دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۱
جوسازی برای دور بعدی مذاکرات

ادعای مضحک العربیه پیرامون مذاکرات اتمی تهران با غرب

ایران ذخیره انباری اورانیوم غنی شده خود را نيز برای روند نهائی غنی سازی تا سطح 20درصد به منظور استفاده در تولید ایزوتوپ های درمانی به خارج می فرستد.
کد خبر : ۵۹۴۲۳
"صراط" - شبکه وابسته به رژیم آل سعود در راستای اعمال خصمانه خود علیه جمهوری اسلامی ایران در گزارشی به نقل از "واشنگتن پست" اعلام کرد:ایران با تعلیق غنی سازی اورانیوم 20 درصدی موافقت می کند.

به گزارش سرویس سیاسی صراط ، شبکه "العربیه" با پخش اکاذیب و به دنبال اقدامات مغرضانه خود علیه جمهوری اسلامی ایران ، به نقل از روزنامه آمریکایی "واشنگتن پست" اعلام کرد: ایران با تعلیق غنی سازی اورانیوم 20 درصدی موافقت می کند.

العربیه ضمن باز خوانی کنفرانس های خبری که پس از نشست ایران و 5+1 برگزار شد ،  افزود: روزنامه آمریکایی "واشنگتن پست" از تعامل پشت پرده ایران و غرب برای تعلیق غنی سازی اورانیوم 20 درصدی و متوقف ساختن غنی سازی اورانیوم در تاسیساتی زیر زمینی با خلوص بالاتر خبر داده است.
شبکه وابسته به رژیم آل سعود همچنین ادامه داد: "واشنگتن پست" در گزارشی با عنوان "آماده شدن زمینه برای معامله با ایران" به مذاکرات اتمی این کشور با گروه 1+5 که هفته گذشته در استانبول ترکیه آغاز شده و قرار است در بغداد پایتخت عراق ادامه پیدا کند، پرداخت.

بنا بر این گزارش ،  العربیه افزود: " ایران تا کنون سناریوی برون رفت تدریجی و آبرومندانه از برنامه اتمی خود را دنبال کرده است که حتی روسیه و چین هم در مورد خطرناک بودن بیش از حد آن اشاراتی داشته اند؛ ایرانی ها در چانه زدن تا لبه پرتگاه می روند اما به نظر نمی رسد به پریدن هم علاقه ای داشته باشند."
"واشنگتن پست" در ادامه، به توافقات اولیه میان هیات مذاکره کننده ایرانی و گروه 1+5 اشاره کرده که بنا بر این ايران خواستار کاهش تشدید تحریم ها علیه خود شده است.
اين رسانه به نقل از واشنگتن پست ،مدعي شد: ایران با تعليق در غنی سازی اروانیوم 20درصدی و متوقف ساختن غنی سازی اورانیوم در تاسیساتی زیر زمینی با درجات خلوص بالاتردر نزیکی قم موافقت خواهد کرد.
در پایان العربیه با انتشار اخبار كذب ديگري ، عنوان کرد: این  گزارش حاكى از آن است که ایران ذخیره انباری اورانیوم غنی شده خود را نيز برای روند نهائی غنی سازی تا سطح 20درصد به منظور استفاده در تولید ایزوتوپ های درمانی به خارج می فرستد.
نظرات بینندگان
سلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱
۱
من برای دیروز فارس ، امروز آنا نظر گذاشتم لطفا بذارید رو صفحه
یادتون نره
مهرداد آرین
|
United States of America
|
۱۲:۰۵ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
۶
۱
مرگ بر امریکا و آل سعود که همه دست نشانده های صهیونیست و شیطان هستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۴ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲
۰
آل سعود دیگه آل نیست غار سعوده
majid
|
Iran (Islamic Republic of)
آل سقوط
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۳ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲
۰
سلام بر حضرت علی (ع)