سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۵ اسفند ۱۳۹۰ - ۲۰:۲۹

مصدومین استقلال بازمیگردند

این بازیکنان به دلیل آسیب دیدگی نتوانستند استقلال را مقابل الاتفاق عربستان همراهی کنند تا استقلال از داشتن دو مهره کلیدی خود در بازی پلی‌آف آسیایی محروم شود. استقلال با وجود غیبت زندی و میداودی اما توانست یک سهمیه طلایی برای فوتبال ایران کسب کند.
کد خبر : ۵۵۲۸۸
                                   
"صراط" به نقل از سایت گل، فریدون زندی و میلاد میداودی دو بازیکن مصدوم استقلال می توانند این تیم را در شروع رقابت های لیگ قهرمانان آسیا همراهی کنند.
این بازیکنان به دلیل آسیب دیدگی نتوانستند استقلال را مقابل الاتفاق عربستان همراهی کنند تا استقلال از داشتن دو مهره کلیدی خود در بازی پلی‌آف آسیایی محروم شود. استقلال با وجود غیبت زندی و میداودی اما توانست یک سهمیه طلایی برای فوتبال ایران کسب کند. در بازی آینده استقلال در لیگ قهرمانان آسیا اگرچه آرش برهانی به خاطر محرومیت و مجتبی جباری به دلیل انجام عمل جراحی غایب خواهند بود اما پرویز مظلومی این شانس را دارد که از وجود دو بازیکن خوب دیگر استفاده کند.
میداودی و زندی هر دو بازیکنانی هستند که به ترتیب می‌توانند جای آرش و جباری به میدان بروند تا لااقل کادر فنی استقلال دغدغه‌ای بابت نداشتن بازیکن تخصصی در تاکتیک 2-4-4 نداشته باشد. گفته می‌شود میداودی و زندی از فردا در تمرین‌های گروهی شرکت خواهند کرد. آبی‌ها شانزدهم اسفند ماه مقابل تیم الریان قطر قرار می‌گیرند.