۱

کلاهبرداری رئیس قلابی / باند عقرب سياه منهدم شد / جاده‌ای كه زنان را می‌بلعد / پايان ارتباط شيطاني با قتل

"صراط" - روزانه حوادث بسیاری پیرامون ما اتفاق می افتد . از قتل و سرقت گرفته تا کلاهبرداری و خیانت . از اینرو ، تنها جهت مطالعه وقایع صورت گرفته برای زندگی بهتر و عبرت آموزی از این حوادث بخشی از اخبار حوادث جراید را از نظرتان می گذرانیم.
کد خبر : ۷۵۲۱۲
"صراط" - روزانه حوادث بسیاری پیرامون ما اتفاق می افتد . از قتل و سرقت گرفته تا کلاهبرداری و خیانت . از اینرو ، تنها جهت مطالعه وقایع صورت گرفته برای زندگی بهتر و عبرت آموزی از این حوادث بخشی از اخبار حوادث جراید را از نظرتان می گذرانیم.

هشدارهای پلیس فتا به كاربران اینترنتی

از پاسخگویی به ایمیل‌های مشكوك كه از سوی افراد ناشناس برایتان ارسال می‌شود خودداری كنید‌.

سرهنگ سید محسن عرفانی رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی در ادامه بحث استفاده از اینترنت عنوان كرد: به دلیل نبود آموزش‌های مدون‌، كاربران رایانه‌ای در كشور ما با مواردی از آسیب‌های سایبری برخورد می‌كنند كه نه تنها راه حلی برای آن نمی‌بینند بلكه در بسیاری مواقع از كنار آن عبور كرده و از آن چشم پوشی می‌كنند.

اگر چه استفاده از اینترنت، پیامهای مثبت و منفی متعددی را در پی دارد اما نباید فرصت‌های مثبتی كه ازطریق اینترنت ایجاد شده را نادیده گرفت یا از كنار مشکلات، ناهنجاری‌ها، بزه‌كاری‌های به وجود آمده از طریق آن نیز به سادگی و با بی‌توجهی گذر كرد‌.

آمارهای به دام افتادن كاربرانی كه بدون اطلاع از اهداف جنایتكاران اینترنتی مغلوب این گروه می‌شوند روزبه روزبیشتر شده و در كشور ما نیز به دلیل عدم اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در بسیاری از مواقع شبكه‌های اجتماعی، این قبیل مشكلات را برای كاربران به وجود می‌آورند‌.

سرهنگ عرفانی افزود: بررسی‌‌ها نشان می‌دهد كه نقطه اشتراك میان تمامی تهدیداتی كه در اینترنت وجود دارد اعتماد زیادی است كه كاربران به این پروتكل ارتباطی دارند به نحوی كه اغلب مردم به لینكهای تصاویر، فیلمها و فایلهای اجرایی كه به دستشان می‌رسد اعتماد می‌كنند كه این امر خطرها و تهدیدات بسیاری را برای كاربران به همراه دارد كه باید اطلاع رسانی شود‌.

سرهنگ عرفانی برای پیشگیری از وقوع جرائم اینترنتی و سرقت اطلاعات كاربران اینترنتی و نیز اطلاع رسانی بیشتر به والدین نكاتی را توصیه كرد :1- در زمان خرید تجهیزات رایانه‌ای حتما از محل‌های فروش معتبر و شناخته شده خرید كنید‌. 2- فریب تبلیغات و آگهی‌های فریبنده كه هیچگونه برند مشهوری از آن پشتیبانی نمی‌كند را نخورید.3- از قرار دادن آی پی (آدرس خود)در اختیار دیگران خودداری كنید.4- از پاسخگویی به ایمیل‌های مشكوك كه از سوی افراد ناشناس برایتان ارسال می‌شود خودداری كنید.5- از شركت كردن در وب سایت‌های هرمی تحت عنوان سرمایه گذاری خودداری شود.



.................................................................

جاده‌ای كه زنان را می‌بلعد

یكی از بزرگراه‌های كانادا كه با عنوان «جاده اشك» شناخته شده، طی 30 سال گذشته 43 زن را در دل خود فرو برده است.

این جاده مخوف كه در یكی از دور افتاده‌‌‌ترین مناطق كانادا قرار دارد، طی 30 سال گذشته حدود 43 زن را ناپدید كرده است كه اثری از آنان وجود ندارد.

بسیاری از افراد معتقدند این جاده دور افتاده محلی برای ارتكاب به جرم قاتلان سریالی است كه قربانیان خود را از میان زنان جوان انتخاب می‌كنند. با این وجود پلیس ایالت «بریتیش كلمبیا» تاكنون هیچ مظنونی را در ارتباط با این پرونده شناسایی و دستگیر نكرده است.

در آخرین مورد از پرونده ناپدیدی سریالی زنان «جاده اشك»، سال گذشته میلادی زنی 20 ساله با نام «مدیسون اسكات» پس از بازگشت از یك مهمانی مفقود شد.

والدین «مدیسون» پس از ناپدیدشدن دختر جوانشان تلاش بسیاری كردند تا او را پیدا كنند. همچنین مبلغ یكصد هزار دلار مژدگانی برای یافتن او پیشنهاد دادند.

پلیس «بریتیش كلمبیا» اعلام كرد: بیشتر زنانی كه در این مدت ناپدید شده‌اند، در مناطق حاشیه‌ای این جاده زندگی می‌كرده‌اند. این زنان برای رفت و آمد در منطقه از وسایل نقلیه مطمئن استفاده نكرده و به همین دلیل راحت‌تر به دام می‌افتند.

به گزارش روزنامه دیلی‌میل، همچنین خانواده تعدادی از این زنان اظهار داشته‌اند از آنجایی‌ كه بازرسان این پرونده پاسخ قانع‌كننده‌ای برای آنان ندارند، خود در تلاش هستند تا هرچه سریعتر راز این پرونده را فاش سازند.

.................................................................

باند عقرب سياه منهدم شد

به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني پليس، سرهنگ مهابادي سركلانتر نهم فرمانده انتظامي تهران بزرگ صبح دیروز از انهدام باند سارقان زورگير تحت عنوان باند عقرب سياه که در منطقه خاورشهر تهران اقدام به شرارت مي کردند،خبر داد و در تشريح جزييات آن گفت: چندي پيش در پي مراجعه تعدادي از ساکنان محله خاورشهر و همچنين تني چند از شوراياران محله به كلانتريي 177 خاور شهر پرده از اقدامات مجرمانه شرور سابقه داري به نام عباس معروف به "عقرب سياه " كه فعاليت گسترده اي در زمينه زورگيري و شرارت در جنوب پايتخت دارد، برداشته و خواهان رسيدگي به موضوع شدند.

اين مقام انتظامي ادامه داد:به محض دريافت شکايات مردمي،موضوع به دايره تجسس کلانتري ارجاع و به سرعت در دستور کار ماموران قرار گرفت در همين راستا بلافاصله يک تيم عملياتي متشکل از کارآگاهان زبده کلانتري تشکيل و تحقيقات در اين رابطه آغاز شد.

تحقيقات ماموران حکايت از آن داشت که متهم ضمن تشکيل باند زورگيري در منطقه با همدستي شرور ديگري که"امير" نام دارد با تهديد چاقو از كارگران در زمينهاي كشاورزي و باغات منطقه اخاذي و زورگيري مي کند و هم اکنون نيز به منظور فرار از چنگال قانون خانه مجردي در منطقه امين آباد اجاره و به صورت مجردي در آنجا به سر مي برد.

مهابادي عنوان كرد:به دنبال اين موضوع شمارش معکوس براي دستگيري متهمان آغاز شد و در ادامه ماموران ضمن هماهنگي مقام قضايي پس از مراجعه به آدرس مذکور و زير نظر گرفتن مخفيگاه متهمان،در نهايت در يک فرصت مناسب موفق شدند طي يك عمليات غافلگيرانه متهمان را دستگير و جهت تحقيقات بيشتر به كلانتري انتقال دهند.

وي ادامه داد:با انتقال متهمان به كلانتري دو نفر از مالباخته گان كه توسط متهمان مورد ضرب و شتم و زورگيري قرار گرفته بودند به نامهاي " اميد" و" عباس " به كلانتري مراجعه كرده و عليه متهمان اعلام شكايت كردند.

سرهنگ مهابادي در پايان تصريح كرد: متهمان بعد از تكميل پرونده و ارجاع به دادسرا به اتهام،توزيع مواد مخدر، سرقت و زورگيري راهي زندان شدند.

.................................................................

فيلم هاي شرم آور!

تکرار گناه و سرک کشيدن به زندگي خصوصي مردم، روح مرا آزار مي داد و دچار عذاب وجدان شده بودم.

اما هرچه سعي کردم عادت زشتي را که از چند سال قبل به آن آلوده شده بودم فراموش کنم موفق نمي شدم. از روزي که همسرم نيز چهره واقعي ام را ديد و مرا تنها گذاشت وقت بيشتري براي تکرار عادت گناه آلود خودم پيدا کردم.

ولي بالاخره به دام افتادم و پليس فيلم هاي پنهاني ام را کشف کرد. احسان ۳۰سال سن دارد و اهل يکي از محلات مشهد است او را درحالي که به وسيله دوربيني کوچک از روي ديوار، داخل خانه مسکوني را به طور مخفيانه فيلمبرداري مي کرد دستگير کردند و به پليس تحويل دادند.

مرد جوان در دايره اجتماعي کلانتري ۳۹مشهد گفت: از نوجواني به کفتربازي روي آوردم. من که مدام به بالاي پشت بام رفت و آمد داشتم کم کم در کنار بازي با کبوترها متوجه رفتار تحريک برانگيز زن بي بندوباري شدم که در همسايگي ما زندگي مي کرد.

من هر روز خانه او را که هيچ پرده و پوششي پشت پنجره اتاقش نداشت ديد مي زدم و چند بار هم زن همسايه مرا ديد اما هيچ واکنشي نشان نداد.

او که در واقع فردي بيمار بود و به نوعي مي خواست از شوهرمعتادش انتقام بگيرد با حرکات و رفتار تحريک آميز خود اين عادت زشت را در فکر و ذهنم جايگير کرد.

مرد جوان افزود: بزرگ تر که شدم سرکار رفتم و با اولين حقوقي که گرفتم يک دوربين تصويربرداري کوچک و رايانه شخصي خريدم. من از خانه هاي مردم به طور پنهاني فيلمبرداري و تصاوير را روي سيستم رايانه شخصي ام که الان توسط پليس کشف شده ثبت مي کردم.

پدرم يک بار متوجه شد چه غلطي مي کنم و دوربين را از من گرفت. او برخورد بسيار تندي نيز از خود نشان داد و حتي با مشورت مادرم برايم زود آستين بالا زدند تا زن بگيرم و دست از اين کارهايم بردارم.

ولي وقتي به خانه خودم رفتم دوباره دوربين فيلم برداري خريدم و از زندگي خصوصي مردم فيلم تهيه مي کردم. همسرم در مدت کوتاهي فهميد چه عادت زشتي دارم. او بدون آن که حتي يک کلمه حرف بزند از دو ماه قبل مرا رها کرد و درخواست طلاق داد.

افسوس که بدون توجه به اين مشکلات همچنان اسير عادت پليد خود بودم و کارم به اينجا کشيده شد. در پايان مي خواهم چند مطلب را بگويم. اول اين که پدرها و مادرها در حضور فرزندان خود خيلي چيزها را رعايت کنند و بچه هايشان را خوب تربيت کنند.

نکته دوم اين که بايد مراقب باشيم لذت گناه روح مان را بيمار نکند چون درمان اين بيماري خيلي سخت و عذاب آور است. من هر بار که مرتکب اين گناه مي شدم سردرد مي گرفتم و از نظر روحي خيلي عذاب مي کشيدم.

.................................................................

حريق در مخزن قير يک کارخانه توليد ايزوگام

آتش سوزي در مخزن قير يک کارخانه توليد ايزوگام در مشهد يک مجروح بر جا گذاشت و خسارات زيادي به بار آورد.
مدير حوزه ۲آتش نشاني مشهد با بيان اين خبر گفت: ساعت ۹ و ۳۵دقيقه امروز (روز گذشته) شهروندان از وقوع يک آتش سوزي در جاده کلات خبر دادند که بلافاصله نيروهاي امدادي از ايستگاه ۲۹ به محل حادثه در ۳۵کيلومتري مشهد اعزام شدند اما با توجه به گستردگي حريق ناشي از سوختن مخزن قير، نيروهاي ديگري از ۳ ايستگاه آتش نشاني به محل وقوع حادثه عزيمت کردند و به اطفاي حريق پرداختند.
 مجيد شادي افزود: مخزن مزبور با ظرفيت ۱۰۰ تن در زمان حادثه حاوي ۶۸ تن قير بود. شادي با اشاره به وجود مخازن مازوت و گازوئيل در کنار مخزن قير افزود: در صورت مهار نشدن به موقع آتش فاجعه بزرگي رخ مي داد.
 وي با بيان اين که در اين حادثه يک کارگر مصدوم و توسط اورژانس به بيمارستان منتقل شده است، افزود: اين حادثه چندين ميليون تومان خسارت مالي بر جاي گذاشت.

.................................................................

کلاهبرداری رئیس قلابی

مرد تبهکار که با معرفی خود به عنوان رئیس اداره مخابرات و به بهانه فروش تلفن تصویری از دهها نفر کلاهبرداری کرده بود با تیز هوشی آخرین طعمه اش دستگیر شد.

ظهر روز دوم مرداد امسال ماموران کلانتری 113 شهرزیبا در جریان دستگیری فردی توسط شهروندان در خیابان فردوس شرقی قرار گرفتند‌.

با حضور مأموران کلانتری در محل و انجام تحقیقات مقدماتی مشخص شد جوانی 27‌ساله با فریاد دزد ـ دزد و کمک سایر شهروندان، موفق به دستگیری شخصی به نام حمیدرضا‌. ق شده است‌.

این جوان پس از حضور مأموران به آنها عنوان داشت که متهم قصد داشته تا تحت عنوان معاون اداره مخابرات منطقه شهید کاشانی از او کلاهبرداری کند که به این شخص مشکوک شده و زمانی‌که این شخص قصد فرار داشته، با کمک مردم وی را دستگیر کرده است‌.

با توجه به اظهارات اولیه جوان 25 ساله، مأموران کلانتری 113 شهرزیبا که در طول چند ماه گذشته از شکایت‌های مشابه با موضوع کلاهبرداری تحت پوشش رئیس و یا معاون اداره مخابرات روبه‌رو شده بودند، بلافاصله متهم را به کلانتری منتقل کردند‌.

با تشکیل پرونده مقدماتی و به دستور بازپرس شعبه 13 دادسرای ناحیه 5 تهران، پرونده جهت رسیدگی تخصصی در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت‌.

با ارجاع پرونده به پایگاه دوم پلیس آگاهی، شاکی در اظهارات خود به کارآگاهان گفت‌‌: ساعت 10 و 30 دقیقه دوم مرداد در محل کار خود در بنگاه مسکن در خیابان رامین شمالی نشسته بودم که مردی با یک کیف مهندسی مشکی وارد بنگاه شد و عنوان داشت که قصد اجاره یک واحد آپارتمان را دارد و پس از آن مدعی شد که در حال حاضر و در داخل ساختمان مشغول کار است و پیشنهاد داد تا به همراه وی به آپارتمان مراجعه و آنجا را بازدید کنیم.

با ماشین من، در مسیر رفتن به سمت آپارتمان بودیم که این شخص خود را معاون مرکز مخابرات منطقه معرفی کرد و مدعی شد که می‌تواند بدون نوبت و با قیمت دولتی نسبت به تحویل چند خط تلفن همراه تصویری، به مبلغ 600 هزار تومان برای هر یک از خطوط تلفن همراه تصویری‌، اقدام کند که این قیمت در بازار آزاد در حدود یک میلیون و 800 هزار تومان قابل خرید و فروش است‌.

شاکی پرونده در ادامه اظهارات خود به کارآگاهان گفت: با طرح این پیشنهاد از سوی این شخص، من به وی پیشنهاد دادم که با یکدیگر به مخابرات منطقه رفته و من همان جا و پس از تحویل گرفتن خطوط تلفن همراه تصویری پول را پرداخت کنم.

در مسیر حرکت، زمانی‌که این شخص متوجه اصرار من برای رفتن به مخابرات شد ناگهان مرا به عقب هل داد و پا به فرار گذاشت. من نیز که از همان ابتدا به اظهارات او شک کرده بودم، با مشاهده صحنه فرار این شخص دیگر اطمینان پیدا کردم که او یک کلاهبردار بوده و به این شیوه قصد کلاهبرداری از مرا داشته است.به تعقیب او پرداختم و نهایتا با کمک مردم این شخص را دستگیر کردم‌.

با آغاز تحقیقات، کارآگاهان در اولین مرحله از تحقیقات به بررسی سوابق احتمالی متهم پرداخته و اطمینان پیدا کردند که حمیدرضا. ق 39 ساله از مجرمان سابقه دار است که پیش از این سه بار و در سال 83 و 84 به اتهام سرقت و کلاهبرداری توسط پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیر شده است‌.

در ادامه تحقیقات، متهم که چاره‌ای جز اعتراف نداشت به ناچار لب به اعتراف گشود و در اعترافات خود به کارآگاهان گفت‌‌: تحت عنوان اجاره دادن خانه به بنگاه‌های خرید و فروش مسکن مراجعه می‌کردم و پس از دادن آدرس‌های کذب، خود را دارای مسئولیت در اداره مخابرات همان منطقه معرفی و پس از جلب اعتماد افراد پیشنهاد خرید تلفن همراه تصویری و به قیمت دولتی را به آنها می‌دادم.

اما پس از گرفتن پول و بدون تحویل هرگونه خط تلفن همراه تصویری به افراد، به بهانه‌های مختلف از محل متواری می‌شدم‌.

با شناسایی دقیق شیوه و شگرد متهم در انجام کلاهبرداری‌های خود، کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی با بررسی شکایت‌های مشابه در سطح کلانتری و دادسرای‌های سطح شهر تهران موفق به شناسایی دهها مالباخته، به ویژه در مناطق غرب و شمال غرب تهران شدند که همگی بدین شیوه و به بهانه تحویل خطوط تلفن همراه تصویری، مورد کلاهبرداری قرار گرفته بودند.

با شناسایی تعدادی از مالباختگان و در مراجعه این افراد به پایگاه دوم پلیس آگاهی مشخص شد که تمامی آنها در زمینه خرید و فروش و یا اجاره ملک فعالیت داشته و متهم در مراجعات خود، با ظاهری آراسته و ضمن همراه داشتن یک کیف سامسونت مشکی به دفاتر بنگاه‌های مسکن مراجعه داشته است.

سرهنگ کارآگاه مهرداد یگانه رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با تحقیقات کارآگاهان پایگاه دوم پلیس تاکنون تعدادی از مالباختگانی که بدین شیوه و شگرد مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند، شناسایی و به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ دعوت شده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به این موضوع که متهم در زمان حضور در بنگاههای مسکن، خود را به هویتهای مختلف عزیزی، محمدی و... معرفی نموده است، عنوان داشت: با توجه به اعترافات صریح متهم درخصوص تعدد کلاهبرداری‌ها در مناطق مختلف به‌ویژه در غرب و شمال غرب شهر تهران و همچنین شناسایی متهم از سوی مالباختگان، از تمامی شهروندان که بدین شیوه و شگرد و در طول یک سال گذشته مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند دعوت می‌شود تا جهت طرح و پیگیری شکایات خود به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان آزادی ـ خیابان زنجان شمالی مراجعه کنند.

.................................................................

طلاق به خاطر 7 سال زندگی بدون نفقه

زنی در دادگاه خانواده گفت: حدود 7 سال از زندگی ‌مشتركمان می‌گذرد و من در این مدت از حقوقم به جای نفقه استفاده می‌كردم.

زنی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق خود را به قاضی ارائه كرد و گفت: نفقه حق من است ولی شوهرم 7 سال از پرداخت حقم چشم‌پوشی كرده است. می‌خواهم با گرفتن نفقه و مهریه‌ام از حق چند ساله خود دفاع كنم.

وی با اشاره به اینكه یك فرزند داریم، افزود: وظیفه شوهرم است كه ماهیانه هزینه‌‌ای را به عنوان نفقه برای من و فرزندم بپردازد اما در این سال‌ها هیچگاه هیچ هزینه‌ای را پرداخت نكرده است.

این زن كه 34 سال سن داشت، گفت: شوهرم در این سال‌ها بسیار راحت و بی‌خیال بوده و اكنون باید متوجه شود كه داشتن زن و فرزند هزینه دارد. بارها از او خواستم كه هزینه‌های مربوط به فرزندمان را متقبل شود اما هیچگاه زیر بار مسئولیت نرفت.

این زن جوان بیان كرد: می‌خواهم از شوهرم جدا شوم تا او متوجه شود كه زندگی خرج دارد زیرا تا زمانی با یكدیگر زیر یك سقف زندگی می‌كردیم متوجه این موضوع نبود و اكنون باید با پرداختن مهریه 14 سكه‌ای و نفقه‌ام بفهمد كه زندگی چیست و چه خرج‌هایی دارد.

وی در پایان افزود: در این سالها از اینكه هیچ هزینه‌ای از سوی شوهرم دریافت نمی‌كردم خسته شده بودم. او وضع مالی خوبی دارد اما از خرج كردن برای من و فرزندمان امتناع می‌كند. به همین دلیل خواهان جدایی از او هستم و می‌خواهم به تنهایی فرزندم را بزرگ كنم.

قاضی دادگاه بعد از شنیدن اظهارات زن جوان از او خواست تنها نفقه ندادن شوهر خود را دلیل جدایی نكند و به زندگی ادامه دهد. هم‌چنین به دلیل عدم حضور مرد در دادگاه حكمی مبنی بر طلاق صادر نشد.

.................................................................

قتل صاحبخانه با ضربات چكش

سرهنگ منوچهر صفايي با بيان اين مطلب اظهار كرد: نيمه‌هاي شب 20 خردادماه سال جاري مأموران پليس آگاهي فرماندهي انتظامي شهرستان كاشان از وقوع يك فقره قتل در كارگاهي واقع در يكي از محله‌هاي شهر قمصر اين شهرستان مطلع و بلافاصله در محل حادثه حضور يافته و تحقيقات اوليه خود را آغاز كردند.

وي با بيان اين‌كه مقتول پيش از حضور مأموران به بيمارستان منتقل و علي‌رغم تلاش پزشكان فوت كرده بود، گفت: براساس اعلام پزشكي قانوني مقتول، جواني 36 ساله بوده كه در اثر ضربه سخت وارد شده بر سرش دچار خونريزي مغزي شده و به قتل رسيده بود.

صفايي با بيان اين‌كه علي‌رغم اين‌كه هيچ‌گونه ردي از قاتل يا قاتلان در دست نبود اما تحقيقات از همان ساعات اوليه شروع و تمام افرادي كه با مقتول اختلافات قبلي داشتند مورد بازجويي قرار گرفتند گفت: تا اين كه سرانجام مشخص شد مقتول با فردي به نام «اميرحسين ــ ش» كه مدتي نيز مستأجر وي بوده اختلاف حساب داشته و شب حادثه نيز براي دريافت بدهي خود به كارگاه مراجعه و پس از درگيري لفظي، آن مكان را ترك كرده است.

فرمانده انتظامي شهرستان كاشان خاطرنشان كرد: با به دست آمدن اطلاعات جديد از متهم به قتل انجام تحقيقات و اقدامات ويژه پليسي براي دستگيري وي آغاز شد و سرانجام روز گذشته مأموران پليس آگاهي وي را در يكي از ميادين اصلي شهر شناسايي و دستگير كردند.

وي افزود: متهم كه در ابتدا منكر هرگونه بزهي از جانب خود شده بود وقتي با مدارك مستند و قانوني پليس مواجه شد صراحتاً به قتل صاحبخانه سابق خود اعتراف كرد و عنوان كرد كه در شب حادثه براي دريافت بدهي خود به كارگاه وي مراجعه كردم اما او نه تنها از پرداخت بدهي امتناع كرد بلكه قصد داشت مرا با ناسزا از محل كارش به بيرون بيندازد كه من هم كنترل خود را از دست داده و بي‌اختيار با چكشي كه در آن اطراف بود ضربه‌اي بر سر او زدم و وقتي بيهوش شد به سرعت آنجا را ترك كردم.

صفايي گفت: با اعتراف صريح متهم به ارتكاب قتل وي به همراه پرونده براي سير مراحل قانوني به دادسرا تحويل داده و با قرار صادره روانه زندان شد.

.................................................................

پايان ارتباط شيطاني با قتل

مرد جوان وقتي متوجه ارتباط پنهاني همسرش با يکي از دوستان خود شد او را در پشت بام خانه اش به قتل رساند.

 چندي پيش ماموران پليس آگاهي شهرستان شازند از طريق مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 در جريان وقوع درگيري منجر به قتلي در روستاي «الرج» قرار گرفتند .

پس از دريافت خبر ، بلافاصله اکيپي از ماموران پليس آگاهي به محل درگيري اعزام شدند.

ماموران با حضور در محل حادثه با پيکر خونين مرد 38 ساله اي روبرو شدند که با شليک گلوله در پشت بام خانه اش به قتل رسيده بود.

در جريان تحقيقات مشخص شد مقتول با همسر يکي از دوستانش به نام ميثم ارتباط پنهاني داشته است .

با کشف اين سرنخ تحقيقات بر روي اين موضوع متمرکز شد و ماموران دريافتند، روز حادثه ميثم پس از اطلاع از اينکه همسرش به خانه مقتول رفته است به همراه برادران و خواهرش به آنجا رفته بود. او پس از اطمينان از ارتباط پنهاني همسرش با مقتول با مرد جوان درگير شده و او را با ضربه‌هاي چاقو و گلوله به قتل رساند.

سرهنگ رضا احمدي- رئيس پليس آگاهي استان مرکزي- با بيان اينکه تمامي شش متهم اين پرونده با هماهنگي مقام قضايي در يک عمليات غافلگيرانه دستگير شدند گفت:در اين رابطه يک قبضه اسلحه کمري ماکاروف عراقي به همراه دو عدد فشنگ متعلق به يکي از متهمان که آن را پنهان کرده بود کشف و ضبط شد .