سید سعید راد درباره توسعه بازارهای میوه و تره بار اظهار داشت: اختلاف ۳۰ تا ۴۰ درصدی قیمت محصولات در میادین شهرداری تهران نسبت به میانگین قیمتهای سطح شهر، در شرایط موجود اقتصادی و اعمال تحریمهای ظالمانه علیه مردم ایران، این مراکز را به پناهگاه امن شهروندان تبدیل کرده و از این رو، شاهد استقبال بیش از پیش شهروندان از میادین میوه و تره بار هستیم.
وی با بیان اینکه رضایتمندی شهروندان، مهمترین اولویت سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران است، اظهار کرد: برای تحقق این هدف، لازم است شهروندان به یاری ما آمده و هر شهروند به عنوان یک ناظر تیزبین و متعهد، بر عملکرد و فعالیت میادین و بازارهای میوه و تره بار نظارت کنند و پیشنهادات و انتقادات خود را به این سازمان انتقال دهند.
راد با اعلام اینکه تنها با مشارکت شهروندان، قادر به تحقق شعار «تهران؛ شهری برای همه» خواهیم بود، تصریح کرد: میادین میوه و تره بار صرفاً فضایی برای عرضه محصولات نیستند، بلکه فرصتی هستند تا ما بازتاب عملکرد خود را در آینه نظرات شهروندان ببینیم و مطابق مطالبات آنها، تغییر کنیم.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با بیان اینکه روند توسعه بازارهای میوه و تره بار تسریع میشود، گفت: در صورتی که شهرداریهای مناطق، زمین مناسب برای احداث بازار در اختیار این سازمان قرار دهند، طراحی و ساخت بازار میوه و تره بار را با سرعت آغاز میکنیم.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در پایان با استناد به روند کاهشی تعداد مبتلایان به ویروس کرونا، خاطرنشان کرد: از همه شهروندان درخواست میکنیم تا برای کمک به غلبه بر بیماری خطرناک کووید ۱۹ و به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در مراجعه به میادین میوه و تره بار، ضمن استفاده از ماسک و دستکش، پروتکلهای بهداشتی را رعایت کنند.