پنجشنبه ۰۶ دی ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران تاکیدکرد

برخورد با هر نوع تخلفی در میادین میوه و تره بار

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تاکید بر رعایت حقوق شهروندان به عنوان مهم‌ترین هدف این سازمان، گفت: براساس آخرین نظرسنجی‌ها، بیش از ۹۳ درصد از مراجعه‌کنندگان به میادین و بازار‌ها از کارگران این مراکز رضایتمندی داشتند.
کد خبر : ۵۰۵۰۹۳

سید سعید راد مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با اشاره به روند افزایشی مشتریان میادین و بازارهای میوه و تره بار، افزود: با وجود آنکه مدیران میادین و رؤسای بازارهای میوه و تره بار بر عملکرد آنها نظارت مستقیم و مستمر دارند، در مناسبت‌های مختلف نظیر ایام نوروز نیز برای پیشگیری و برخورد با هرگونه تخلف احتمالی، نظارت بر میادین و بازارهای میوه و تره بار افزایش می یابد.

به گزارش فارس وی با شاره به اینکه تمامی بهره‌برداران و کارگران غرف، موظف به رعایت استانداردهای کیفی و کمی تعیین شده از سوی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران هستند، اظهار کرد: با هیچ کس عهد اخوت نبسته‌ایم و با هر نوع تخلفی بدون اغماض برخورد می‌کنیم و تلاش کرده‌ایم تا عملکرد میادین میوه و تره بار موجب آرامش شهروندان شود.

راد با بیان اینکه مراجعات میادین میوه و تره بار به بیش از یک میلیون نوبت خرید روزانه رسیده است، تصریح کرد: کسب رضایتمندی این حجم از مراجعه‌کنندگان و تامین خواسته‌ها و مطالبات آنان، اگر چه امر دشواری است اما برای پاسخگویی به شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نکرده‌ایم و تایید نهادهای بی‌طرف بر موفقیت عملکرد این سازمان مبنی بر خدمات‌رسانی به مردم، گواه این موضوع است.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، تجهیز میادین میوه و تره بار به مبلمان و رسیدگی به فضای سبز آنها را از جمله نکات مثبت این مراکز خواند و خاطرنشان کرد: امروز، میادین میوه و تره بار به فضاهای عمومی مناسبی تبدیل شده‌اند که مراجعه‌کنندگان با آرامش خاطر به آنها مراجعه می‌کنند و با آسودگی و اطمینان، نسبت به تهیه ارزاق و مایحتاج مورد نیاز خود از این مراکز اقدام می کنند.