سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴

کدام شهر‌های ایران برای اجاره ویلا بهترند؟

کدام شهر‌های ایران برای اجاره ویلا بهترند؟
کد خبر : ۵۹۴۳۰۴

اقامتگاه‌های هر شهر ویژگی‌های مخصوص خودش را دارد. واضح است که مثلا نمی‌توانید در شهر کاشان دنبال اجاره ویلا ساحلی باشید؛ یا مثلا در کردان دنبال بوم گردی سنتی بگردید. کاشان برای بوم گردی مناسب است و کردان برای ویلا استخردار.

حالا می‌خواهیم بهترین شهرهایی که برای اجاره ویلا روی آن‌ها حساب کنید را به شما معرفی کنیم.

اجاره ویلا در کردان؛ اگر اهل شنا و تفریح دسته‌جمعی هستید ویلا در کردان اجاره کنید.

اگر دلتان استخر و آبتنی بخواهد، با هر تعدادی که باشید، کردان برایتان مناسب است. تعداد ویلاهای استخردار این شهر آن‌قدر بالاست که این سوال را به وجود می‌آورد: چه‌طوری یک ویلا بی عیب و نقص پیدا کنیم؟ 

ویلاهای لوکس و شیک کردان زیاد است؛ اما ممکن است وقتی از یک سایت عکس‌های ویلا را ببینید، به نظرتان برسد که هیچ عیب و نقصی ندارد و وقتی به ویلا رسیدید توی ذوقتان بخورد و اقامتگاهی بی‌کیفیت در انتظارتان باشد.

برای این‌که در اجاره ویلا کردان غافلگیری منفی برایتان به‌وجود نیاید، تمام ویلاهای پینورست بازرسی حضوری می‌شوند و ویلاهای بی‌کیفیت رد می‌شوند و داخل گلچین ویلاها وارد نمی‌شوند.

ویلاهای پینورست توسط تیم عکاسی خود پینورست عکاسی می‌شوند و بدون هیچ ویرایشی در سایت قرار می‌گیرند. 

ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که از قبل همه‌چیز را برای شما بررسی کنیم تا از هر غافلگیری منفی جلوگیری کنیم و همان ویلایی را تحویل بگیرید که در عکس‌ها و اطلاعات سایت دیده‌اید.

همه ویلاهای پینورست ضمانت تحویل دارند و اگر ویلایی که تحویل گرفتید مورد پسندتان نبود، می‌توانید از گارانتی استفاده کنید. شرایط گارانتی تحویل را از داخل سایت پینورست بخوانید.

با این توضیحات، بهترین انتخاب برای سفر به کردان، ویلاست. اصلا یکی از دلایل اصلی سفر به کردان، به‌خاطر اقامت در ویلا و استفاده از امکاناتی مثل استخر، جکوزی، میز بیلیارد و تفریحات این‌چنینی است.

توی شهری مثل چالوس، اجاره ویلا واجب است!

یکی از خوش آب و هواترین شهرهای شمال ایران که به تهران و کرج هم نزدیک است، چالوس است. به همین دلیل اگر هوس سفر کوتاه مدت با جمع دوستانتان کرده‌اید،  اجاره ویلا چالوس را انتخاب کنید.

اگر برای دیدن دریا به اینجا آمده‌اید، می‌توانید به سراغ ویلا ساحلی بروید.

مراکز خرید چالوس هم جالب و جذاب است. برای همین می‌توانید برای سفر به چالوس یک ویلا استخردار مجهز را انتخاب کنید و تا روز آخر از ویلا بیرون نیایید. در روز آخر بروید سراغ مراکز خرید و خودتان را با خریدهایی مناسب خوشحال کنید.

برای این‌کار بروید داخل سایت پینورست و یک ویلا نزدیک مراکز خریدش پیدا کنید. 

نکات ریزی هستند که در اجاره یک ویلا می‌توانند کل سفر را خراب کنند. مثلا ویلا فول‌امکانات و همه‌چیز تمام است؛ اما در محل بدبویی قرار دارد یا سروصدای اطراف آن‌قدر زیاد است که چیزی از سفرتان متوجه نمی‌شوید. 

فرم بازرسی که پینورست برای بازرسی اقامتگاه‌ها از آن استفاده می‌کند، آنقدر سختگیرانه است که حتی چیزهایی مثل بو و صدا را هم در نظر می‌گیرد. تیم بازرسی پینورست با این لیست به سراغ ویلاهای چالوس رفته و همه موارد را چک کرده تا بهترین گزینه‌ها برای اجاره ویلا در پینورست آماده باشند.

سفر به عروس مازندران با ویلاهای جذاب

در تعطیلات مختلف، سفر به رامسر بسیار رایج است و خوشبختانه رامسر ظرفیت این تعداد مسافر را نیز دارد.

امکانات تفریحی این شهر آن را به یک شهر توریستی تبدیل کرده و ویلاهای خوبی هم دارد؛ به طوری که می‌توانید به جای هتل، به سراغ اجاره ویلا بروید و فضای خصوصی بهتری داشته باشید.

پلاژهای تفریحی و هیجانی رامسر زیاد است. برای همین در اجاره ویلا در رامسر می‌توانید به سراغ ویلا ساحلی بروید و با تفریحات آبی و دریا کمتر از چند قدم فاصله داشته باشید.

از معروف‌ترین جاهای تفریحی رامسر، مجموعه تفریحی شهر سبز رامسر است. تله‌کابین رامسر شما را به بام سبز رامسر و پل معلق می‌رساند. پیشنهاد می‌کنیم برای اجاره ویلا، جایی نزدیک بام سبز رامسر را هم در نظر داشته باشید که به جاهای تفریحی نزدیک باشد.

از کجا ویلا اجاره کنیم؟

انتخاب ویلا برای اقامت به خودی خود کار سختی است؛ حالا اگر مسئول اجاره ویلا برای یک جمع باشید سخت‌تر هم می‌شود. اگر در این موقعیت قرار گرفته‌اید و می‌خواهید همه را راضی کنید و حواستان باشد که کسی توی ذوقش نخورد، اولین سایتی که پیشنهاد می‌کنیم چک کنید پینورست است. چون پینورست تنها جایی است که تمام اقامتگاه‌هایش را بازرسی می‌کند و از کیفیتش مطمئن می‌شود. با اجاره این ویلاها حتی خیالتان از بابت بو و صداهای اطراف هم مطمئن خواهد بود.

ما حتی پیشنهاد می‌کنیم که اگر هم نمی‌خواهید از پینورست ویلا اجاره کنید، باز هم اول به این سایت سر بزنید و بهترین ویلا را در شهر مورد نظرتان پیدا کنید؛ بعد از هرجایی که خواستید آن ویلا را رزرو کنید. چون بدون شک بهترین‌ها را در پینورست پیدا خواهید کرد.