دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۶ مهر ۱۳۹۰ - ۱۹:۱۰

مدعیان حقوق بشر و حقوق زنان کجایند؟

فساد اخلاقی در میان مهره‌های اصلی گروه‌های اپوزیسیون و طیف خارج ‌نشین جریان فتنه موج می زند.
کد خبر : ۳۶۸۵۸
جامعه نو |فساد اخلاقی در میان مهره‌های اصلی گروه‌های اپوزیسیون و طیف خارج ‌نشین جریان فتنه موج می زند.
لیلی مظاهری(ترنگ مظاهری) وکیل مهاجرت ساکن ایالت ویرجینیا که در تلویزیون صدای آمریکا(VOA) به عنوان کارشناس در مصاحبه‌ها و میزگردهاشرکت می‌کند با سوءاستفاده از موقعیت شغلی، تخلفات گسترده‌ی اخلاقی مرتکب شده است،به نحوی که به عنوان یکی از چهره‌های جنجالی در فضای رسانه‌ای به ویژه سایت‌هایاینترنتی فارسی زبان مرتبط با گروه‌های اپوزیسیون مطرح می‌باشد.
اخیراً اسنادی از دادگاه ویرجینیا مبنی بر شکایت کیانوش سنجری یکی از کارمندان قراردادیبخش فارسی صدای آمریکا از لیلا مظاهری به دلیل مجبور نمودن وی به برقراری رابطهنامشروع جنسی در فضای مجازی منتشر شده است. اوراق دادگاه نشان می‌دهد خانم مظاهریکه وکالت امور مهاجرت کیانوش سنجری را برعهده داشته، با تهدید نامبرده به اخراج ازآمریکا، وی را مجبور به هم‌خوابگی با خود کرده است.
لازم به توضیح است که لیلا مظاهری علاوه بر وکالت کیانوش سنجری، وکالت مهاجرت احمد باطبی،منوچهر محمدی، کورش صحتی و پرتو نوری‌علا از فعالان موسوم به جنبش دانشجویی که پساز حوادث کوی دانشگاه از ایران متواری شده‌اند را نیز برعهده داشته است.
خانم مظاهری علاوه بر ارتباط نامشروع باجمشید چالنگی مجری برنامه صدا آمریکا با احمد باطبی نیز ارتباط عاشقانه داشته بهنحوی که انتشار نامه‌های عاشقانه و عکس‌های آن دو در کلوپ‌های شبانه‌، موجب خدشه‌دارشدن چهره‌ی باطبی در میان فعالین موسوم به جنبش دانش‌جویی در داخل کشور شده است.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Germany
|
۲۲:۴۹ - ۱۶ مهر ۱۳۹۰
۰
۰
عجب بابا چه خبره؟این با اونه اونم با اینه اینم با همه .تمدن غرب،آزادی،دموکراسی