سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۱ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۷

زمان نشست انحرافیون در بوشهر

جریان انحراف در ادامه جلسات انتخاباتی خود برای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در بهمن ماه کنگره ای بزرگ را برگزار خواهد کرد.
کد خبر : ۵۱۱۰۳

 به گزارش صراط به نقل از فارس، سایت خبری ندای انقلاب نوشت: جریان انحراف که برای انتخابات آتی مجلس به تشکیلات سازی اقدام کرده،تلاش دارد تا یکی از جلسات اصلی خود را ۲۱ بهمن ماه در بوشهر برگزار کند.
 
گفته می شود افراد حاضر در این تشکیلات از حلقه نزدیکان لیدر انحراف می باشند.
جریان انحرافی همچنان به شکل پنهان و با چراغ خاموش پیگیر فعالیت های انتخاباتی خود برای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و آماده سازی کادر و تشکیلات منسجم تر برای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است. لازم به ذکر است این روزها صحبتهایی مبنی بر ایجاد "موج بزرگ"انتخاباتی توسط جریان انحراف به گوش می رسد و کارشناسان معتقدند ۲۱ بهمن همان تاریخ ایجاد موج بزرگ انحراف می باشد.
چندی پیش نیز جلسه ای در سالن اجتماعات یکی از نهادها به بهانه تعمیق ارتباطات با نزدیکان لیدر انحراف خبر داده بود و نوشته بود،آقای«حمیدرضا.ا» و خانم«مریم.م» به سخنرانی برای مدعوین پرداخته و مباحث جلسه را به سوی فعالیت های انتخاباتی کشانده اند.

سخنرانان با برشمردن اهمیت انتخابات آتی بر جلب و جذب نیروهای جدید در استان ها،سازماندهی و برنامه ریزی مستمر برای ارتباطات و شبکه سازی تاکید کرده و خطاب به حاضرین گفته اند،هر کدام از شماها یک لیدر هستید که وظایف سنگینی را در این انتخابات بر عهده دارید.

شناسایی حداقل ۵۰ تا ۶۰ نفر توسط این افراد و سازماندهی آنان و معرفی تشکیلات ساماندهی شده به تهران از جمله ماموریت هایی بوده که به افراد مدعو در این جلسه سپرده شده است.

همچنین برخی از افراد حاضر در جلسه خواستار تامین نیازهای مالی برای پیشبرد ماموریت ها شده اند که مسئولین جلسه با اشاره به در اختیار داشتن بودجه خوب توسط لیدر جریان انحرافی قول پرداخت علی الحساب ۲۰ میلیون تومان را به سرپل ها و این افراد اعلام کرده اند.

گفتنی است همچنین بر اساس تصمیمات اخذ شده بنا شده است که مشاوران دعوت شده به فعالیت در استان ها پرداخته و مدل زیر حتما عملیاتی شود.
۱- هر استاندار ۵ مشاور
۲- هر فرماندار ۳ مشاور
۳- هر بخش دار یک مشاور
افراد فوق موظف شده اند به صورت مستمر گزارش های خود را سریعا به اطلاع تهران رسانده و در کمیته اصلی جریان انحرافی برای انتخابات مورد بحث و بررسی قرار گیرد.
شایان ذکر است جریان انحرافی در حالی عملیات انتخاباتی خود را به پیش می برد که انهدام گفتمان اصول‌گرایی از سویی و تسخیر گفتمان اصلاح‌طلبی از دیگر سو سخت مورد تاکید و توجه این جریان است.

آخرین اخبار و تصاویر سیاسی  را در سرویس سیاست صراط بخوانید.

برچسب ها: انحرافیون بوشهر
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۴ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
یکی از این افراد جریان انحرافی فردی به نام محمد علی د است که از رباط کریم کاندید شده.