دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۱

پرطرفدارترین محصولات آرایشی را بشناسید

اینروزها تنوع محصولات آرایشی سر به فلک کشیده است اما یکی از مواردی که در بین خانم و حتی آقایان طرفدار بسیاری دارد ، رنگ مو است .
کد خبر : ۵۱۴۳۴۶

پرطرفدارترین محصولات آرایشی را بشناسید

به همین دلیل خرید رنگ مو یکی از پر طرفدارترین خرید ها در بین محصولات زیبایی و آرایشی است. چون شما با تغییر رنگ موی خود می توانید زیبایی چهره خود را افزایش دهید .

در خرید اینترنتی رنگ مو به چه نکاتی باید توجه داشته باشیم؟

 

  • به رنگ چشم خود توجه کنید .

از نکاتی که ممکن است در انتخاب رنگ مو تا به حال به آن توجه نکرده باشید ، رنگ چشم شما است. اگر چشمانی سبز دارید استفاده از رنگ های قرمز ملایم و حتی آتشین آن ها را بهتر نشان می دهد. اگر چشم هایی آبی دارید رنگ های طلایی و یا قهوه ای کاراملی مناسب شما است. در مورد چشم های تیره در انتخاب رنگ مو دستتان باز است.

  • رنگ مو باید متناسب با رنگ پوست باشد .

مهم ترین نکته در انتخاب رنگ مو رنگ پوست شما است. برای اینکه رنگ موی مناسب با پوست خود را انتخاب کنید میتوانید با یک بلوز سفید متوجه این موضوع شوید که آیا پوستتان گرم است و یا سرد. اگر پوستتان در زمان پوشیدن بلوز سفید رو به آبی رفت پوستتان سرد است و اگر رو به زردی رفت ، پوست گرمی دارید. نکته ی دیگر این است که نباید رنگ مو با رنگ پوست شما یکی باشد چون ممکن است چهره شما را محو کند و اگر پوستی روشن دارید شما را بی حال و بیمار نشان میدهد. رنگ مناسب برای پوست های تیره مثل قهوه ای و سبزه ، می تواند از هایلایت های تیره با رنگ های طلایی استفاده کنند . اگر پوستی روشن دارید میتوانید از رنگ های مثل  بلوند طلایی یا خاکستری و یا قهوه ای روشن استفاده کنید و حتما باید از رنگ هایی به تناژ قرمز دوری کنید.

  • سن شما

برای انتخاب رنگ مو باید سن خود توجه کنید.  رنگ موی مناسب برای افراد جوان میتواند رنگ های قهوه ای ، سورمه ای ، طلایی و شرابی است. اگر شما جز افراد میانسال هستید میتوانید از رنگ های مش بلوند ، مسی روشن و رنگ هایی که تناژ قرمز دارند ،  استفاه کنید تا جوان تر نیز به نظر بیایید.

پرطرفدارترین محصولات آرایشی را بشناسید

برند های معتبر رنگ مو :

جهت خرید این محصول آرایشی می‌توانید از برندهای ایرانی و خارجی استفاده کنید. در اینجا برخی از برندهای معتبر رنگ مو را معرفی خواهیم کرد.

رنگ موی ایرانی :

  • رنگ موی مارال ( MARAL )

دلیل محبوبیت بالای رنگ موی مارال قیمت مناسب و کیفیت بالا آن است . در این محصول ویتامین هایی است که از موخوره شدن موها جلوگیری می کند. همچنین شامل روغن هسته انگور و روغن آرگان است که این روغن ها موهای شما را نرم و درخشان می کند.

  • رنگ موی بیول ( BIOL )

رنگ موی بیول با پایه فرمول آلمانی در ایران تولید می شود . یکی از دلایل محبوبیت این محصول میتواند این باشد که توسط چندین نقاش و روانشناس و گریمور انتخاب شده است . این رنگ مو چون بر پایه طبیعی طراحی شده است موهای شما را درخشان میکند و در عین حال باعث سلامت موهای شما می شود.

رنگ موی خارجی:

 

  • رنگ موی گپ (GAP)

موادی که این رنگ مو را تشکیل می دهد، مو های شما را بعد از استفاده بسیار نرم و درخشنده می کند چون در آن از آمونیاک بسیار کم استفاده شده است. این محصول، تمام موهای خاکستری رنگ شما را نیز از بین می برد.

  • رنگ موی شوارتسکف ( SCHWARZKOPF )

رنگ موی شوارتسکوف در حدود 119 سال پیش بنا شد. که در ابتدا کار خود با تاسیس داروخانه شروع کرد و اکنون جزء ترندهای رنگ مو حضور دارد.

  • رنگ موی فیتو ( PYTO )

این رنگ مو به دلیل اینکه پایه آن گیاهی است برای خانم های بارداری که توسط پزشک اجازه رنگ کردن دارند ، بسیار مناسب است.  در این محصول ویتامین C وجود دارد که موهای شما را درخشان می کند . در کنار رنگ موی فرانسوی فیتو یک تثبیت کننده نیز همراه است که ماندگاری رنگ را بالا می برد.

پرطرفدارترین محصولات آرایشی را بشناسید

مهمترین جزء مراقبت از مو :

شامپو از مهم ترین گزینه ها در بهداشت موی افراد است که انواع مختلفی دارند. جالب اینجاست که دو محصول آرایشی بهداشتی پرطرفدار را با هم ترکیب کردند و شامپوهایی روانه بازار شده که می توان آن را به جای رنگ مو استفاده کرد و با خرید شامپو می‌توان یک تیر با دو نشان زد. این شامپو ها از نظر تنوع محدود هستند و بیشتر افرادی استفاده میکنند که میخواهند سفیدی موهای خود را بپوشانند ولی دوام این شامپو ها در نهایت تا چند روز است . در رنگ بندی آنها رنگ های فانتزی هم دیده میشود . این نوع رنگ مو ، نسبت به رنگ موهای عادی ضرر کمتری دارند البته در صورت که از مرغوب بودن آن اطمینان داشته باشید. این شامپو ها بیشتر مناسب افرادی است که مو های کوتاهی دارند و یا حوصله استفاده از رنگ های دائمی ندارند.  چون خانم ها اکثرا موی بلند و پر پشتی دارند کمتر از این شامپو ها استفاده میکنند به همین دلیل بیشتر مناسب آقایان می تواند باشد .

انواع شامپو :

  • شامپو مناسب مو خشک

برای موهای خشک باید از شامپوهایی استفاده کرد که پایه آن ها روغنی با مواد شیمیایی کم باشد .

  • شامپو مناسب مو چرب

در پوست های چرب به دلیل وجود غدد چربی در سر ، موها نیاز به شستن بیشتری دارند. شامپو مناسب این موها باید قدرت پاک کنندگی بالایی داشته باشد و در عین حال PH  بالا نداشته باشد تا به مو ها آسیب نرسد.

  • شامپو مناسب موی کودک

پوست سر کودکان قدرت چربی سازی بالایی ندارد به همین دلیل نباید از شامپو های قوی با PH  بالا استفاده کرد. یک ویژگی ای که شامپو های مو کودک دارند این است چون PH قلیایی نزدیک به 7 دارند و خنثی هستند ، که چشم ها را نمی سوزاند . استفاده از شامپو معمولی  باعث خشک شدن پوست و مو ی کودکان می شود  به همین دلیل است که باید از شامپوی مخصوص کودک استفاده کرد.

خرید اینترنتی لوازم آرایشی :

دنیا با سرعت به سمت خرید اینترنتی پیش می‌رود و لوازم آرایشی بهداشتی نیز از این موضوع مستثناء نیستند. ممکن است بعضی روزها رفت و آمد برای خرید شامپو مخصوص و رنگ مو مد نظرتان از فروشگاه لوازم آرایشی کمی دشوار باشد، در این مواقع از فروشگاه لوازم آرایشی اینترنتی معتبر مانند فروشگاه میس و مستر کمک بگیرید. با خرید لوازم آرایشی میس و مستر می توانید با اطمینان کامل از برندهای معتبر، کالاهای با کیفیت خریداری کنید. قابل ذکر است این فروشگاه دارای تاییدیه وزارت بهداشت و همچنین سازمان غذا و دارو می‌باشد .