دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۸
معاون آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران:

تمام مراکز رفاهی استان تهران در ایام نوروز ۱۴۰۰ تعطیل است

معاون آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران گفت: تمام مراکز رفاهی استان تهران به علت شیوع بیماری کرونا در ایام نوروز ۱۴۰۰ تعطیل است.
کد خبر : ۵۴۹۹۳۱

یوسف بهارلو عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه حفظ سلامت همکاران فرهنگی در اولویت اصلی ما قرار دارد اظهار داشت: با توجه به تاکید ستاد ملی کرونا مبنی بر عدم سفرهای نوروزی و تصمیمات اتخاذ شده در این زمینه، همه مراکز رفاهی و تفریحی شهرستان‌های استان تهران تا اطلاع ثانوی قادر به ارائه خدمات به همکاران عزیز نمی‌باشد.

به گزارش مهر معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به اینکه مدارس و مراکز اسکان نیز با توجه به شرایط اپیدمی بیماری کرونا حق پذیرش هیچ گونه مسافری را در این ایام ندارند گفت: قطعاً تصمیمات اتخاذ شده در جهت حفظ سلامت هموطنان عزیز بوده و با مدارسی که در این زمینه مرتکب تخلف شوند، برخورد خواهد شد.

بهارلو ارائه خدمات رفاهی به همکاران محترم فرهنگی را از وظایف آموزش و پرورش دانست و افزود: همگی ما امیدواریم هر چه زودتر بتوانیم با پشت سر گذاشتن این شرایط بحرانی بار دیگر شور و نشاط و سلامتی را در جامعه شاهد باشیم و مجدداً بتوانیم در خدمت جامعه عزیز و بزرگ فرهنگیان باشیم.

وی با تاکید بر اینکه قطعاً معلمین عزیز به عنوان مشعل داران فرهنگی جامعه، نقش مهمی در الگو بخشی به دانش آموزان و اولیای محترم آنان دارند، عنوان داشت: با توکل به خداوند متعال و همکاری همگی هموطنان عزیز در رعایت بهداشت فردی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به زودی از این مسیر سخت عبور خواهیم کرد.