پنجشنبه ۰۳ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۰
عبور مجدد هاشمی از مردم

اعتقاد هاشمی به نماز جمعه آخر از کجا نشات گرفته؟

آیا این بی توجهی عمدی به اکثریت ۹۹ درصدی جامعه و ایستادن در کنار ۱درصدی که در میان همه ملت های دنیا منفور هستند، تا قیامت ادامه خواهد داشت؟
کد خبر : ۵۱۷۷۸

"صراط" - در شرایطی که با نزدیک شدن به زمان پایان دوره پنجم مجمع تشخیص مصلحت نظام، منصوبان هاشمی رفسنجانی از هیچ تلاشی برای ایجاد نابسامانی اقتصادی و اجتماعی در جامعه فروگزار نکرده اند  او طی اظهاراتی با تاکید بر مواضع پیشین خود اعلام کرد که "بازگشت از خطا، رجوع به مردم" تنها راهکار عبور از "گردنه‌های سخت مقطع کنونی نظام و انقلاب" است.

به گزارش سرویس سیاسی صراط، هاشمی رفسنجانی همچنین با بیان اینکه "در هیچ مقطعی از انقلاب بی تفاوت نبوده ام و مواضع و راهکارهایم را همواره با تجربه، دوراندیشی و تأمل اتخاذ و بر آنان تأکید کرده‌ام" بار دیگر بر مواضع خود پس از انتخابات مناقشه برانگیز ریاست جمهوری 1388 تاکید کرد.

ظاهرا آقای هاشمی فراموش کرده اند که مردم هم بعد از حمایت همه جانبه ایشان از فتنه گران ۸۸ که از حمایت مستقیم اسرائیل، آمریکا، منافقین و اذناب داخلی شان بهره مند بودند، نظرشان را نسبت به راهکارهای توام با دوراندیشی و تامل ایشان در ۹ دی بیان کردند!

آیا این بی توجهی عمدی به اکثریت ۹۹ درصدی جامعه و ایستادن در کنار ۱درصدی که در میان همه ملت های دنیا منفور هستند، تا قیامت ادامه خواهد داشت؟

آیا هاشمی رفسنجانی تا به حال به این موضوع اندیشیده است که اگر خدای ناکرده رهبری به خواسته ها و راهکارهای ایشان عمل می کردند امروز وضعیت کشور چگونه بود؟
 
بی شک خواست همیشگی مردم از هاشمی رفسنجانی در چند سال اخیر این بوده که شخصیت خودشان را به آینده فرزندان شان یا حتی سیاسیون ورشکسته ای مثل موسوی و کروبی گره نزنند.
 
بازگشت از اشتباه و خطا مسلما نیاز به شجاعت و کرامت دارد و آغوش ملت به روی شخصی مثل ایشان که از سابقه بسیار خوبی نیز برخوردار هستند باز است. اعلام هزار باره اعتقاد به راهکارهای غلط نمازجمعه کذایی مسلما از روی بصیرت نیست. عقل حکم می کند انسان از اشتباهات گذشته اظهار برائت و ندامت کند.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۷ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۱۰۷
۱۳۱
99% or 63%
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
ها ....... خدا خودتو امواتتو بیامرزه .... دیگه برو خونه ت بشین به فکر مسائل اون ورت باش !! تو جیب مارو نزن راهکار دادنت پیشکش ... اگه ازت راهکار نخوان ملت (البته اکثریت) باید مهدی رو ببینن یا فائزه رو ؟؟؟ جان هر کی که دوس داری بیخیال ....... و .... شو ... که بوی گند این ........... رو ملت با فشارهای اقتصادی و امثالهم ... و رفقات دارن استشمام میکنن
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
افراد ناشناس=افراد بی خدا و بی ایمان=طرفداران دزدها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عجب فتوائي مي دهد اين مجتبي !!! عجب فرمولي را كشف كرده اين نابغه !!! نكنه فيثاغورثه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اینا 63% هم نیستند با ارفاق و ساندیس و سیب زمینی و .... شاید بین 20 تا 30 درصد باشتد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۷۳۶
۶۶۲
صراط جونه مادرت بگو این اماره 99 درصدی رو از کجا اوردی....اون 13 میلیونی که به موسوی رای دادن اکثره به اتفاق به این شیوه حکومتی و نه اسلام رای منفی دادند...همه احساس کردند کشور دارد به سمته دیکتاتوری میرود...شما همون 5 میلیونی که زیره تفنگه و باطوم از جونشون گذشتنو به خیابان اومدن رو هم حساب کنی بیشتر از یک درصد میشه...اگه شماها اینقده مطمئنید یه رفراندوم برای تعیین نظام بگذارید...به شرطی که سه گزینه وجود داشته باشد...1-ایا با این شکله حکومتی در این سی سال موافقید یا نه....2-با این نظام مخالفم و لی با سالم مشکلی ندارم...3-میخواهم نظامی سکولار داشته باشیم....مطمئن باشید اول گزینه 2 و بعد گزینه 3 و در اخر گزینه 1 رای می اورد...شما ها که ادعایه مردمی بودن دارید یک نظرسنجی تو تمامه رسانه هایه خبری با مشارکته همه رسانه ها و کاربرانشان بگزارید...خواهید دید حرفه من درست در خواهد امد
مریم گلی
|
Iran (Islamic Republic of)
اون 13 میلیون که ماله ساله 2 است بنده خدا در ضمن به هاشمی که رای ندادن!
اصغر آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
مشکل ما با ناشناس عزیز فارغ از ناشناس بودنش صحبت کردن از "همه" است!
همه با هاشمی مشکل دارند...اصلاح طلب و اصول گرا! شک داری برو بپرس!
اقاي دل
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام...استاد ناشناس...ديكتاتور كيه؟جمهوري اسلامي كه تمام اركان حكومتيش رو مردم انتخاب ميكنن؟؟يا شما و رهبرانتون كه طاقت شگست رو ندارن ..؟؟؟از همين نظر سنچي تونم ديكتاتور بودنتون كاملا مشخصه...يه سوال رو سه جور مطرح كردي و فكر ميكني زرنگ كجايي....دوست عزيز يه چيز ديگه...اگر فكر ميكني كه نظام ما ديكتاتوره...پس ديكتاتور هم بايد از بين بره...ها؟؟ درسته؟؟شما شبكه ي مبارزين جان بر كفت رو سازماندهي كن و هزينه ي يك انقلاب رو با دوستانت بپرداز و آزادي رو به ملت ايران هديه بده ....ومن مطمينم كه تو كه هيچ تمام همفكراتم كه جمع كني ...كه رييس بزرگت ه........جمع كرد و شيطان بزرگ با تمام وچود ازش حمايت كرد ....ونتيجه ي بيست سال برنامه ريزي خيانتبارش شد فتنه 88....حريف يه دونه از ما ساندس خورها نخواهي شد....اگه خواهان اون آزادي هستي كه فكرش رو ميكني آماده ي پرداخت هزينه هاش باش....كه مطمينم عرضه ش رو نداري...شما همونايي هستيد كه گفتيد نه غزه نه لبنان ...شما از اون جور ازادي خوشتون مياد كه شوهر خواهراتون يا انگليسي صحبت كنن يا عبري...ويا ذليل ترينتونم عربي....شما همونايي هستيد كه چشماتون رو روي كشتار يك ميليون انسان توسط رهبران عالي تون تو عراق بستيد...شما همونايي هستيد كه چشماتون رو روي كشتار بيش از 7 ميليون ايراني تو جنگ جهاني اول بر اثر قحطي ساختگي ارباب بزرگتون روباه 1ير انگليس بستيد...شما همونايي هستيد كه چشماتون رو روي كشتار هزاران انسان و هموطن كه با تسليحات شيميايي ساخت اربابان اوپايي تون تو دفاع مقدس به وقوع پيوست بستين...شما همونايي هستيد كه چشمتون رو روي كشتار تو آسمون خليج هميشه فارس بستيد....و هزاران چشم پوشي از جنايات اربابانتون كرديد و فكر كرديد همه مثل شما خاينند....بازم ميگم اگه مردش هستيد بيايد ميدون تا پوشالي بودن خودتون و استوانه هاي انقلاب پوشالي تر از خودتون رو ببينيد و بار ديگه قدرت حزب الله كه داره يكي يكي تمام سنگراي دنيا رو فتح ميكنه رو ببينيد...يه چيز ديگه دور نيست روزي كه ارباباتون به پابوس مابيان و گدايي نفت كنن...دور نيست..... اگه توهيني شد معذرت
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس من میگم پیشنهادت رو پس بگیر یه نگاه به منفی های داده شده به کامنتت بکن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شعارهای موسوی برای فریب مردم یادمان نرود: بازگشت به دوران حضرت امام و التزام کامل به ولایت فقیه.
اکثریت آن 13میلیون به این شعارهای انقلابی رای دادند و گول ایشان را خوردند که البته بعد از انتخابات، ذات این آدم را شناختند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اقایه دل .من همون ناشناسم...چند تا حرفه بی ربط زدی...اولا من طرفداره موسوی نبودم بلکه به احمدی نژاد رای دادم و اگه هم برگردم باز هم همین کار رو میکنم....گفتید که تمامه ارکانه حکومتیش رو مردم انتخاب میکنند.البته به این موضوع که تنها افرادی که حکومت میخواهد را شما باید انتخاب کنید اشاره ای نکردید....گفتی که رئیسه بزرگه من هاشمی است...گرچه اینطور نیست ولی مطمئنا او را به خیلی ها ترجیح میدهم گرچه برهه ای از تاریخ شاید اشتباه کرده باشد....مطمئن باش عشقت به فقه اسلام برایه اجرا صحیح در جامعه بیشتر از من نیست...اگر انتقادی کردم چون میبینم اطرافیانه رهبری دارند به شدت مقدس سازی و خط قرمز سازی میکنند که به شدت با احادیثه امامان علی متفاوت است...مطمئنا رهبری هم با این مخالفند اما باید واکنشی به این موضوع نشان دهند...یک پیشنهاد به شما دارم که زمین و زمان رو واسه اثباته حرفت به هم ربط نده...مطمئنا هاشمی از من و شما بیشتر از امریکا متنفره و بیشتر از من و شما به ولایت معتقد و بیشتر از من و شما از فقه اسلامی و ولایت فقه و اهدافه ایده ولایته فقیه اگاه هستش...منم اگه توهینی کردم معذرت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس از انگلیس خداروشکر زنده موندیم و پایبندی محمود خان به قانون و التزام و بقیه چیزها دیدیم !
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
1- طرفداران موسوی به هیچ وجه طرفدار هاشمی نیستند بلکه فقط به صورت گذرا او را در میان خود پذیرفتند
2- هر کس که به موسوی رای دادبعد از فتنه گر شدن او دیگر طرفدار او نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
قرار نیست هر وقت شما خواستید رفراندوم برگزار بشه
اقاي دل
|
Iran (Islamic Republic of)
استاد ناشناس...تو كجاي دنيا نظامي اجازه به كسي ميده تا در برابر آراي مردم آزمايش بشه كه از بيخ و بن هيچ التزامي به اون نظام نداره ؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط جون شرافتت رو به بهای کم نفروش. جلوی مثبت ها رو نگیر و نزار منفی ها یکی شون ده تا حساب بشه. در همیشه رو یه پاشنه نمیچرخه هاااااا.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۷ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۲۶۰
۲۶۷
.
*با تشکر از صراط بخاطر زدن حرف دل مردم*

لالای لالای لالای لای""هاشمی با مجمع دیگه بای بای !!!
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
البته ها ....... و اح ........... با هم بای بای !!
رها121
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۷ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۲۸۵
۲۳۹
باز هم دروغ شاخدار.

منصوبان ایشان؟؟؟؟؟

یعنی وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی رو احکامشون رو هاشمی میزنه؟؟؟

یا مهدی هاشمی از اون ور آب دلار رو گرون کرده؟؟؟؟

این اراجیف رو لااقل خودتون باور میکنین؟؟
محدثه
|
Iran (Islamic Republic of)
پیامک از لندن را نخواندی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
رای به ع.م یادت نره !!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۰ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۶۷
۵۵
نظر حاج آقا درسا ل های 60 تا 70 در سخنرانی ها و نماز جمعه و ....... نسبت به معترضین چه بود ؟؟؟؟؟
آیا در آن دوران هم همین نطر های امروز را داشت ؟؟؟
می دانید چرا حاجی آقا ؛؛ و به چه علت دوپایی و باکفش روی اصولی که سال ها از آن قواعد به شکل های گوناگون دفاع کرده بود و موجب شاخه شاخه شدن مجمع وحزب و.... شده بود نمود ؟؟
آقا فقط ناراحت حال وروزگار مهدی می باشد وگرنه دغدغه ای برای خودش و انقلاب و مردم ندارد
محمد (عاشق ميرحسين)
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۶ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۲۵۶
۲۵۸
سايت صراط منظورت از اون 99درصد مردم كه روز 9 دي اومدن تو خيابون همون سانديس خوراي معروف كه با اتوبوس و هواپيما از سرار كشور اومدن تهران نيست؟
مریم گلی
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیز جان! 9 دی کل کشور راهپیمایی بود نه فقط تهران! بازم خوبه نمی گی از خارج آوردنشون! ایرانی بودن یا نه؟
اقاي دل
|
Iran (Islamic Republic of)
شما سرت رو بكن زير برف و ده بيست نفر رو بيشمار بدون و پنجاه ميليون نفر رو چند تا سانديس خور.....نظر وبرداشت شما واقعيت رو عوض نميكنه....در ضمن هيچ قدرتي تو دنيا حريف مردم پابرهنه ي سانديس خور نيست...
محسن فاضلی
|
Iran (Islamic Republic of)
بهتره بگی، منظور از اون يک درصد همون نماز اولی ها هستند که با کفش در روز قدس نماز خوندن و هم سانديس خوردند و هم ساندويچ و حرمت ماه رمضان را رعايت نکردند!
یوسف
|
Iran (Islamic Republic of)
صرات تو با تایید نظرات احمقانه‌ی این فضله موش داری به شعور مخاطبان به شدت توهین می‌کنی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از شهرهای دیگه مردم رو آوردند تهران و از تهران هم بردند به شهرهای دیگه، چون همه جا تظاهرات بود.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
بازم دم آقامحمد گرم!!
اونوری ها که میگفتن: همش درخت کاج بوده،ولی دم این کاربر خوش انصاف گرم که لااقل میگه: مردم بودند!!!
_________________________________
آی مردم توجه کنید:
99.9 % مردم ایران طرفدار موسوی(در واقع براندازی نظام) هستند..به جون کروبی خوشگله اگه دروغ بگم!
میر یزید نیوز
|
Iran (Islamic Republic of)
محمدجون؛ اگر تو راست میگی و با اتوبوس و هواپيما از سراسر كشور اومدن تهران!، پس اونایی که تو شهرستانها بر علیه جلبکها و میر یزید (لعنة الله علیه) تظاهرات میلیونی کردند از کجا اومده بودند؟! حتماً از آمریکا اومده بودند!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اره منظور هموناست چیه کل آمریکا و اروپا و ... پول ساندیس ندارن اونا رو بخرن
محمد.ص
|
Iran (Islamic Republic of)
روز 12 اسفند نشونتون میدیم
محمد(عاشق مير حسين)
|
Iran (Islamic Republic of)
مريم گلي
آقاي دل
محسن فاضلي
يوسف
ناشناس
امين زنده به عشق احمدي دلاور
مير يزيد نيوز

سلام به شما آقايون و خانمها

من از شما يه خواهش دارم ،
از دوستاي حكومتيتيون بخوائيد يه اجازه كوچولو براي حضور سبزها در بيابانهاي بهشت زهرا بگيرند اونوقت عيار دستتون مياد كه مردم ايران كيان و شماها در مقابالشون چند نفريد،
شايد تو تصميم گيريها و افكارتون تغييري به وجود بياد.
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
پسرم محمد (عاشق میر حسین)ایران تهران نیست.
اقاي دل
|
Iran (Islamic Republic of)
استاد ناشناس....براي سري قبل كه اتوبوسهارو آتيش زديد از كسي اجازه گرفتيد يا وقتي كه مساجد رو به آتيش ميكشيديد ...يا وقتي به پرچم امام حسين توهين كرديد ...يا وقتي مردم رو كشتيد...كي شما اجازه گرفتيد كه براي اين سري اجازه ميخوايد...شما ديگه مرديد وكسي باشمانيست...والا اگه شما به قول خودتون بيشمار بوديد همديگر رو هم پاره پاره ميكرديد چه برسه به ملت پابرهنه ....از اولشم هيچي نبوديد و طبق بيشترين اماري كه خود دروغ گوتون اعلام كرديد با بچه مچه ها و گروهك ها شده بوديد دويست هزار نفر (تجمع يا درست تر بگم آشوب خرداد 88)الانشم هيچي نيستيد ...در آينده هم هيچي نخواهيد بود...
پس به جاي بحث بيهوده برو از برنامه هاي غني بچه هاي اونور آب لذت ببر و حال كن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۱۵۴
۸۵
من نمي دانم چرا شماها و امثال شما كه مملكت را به اين وضع رسانديد باز از بر سر حرفهاي خود هستيد و مرد بزرگي مثل هاشمي را مرداني كوچك به سخره مي گيرند و امثال شماها تا انقلاب و مملكت را به تباهي نكشانيد دست بردار نيستيد . بهتره بيشتر به اطرافتان نگاه كنيد و وقت كرديد به امارها .
اقاي دل
|
Iran (Islamic Republic of)
چچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچشم...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۲۴۴
۳۱۹
من خودم در راهپیمایی 9 دی شرکت کردم ،اگه اقای رفسنجانی اون مردم 9 دی رو مردم بدانند همه از دست مواضع ایشان خون به دل بودند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقاي ناشناس در آن راهپيمائي به كدام مواضع سياسي اشخاص گذشته ايراد وارد نشده است ؟ مگر موسوي نخست وزير نبود ؟ مگر خاتمي رييس جمهور نبود ؟ مگر كروبي رييس مجلس نبود ؟ چرا مي فرماييد از هاشمي خون دل خوردند ؟ روزي همين مردم براي همه اينها كف مي زدند . دنبال همينها مي دويدند . دست تكان مي دادند . پس نتيجه مي گيريم هر كس تريبون داشت مردم را به هر طرف بخواهد سوق مي دهد اين يك واقعيت است . فردا هم نوبت احمدي نژاد است از اين بدتر با او خواهند كرد آنها تازه وجهه ، اعتبار و عيارشان به مراتب بالاتر از احمدي نژاد بود .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس محترم سلام
من هم در راهپیمایی 9 دی شرکت کردم و از دو کاندیدای شکست خورده و کسانی که به اهل بیت (ع)اهانت کردند اعلام انزجار کردم ولی خواهش میکنم جنابعالی فقط از طرف خودت حرف بزن نه از طرف همه. ایرادی که نداره؟ داره؟
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۴۴۳
۴۱۸
دلسوزتر وعالمتر از هاشمی برای انقلاب ونظام در این کشور وجود ندارد. کسانی که از احمدی نژاد حمایت کردند باید امروز عذرخواهی کنند از ملت بزرگ ایران وشهدا وخانواده انان . خودتان را مردم فرض نکنید. !!
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
جواد جان میشه چند نمونه از دلسوزی های ایشان رانام ببرید ؟کمی هم از علم ایشان که به قول شما از همه عالمتر هستند رابیان کنید؟ پسر ایشان آقا مهدی در لندن به چه کاری مشغول هستند دانشجوی دانشگاه هم که باشه بالاخره یه سر به مادرش باید بزنه که ؟دلسوز و عالم چرا در تربیت فرزندانش دلسوزی نکرد؟
ای برادر عالمان بی عمل .همچو زنبورند لاکن بی عسل.
مردم
|
Iran (Islamic Republic of)
گوگوری مگوری!! ج.......... تویی؟؟ نکنه ع.......... هستی؟؟
از احمدی نژاد حمایت کردیم و میکنیم و خواهیم کرد،هرچند بعضی جاها اشتباه داشته ولی او را مومن ولایی می بینیم.
به قول امین زنده به عشق:
به دامن افعی(پیرمکار فتنه گر) پناه نمی بریم.
محمد (عاشق مير حسين)
|
Iran (Islamic Republic of)
سايت صراط اين خبر همش 2 ساعته كه روي سايت قرار گرفته، يعني تو اين دوساعت 100 نفر از اين خبر بازديد كردن و به كامنت جواد راي منفي دادن؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد جان این استراتژی جدید صراطه که توی بعضی ساعتهای خاص و برای برخی اشخاص خاص شیر نظراتو شل میکنه و هر آی پی چنیدن نظر ثبت میکنه !
البته در سایتهای دیگر هم نمونه این اتفاق را دیدم . فقط امیدوارم اشتباه کرده باشم و در اصل اشکال فنی باشه !
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
شتر در خواب بیند پنبه دانه!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بابا مردم تو کشور نظرات متفاوتی دارن موافق هاشمی و مخالف هاشمی و مخالف هردوشون.
واسه همینه که دموکراسی خوبه و دیکتاتوری بده حتی مذهبی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۳۱
۳۱
حالا كه هاشمي تونست افكار عمومي رو از سمت خودش منحرف كنه و ببيره سمت شنيده ها و..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۱۰۳
۱۰۴
واقعا که خیلی رو دارید 1 درصد!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
1% هم زیادتونه"
نیم درصد هم نیستید،مگه اینکه با فتوشاپ یه کارهایی کنید!!!
رهرو
|
Iran (Islamic Republic of)
عاشق در پیت! تقلب کار شماست!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۱۱۵
۱۲۸
باور كنيد تنها برون رفت از اين نكبتي ها تن دادن به راهكارهاي پيشنهادي ايشان است . اگر شما راهكار بهتري داريد چرا ارائه نمي كنيد تا از اين وضع اسفبار و نكبتي هاي روزافزون نجات يابيم ؟ اگر به پيشنهاد ايشان جامه عمل مي پوشانديم اين روزگارمان نبود . گروهي كج فكر و بي مقدار به مراكز قدرت تكيه زده اند و با فريب و نيرنگ عوام را با خود همراه نموده تا قدرت خود را تحكيم بخشند در همين راستا متاسفانه بعضي از مقامات بزرگوار روحاني گول خورده منتها به روي خود نمي آورند . امروز بعضي از بزرگواران فريب خورده به جرم حمايت از بعضي از اشخاص يك عذرخواهي بزرگ به ملت ايران بدهكارند وگرنه اوضاع از اين بدتر خواهد بود . بله مقامات بدون استثنا فريب خوردند همان فريب خوردگان امروز درس بصيرت مي دهند كه يقينا" به جوك نزديكتر خواهد بود . مردم را نادان فرض نكنيد .
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۶۷
۳۲
احمدی نژاد پاشنه اشیل نظامه
هاشمی باهوش ترین فرد نظام
مریم گلی
|
Iran (Islamic Republic of)
زرشک!
اقاي دل
|
Iran (Islamic Republic of)
آب زرشك....تر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۱۷۳
۲۰۹
مگر در این کشور عاقلتر از هاشمی داریم
محبی
|
Iran (Islamic Republic of)
هاشمی اگر عاقل بود روزگارش این نبود.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
دیوانه چو دیوانه بیند"خوشش آید !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
پاسخ به امین زنده به عشق
به همین دلیله که عاشق احمدی نژادی.
هانتر
|
Iran (Islamic Republic of)
امین می بینم تو چقدر خوشحالی!
انوشيروان
|
Iran (Islamic Republic of)
به يزدان كه گر ما خرد داشتيم كجا اين سر انجام بد داشتيم

گيرم كه ما با اقاي هاشمي مخالفيم . ايا بايد هوش و تبحر سياسي ايشان را انكار كنيم؟
محمد.ص
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۹۰
۵۳
هرچی باشه ازاین احمدی نژاد بهتره
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
شما اول اونجاتون که داره میسوزه بذار توی یه تشت آب خنک!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
شما اول اونجاتون که داره میسوزه بذار توی یه تشت آب خنک !!!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
آهای امین مثلا زنده...اینجا زن هم وجود داره که کامنت ها رو میخونه پس ادب داشته باش.شرم بر تو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا جون تو فکرت منحرفه ما چیکار کنیم ...دماغ سوخته را هم میشه گذاشت تو تشت مگه نه ؟!...در ضمن زن نه خانم .
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
یعنی تو وقتی دماغت میسوزه !!!!میری تو تشت میشینی!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
خوبه نگفتی زن نه خواهر!!!!!!!!!!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا جان:
ناشناس که خودشو نگفت!
بعضیها مثل ابوالفتنه وقتی دماغشون میسوزه"میشینن توی تشت آب!!!
سیستم عامل ! بدنش اینطوریه!!!!!!!!!!!!!!!!!
محمد.ص
|
Iran (Islamic Republic of)
احمدی دلاور تو... شناور
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
امین مگه تو ناشناسهارو هم میشناسی!؟نکنه بازم خودت بودی ناقلا!؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
باورکن ،ناشناس من نیستم"
فقط سوال هوشه من بودم!
__________________
مهم نیته! حالا به هربهونه ای بشینه روی تشت!!!
یکی از احمدی دلاور کینه داره و داره میسوزه میشینه توی تشت"یکی دیگه به دلیلی دیگه!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
امین چقد سیستمت هندلیه!تشتو دماغ سوختهو تعداد فرزند زیادو بازم بگم؟بگم؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
خودت فهمیدی چی گفتی؟
هندلی چیه؟پیشرفته اس-دکمه ایه!!!!!!!!!!!!!!!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
بازم قدیمی هستی!حالا تاچ اومده!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
نه دیگه".من قدیمی نیستم!
درحد جامعه"
تو خیلی خیلی انگاری جلویی*
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۴۰
۶۴
اقای هاشمی به کسانی دلبسته است که اصلا نه خوداو را قبول دارند نه امام را شما خودتان دید که این افراد درروز قدس چه شعارهایی دادند دروز سیزده ابان به نفع امریکا شعاردادند این افرادی که مورد حمایت هاشمی هستند افرادی هستند که هرچیزی رسانه های امریکاوانگلیس بگویند باور میکنند ونمونه اش نظر ان احمقی که بالا چاب کردید مردمی که به عشق امام حسین وحفظ انقلاب امد ه بودند را ساندیس خور معرفی میکند
مرعشی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۰ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۱۰۴
۱۰۴
در بصیرت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی همین بس که مخالفین نظام جمهوری اسلامی را خیلی سریع می شناخت و زیرآبشان را می زد.

اول شناسایی چریکهای فدایی خلق و مجاهدین خلق(منافقین) و زدن زیرآب آنها و بی آبرو کردن آنها و یکسره کردن کار آنها

دوم شناسایی حزب توده و زدن زیرآب آنها و بی آبرو و حیثیت کردنشان و یکسره کردن کار آنها

سوم شناسایی نهضت آزادی و امثال مهدی بازرگان و عزت الله سحابی و زدن زیرآب آنها

چهارم شناسایی گروههای کج اندیش چپی که رهبر معنویشان بهزاد نبوی و موسوی خوئینیها و میرحسین موسوی بود که زیرآب آنها را هم زد.

و....

و حالا زدن زیرآب جریان انحرافی
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
زیر آب پسرش رو هم الان زده و بچه ی طفلکی رو فراری داده به لندن .نمیگه خدایی نکرده این بچه بره تو غرب میکشنش چون زیرآب قبلی ها رو که زده الان اون ورا هستند.زیر آب خودشم زد توی نماز جمعه ی آخرش. از ریاست مجلس خبرگان که کنار گذاشته شد از تشخیص مصلحت نظام هم در همین روزهای آینده کنار گذاشته خواهد شد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این شناسایی مجاهدین خلق رو خوب اومدی!!!
دوست عزیز یه کمی هم تاریخ بخونی بد نیست
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
اصل اینه که از دلها نرفته کنار ژانی!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
"سوم شناسایی نهضت آزادی و امثال مهدی بازرگان و عزت الله سحابی و زدن زیرآب آنها"

این زیر آب زدن رو خوب آمدی مرعشی جان الان هم با همون روش زیر آب خودش خورده.

عاقبت کسی که زیرآب زده همینه که روزی زیرآب خودش زده بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ظاهرا شماها در قضیه حذف افراد از صحنه کشور، به عامل قدرتمندی به اسم "مردم" اعتقاد ندارید!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۶ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۵۴
۲۶
اکثریت ۹۹ درصدی جامعه و ایستادن در کنار ۱درصدی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
کاش واقعا ای یک درصد رو میشناختی که اینقدر دراز تعجب نکنی .چند سالهرفسنجانی رو میشناسی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اين علامت تعجب طولانی معنايش اينه که مگه هنوز يک درصدشون هم باقی مونده؟!
عطریان
|
Iran (Islamic Republic of)
حضرت آیت الله رفسنجانی ، سیاستمدار کهنه کاری هستند و توانایی آنرا دارند که حتی با داشتن فقط یک درصد طرفدار بتوانند زیرآب مخالفین خود را یزنند.

درود بر هاشمی
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۶:۵۷ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۳۷
۳۰
صراط کمتر دروغ بگو و تفرقه افکنی نکن. یه روز باید جواب بدیا!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۹ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۳۱
۵۰
هاشمی از روی مردم عبور کرد، ولی مردم نجابت به خرج دادند و از کنارش عبور کردند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۵ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۶۰
۳۶
نماز جمعه مختلط !!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آي كيو مگه الان مختلط نيست ؟؟/
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درکنار هم و با کفش ؟!!! مثل پیک نیک!!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
منظورش جفت کفترهاست"
بغل هم بغبغو!!! .................. ظهر هم کنار هم دو رکعت نماز!!!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
تو شهر شما کفترا نماز می خونن!؟جل الخالق!!!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
نورا خانم:
کفتر تمثیل بود.نمونه واقعی رو باید رجوع کنی به نماز جمعه اکبر گرینف!
گیرایی ات ضعیفه.تقویت کن!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نه داداش ضعیف نیست،خیلی هم قویه!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
آهای امین اونی که گفتم کنایه بود.
گیرایی ات ضعیفه.تقویت کن!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
حق با توئه"
الان گرفتم:اصلا فکرشو نمیکردم اینقدرها باهوش باشی که اینطوری جواب بدی!!!!!!
آره.کفترا هم نماز میخونن..چطور مگه؟؟
البته نه همشون..بعضی ها!!تک و توک!!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
بزن به تخته!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
زدم به میز!!
ماشاءالله!!!!!
تلنگر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۵ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۸۵
۴۹
جناب هاشمی خدا شاهد اعمال ما هست بصیرت پیشه کن
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۶ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۳۹
۳۰
مطمئنا آقا با ابقا جناب آقای هاشمی برای ریاست تشخیص مصلحت موافقت میکنه و روسیا هی برای شما میمونه....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
محسن ببند،خفمون کردی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
خاموشی نکوست....
هانتر
|
Iran (Islamic Republic of)
بسن واسه در فاضلاب شماست که فقط فحش ازش در میاد
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
هانتر اسمت جالبه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هاشمی بهترین تصمیم عمرش روگرفته که مدحش ازدهان جیره خوارهایی چون شمارفت یادمان نرفته اون روزهارو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۰ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۸
۱
آيا به قيامت اعتقادداريد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۶ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۴۵
۷۵
صراط لطفا ببند.درود بر هاشمی
موسوی آقایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۰ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۱۲۳
۱۲۲
به نظر من که همون دیکتاتوری دوران جناب آقای هاشمی و جناب آقای فلاحیان بهتر بود.

در آن دوران ، مدیران اداره جات و سازمانها و شهرداریها و یانکها و.... از ترس هم که بود ، کار مردم بیچاره را زودتر راه می انداختند.

درود بر هاشمی - درود بر فلاحیان - درود بر جاسبی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۳ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۰
۱۵
۵۷
اصلا چه اهمیتی دارد که هاشمی چه نظری دارد ؟ هر نظری داشته باشد . چرا بیخودی براش تو جامعه تبلیغات میکنین ؟ این همه آدم حرف میزنن یکی هم رفسنجانی . چه اهمیتی داره چی میگه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ديگه حس حسادتت گل كرده . هاشمي ستون نظام است و خواهد بود . حسود هرگز نياسود .
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
آفرین به ناشناس اول"
ناشناس دوم:
این هاشمی چی هست که بهش حسودی کنیم؟؟؟
این ستونی که ازش داری حرف میزنی..براثر زلزله 88 ریشتری سال 84 استحکامشو از دست داده"قابل مرمت هم نیست!!!!
ثروت ...................... که کاری نداره!
بخصوص اگه ...............................!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۱ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۰
۲
۲
حفظ کشور وانقلاب مهمه نه حفظ افراد هر موقع ما تونستیم مثل امثال هاشمی فکر کنیم اون هم می تونه مثل ما فکر کنه پس ریزش ورویش چه معنی پیدا می کند
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۲ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۰
۴۲
۲۱
جان من اون 99% رو از کجاتون دراوردید؟
اگه اینقدر به 99% مطمئنید چرا یه انتخابات آزاد نمیذارید با نظارت یک هیات منصف بین المللی(بجز آمریکای جنایتکار و انگلیس ملعون) و فقط یک سوال درش مطرح کنید:
جمهوری اسلامی...آری ؟ خیر؟
اگه خیلی مردید و باور دارید 99% هستید اینکار رو انجام بدید
از قدیم گفتن آنکه حساب پاک است از محاسبه چه باکست؟!
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۱ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۰
۵۰
۴۰
بازگشت از خطا، رجوع به مردم" تنها راهکار عبور از "گردنه‌های سخت مقطع کنونی نظام و انقلاب"

آقا جان چرا اینقدر بد اندیش هستید شما ایشان خود و خانواده منظورش بوده دیگه

از خطایی که کرده بازگشت به مردم 9 دی و ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۴ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۰
۲۴
۵
انشاالله اجر اون نماز جمعه را هم در دنیا و هم در آخرت کاملا ببیند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۷ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۰
۲۶
۴
مشکل اصلی در ماندن یا نماندن هاشمی در مجمع تشخیص به مواضع وی بر می گردد. به هر حال کسی که به عنوان ریاست مجمع تشخیص مصلحت باید انجام وظیفه کند هماهنگی با رهبری در تشخیص مصالح نظام از اصول بدیهی این کار است. آقای هاشمی با همه احترامی که برای وی قائلم معتقد هستم به هر دلیل از مواضع رهبری که مواضع نظام است فاصله گرفته است. خیلی طبیعی است که ایشان وقتی بعد از 2 سال از حوادث انتخابات 88 همچنان معتقد است که تنها راه برون رفت از مشکلات پذیرش اشتباه و بازگشت به خواست مردم است ؛ خطی متفاوت را دنبال می کند. این بیان هاشمی نقطه ای را ترسیم می کند که افق آن به خوبی مشخص است و نتیجه آن در کمترین حد آن؛ پا گرفتن مجدد مسائل و... است. من اعتقادی به حذف هاشمی ندارم اما اظهارات ایشان در مقام رئیس مجمع باید در راستای رهبری نظام باشد.
گندم نذری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۱ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۰
۳۳
۱۲
اقای هاشمی مثل اینکه هنوز متوجه نشدن که هر چی دارن در سایه رهبریه ،وای به روزی که این سایه برداشته شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ببخشيد گندم نذري مثل اينكه برعكس گفتي
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
گندم نذری جان شما مثل اینکه جلسات خبرگان رهبری و سعی تلاش آقای رفسنجانی و حاج احمدآقای خمینی رو فراموش کردی عزیزم!
از آیت الله یزدی بفرمایید بپرسید چرا بعد از طرح سئوالاتی در مورد انتخاب رهبری از ایشان حضرت آیت الله سکوت کردند و دیگه حمله به خاندان آقای رفسنجانی رو ادامه ندادند.
ناشناس
|
Czechia
|
۱۲:۰۷ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۰
۴۵
۱۶
با احترام به نویسنده اما به نظر من مردم هرگز هاشمی را نخواهند بخشید.
محمد.ص
|
Czechia
چرا اتفاقا بعد از انقلاب ما ایشون رو بخشیدیم میگی نه یه پرس و جو از مردم کوچه بازار بکنی بد نیست
نورا
|
Czechia
با احترام به ناشناس
ناشناس از جانب خودت حرف برن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۹ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۰
۱۱
۲۹
وقتی با شخص دوم انقلاب آیت الله منتظری چنین برخورد کردند می خواهید نتیجش چی بشه>همین دعواهای سیاسی بدون نتیجه>ان زمان که ایت الله منتظری را به خاطر منافع خودشون کنار زدند انقلاب مرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ایشان خودشان اصرار بر کنار رفتن و فاصله گرفتن از انقلابیون (به خاطر برخی نزدیکانشان) داشتند. این علاقه به نزدیکان امتحان سختی برای این بزرگان است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۵ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۰
۱۴
۳۱
اعتقاد هاشمی به نماز جمعه آخر از کجا نشات گرفته؟ به كوري چشم دشمنانش از اعتماد به نفس خارق العاده و يقين كامل نشات مي گيرد . مراتب جهت استحضار
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
از برنامه های کارشناسی BBC و VOA نشات گرفته!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۷ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۰
۱۰۸
۳۷
خنده دار است ا ین اقا محمد عاشق میریزید خیلی ر و دارد اخه اقای عاشق میر یزد شما یک نگاه به جمعیتی که در نهم دی 88 امدند و مردمی22 بهمن هر سال می ایند نگاه کن بعد بیا نظر بده اخه عقل کل دلیل نمیشود چون دور واطراف تو طرفدار میر یزید هستند کل مردم ایران هم طرفدار میر یزید باشند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقاي يا خانم ناشناس مثبت منفي ها را بنگر .
انوشيروان
|
Iran (Islamic Republic of)
اقاي ناشناس عزيز بايد توجه كرد كه راهپيمايي مردم به طرفداري از يك جريان حاكم قدرتمند امري تقريبا رايج بوده و ملاك چندان معتبري براي ميزان محبوبيت واقعي ان جريان محسوب نمي شود نمونه هاي خيلي واقعي ان نيز كشور هاي مانند ليبي و... بوده اند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۳ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۰
۲
۲
خدایش ............ رو باید یه لنگه کفش پرت کرد بهش
روشن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۹ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۰
۳
۴
امروز عده‌ای که برای انقلاب اسلامی زحمتی نکشیده‌اند و قدر این انقلاب را نمی‌دانند و بسیاری از آنها سنشان اقتضا نمی‌کند که تاریخ این انقلاب را درست درک کرده باشند مدعی هستند که ما انقلابیون راستین هستیم و بقیه یا از مرد و دین‌اند یا از خواص بی‌بصیرت یا فتنه‌گر، در نتیجه بسیاری از انقلابیون، راستین و اولیه را به حاشیه رانده‌اند و همچنان به کار خود ادامه می‌دهند تا سرشان به سنگ بخورد. برای توجیه کارشان هم به شبیه‌سازی با تاریخ صدر اسلام می‌پردازند که فلانی مانند طلحه است و فلانی مانند زبیر و دیگری مانند عایشه و از این قبیل . اینها در واقع فرصت طلبانی هستند که صرفاً دنبال قدرتند. سوابق آنها هم نشان می‌دهد که از تقوای درستی برخوردار نیستند و صرفاً دنبال هوای نفسشان هستند. با اینها باید مبارزه کرد و چهره واقعی‌شان نفسشان هستند. با اینها باید مبارزه کرد و چهره واقعی‌شان را برای مردم اشکار کرد. متأسفانه چون اینها در پشت نقاب دفاع از ولایت فقیه پنهان می‌شوند بخشی از مردم عوام، فریب اینها را می‌خورند. باید به جامعه آگاهی بخشی کرد. "دکتر علی مطهری"
صراط! تو و همپالکی هایت که می خواهید رایتان با تخریب امثال هاشمی دریوزگی کنید ابن دفعه را دیگر کور خوانده اید! با این رسوایی پرونده های فساد فرهنگی و اقتصادی نیات شما دقیقا مصداق کلام خدایید که: و مکروا و مکر الله والله خیرالماکرین
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
روشن جان اگر نظرات بنده رو بخونی می بینی که با این برادران ارزشی!! میانه ندارم ولی این آقا هم چندان علیه السلام نیست.
زحمتی که ایشون کشیدن این بوده که در مقاطع مختلف تاریخ سوار موج شدند و برای رسیدن به قدرت از هر ترفندی استفاده کردند. رفتار آقای رفسنجانی با گروه های رقیب حزب جمهوری اسلامی و همینطور رفتار ایشون در مجلس رو ببینید. از ایشون بپرسید عزت الله سحابی و بقیه کسانی که نسبت به روش های اقتصادی و سیاسی ایشون انتقاد داشتند رو به چه علت تو انفرادی انداخت.
خنده های ایشون رو موقعی که به شادروان مهندس بازرگان حمله می کردند دیدید.
این چیزی که الان به سر مملکت ما آمده با سرکار آمدن همین برادران ارزشی از خیر سر ایشون و دوستان به اصطلاح اصلاح طلب ایشونه. حضرات زمانی که در مسند قدرت بودند از همین برادر حزب الله برای حمله و سرکوب مخالفینشون استفاده می کردند. حالا دامنگیر خودشون شده
روشن
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا سعید! بنده هم تلاشی برای توجیه تمام رفتارهای آقای هاشمی ندارم! چون اصولا بنده عاشق هیچ دلاوری نیستم که بخواهم هر وقت طرف اشتباهی کرد و حتی بدتر فضاحتی بالا آورد ماله کشی کنم و به هرکس که انتقادی کرد چنگ و دندون نشون بدم
اما اتفاقا در مورد جریانات ملی گرایی که شما قصد ملامت آقای هاشمی و مخالفین دیگرشان را دارید هم باید نگاهی منصفانه داشت. شاید قصورات و بی انصافی هایی در موردشان شده باشد اما الحق و الانصاف آنها هم به کجراهه رفتند و درک درستی از خواسته های انقلابی مردم ایران نداشتند. فراموش نکردید که حضرت امام پس از پیروزی انقلاب تمایلی به ادامه حضور در حاکمیت نداشتند و متمایل به ادامه تدریس در حوزه های دینی بودند اما نوع اداره سیاست کشور در دوران دولت موقت و گستردگی حذف عناصر انقلابی و اداره کشور توسط نیروهای ملی گرا و مجاهدین خلق بساط نفرت عمومی را از سیستم حکومتی این گروه تعمیق کرد! در این مسیر بحث فراوان است و اصولا آقای هاشمی را نمی توان ساده انگارانه مسئول همه آنچه دانست که بر جریانات روشنفکری ایران رفت بلکه این مساله به کنکاش سیاسی عمیق تری نیاز دارد
موضوع حرف من در اینجا این بساط هاشمی ترسانی است که مدعیان منحرف و فاسد جدید به محض از دست دادن اقبال عمومی شروع به طرح آن می کنند تا بلکه یک جورهایی با انبوهی از اطلاعات غلط و درست قاطی پاتی که هیچکدام هم دارای مدرک قابل اعتنایی نیست از احساسات مردم رای بخرند اما متاسفانه این روش هم این بار دیگر تقه اش درآمده!!!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
روشن جان بگمانم شما هنوز بطور کامل حس پیاده شدن از قطار بدون ترمز نظام که بدون توقف در ایستگاه مسافرهاش رو پرت میکنی مثل برادران اصلاح طلبمون نکردی.
"نوع اداره سیاست کشور در دوران دولت موقت"
که البته مشکل اصلیش این بود که دوستان و یاران آقای هاشمی اجازه دخالت در هر مسئله رو نمیداد و با هرکی هر کی شدن به این سبک که الان هست مخالف بود.

"و گستردگی حذف عناصر انقلابی و اداره کشور توسط نیروهای ملی گرا و مجاهدین خلق"
آخی بمیرم نه اینکه شما اصلاً هیچ قدرتی در حکومت نداشتید. اون کسی به رجوی بهانه داد اتفاقاً شما عزیزان بودید که با وجود اینکه میدونستید جایگاهی بالایی در میان مردم نداره از کاندید شدن محرومش کردید صرفاً برای اینکه جو رو امنیتی و بحرانی کنید تا از آب گل آلود ماهی بگیرید و حرکت های بعدی خودتون رو توجیه کنید.

" بساط نفرت عمومی را از سیستم حکومتی این گروه تعمیق کرد"
دبیرکل این گروه و سایر اعضاء حتی تا سه دوره بعد از این با تمام محدودیت های شما و چریک!!! پیر بهزاد نبوی و دوستان چپی اون موقع با رای مردم به عنوان نماینده تهران برگزیده شدند.شما هم شکر خدا از این بابت از برادران ارزشی کم ندارید که هر کسی مخالف شما بود رو "مورد نفرت عمومی" خطاب کنید. پس خنده های آقای هاشمی وقتی خلخالی و دوستان چپی فحش .......... به بازرگان میدادند و خلخالی کشیده در گوش بازرگان میزد بخاطر همین بود! بخاطر همین نفرت عمومی بود که خلخالی خودش پای جنازه بازرگان آمد و گریه کرد و حلالیت طلبید. بخاطر همین بود که اینهمه جمعیت برای بدرقه جنازه بازرگان و سحابی جمع شدند.
برای شما همین دنیا دار مکافات که ببینید چطور حزب الله که برای سرکوب مخالفینتون و حمله به خونه هاش و مراسم ختم و سالگردشون درست کردید الان درس ادبیات به دختر آقای رفسنجانی میدند.
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
دوست محترم ، جناب لاله آباد :
سوالاتی را مطرح فرموده اید که متاسفانه از سر نا آگاهی و یا بصورت عمد ، از مطرح نمودن آنها سعی در مخدوش نمودن چهره شریف آقای دکتر احمدی نژاد دارید ، و صد البته چنانچه یک جستجوی ساده در محیط اینترنت می فرمودید ، قطع به یقین متوجه می شدید که نحوه سوال جنابعالی ، همان آمیختن دروغ و راست ، به نحوی است که از همدیگر قابل تمییز نباشند ! البته از آنجا که حقیر بر حسب تصادف از اهالی نارمک می باشم و قرابت با قدمت تری با موضوع دارم لازم است جواب سوالات شما را همانگونه که درخواست فرموده بودید برایتان روشن نمایم !
پاسخ سوال 1- قطع به یقین جناب آقای دکتر احمدی نژاد در هیچکدام از دوره های ریاست جمهوری جناب هاشمی ، رئیس ستاد انتخاباتی ایشان نبوده اند و احیانا منظور نظر جنابعالی انتخابات مجلس است که جناب آقای احمدی نژاد رئیس ستاد انتخاباتی نارمک بودند که آقای هاشمی در لیست کاندیدا های آن قرار داشتند ! این موضوع را حتی در گفته های جناب محسن خان هاشمی هم می توانید جستجو بفرمائید .
بنابر این آنچه جنابعالی ادعا می فرمائید صحت ندارد و انشاءالله که قانع شده باشید . و بر فرض هم که آنگونه که شما فرموده اید باشد ، چه چیز را می خواهید ثابت کنید ؟؟؟؟ - امروز جناب آقای هاشمی با سیاقی که در پیش گرفته وضعیتش اظهر من الشمس است و مواضع جناب آقای دکتر احمدی نژاد هم که خوب ، جای خود دارد ! شما ممکن است بر سر حتی یک مسئله کوچک با برادر یا خواهر خود به مشکل بر بخورید وای به روزی که پای منافع مردمی در میان باشد که داعیه دارش هستید ! ( ملاک حال فعلی افراد است .) والسلام
2- این مطلب ماه عسل را نمی دانم که از کجا آورده اید ! ؟ - صد البته پاسخ مناسبی برای سوال دوم شما دارم که قطع به یقین قانع خواهید شد ! مشروط بر اینکه در ابتداء ثابت کنید که این سفر بنا به ادعایتان ماه عسل بوده و ایضاً شواهدی را اعلام بفرمائید که نشان دهد هزینه سفر ایشان از بیت المال و از جیب مردم بوده ! بی صبرانه منتظر پاسخ شما هستم !
حق یار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۶۸
۱۰۸
من هاشمی رو دوست دارم یه جون بیشتر ندارم مال او..............
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
شب ها بگیرش توی بغلت !
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
امین!باز که بی ادب شدی!؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از عوامل محترم سايت صراط نيوز خواهشمنديم نظرات هر كسي را ثبت نكنند زيرا بعضي ها انگار از تربيت خانوادگي تهي اند و شايسته نيست نظرات پوچ و بي محتواي آنان را در ديده گان همه مخصوصا" خانم هاي محترمه بگذاريد . بعضي از عزيزان متاسفانه حد و مرز نمي شناسند
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا و( خانم ناشناس!!!!!!!):
چرا شما اینقدر برداشت اونوری دارید از قضیه؟
ناشناس گفت:من هاشمی،رو دوست دارم"
گفتم بگیرش توی بغلت"
کجای حرفم اشتباه بود؟؟
__________________________
درضمن خانمی که خانوادتون واسه تربیت ات وقت گذاشتن،جواب سوال علی مطهری رو به من بده!!
لاله آباد
|
Iran (Islamic Republic of)
خالی فسور! هرکی که به ادب نداشته ات گیر داد که من نیستم! بدجور قاطی کردی که سوال هوش!!!!!!!!!!!!!!!!
در اون مورد هم که گفتم علم غیب ندارم! شاید ذات اقدس ساحر اعظم جناب مشاءالدوله بتوانند کمکتان کند و خانواده محترم حامیان چشم و گوش بسته گروهک انحرافی را از نگرانی درآورند!!!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
حالا چرا به خودت گرفتی؟؟
خانم محترم چرا هرچی رو میخواید ربط بدید به مش.....؟؟
مقصود علی مطهری با اون مواضع ضد هاشمی اش در سال 85 ، کاملا مشخص است که خاندان سلطنت طلب می باشد"
یعنی باورش اینقدر برای شما سخته؟؟؟یا طبق عادت همیشگی خودتون رو به کوچه .... چپ میزنید؟؟!!!
درضمن خیلی ضایع خودت رو لو دادی خانم پاچه خوار اعظم اعلی حضرت اک... شاه "
لااقل من خودم از قبل گفته بودم سوال هوش خودمم!
لاله آباد (ضد پاچه خوار)
|
Iran (Islamic Republic of)
اولا شما آدم دروغگوی کم حافظه!
خودت از اول نگفتی! وقتی نورا خانم فضاحتت را لو داد و چاره ای نداشتی خیلی مزورانه تسلیم شدی!
دوما حالا که سعی داری مطهری 85 را یا 90 مقایسه کنی شما بفرما با توجه به اینکه شماها مدعی هستید که لیبرالیسم اقتصادی و خیلی انگ های دیگر دولت سازندگی از اول مشخص بود چرا این عشق دلاورت در دور دوم! انتخابات ریاست جمهوری آقای هاشمی رییس ستاد انتخاباتی ایشان در نارمک بوده؟؟؟
اگر رفتار آقای مطهری علیرغم استحاله تدریجی احمدی نژاد سوال برانگیزه! تغییر موضع افشاگرانه!!! محمود جانت چه معنی داره!

ضمنا پاچه خوار و این حرف ها هم خودتی و قد و قواره ات! من مشخصا انزجارم را از انحرافات آقای هاشمی و بویژه آقازه هاش اعلام کردم! این تویی که حتی واسه گندکاری های عشقت و بویژه آقازاده اش! سینه سپر کردی! گفتم که این پول نفت خوب سر سفره بعضی ها رسیده!!!!!!!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
آهای امین
از قبل نگفته بودی،من کشف کردم سوال هوش توئی!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
نوراخانم:
اولا:شما حرفتون رو قاطع نزدید و احتمال دادید"
دوما:بنده میتونستم کتمان کنم(مثل ناشناس خانم)"
سوما:اگه سعی در پنهان کردم هویت ام بودم.سریع اعتراف نمیکردم"صرفا شک شما چیزی رو آشکار نمیکرد"
_________________________________
اما خانم ناشناس(عاشق سینه چاک هاشمی)-هرچند که برای اینکه از موضع ضعف با من در نیفتی ،پاچه خوار بودنت رو کتمان میکنی!"
لاله خانم بحث من و شما هیچ فایده ای ندارد"چون شما مثل علی بی منطق هستید"و جواب سوال رو با سوال میدید"
همگان به حقانیت احمدی دلاور اعتراف میکنند ،ولی مسلمون تر از پیامبرآش!! سعی در القا انحراف و ... میکنند"
اما به شما اطمینان خاطر میدم تا مادامی که خط احمدی دلاور،خط امام و رهبری باشد"جانانه و قاطع ازش حمایت میکنم و میکنیم"و به هیچ مزدور خودفروخته ای اجازه هتک حرمت به ایشان رو نمیدهم و نمیدهیم"
خودتون رو ملت حساب نکنید"بلکه بالعکس خودتون رو همون ..... های زنجیری شاهنشاه که برای بقا کمر خم میکردند بدانید"
ولایتمدار ظاهری و آبکی که به وفور یافت میشه"مهم باطن طرف و عشق و علاقه واقعی است بدون هیچ چشمداشتی"
_________________________________
به حقانیت احمدی دلاور ایمان دارم"
1-چون هر بی وجودی به خودش اجازه میده.احمدی دلاور رو مخاطب قرار بده"
2-چونبا چشمان خودم خدمات ایشان رو دیده ام و تفاوت هایش رو با روسای طلطنتی!! دیده ام"
3- چون برخلاف قبلی ها::خود را ارباب و رییس نمیخواند..بلکه همه جا اعلام کرده خادم ملت ام"
4- مخالفانش آنقدر ذلیل اند که برای یافتن یه عیب صدها مراسم و گفتگو رو رصد میکنند که مثلا به خیال خام خودشون وجهه احمدی دلاور رو تخریب کنند"(مثل گفتگو با خبرنگار خانم که بقول برادران از پیامبر مسلمون تر،روسری،شال سرش نبوده"لیبرال شده و واویلا""از کاه کوه میسازید)
_________________________________
شما اگه خوب خط و شونه میکشی،برو بست بشین جلوی قصر اعلی حضرت همایونی اک.... شاه"
شما و امثال شما در حدی نیستید که بخواهید علیه احمدی دلاور اقدامی کنید"
قبل از هر اقدام،نابودی تان رو قطعی ببین"
_________________________________
در ضمن مواظب نوشتن ات هم باش"
لاله آباد
|
Iran (Islamic Republic of)
جوجه عاشق!
من رو از روش هتاکانه ات نترسون! تشت رسوایی دار و دسته نیویورکی و پاچه خوارهای سر سفره اش بدجوری از پشت بام افتاده!
آخه تو جوجه ی دوازده روزه کی از همگان!!! نمایندگی گرفتی! منتظر جواب دندان شکن ملت به شما بدبخت های منزوی شده در انتخابات 12 اسفند باش!
زغال جان! باز که وقتی جواب سوال من را نداشتی مثل دیوانه ها داری خودت را به در و دیوار می کوبی! من که واضح جواب دادم که رفتار احمدی نژاد در سه سال دوم دولت از نظر مطهری ها نسبت به سه ساله اول کاملا متفاوت شده و حتی جلوی اوامر ولی امر ایستاد و این قابل قبول نبود!
اما تو برای اینکه واسه نون به نرخ روزخوری عشقت جواب نداری داری خودت رو خفه می کنی تا از دلیل ریاست ایشان در ستاد انتخاباتی نارمک هاشمی حرفی نزنی! هان! ضایع شدی که نتونستی از حامی دوآتیشه دیروز هاشمی و مخالف قهر کن امروزش دفاع کنی! ببین یا جواب بده یا طبق معمول گذشته ات جلوی قصه گندهای دارو دسته نیویورکی همان کر و کور باش!
تو و منطق! جوک نگو! من از روز اول هیچ علاقه ویژه ای به رفتارهای غلط هاشمی یا هرکس دیگه ای نشون ندادم که امروز نیازی به مخفی کاری داشته باشم! تویی که هروقت یکی از سوالات جدی در مورد عشقت مطرح میشه دچار درد سوزش میشی و زمین و زمان را بهم میدوزی تا جواب ندی! راستی گفتی از نزدیک شاهد فعالیت های عشقتی! پس بهتان میرسه انشالله!
لاله آباد
|
Iran (Islamic Republic of)
بازم خواستی قصه بگی و فحش بدی! وسطش لطفا این دوتا سوال همیشگی را برای من تشریح کن! یکبارهم شده منطقی!!!

1- دلیل ریاست آقای دکتر احمدی نژاد در ستاد انتخاباتی آیت الله هاشمی در دومین دوره ریاست جمهوری ایشان در دوران سازندگی (ناسلامتی تا پایان دور اول دیگر با هوش احمدی نژادی!!! باید به خیلی ازمستندات ناسالم بودن آن دولت می رسید و حداقل با ایشان همکاری نمی کرد! دیگر حمایت چه معنی دارد؟

2- دلیل سکوت جناب دکتر در مورد قضیه ماه عسل آقازاده شان و همراهان در سفر نیویورک به خرج ملت!

روشن و واضح شما یا هر همفکر دیگرتان با منطق وافری که دارید به همین دوسوال جواب دهید. اینطوری:
جواب سوال اول:
جواب سوال دوم:
لاله آباد
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر گرامی جناب اقای آزادپی
در مورد اول چنانچه شما مستندات خود را ارائه فرمایید که البته با صداقتی که از شما سراغ دارم حرفتان حجت است و صرفا برای اطمینان قلبی درخواست سند نموده ام, بخش اول پاسخ اولتان کاملا قبول است.
اما در مورد بخش دوم از همان سوال اول هم، جانا سخن از زبان ما می گویی! بله! ما هم میزان را بر حال فعلی افراد قرار داده ایم! جدا! همانطوری در فرمایشات برخی دوستان دیگر (نظیر علی خودمان!) دیده اید عدم حضور آقای هاشمی در نماز جمعه بسیار مهم هفته جاری اصلا قابل توجیه نیست و تکرار یک انحراف در چنین برهه حساسی می باشد! لذا قویا محکوم است و با معیار حال فعلی افراد کانلا موافقم!
اتفاقا بنده هم موافقتم با جناب آقایدکتر مطهری در انتقاد به احمدی نژاد امروز انحرافات فزاینده ایشان در سه سال اخیر است که بیان آن تکرار مکررات است

اما در مورد سوال دوم: آمدید و نسازید! همین افراط در حمایت های شما ما را مکدر می کند! آخر لاپوشانی برای چه؟
تا زمانی عکس حضور آقازاده ایشان به همراه همسر و مادر همسرش در فرودگاه امام روی خبرگزاری ها نیامد که اصلا دوستان زده بودند زیر همه چیز! خانم آقای م....... و عروس احمدی نژاد برای تبلیغ اسلام رفته بودند نیویورک!!!
چرا آقای خو......! علیرغم تهیه روادید! از رفتن به این سفر منصرف شدند!؟ چرا کسی از این دولت حاضر نشد در مورد حضور این افراد ..........!!! در قالب آن گردان صد نفره توضیح روشنی بدهد؟
می خواهد برویم از آقازاده محترم! بپرسیم با کدام مسئولیت سیاسی در رکاب ریاست جمهور (مگر برای سفر شخصی! راه دیگری نبود!) در معیت ایشان عازم شدند؟
برادر گرامی! شما می توانید وقتی نوبت به انتقاد از رفقای تان می شوید خود را به خواب بزنید اما ما را ساده لوح فرض نکنید!!!

ضمنا برادر گرامی! بالا و پایین جواب نده! آدم گم میشه!!!
سعید
|
Canada
|
۰۸:۱۷ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
۲۱
۲۱
ایشون خنده هاشون رو تو مجلس اول و دوم وقتی به مخالفینشون حمله میشد فراموش نکردند. این برادرانی که الان برای شما شاخ شدند حاصل کار خودتون هستند آقای رفسنجانی، اون موقع که به مخالفین شما حمله می کردند خوب بودند به شما که رسیدند بد شدند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۱ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
۳
۲۰
هیچ کس برای من هاشمی نمیشود..............چرا بعضیها دوست دارند جلوتر از آقا روند؟؟؟؟؟؟؟چرا با چرندیات خون به دل آقا میکنید؟؟؟چرا یار دیرنه اورا .......؟؟صلاح مملکت خویش را خسروان دانند
پارسانیا
|
Iran (Islamic Republic of)
تو مثل اینکه توی این دنیا زندگی نمی کنی؟

خیلی بی اطلاعی.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم شما گویا این جمله سیاست ما همان دیانت ماست باورت شده
اون موقع ایشون کاربرد داشتند الان کابردی ندارند
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به "ناشناس"

ظاهرا شما در خواب اصحاب کهف بوده اید و از حوادثی که طی این سالها در ایران گذشت بی اطلاعید؟
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
حمید جان شکر خدا اینقدر نظام در حال رویش و ریزش شدیده که احتیاج به خواب اصحاب کهف نیست همین بخوابی و سحر پاشی بسه برای اینکه ببینی همه چی عوض شده
الویری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۰ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۰
۲
۲۳
لعنت بر این ملت قدر نشناس ، که خدمات حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی و خانواده گرامی ایشان را نادیده می گیرد.

فراموش نکنیم که اگر هاشمی و خانواده اش نبودند ، ما همین یک لقمه نان هم گیرمان نمی آمد.

حالا ببینید قدر ناشناسی این ملت به کجا رسیده که عوض تشکر از آیت الله هاشمی و خانواده جلیل القدرشان ، کاری کرده اند که فرزند برومند ایشان نتواند به خاک ایران باز گردد.

درود بر هاشمی
حاجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۰
۱
۳۰
زنده باد یار خمینی رفسنجانی ومیرحسین
مرعشی
|
Iran (Islamic Republic of)
رفسنجانی آری ، ولی میرحسین چپگرا نه.


سیاستمدار کهنه کاری مثل حضرت آیت الله رفسنجانی را نمی توان با انسان ساده لوحی مثل میرحسین موسوی مقایسه کرد.

فراموش نکنیم که حضرت آیت الله رفسنجانی طرفدار اقتصاد بازار آزاد است و متاسفانه میرحسین موسوی طرفدار تعاونی و کوپن.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
هم اقتصاد آزاد رفسنجانی رو دیدیم هم تعاونی و کوپن موسوی

من حقیقتش هر دوی اینها رو قبول ندارم ولی برام جالب که می فرمایید متاسفانه موسوی طرفدار تعاونی و کوپن. مگر زمان آقای موسوی آیت الله خمینی در جریان برنامه تعاونی و کوپن ایشان نبودند که می فرمایید متاسفانه. فکر می کنید خدا نکرده ایشان از آقای موسوی رودروایسی داشتند؟
مرعشی
|
Iran (Islamic Republic of)
سعیدخان ، نمی دونم واقعا از نظریات اقتصادی آیت الله رفسنجانی و میر حسین موسوی خبر نداری ، یا خودت رو زدی به اون راه.

عالم و آدم می دانند ، که حضرت آیت الله رفسنجانی منتقد شماره یک سیاستهای دولت موسوی بود و همواره نزد حضرت امام خمینی می رفت و از جهت گیریهای اقتصادی دولت موسوی انتقاد می کرد.

" تاریخ را یکبار دیگر ورق بزنیم"
سید عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۱ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۰
۱
۱۸
درود بر هاشمی مظلوم قرن
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
اوخـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی!!
بمیرم الهـــــــــــــــــــــی!!
چقدر مظلومه"
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا نکنه.اگه تو بمیری کی "سوال هوش" طرح کنه ما بخندیم!؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
آخه اون سوال هوشی که من طرح میکنم"بیشتر از اونی که بخندونه"سوزشو زیاد میکنه!!
تشت آب !!!!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
مگه اینکه خودت بگی!
حاجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۹ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۰
۲
۴
بیشتر درمورد موسوی فکر کن مرعشی جان
قاسم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۴ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۰
۱
۴
پس از یک دوره ی گردن فرازی

وطن شد ای دریغا بچه سازی

خبر از دولت سازندگی نیست

خرابی در خرابی زندگی نیست
دلسوخته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۳ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۱
۵
هاشمي هاشمي خدا نگهدار تو. بمير د بمير د دشمن خونخوار تو
دلسوخته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۳ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۱
۵
هاشمي هاشمي خدا نگهدار تو. بمير د بمير د دشمن خونخوار تو
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۰
۰
۱
قاسم خان:

وطن شد ای دریغا بچه بازی ، نه .......