دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۲

قیمت عمده چاپ لیوان کاغذی چقدر هست؟

چاپ لیوان کاغذی به شکل تبلیغاتی، فرصتی مناسب برای نشان دادن نام تجاری کسب و کار شما در مکان‌های مثل همایش‌های و سمینار‌ها می‌باشد.
کد خبر : ۵۸۳۸۰۲

قیمت چاپ لیوان کاغذی با توجه به قیمت مواد اولیه به کار رفته در آن متغیر می باشد. اگر قیمت مواد اولیه در تولید لیوان کاغذی بالا باشد به همان نسبت قیمت چاپ لیوان کاغذی هم افزایش می یابد. البته در بازار امروز بیشتر شاهد فروش لیوان های کاغذی با طرح های عمومی هستیم، اگر بخواهیم چاپ لیوان کاغذی اختصاصی را داشته باشیم مطمعنا هزینه و قیمت بالاتری را در بر خواهد داشت.

چاپ لیوان کاغذی اختصاصی یا تبلیغاتی

اکثر شرکت‌های خصوصی برای معرفی برند خود از محصولات کاغذی اختصاصی استفاده می‌کنند و برند خود را بر روی آن چاپ می‌کنند تا بتوانند از این طریق نیز تبلیغاتی را داشته باشند. در واقع می‌توان گفت که چاپ لیوان کاغذی تبلیغاتی بهترین وسیله برای معرفی برند شرکت شما در ذهن مخاطبین تان می‌باشد.

این روزها بسیاری از شرکتها از لوگو خود برای رسیدن به اهداف بازاریابی استفاده می کنند. چاپ لیوان کاغذی اختصاصی یکی از روش های جذاب در پروژه های برندینگ می باشد. مشتری طرح یا لوگو مورد نظر خود را بر روی لیوان کاغذی سفارش می دهد و از آن در مکان های مختلف مانند همایش ها و سمینارها برای پذیرایی استفاده می کنند. اگر بخواهیم با یک مثال ساده، کارایی چاپ لیوان کاغذی اختصاصی را مطرح کنیم، می توان به استفاده ی برندهای معتبر چای و زعفران اشاره کرد.

چاپ لیوان کاغذی به شکل تبلیغاتی، فرصتی مناسب برای نشان دادن نام تجاری کسب و کار شما در مکان های مثل همایش های و سمینارها می باشد. شما با چاپ یک طرح تبلیغاتی بر روی فنجان کاغذی، می توانید بهترین راه برای برقراری ارتباط با جامعه محلی و بازاریابی را ایجاد نمایید.

قیمت عمده چاپ لیوان کاغذی چقدر هست؟

کاربرد چاپ روی لیوان کاغذی

  • برای نوشیدن آب در مکان های عمومی و شلوغ
  • برای پذیرایی در مجالس عروسی و عزاداری
  • برای صرف چای در ترمینال ها، فرودگاه ها و غیره
  • مورد استفاده در بیمارستان ها، آزمایشگاه ها، درمانگاه ها
  • برای درست کردن کاردستی
  • در دانشگاه ها، اداره ها و نهادهای مختلف در کنار آب سردکن ها قرار می گیرد.

انداختن عکس روی لیوان کاغذی

همانطور که عنوان شد لیوان کاغذی قابلیت چاپ انواع طرح های تبلیغاتی را دارد. به طوریکه افراد می توانند در مراسم ها و دورهمی های مختلف لیوان کاغذی با طرح دلخواه خودشان را داشته باشند. یکی از کاربردی ترین کارهایی که می توان با لیوان کاغذی انجام داد در مراسم جشن تولد هست، به عنوان مثال زمانی که شما می خواهید برای فرزندتان تولد بگیرید می توانید عکس او را روی لیوان کاغذی چاپ کنید و خاطره ای به یاد ماندنی برای او و مهمانان ایجاد نمایید.

قیمت عمده چاپ لیوان کاغذی چقدر هست؟

مزایای لیوان کاغذی نسبت به لیوان پلاستیکی

یکی از مهمترین مزیت های لیوان کاغذی نسبت به لیوان پلاستیکی استفاده از آن در تبلیغات می باشد. چاپ روی لیوان های پلاستیکی امکان پذیر نبود در حالیکه بر روی لیوان های کاغذی می توان با چاپ برند شرکت، تبلیغات خود را در ذهن مخاطبین هک کرد.

زمانیکه در یک لیوان پلاستیکی چای یا قهوه می ریزید به احتمال زیاد دست شما را می سوزاند در حالیکه لیوان های کاغذی اینطور نیست و مایعات به سطح خارجی آن نفوذ نمی کند.

یکی دیگر از دلایلی که باعث شد تا لیوان کاغذی جایگزین لیوان پلاستیکی شود توجه به محیط زیست بود. با گذشت از عصر صنعتی و توجه به محیط زیست، کشورهای مختلف فعالیت های زیادی را در راستای حفاظت از محیط زندگی خود انجام دادند. تولید لیوان کاغذی به جای ظروف پلاستیکی تجدید ناپذیر، یکی از هزاران فعالیتی بود که در راستای طبیعت دوستی انجام می شد.

از دیگر دلایلی که باعث شد تا ظروف کاغذی  جایگزین ظروف پلاستیکی شود، نگرانی مردم از سرطان زا بودن و واکنش های شیمیایی ظروف پلاستیکی نسبت به حرارت بود.

همانطور که در کد خبر شماره ۲۶۴۲۹۲ در وبسایت صراط نیوز آمده است قیمت بالا، یکی از عوامل بازدارنده افراد برای استفاده از ظروف گیاهی و آلومنیومی شد، از طرفی هر سال شاهد افزایش مصرف ظروف پلاستیکی بدون توجه به نوع کاربری مشخص شده برای آنها هستیم. 

به همین دلیل استفاده از ظروف کاغذی نسبت به ظروف پلاستیکی نیز در اولویت قرار گرفته است.

دلایل استفاده از ظروف یکبار مصرف چیست؟

  • سبک بودن و قابلیت حمل آسان
  • بر خلاف ظروف شیشه ای نشکن هستند.
  • صرفه جویی در مصرف آب
  • پر کاربرد در مهمانی های بزرگ مثل جشن تولدها، عروسی ها، عزاداری ها
  • تجدید پذیری و بازگشت به طبیعت

قیمت عمده لیوان کاغذی بر چه اساسی تعیین می‌شود؟

 قیمت لیوان کاغذی با توجه به تیراژ و کیفیت کاغذ به کار رفته در تولید آن متغیر می باشد. ظروف کاغذی به صورت جزئی و کلی در بازار عرضه می شود. در صورتیکه شما قصد خرید لیوان کاغذی بصورت عمده را داشته باشید قطعا قیمت خیلی کمتری را پرداخت خواهید کرد.

قیمت عمده لیوان کاغذی در بازار جهانی، به قیمت مواد اولیه و نوسانات قیمت ها وابسته است. فروش این کالاها به صورت جزئی از طریق نمایندگی های معتبر و فروشگاه های اینترنتی انجام می شود، قیمت ها در برخی سایت ها به دلیل نداشتن واسطه و فروش مستقیم از کارخانه به مشتری بسیار مناسب تر از مغازه ها می باشد.

این روزها فروش عمده لیوان کاغذی با عالی ترین کیفیت در کشور انجام می شود. لیوان های کاغذی به دلیل جنس و کیفیت شان از جمله محصولات سبز به شمار می روند که برای انسان و محیط زیست مضر نیستند. به همین دلیل لیوان کاغذی یکی از پرفروش ترین محصولات یکبار مصرف شده و دارای فروش ویژه ای در میان بقیه اقلام یکبار مصرف می باشد.

قیمت عمده چاپ لیوان کاغذی چقدر هست؟

نوسان قیمت لیوان کاغذی

این روزها به دلیل نوسانات قیمت دلار، قیمت بسیاری از کالاها مشخص نییست از جمله قیمت کاغذ، که باعث شده تا قیمت لیوان کاغذی نیز بسته به نوع و کیفیت کاغذی که در تولید لیوان کاغذی استفاده می شود در بازار متغیر باشد. این روزها با توجه به بیماری های ویروسی از جمله ویروس منفوس کرونا بیشتر مواد غذایی، نوشیدنی های سرد و گرم در بسته بندی های کاغذی سرو می شوند. شاید قبلا وقتی به یک کافی شاپ یا رستوان می رفتید از لیوان های شیشه ای برای خوردن نوشیدنی ها استفاده می کردید، اما امروز به دلیل وجود بیماریهای ویروسی اکثر ما به جهت سالم بودن و رعایت اصول بهداشتی از این کار صرف نظر می کنیم.

بیشتر افراد به دلیل ترس از گرفتن بیماری کرونا ترجیح می دهند که مواد غذایی و نوشیدنی های گرم را در ظروف یکبار مصرف کاغذی استفاده کنند تا ظروف شیشه ای و غیره و واضح است که با این مسئله کاغذ در زندگی روزمره ما نقشی مهمتری را نسبت به قبل پیدا کرده است.

عوامل تعین کننده قیمت لیوان کاغذی

  • تعداد سفارشات مشتریان
  • سفارش چاپ اختصاصی و یا طرح عمومی
  • کیفیت مواد اولیه مصرف شده در تولید لیوان کاغذی

این روزها مصرف لیوان های کاغذی نسبت به گذشته بیشتر شده است و همین مسئله باعث شده تا چاپ لیوان کاغذی ساحل جنوب سعی نماید قیمت عمده لیوان کاغذی را به نسبت خرید تیراژهای بالا برای مشتریان کاهش دهد. برای خرید اینترنتی لیوان های کاغذی در سایزهای دلخواه خود با قیمت های مناسب می توانید به آدرس اینترنتی https://sj-cup.ir  مراجعه نمایید.