دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۵ دی ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۸

ترفند موسسات اعتباری

کد خبر : ۴۹۴۲۹

به گزارش صراط ،روزنامه خراسان در ستون ویژه های خود نوشت:
 
مديران دولتي به دورکاري نمي روند
يک مقام مسئول دولتي در پاسخ به استعلام برخي دستگاههاي اجرايي در باره امکان دورکاري مديران دولتي، تاکيد کرده است که با توجه به ماهيت وظايف و مسئوليتهاي شغلي مديران از قبيل سازماندهي، هماهنگي، ارجاع امور، پيگيري، نظارت و ... که لازمه انجام آنها، حضور در محل کار است، امکان استفاده مديران دولتي از مزاياي دورکاري براي آنها ميسر نيست.

استفاده از محلول غيرمجاز ضدعفوني در برخي مراکز بهداشتي

شنيده شده بر اساس گزارش وزارت بهداشت محلول ضد عفوني ‌کننده اي با نام «پويدون آيوداين» که محصولي غيرمجاز و فاقد مجوز است توسط سه شرکت داخلي در ايران توليد شده و در بعضي نقاط کشور مورد استفاده درمانگاهها و مراکز بهداشتي قرار مي گيرد که با توجه به ميزان مصرف و اهميت اين محلول در کنترل عفونت‌ها، بايد هرچه سريع تر از تمامي کشور جمع آوري شود.

ترفند برخي موسسات اعتباري براي جلوگيري از نظارت توسط نهادهاي مسئول

گفته مي شود برخي موسسات مالي خصوصي در کشور پس از کشف فساد بزرگ بانکي و حساس تر شدن نهادهاي نظارتي غيردولتي به عملکرد بانک ها و ساير نهادهاي پولي، ديگر اقدام به ثبت تغييرات خود در روزنامه رسمي نکرده و تنها در اداره ثبت شرکت ها پرونده خود را به روز مي کنند تا امکان دسترسي ساده به تحولات اين موسسات همچون تغيير اعضاي هيئت مديره و افزايش ناگهاني سرمايه نباشد.

آخرین اخبار و تصاویر اقتصادی را در سرویس اقتصادی صراط بخوانید.