پنجشنبه ۰۳ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۳ آبان ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۹

سرلشکر سلامی: رژیم صهیونیستی در لبه پرتگاه قرار دارد

سرلشکر سلامی: رژیم صهیونیستی در لبه پرتگاه قرار دارد
فرمانده کل سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی گفت: به رژیم صهیونیستی این آدرس را می‌دهیم که به عملیات فتح‌المبین و بیت‌المقدس ما نگاهی بیندازد، ببیند آیا می‌تواند در مقابل یک فتح‌المبین دیگر بایستد؟ رژیمی که با یک عملیات می‌شکند، نباید اینقدر مغرور موفقیت‌های کاذبی شود که در اثر کشتن زنان و کودکان بی‌دفاع به دست آورده است.
کد خبر : ۶۷۶۸۷۲

به گزارش صراط به نقل از فارس ، آن‌ها می‌گوییم به این سامانه‌ها اعتماد نکنید این‌ها محدودند، به قدرت محدود تکیه کرده‌اید، هرچه شما بخواهید شلیک کنید دشمنان شما چند برابر آن شلیک می‌کنند و شما نمی‌توانید در این داستان پیروز شوید ما شما را شکست خواهیم داد.

سردار سلامی خاطرنشان کرد: دشمن خانه‌ها را تخریب می‌کند و کشتن کودکان و زنان بی‌دفاع را به عنوان اسناد پیروزی خود از صفحات تلویزیون‌های جهان به همه مردم جهان مخابره می‌کند تمام هنر خود را در تخریب زندگی انسان‌ها می‌داند، اما در آن سوی این جبهه مردمانی هستند حتی کودکانی که از بدو زندگی در جهاد متولد شدند کودکان قرآن می‌خوانند، آیات جهاد را می‌خوانند و درس ایستادگی به همه عالم می‌دهند این کودکان غزه معلمان بشریت هستند، آموزگاران شرف‌، معلمان انسانیت‌، این‌ها بزرگ‌اند هرچند جسم کوچکی دارند. کودکانه سخن می‌گویند، اما مردانه عمل می‌کنند آن دخترکی که خواهر خویش را که مجروح است به دوش می‌گیرد آن پسر خردسالی که شهادتین را در گوش خواهر کوچک خود می‌خواند، بزرگ هستند.
سرلشکر سلامی تصریح کرد: ما به فضل الهی در مقابل این جماعت شرور ایستاده‌ایم، آمریکایی‌ها هم اشتباه می‌کنند که حیثیت سیاسی خود را به جنایت این‌ها گره زده‌اند و خود را در جهان میان ملت‌ها منفور و منزوی کرده‌اند، امروز جهان آمریکا را با بمب‌هایی می‌شناسد که بر سر کودکان غزه و لبنان فرود می‌آید، از تمام آن شکوه ابرقدرتی آمریکا همین روی زمین مانده است.
برای دسترسی سریع به خبر استان کرمانشاه، اخبار خود را از اینجا بخوانید.