دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۵ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۹

سوزان مبارك دست به دامن ملکه انگلیس شد

کد خبر : ۵۱۴۳۵

 
همسر رئيس جمهور سابق مصر با ارسال نامه‌اي به ملكه انگليس خواهان مداخله فوري اين كشور براي انتقال مبارك به لندن جهت ادامه دوره درمان وي شد.
ايسنا به نقل از خبرگزاري النخيل: همسر رئيس جمهور سابق مصر با ارسال نامه‌اي به ملكه انگليس خواهان مداخله فوري اين كشور براي انتقال مبارك به لندن جهت ادامه دوره درمان وي شد.

سوزان مبارك، همسر حسني مبارك رئيس جمهور سابق مصر با ارسال نامه‌اي به ملكه انگليس از وي خواست كه به منظور انتقال مبارك به لندن جهت انجام معالجات فوري وارد عمل شود.

سوزان مبارك در اين نامه كه از طريق سفارت انگليس در قاهره به ملكه اين كشور فرستاد تصاويري از تابعيت انگليسي همه افراد خانواده خود به همراه شرحي از وضعيت حقوقي مبارك و پسرانش را ارائه كرد.

همچنين سوزان مبارك تصاويري از راديوگرافي سينه و قلب خود و نيز نسخه‌هاي پزشكان مصري معالج خود را براي انگليس فرستاده است و از اين كشور خواسته است كه نظر پزشكان لندني را در خصوص اين موضوع اعلام كند.

قرار بود كه سوزان مبارك به عنوان بيمار در مركز پزشكي بين‌المللي بستري شود كه اين مساله به خاطر شرايط دو پسرش به تاخير افتاد.

همچنين پزشكان معالج حسني مبارك نيز اعلام كردند كه حال جسماني مبارك به خاطر مشاهده برنامه‌هاي خبري چندان رضايت بخش نيست و وي تعادل روحي خود را به خاطر اين موضوع از دست داده است و از ديدار شماري از دوستان و نزديكش به خاطر شكست آنها در اجراي طرح‌هايي كه پيشتر روي آنها توافق شده بود، خودداري كرده است.