پنجشنبه ۰۳ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۸ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۵
لجبازی در عرصه سیاست:

ما همه یک احمدی نژاد درون داریم!

لجبازی هاشمی را هاشمی می کند احمدی نژاد را هم احمدی نژاد حال میخواهد این لجبازی در حمایت از جاسبی باشد یا مشایی.
کد خبر : ۵۳۰۸۰
"صراط" - تصور کنید یه نفر ۳۰ سال رئیس یه مجموعه ای باشه. خب طبیعتا شایسته بود ایشون خودشون بعد از ۱۰ سال یا ۲۰ سال کار رو به دیگران واگذار می کردند تا این فرصت برای دیگران هم وجود داشت تا با نیروی تازه تر و و انگیزه بیشتر به ادامه فعالیت اون مجموعه کمک کنند. اما بهرحال ایشون این کار رو نکردند.

به گزارش سرویس وبلاگ صراط بعد از ۳۰ سال که صدای همه در اومد. ایشون استعفا ندادند. کناره گیری هم نکردند. مجلس تحقیق و تفحص کرد. رسانه ها فشار اوردند. دولت هم که از ابتدا دل خوشی از این مجموعه نداشت و نهایتا کار به جاهای باریک کشید سر وقف اموال دانشگاه تا بالاخره با ورود رهبری ماجرا خاتمه یافت.

در ادامه حساسیت ها شورای عالی انقلاب فرهنگی تغییر رئیس دانشگاه رو مصوب کرد. هیات امنا تشکیل جلسه داد. ابتدائا گفتند باید رئیس هیات امنا مشخص شه این جلسه مربوط به تعیین رئیس نیست. کاری نداریم جلسه بعدی هم تشکیل شد یکی از کاندیداها که از قضا قبل از کاندیداتوری برای ریاست مجموعه از محضر رئیس هیات امنا کسب اجازه کرده بود و رئیس هیات امنا عدم مخالفت خودش و دیگری رو با کاندیداتوری ایشون و هر کس دیگه اعلام کرده بود موفق به کسب حداکثر ارا شد اما رئیس هیات امنا در موعد مقرر  حکم ایشون رو امضا و ابلاغ نکرد. روزها گذشت و این اتفاق نیفتاد. ضرب الاجل مشخص شد اما باز هم حکم امضا نشد.در نهایت کمیته ای مشخص شد تا با رئیس هیات امنا مذاکره کنند و ایشون رو مجاب کنند که به رای اکثریت عمل کنند و این کمیته قرار است با ایشون وارد شور شوند. البته در رسانه ها منتشر شد که رئیس هیات امنا دلیل امضا نکردن حکم رو بی احترامی به ایشون در انتخاب رئیس جدید مجموعه مذکور دونستند!

بهرحال لجبازی برای کناره گیری یا برای کنار گذاشتن یا در حمایت از کسی که ۳۰ سال است در مسند قدرت است و هر هنر مدیریتی که داشته است در این ۳۰ سال به خرج داده است به ما گوشزد می کند که همه ما یک احمدی نژاد درون داریم فقط فرصت بروزش رو پیدا نکردیم!

اضافات:

- لجبازی هاشمی رو هاشمی می کنه احمدی نژاد رو هم احمدی نژاد حالا میخواد این لجبازی در حمایت از جاسبی باشه یا مشایی. در عدم ابلاغ مصوبه شورای عالی فرهنگی باشه یا مجلس شورای اسلامی بهرحال بسیاری که همیشه منتقدند روزی فرصتی پیش خواهد آمد تا معلوم شود همه آنها هم یک احمدی نژاد درون داشته اند.
 
منبع: ارمینه
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۰
۱۹
۸
اولین مطلبی بود که در سایت شما خواندم و خوشم آمد درسته ما ایرانی ها علی رغم تمام ادعا هایی که داریم در ودرون خود بعضاً اخلاق های ناپسندی را مانند لجبازی ، میل به خود پسندی و خودرایی ، میل به مدح و ستایش شدن و تعریف و تمجید شنیدن ، عدم تحمل انتقاد و سلایق مخالف، ... بطوریکه هر کس هم سر کاربیاید ابتدا بهعنوان خادم و نوکر و شیفته خدمت و .. می آید و در پایان یک انسان خود رای و خودپسند و ....
آری این حقیقت تلخ اصل وجودی ما ایرانیان است
مثلاً چرا زندان رفته های رژیم طاغوت حاضر می شوند عده ای را به دلیل مخالفت با افکارشان زندانی کنند و ....یادشان رفته که زندان چقدر دردناکه و چه بسا همین زندانی های امروز هم اگر قافیه دستشان بیفتد دوباره روز از نو روزی از نو واین یعنی فرهنگ عمومی که در طول تاریخ ما با آن خو گرفته و درخونمان جاری شده پس بهترین کار این است که اول قبل از هرچیز خودمان را اصلاح کنیم مطمئن باشیم جامعه اصلاح خواهد شد. کاری که نه احمدی نژؤاد کرد و نه هاشمی و نه ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اون ... کیه؟
مدیون ایثارگران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۶ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۰
۱۲
۹
واقعا متاسفم برای این مسئولین - حلا وقته اینه که در مورد برنامه ها ی کشورهای غربی چاره ای بیاندیشیم نه اینکه خودمان در مملکت برای همدیگر مشکل درست کنیم . جابجایی یک رئیس که این همه حرف و حدیث لازم نداره - فکر نکنم هیج کدام از اشخاصی که به آن اشاره شده است مخاق جمهوری اسلامی باشند - اگر واقعا مخالف هستند در داخل ایران چه کار می کنند - اگر واقعا مخالف هستند چرا آلان هر کدام از آنها برای خودشان مسئولی هستند
دولت حق
|
Iran (Islamic Republic of)
دوست عزیز فکر می کنید هزینه ی انتخاباتی برخی ها از کدوم منابع تامین میشد؟ صحبت فقط جابجایی یک رییس نیست.
آرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب "مدیون ایثارگران"

من نمی دونم ، شما کجای دنیا زندگی می کنی و تو چه حال و هوایی هستی؟

ظاهرا اطلاع نداری که اجازه دادن رفسنجانی به جاسبی برای سی سال ریاست مستمر جاسبی بر دانشگاه آزاد ، به دلیل .................. در طول این سی سال است.

و این نبوده ، جز در سایه منبع مالی بزرگی بنام دانشگاه آزاد.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۴ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۰
۷
۹
خدا وکیلی مقایسه دو لجبازی هاشمی به طرفداری از جاسبی و احمدی نزاد با مشاعی درست و قابل قیاس با هم می باشند ؛
هاشمی برای رسیدن به اهدافش وقت کشی می کند و می خواهد نتیجه را در خط وشیر مشخص نماید .
هرج ومرج مالی و ................... بیش از حد انتظار می باشد ؛ اگر اوضاع دست آدمی نترس بیفتد ؛ آبرو یی برای خیلی ها نمی ماند
سعید
|
Canada
|
۱۷:۵۸ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۰
۱۴
۱۲
عزیزم همه اینها مشکل دارند اونی که بالای سر اینهاست و اینها را انتخاب می کنه یا تایید میکنه مقصر نیست؟
ژانوارژان
|
Canada
البته سعید جان انسانها اشتباه می کنند ولی درصد اشتباه کسی که سیمش به خدا دائم الوصل است با عامه فرق میکنه.پسرم اگه یه موقع صراط عزیز که خیلی از سایتهای دیگه آزاد تر و خداییش مردتره نظر شما رو منتشر نکرد نظرتو ایمیل کن داداش.
janvrajan_59@yahoo.com
خسروخان
|
Canada
هر ملتی لیاقت حاکمانی را دارند که بر آنها حکومت میکنند.
پس خودمون چی مقصر نیستسم؟
ههه
|
Canada
بابا وللش بیاین بخندیم مث من هههههه
ناشناس
|
Canada
اینها را مردم انتخاب می کنند. سعی کنیم یاد بگیریم اگر انتخاب مردم باب میل مان هم نبود، به آن احترام بگذاریم. نه اینکه فرافکنی کنیم و جنجال راه بیندازیم که همه اینها بازیچه اند و از بالا انتخاب می شوند. کاری که منافقین خلق بیش از سی سال است در حال انجام آن هستند!
سعید
|
Canada
.......................................
ژانو جان ممنون که برای من ایمیل درست کردی هر وقت وقت کردم واست ایمیل می فرستاند

شما از مجا اولاً مطمئنی سیم کسی به خدا وصله؟ شاید منهم ادعا کنم فلانی که در نظر من خیلی عزیزه سیمش به خدا وصله. زمان ساسانیان هم ادعا میشد شاه به اهورمزدا متصله! شما میشه بفرمایید چطور به این نتیجه رسیدید؟ راستی چطور به این نتیجه رسدید که اشتباهات ایشون کم بوده؟

امیدوارم منتشر بشه؟
سعید
|
Canada
هاشمی رو مردم برای پست فعلیش انتخاب کردند (رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام)
........................
اگر مردم انتخاب کرده بودند که زمان تحلیف تمام خیابانهای مرکزی تهران رو با یگان ویژه و بسیج پادگان نمی کردید
ژانوارژان
|
Canada
از رفتار و گفتار و كردار و به هر حرفي كه ميزنه عمل ميكنه و متقي و پرهيزگار است و در همه حال از ياد خدا قافل نيست .
ناشناس
|
Canada
یه چیزی بگم خیال همه راحت بشه . از ماست که بر ماست ! من بعضی وقتها یه چیزهایی تو این مملکت میبینم که از دلسوزی کلی حرص میخورم ولی بعد میبینم هر بلایی سرمون بیاد حقمونه چون اکثریت مردم ایران همین هستن . ملتی که اکثریتشون هنوز به صف ایستادن احترام نمیذارن و اگه یه کار ناشایستی انجام میدن اسمشو میذارن زرنگی و با افتخار برای همه تعریف میکنن . برای یه کمربند ایمنی که مربوط به جان خود مردمه باید جریمه بنویسن تا مردم بهش عمل کنن .پس در نتیجه همین فرهنگ هم طبیعیه که در حاکمیت شکل بگیره !
ناشناس
|
Canada
سعید جان آیا در هیچ جای دنیا نیروهای امنیتی و پلیس برای مراسم های خاص، در خیابان حضور ندارند و این مسئله فقط مربوط به ایران است؟!!!!
سعید
|
Canada
والا ما زمان خاتمی و رفسنجانی و حتی دوره اول آقای احمدی نژاد اینطور لشکر کشی رو ندیده بودیم. نیروی امنیتی و پلیسی معمولاً فقط در همون دور و بر مجلس میمونه نه اینکه تو شعاع پنج کیلومنر هر 10 متر یک مامور بکارند(بعد جالب اینجاست که میگن ما در تامین امنیت مردم در نیروی انتظامی کمبود نیرو داریم!) اون با شمایل مشکی! نکته جالبترش این بود که حق نمی دانند کسی تو پیاده رو دو خیابون اونطرف تر هم وایسه! لابد همه اینها طبیعیه و نشانه انتخاب مردمی رئیس جمهوره!
ناشناس
|
Canada
در همه جای دنیا بسته به میزان حساسیت یک اتفاق، تدابیر امنیتی اندیشیده می شود. حالا شما آزادی که هر تحلیلی برای خودت داشته باشی!
سعید
|
Canada
دقیقاً منظور بنده همین حساسیته بود عزیزم. اگر این بنده خدا واقعاً منتخب ملت بود اینهمه حساسیت نبود!
آرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۰ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۰
۱۶
۱۲
مقایسه کسی که حدود سی سال در قدرت است و صندلی قدرت را چسبیده (رفسنجانی)

با کسی که حدود هفت سال در قدرت است (احمدی نژاد) ، اصلا و ابدا منطقی نیست.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم فقط رفسنجانی نیست که سی سال در قدرت هستند کسان دیگر هم هستند. بنده دل خوشی از آقای هاشمی ندارم ولی فقط ایشون نیستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب سعید بگذار خیالت رو راحت کنم، اون کسی که بیش از سی ساله در قدرت هست، مردم ایران هستند. چون تک تک مسئولین مملکت با رای مردم انتخاب می شوند و حضور چشمگیر مردم در این سی و چند انتخابات گذشته، دلیلی بر حمایت اونها از نظام و تایید سیستم حاکمه است. با وجود نواقصی که هر کشور و سیستم حکومتی ای دارد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس از انگلیس تمام مسئولین مملکت چه با واسطه و چه بیواسطه قبل از انتخاب مردم از زیر ذره بین شورای نگهبانی باید رد شوند که صاحب منافع شخصی دیگر است .
سانسور نکنید خواهشاً هرچند میدونم تلخه !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شورای نگهبان، نگهبان اسلام و قانون اساسی ایران است و منافع هیچ شخصی را در نظر ندارد. مجلس خبرگان رهبری هم همواره مسئولیت نظارت بر رهبری را برعهده دارد. و قطعآ منظور از اسلام، اسلام مورد نظر امریکا و غرب نیست!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس آخر میتونی یکی از انتقاداتی که مجلس خبرگان که کارش نظارته وارد کرده بگی ؟ اصلاً انتقادی وجود داشته تا به حال !؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ظاهرآ شما حرف های اون بنده خدا نماینده شیراز رو نشنیدی، که با سعه صدر سایر نمایندگان و شخص رهبری مواجه شد، حال آنکه مورد خشم مردم شهر خودش قرار گرفت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آره جوون خودت با سعه صدر
یوسف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۴ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۰
۱۰
۸
خیلی نامردی صراط با این تیترت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اتفاقا زده تو خال
ناشناس
|
-
|
۲۲:۲۸ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۰
۳
۹
الان امین عاشق میاد فرار!!!!!!!!!!!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
-
.
البته مطلب صراط اصلا بخوبی این حس رو مثبت القا نکرده"
احمدی دلاور رو با هاشمی یکی دونسته که این حرف غلط است"
صراط بعضی مواقع اتصالی میکنه،و مطالبی رو میزنه که کاملا مشخصه روش فکر نشده"
من از قبل این حس احمدی نژادی رو در خودم کشف کرده بودم"
دارم تقویت اش میکنم"
ناشناس
|
-
ناشناس جان حالا چرا فرار ؟ مگه از امین می ترسی؟
ناشناس
|
-
تقویت نکن که محارب میشی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۴ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۰
۱۲
۸
تیتر جالبی برای این خبر انتخاب نفرموده اید. باب میل جناب بزرگ خاندان و آقازاده های فراری است!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اتفاقا باید گفت دست مریزاد،
این همون اعترافیه که بعضی ها باید بکنن تا انشاالله بالاخره مردم خلاص شن از این آدم
جلیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۶ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۰
۱۲
۱۳
با سلام
یک قیاسی کردید که مرغان آسمان خنده شان گرفته
هاشمی کجا و احمدی نژاد کجا
تفکرات هاشمی کجا و احمدی نژاد مظلوم کجا
قدرت ...... هاشمی کجا و بیکسی احمدی نژاد کجا
سرور مردم بودن هاشمی کجا و نوکر مردم بودن احمدی نژاد کجا
................. خود هاشمی کجا و سنگر ولایت شدن احمدی نژاد کجا
پا برهنه امدن به نظام و غول اقتصادی ماندن هاشمی کجا و با یک ساک آمدن و بایک ساک رفتن احمدی نژاد کجا
دیگه هم بگم ... آقایون صراطی که معلوم نیست تو کدوم صراطید
رفیق
|
Iran (Islamic Republic of)
بابا به خودمون بیاییم من هم طرفدار محمود بودم اما هر کی پیرو ولایت باشه ما هم باهاش می مونیم
هر دو مسیرشون رو از ولایت کمی پیچوندند
محمد.ص
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا شفات بده.......خودتم این چیزایی رو که گفتی باور کردی.....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نداشتن فساد مالی و ساده زیستی ملاکی برای توانا بودن اشخاص در امر اجرا و مصونیت از خطا نیست ! اگر اینو یاد نگیریم ساده زیستی تبدیل به یه راه حل میشه برای تظاهر و جلب آرا !
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
پا برهنه امدن به نظام و غول اقتصادی ماندن هاشمی کجا و با یک ساک آمدن و بایک ساک رفتن احمدی نژاد کجا
*جهت اطلاع:هاشمی از زمان شاه مایه دار بود.باغهای پسته شون معروف بوده عزیز!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از زمان شاه پولدار بوده !!!!!!!!!! پس من بودم با یه .... و یه بقچه اومدم شهر....
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
نوراخانم:
باغ پسته چطور هکتارهکتار بهش اضافه میشده؟؟؟؟؟؟؟؟؟
____________________
از تجارت پسته خبر داری که فقط در انحصار این خاندان در ایران است و کسی حق دخالت ندارد؟
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
هاشمی رو روی صورتش قبل انقلاب اتوی داغ میذاشت ساواک؟خبر داری؟
خیلی از ثروتشو واسه انقلاب خرج کرد خبر داری؟
من 100درصد باهاش موافق نیستم اما اهانت بهش روا نیست.
میزان حال ....رو هم شما بدبرداشت کردین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عمو چرا هر چی میشه می چسبونی به هاشمی؟
هر کدوم و هر کسی خلاف کرده خدا رسواش می کنه.
دیر نیست.
اون آفتابه رو یادتونه که محمود گفت می خوام بندازم گردن طرف و تو بازار بگردوونم ترسم که به گردن خودش بیفته
دلسوز
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا جلیل من هم قبول دارم قیاس هاشمی با احمدی نژاد قیاس مع الفارق است و انصافا ظلم در حق آقای هاشمی خدمات و سوابق هاشمی و رفاقت ایشان با آقا کجا و .....ی احمدی نژاد کجا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو کل حرفات بی ادبی و هتاکی و بی حیایی و است حالا چه جوریه با اهانت به خودتون مخالفی !!!؟؟؟ اتوی داغ میزاشتن.... آره مثل اون دفعه که اومدن وسط اتاق خونش ترورش کنن ........ پرید ....... نجاتش داد ...فقط نمدونم چرا هیچ کدومشون هیچ اسیبی ندیدن ....
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
آخه این شد دلیل منطقی؟؟؟؟
طلحه و زبیر و ... هم برای اسلام و درحضور پیامبر و دردفاع از رسول شمشیر میزدند"اما چی شدند؟؟؟؟؟؟
اعتراف ............ مبنی برپرداخت رشوه سالیانه یک و نیم میلیون دلاری به ........ نکنه از همون خمس و زکات های کروبی بوده؟؟؟!!!!!!
تازه این فقط یک مورد از میلیونها مورد است!!!
میشه اینطور گفت:
هاشمی 100 هزارتومن به انقلاب کمک کرده"
و بعد:
......................................(نه ببخشید ......!)
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
درضمن از این لاف ها خیلیا اومدن"
اتــــــــــــــوی داغ!!!
________________________
اگر هم گذاشتن..رو صورتش نذاشتن"رو دلش ،رو جیگرش گذاشتن!!!
دست گل ساواکی ها درد نکنه!!
دم بچه های ساواک گرم"
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
صراط سانسور کردن نداره:

اگه ......... 100 هزار تومن کمک کرده باشه به انقلاب:
از کنارش
............................................."
_________________________________
راسته میگن رییس یه بانک توی خارج گفته:
بابا،ارواح عمه تون بیایید این پولتو از حساب بکشید بیرون..من نمیتونم سودشو بدم!!!!!!!!!!!
نورا یعنی چقدره؟؟؟؟
بنظرت میشه کف کل سرزمین ایران رو باهاش (اسکناس فرش !) کرد؟؟؟؟؟؟
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
اوا خاک عالم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
امین درست دیدم!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تو از ساواک تعریف کردی!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
نورا بقیه مطالب کامنتم رو بخون"
درباره تعریف من از ساواک:
عدو شود سبب خیر"اگر خدا خواهد!!!!
ناشناس110
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۸ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۰
۱۵
۹
با سلام اولا توهین به مرد اول سیاسی کشور (رئیس جمهور ) برای مملکت، با وجود دشمنان خارحی فرصت طلب که منتظر بهانه ای هستند، اصلا کار صحیحی نیست.
صراط، آب در آسیاب دشمن نریز.
من دانش آموخته دانشگاه آزاد هستم. این شهریه سنگینی که ما ها پرداخت کردیم، خرج انتخاباتی برخی فتنه گران شد. مهدی هاشمی هم دست شاه را از پشت بست، الان لندن نشین شده با کدام پول؟؟؟ پول دانشگاه آزاد ؟!!!!!
12
|
Iran (Islamic Republic of)
تو را به خدا یکی جواب بده پول ما چی شد؟؟!!
ندا
|
Iran (Islamic Republic of)
رئیس جمهور وجهه سیاسی ما در جهان است، تخریب نفرمائید؟!
دانشجو
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا اختلا سهای م.ه..... را نمی گویید نظرات من را سانسور می کنید!!!
دانشجو
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا در جریان فتنه هاشمی سکوت کرد؟؟
چرا ؟؟ مگر انقلاب نکرده بود برای جمهوری اسلامی ایران؟! یا قصدش جمهوری ایرانی بود؟
از فائزه که در اغتشاشات شرکت کرد، چه؟؟
liمهدی حیدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۵ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۰
۷
۱
یک می گندیده م............. همتون رو میارزه راستی خوب صدا سیما شده کانون تبلیغات جبهخ متحد اصولگراهها هر روز با یکی دوتا شون مصاحبه میکند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۱ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۰
۱۰
۲
لجبازی شما دوستان متصل به نهاد های قدرت در م........... ستیزی نیز در نوع خود قابل بررسی است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مشایی ستیزی گفته چرا سانسور کردی؟
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۰ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۰
۷
۰
من به اين نويسنده ميگويم شما انتقاد ميكني چرا اين مدير سي سال دراين منصب باقي مانده اين انتقاد صحيح نيست چون برميگردد به شخصيتي كه أيشان را در اين منصب قرارداده ثانيا إز اينگونه موارد ما زياد داريم اما يك بار هم نديدم دراين سايت إز بقاء انها انتقاد شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا پدرت رو بیامرزه
چون اینا از طرف هاشمی احساس خطر می کنن انو میگن
منم از هاشمی بدم میاد
از محمود هم
اینا طبقه حاکمن و ما بچه کارگرها مثل برده هاشون
دوران هردو و همشون در حال سپری هست انشاالله
کوچکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۹ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۰
۶
۴
آقایان وقیح !
آقا به مجلسیان که در میان سخنان دکتر احمدی نژاد دود دود کردند فرمودند : « مجلس رذالت به خرج داد . »
شما اگر ولایتی هستید چرا به دکتر اهانت می کنید.
آقایان وقیح شما رفسنجانی را نشناخته اید که احمدی نژاد را با وی مقایسه می کنید.
شاید هم رفسنجانی را می شناسید و هدفمند این کار را می نید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هر دو محمو..... و هاش.... یه از یه کرباسن
مهم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۹ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۰
۶
۲
یادتون رفته همین دکترتون سال 84 چه آمپول ارامبخشی بهتون زد چی شده درداتون یادتون اومده شما بفرمایید چه کسی برا این مملکت خوبه ما مردم بزاریم تو پیش دستی تقدیم کنیم تا نازکتر ازگا به شما نگه جمع کنید این کازه کوزه هارا هرکه اومده شما خوشتان نیامده بگذارید یه آب خوش از گلوی این ملت پایین بره چوب لای کار کنا
راست میگین آقایون صراطی انعکاس بدین
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
راستی این جور که پیداست مملکت آمپول زن کم داره
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۰
۲
۰
اقای ناشناس حرف از زندان می زند ارمان خودشا مدیون ایثارگر می داند و ایثارگر را فقط در شاهد وجانباز وازاده میداند ان یکی مقایسه بین جاسبی ومشایی رابرمی تابد....... صراط لجبازی را دنبال میکند امامن فکر می کنم نمی دانم چه بر سر این جمع کوچک و جمها امده کج خیالییه نه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۰
۷
۱
خیلیها در ایران هستند که تا زمانی که زنده هستند در قدرتند ! صراط اسمشونو نبردم تا سانسور نکنی این نظر !
یاشار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۰
۵
۶
این رئیس جمهور که میگین هیچی نداشت و نداره هزینه تبلیغاتی اش رو از کجا تامین میکنه؟
شاید از طریق امثال م........ که لابد الانم باید از خجالتشون در بیاد مگه نه؟؟؟؟؟؟؟
دولت حق
|
Iran (Islamic Republic of)
خیر برادر هزینه های تبلیغاتی احمدی نژاد از کمک های مردمی تامین میشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آره جون عمت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
برو آقا مردم یعنی من
من بدختم خرج خودمو در نمیارم
خرج تبلیغ اینو بدم که چی بشه؟
چرت می گید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فکر کردی همه مثل تو احمق هستن که خرج اینا رو بدن؟
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۶ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۰
۳
۱
میگفتن : مال حروم خوشمزه ست ,کسی میدونه کیا , کجا تقسیمش مکنن ؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۴ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۰
۳
۵
مشایی هر چه هست یک شخصیت ولایی و اخلاقی و محبوب مردم و جوانان است.
هاشمی کجا و احمدی نپاد کجا؟ این تیتر شما از تیتر مطلب" همه ما یک محمدنوری زاد در درونمان داریم" انتخاب شده. احمدی نژاد به مردم فقیر و طبقات متوسط و پایین جامعه شخصیت داد. هاشمی آنها را طرد کرد. هاشمی عامل اصلی فتنه است و و احمدی نژاد وی را از دور خارج کرد. توهین و تخریب رییس جمهور ولایی به والله کار به جایی نمی برد. قتل این خسته به تخریب شما ممکن نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آره تو خوبی
چاخانای خودتونم در اثر تکرار باور کردین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۴ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
۲
۱
هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق !!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
البته نه دل سیاه شیطون
محسن از ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۹ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
۳
۱
همون یه دونش برای خراب کردن کل ایران بس بود همه مون باشیم میتونیم هستی رو نابود کنیم :))
مهرداد
|
Iran (Islamic Republic of)
یک چیزی بنویس که ارزش خونده شدن داشته باشه.
رز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۵ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
۲
۲
خیلی ا........ی م......... رو با ج...... یکی میکنی سی سال ریاست دانشگاه بدون هیچ خلافی اما م......... تازه به دوران رسیده با این همه خلاف واقعا مردم رو چی فرض کردی
محسن از ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
۱
۲
صراط نظر من کو؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۹ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
۴
۲
هاشمی شفاف به مردم بگوید چرا یک نفر را سی سال رییس نگه داشته است و اجازه بدهند یک تیم حسابرسی مستقل زیر نظر سازمان بازرسی دانشگاه ازاد را حسا برسی کرده و نتیجه انرا منتشر کنند
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
حرف درسته البته نه فقط برای هاشمی مقامات بالاتر از هاشمی شروع کنند به اینکار بعد ایشون هم به نوبت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید جان در ایران پست های مهم، همه با انتخاب و رای مردم می باشد. شما راجع به نظام سلطنتی بریتانیا نظری نداری؟!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نظر مردم؟
همونایی که فقط دم انتخابات میزان با اوناست؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۰ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
۰
۴
لجبازی صراطیها هم بر خریتشان در برهم زدن اتحاد ملی است
منصف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۶ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
۳
۶
خدا انصاف بدهد به همه کسانی که با احمدی نژاد مخالفت بی منطق میکنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ایشالله ولی بی منطق رو خوب اومدی
طرف خودش ته بی منطقی هست
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۴ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
۵
۴
جفتشون برای مملکت خوب بودند میدانید چرا ؟ چون تورم بالای 40 درصد الان را که می بینم ناخوداگاه یاد تورم بالای 50 درصد زمان اقای هاشمی می افتم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت لب مطلب رو گفتی
هر دو از یه کیسه در اومدن
نه از دل مردم
دلسوز
|
Iran (Islamic Republic of)
با این تفاوت که در زمان هاشمی اینهمه درآمد نفتی نداشتیم ولی در این دولت چی...........؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۲ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
۷
۱
نون شده اینقدر تومن
آب شده اینقدر تومن
برق شده اینقدر تومن
ماست ....
شیر......
بنزین.......
اجاره خونه شده اینقدر تومن
..
..
..
ماهی هم 45 هزار گیر ما اومد
وسلام
خودم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۹ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
خب ایشون هم .............. دانشگاه آزاد بودن مگه چه ایرادی داره. نمونه هاش که توی جمهوری؟؟؟ اسلامی زیادی همین آقا؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۰
۳
۱
دوستان ما که زمان هاشمی کاملا یادمون می آد.وضع مملکت از این بهتر نبود. ثروت هم فقط در اختیار عده خاص و نزدیکان ایشان بود وبقیه مردم نظاره گر خوشگذرانی اینها. اما غافل از این بودن که یه روزی تو همین دنیا به خواری و ذلت خواهند افتاد. الان هم اگه کسی ظلم کنه اون هم در آینده خوار و ذلیل میشه.
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۰
۲
۰
اقای هاشمی برای جلوگیری از غیر قانونی بودن رای گیری حکم دانشجو رو امضا نمی کنه ولی احمدی ...............................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۱ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۰
۱
۲
جاسبی 30 سال است دانشگاه آزاد را اشغال کرده ، مشایی کجا را اشتغال کرده ؟ بنده خدا فقط رئیس دفتر رئیس جمهور است . یعنی رئیس جمهور نمی تونه مسئول دفترش را انتخاب کند ؟نکنه می خواهید مشایی چون وابسته به احمدی نژاد است باید از صفحه روزگار محو شود و هیچ جااسمی از او نباشد !!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Hong Kong
|
۲۲:۳۱ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۰
۱
۰
آقای رییس جمهور وضع اقتصاد چی شد
............
حکم حکومتی چی شد(م.......) همه یادشون رفت
مردم خواب
3000 میلیارد چی
سوال از رییس جمهور چی شد
م......... و دار ودستش چی شدند
ای بابا
یادتون رفت
یا نقد کردن بلد نیستید
باز موقع انتخابات شد
سهراب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۱ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۰
۱
۰
منظور از احمدی نژاد درونی همان نفس عماره است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۱ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۰
۱
۱
خیلی ها هستند که بیش از 20ساله پست ومقام دارن .اونهام خوبه برن کنار.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
درو د بر هاشمي كبير منجي بزرگ ايران و اسلام در اين عصر و جمهوري اسلامي