دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۹

یک امام جمعه: کار شهرداری شده تلگرام‌بازی

امام جمعه هشترود گفت: کار شهرداری هشترود شده تلگرام‌بازی و چنین کارهایی شأن شهرداری را زیرسؤال می‌برد.
کد خبر : ۳۴۴۲۵۹
صراط: امام جمعه هشترود گفت: کار شهرداری هشترود شده تلگرام‌بازی و چنین کارهایی شأن شهرداری را زیرسؤال می‌برد.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام علی رحیمی امشب در دیدار جمعی از اعضای گروه همدلی اظهار کرد: کار شهرداری شده تلگرام‌بازی و چنین کارهایی شأن شهرداری را زیرسؤال می‌برد.

وی با بیان اینکه چرا شهرداری سایر شهرهای استان کار می‌کنند و بودجه دارند، اما در هشترود کاری از شهرداری صورت نمی‌گیرد، متذکر شد: نباید عدم اعتبار باعث کم‌کاری شهرداری شود و واژه «اعتبار ندارم» برای ما قابل قبول نیست.

امام جمعه هشترود اضافه کرد: شهرداری هشترود به نظر مردم ارزش قائل نمی‌شود و شهر به خرابه تبدیل شده است و هنوز از بارش چند هفته‌ای برف در شهرستان می‌گذرد، اما همچنان در خیابان‌ها، کوچه‌ها و پیاده‌روها هنوز برف و یخ وجود دارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شهردار باید جوابگو باشد که بودجه فرهنگی خود را صرف چه کارهایی می‌کند، تبیین کرد: بودجه 45 میلیارد ریالی شهر هشترود توسط شهرداری کجا هزینه شده است؟

رحیمی تصریح کرد: مدیر گروه همدلی هم باید شخص جامع‌نگر باشد و شأن مسؤولان را در گروه حفظ کند و این گروه را به‌ درستی مدیریت کند.

وی خطاب به اعضای گروه، تأکید کرد: شما باید مدافع حق و حقیقت باشید و زمانی می‌توانید موفق باشید که فقط مسائل شهری را بدون حب و بغض پیگیری کنید.