دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۳ دی ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۲

پایانی برا 16سال انتظار+عکس

یک زوج سوئدی پس از 16 سال حلقه ازدواج خود را در باغچه منزل خود و بر روی یک هویج پیدا کردند.
کد خبر : ۴۹۲۴۳

به گزارش صراط به نقل از باشگاه خبرنگاران، یک زن سوئدی که 16 سال پیش و به هنگام پخت کیک خانگی حلقه ازدواج خود را گم کرده بود در کمال ناباوری بعد از رویش هویج در باغچه خانه شان موفق شد این حلقه را در میان یک هویچ پیدا کند.

"لنا" در این خصوص تاکید کرد که در آن زمان برای یافتن حلقه تمامی خانه را گشته و حتی کف پوش چوبی آشپزخانه را جمع کرد و در زیر آن نیز به جستجو پرداختند اما هیچ نتیجه ای بدست نیاورده است.

بعد از گذشت 16 سال از این اتفاق، در ماه اکتبر سال 2011 "لنا" که در حال چیدن هویج از باغچه خانه خود بود با هویج کوچکی برخورد کرد. وی درابتدا قصد داشت تا آن را دور بیاندازد که ناگهان احساس کرد که یک شیء فلزی به دور هویج قرار گرفته است.

دختر خانواده ناگهان صدای جیغ بلندی از باغچه شنیده و به این خیال که برای مادرش اتفاق بدی رخ داده سراسیمه به سمت باغچه رفت اما مادرش را دید که در حالتی شوک زده بر روی یک صندلی در کنار باغچه نشسته و هویج کوچکی را دست گرفته است. حلقه گمشده "لنا" پس از سال ها به دور هویج قرار گرفته و از خاک بیرون آمده بود.

"لنا" برای گمشدن حلقه خود و پیدا شدنش در باغچه فرضیه های زیادی دارد. یکی از محتمل ترین این فرضیه ها این است که حلقه او به درون غذا افتاده و با ته مانده غذا که به عنوان کود در باغچه پخش شده سر از آنجا در آورده است.

البته این خانواده بارها باغچه را شخم زده و اثری از حلقه نیافته بودند. این حلقه از جنس طلای سفید بوده و 7 الماس ریز نیز بر روی آن کار شده است.
 
 

آخرین اخبار و تصاویر اجتماعی  را در سرویس جامعه صراط بخوانید.

برچسب ها: حلقه ازدواج هویج
نظرات بینندگان
م.ا.ح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۰ - ۱۳ دی ۱۳۹۰
۱
۱
-
چه رمانتیک

===================================