جمعه ۰۴ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۱ دی ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۷

هاشمی و خاتمی مدیر اصلاحات نیستند

عضو شورای مرکزی حزب پلمپ شده اعتمادملی با بیان اینکه اصلاحات از ابتدا تعریف مشخصی نداشت و الان هم ندارد، پس لیدر و صاحب مشخصی هم ندارد، گفت: هاشمی و خاتمی به آن معنا مدیر جبهه اصلاحات نیستند بلکه آنها افرادی هستند که ممکن است برخی به نظرات آنها توجه کنند.
کد خبر : ۴۸۹۹۳
به گزارش صراط حجت الاسلام سعید ذاکری عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه بنده به تکلیف و احساس خود در قبال انتخابات عمل کرده و داوطلب نمایندگی مجلس نهم شده‌ام، گفت: مهم نیست که رأی بیاورم یا نه، بلکه مهم این است که صحنه سیاست و طرفداری از نظام خالی نباشد.
 
وی در این زمینه افزود: البته جریان اصلاحات از ابتدا هدایتگر مشخصی نداشت چرا که اگر لیدر و هدایت‌گر مشخصی در کار بود، جبهه اصلاحات به این روز نمی‌افتادند.
 
عضو شورای حزب مرکزی اعتماد ملی تصریح کرد: از ابتدا هم تشتت آراء در جریان اصلاح‌طلب وجود داشت و اساساً جریان اصلاحات با 18 گروه با سلیقه‌های مختلف تشکیل شد و در حال حاضر هم اصلاح‌طلبان لیدر و مدیریت مشخصی ندارند.
 
ذاکری ادامه داد: همین چند تصمیمی‌های اخیر درباره حضور در انتخابات، نشان می‌دهد که نظمی در جبهه اصلاحات وجود ندارد و هاشمی و خاتمی هم به آن معنا مدیر و هدایتگر جبهه اصلاحات نیستند، بلکه آنها افرادی هستند که ممکن است برخی به نظرات آنها توجه کنند اما خیلی‌ها هم حرف خود را زده و بنا بر منش خود عمل می‌کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: اصلاحات از ابتدا به درستی تعریف نشد که اساساً معنای اصلاحات یعنی چه و قرار است که چه کاری انجام شده و چه چیزی اصلاح شود؛ از همان ابتدا حتی مشخص نشد که اصلاحات قرار است بر اساس کدام منشور تشکیل شود.
 
عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی اظهار داشت: چون اصلاحات از ابتدا تعریف مشخصی نداشت و الان هم ندارد، پس لیدر و صاحب مشخصی هم ندارد و اختلاف‌نظر زیادی در میان گروه‌های اصلاح‌طلب وجود دارد.
 
 
آخرین اخبار و تصاویر سیاسی  را در سرویس سیاست صراط بخوانید.
 
 
 
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۱ دی ۱۳۹۰
۰
۰
وقتي حسن اقاي ما هست ديگر به اونا احتياج نيست
رها121
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۱۲ دی ۱۳۹۰
۱
۰
ناظم که هستن.