شنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۳

تاسف خبرنگار صهیونیست از گاف گالانت درباره حمله به ایران

یک خبرنگار صهیونیست اعلام کرد، گالانت درحالی که زیر زمین پنهان شده بود، تصاویری جعلی درباره حمله به ایران و آتش‌سوزی در پالایشگاه تهران منتشر کرد، اما متاسفانه این عکس مربوط به سال ۲۰۲۱ بوده و ربطی به حمله اسرائیل ندارد.
کد خبر : ۶۷۷۰۳۱

به گزارش صراط به نقل از تسنیم، در حالی که ارتش رژیم صهیونیستی و مقامات این رژیم برای بزرگنمایی تجاوز بامداد امروز خود به ایران، شروع به انتشار تصاویر جعلی و تکراری کرده‌اند، خبرنگار نظامی روزنامه تایمز آو رژیم اشغالگر در واکنش به تصاویری که یوآو گالانت، وزیر جنگ این رژیم منتشر و ادعا کرده بود این تصاویر مربوط به آسیب‌های ناشی از حمله اسرائیل به ایران است، ابراز تاسف کرد.

خبرنگار این رسانه صهیونیستی تاکید کرد که گالانت در زیر زمین، تصاویری ادعایی از حمله اسرائیل را منتشر و اعلام کرد که این تصاویر مربوط به آتش‌سوزی پالایشگاه تهران در نتیجه حمله اسرائیل است.

وی افزود: اما متاسفانه این عکس مربوط به سال 2021 بود و ربطی به حمله اسرائیل ندارد.

ارتش و مقامات رژیم صهیونیستی از ساعاتی قبل در راستای نمایش تبلیغاتی برای بزرگ‌نمایی آنچه رخ داده، تصاویری ادعایی و جعلی از آسیب ناشی از حملات اسرائیل به ایران منتشر کرد.

طبق تصویر منتشر شده توسط وزیر جنگ رژیم اشغالگر، مانیتوری یک تصویر ادعایی از حمله به تهران را نشان می‌دهد، اما ارتش صهیونیستی در این مورد گاف داد؛ زیرا این تصویر مربوط به آتش‌سوزی پالایشگاه تهران در سال 2021 است.

سخنگوی پالایشگاه تهران هم ضمن تکذیب هدف قرارگرفتن پالایشگاه تهران در حمله بامداد رژیم صهیونیستی به اهدافی در کشور گفت: هم‌اکنون پالایشگاه تهران طبق روال عادی در حال فعالیت است.

گاف‌های پی در پی ارتش و رسانه‌های صهیونیستی در این زمینه بازتاب زیادی در رسانه‌های اجتماعی داشت و به ویژه کاربران عرب زبان شروع به تمسخر صهیونیست‌ها کردند.

به گزارش تسنیم، ساعات بامداد امروز، رژیم صهیونیستی تلاش کرد مراکز نظامی را در برخی نقاط تهران و خوزستان و ایلام هدف قرار دهد؛ برآوردهای اولیه از ضعیف بودن اقدامات بامداد امروز، شنبه، رژیم صهیونیستی در تهران، خوزستان و ایلام حکایت دارد.

قرارگاه پدافند هوایی کشور با صدور اطلاعیه‌ای از مقابله موفق با حمله رژیم صهیونیستی خبر داد.

متن این اطلاعیه به‌شرح زیر است:

«به استحضار ملت شریف ایران می‌رساند؛ باوجود هشدارهای قبلی مسئولین جمهوری اسلامی به رژیم جنایتکار و غیرقانونی صهیونیستی مبنی بر پرهیز از هرگونه اقدام ماجراجویانه، این رژیم جعلی بامداد امروز در اقدامی تنش‌زا، نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را مورد هجوم قرار داده که ضمن رهگیری و مقابله موفق توسط سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور با این اقدام تجاوزکارانه، آسیب‌های محدودی به برخی از نقاط وارد شده که ابعاد این حادثه در دست بررسی است».